PortalIndexOMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... HpD5UwnOMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Sugar

Miss Sugar

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimedo feb 14 2013, 10:57

Like I said. Ik heb me nog nooit voorgesteld... Echt like nooit...

In ieder geval, ik ben Demi-Joyce en ben 16 jaar. T.T Noem me maar Deems of DJ ofzo, Ik luister raar genoeg naar het tweede gedeelte van mijn eerste naam XD
Mijn eerste chara hier is al dood Oh Noes! Yuu-pon... En nu moet ik het maar doen met Elisa.
Degene die mij SSA heeft toegedwongen is Ruuz die echt te veel chara's had. She's a demon Dood
Maar ik dwaal af. Ik doe 4 havo voor de tweede keer, 'cause I'm stupid. En ga over enn kleine twee maanden naar LA verhuizen om High School te volgen. Ja ik ga daar wonen.
Hoe ik zelf ben is simpel. Ik ben ongeveer hetzelfde als Elisa, maar dan af en toe nog aardig tegen anderen. En ja ik mag Saf Stare :smuch:
Als je meer over mij wil weten. Ik ben ELKE dag online...I'm addicted...........

Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump Rainbow Jump
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Adrian

Adrian

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimedo feb 14 2013, 13:33

Een klein vraagje, als jij in LA gaat wonen, dan kom je toch nog op SSA right? xD
Haha veel plezier daar alleszins enneuh leuk je te leren kennen XD

XxAnne
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILE
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimedo feb 14 2013, 13:51

Ola~

Leuke naam heb je xD
En in LA wonen lijkt me awesome, net zoals High school.

Heb je verder nog huisdieren?

xx Jinte
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Sugar

Miss Sugar

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Suikerklontje
Posts : 387
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air en Dark
Klas: -
Partner: I'll take you away deep into my heart so no person in the world can ever get you back.

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimedo feb 14 2013, 16:48

Ik blijf op SSA!!! I'm addicted like I said.

En ik heb........stromgeroffel..... Vissen in de vijver Woot!
Ik zou wel een hond willen maar mijn ouders zijn allegisch en ik niet Stare
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/dcasteleijn
Thayeline
.
.
Thayeline

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Talita ~
Posts : 452
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Miss Nannete
Partner: If people were like rain, I'd be drizzle and you'd be a hurricane

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimedo feb 14 2013, 17:06

Hello ~
Ik ben ook addicted aan SSA c:
En WOW vissen in de vijver, i'm jealous Woot!
Xoxo Talita ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitimevr feb 15 2013, 18:45

Ah yes. Never forget the spamload aan emoticons.
En dan zaten we in hetzelfde schuitje ;3 Ik stel me ook nooit voor op RPG fora =w=
Yup, we missen Kanda nog iedere dag. Eerlijk gezegd dacht ik dat u het ook voor gezien hield nadat hij gestorven is xD
*cheekie pinch*
Glad you stayed Rainbow Sheep That m'dear, is the spirit of a true diehard SSA-fan. OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... 2005926018 *Spoken like a sir saf.*
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA PROFILE
OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... UTL8oxA MAGICIAN

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Empty
BerichtOnderwerp: Re: OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...   OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

OMG! Ik heb me eigenlijk nooit voorgesteld...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Ik heb nog nooit...
» eigenlijk ben ik best lelijk

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -