PortalIndexJust another b*tch||Lena HpD5UwnJust another b*tch||Lena 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Just another b*tch||Lena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Raaf

Raaf

Just another b*tch||Lena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Just another b*tch||Lena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Just another b*tch||Lena Empty
BerichtOnderwerp: Just another b*tch||Lena   Just another b*tch||Lena Icon_minitimema feb 11 2013, 08:21

Het weer was even wisselvallig als het altijd geweest was, tussen dikke wolkenpakken door scheen af en toe een waterig zonnetje. Ravenna trok zich niet veel aan van het weer. Haar leren motorjack was bestemd tegen alle soorten klimaat. Een diepe trek en er steeg nog een wolk van nicotine de lucht in. Wel apart, zo'n aankomende Valentijnsdag. Niet dat zij iets ging doen. Ha! wie zou haar willen vragen?
Met een zelfvoldane grijns blies ze weer een rookwolk de lucht in. Achja, die winterwortel zou het natuurlijk voor de grap kunnen doen, hoewel de kans bestond dat zo'n lolbroek al een vriendin had. En afgezien van Allan en Zack ging ze niet echt met jongens om. Maar haar gezicht betrok. Zack...Er was iets mis met hem al wist ze niet precies wat. Ze had rare geruchten gehoord over hem.
Bilbo lag tevreden te snurken op haar borst en blies ook rookwolkjes uit zij neusgaten. Ja, hij had geen bol water in een ijssculptuur moeten veranderen. De ouwe luizak. Ze krabde hem verstrooid achter zijn oren en gooide haar sigaret op de grond. Heel even sloot ze haar ogen. Rare toestanden de laatste tijd. De terugkeer van een oud-schoolhoofd die haar geheugen leek kwijt te zijn, Zack die iedereen ontweek, een vaag gerucht over een of ander monster dat op school op de gang was gesignaleerd. Het kon nog wel eens interessant gaan worden hier op school. Ze grijnsde weer. Dat zou eens tijd worden.

(Lena :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
.
.
Lena

Just another b*tch||Lena UTL8oxA PROFILEReal Name : Ines
Posts : 439
Just another b*tch||Lena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Kana
Partner: Why don't you give it a try?

Just another b*tch||Lena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just another b*tch||Lena   Just another b*tch||Lena Icon_minitimema feb 11 2013, 10:34

Verveeld keek ze uit het raam. Wat een vervelend rotweer. Het was koud en bewolkt, alhoewel, heel soms scheen kwam de zon er eens door, niet dat het echt de vette moeite was. Met een diepe zucht draaide ze zich weer om en wandelde op haar hakken naar haar bureau. Ze ging op de stoel zitten en keek naar de trofee’s. Die had ze ooit gewonnen toen ze nog captain was. Ze was er trots op en het gaf haar meer zelfzekerheid. Altijd als ze zich slecht voelde, bang was dat ze weer zoals vroeger ging worden, keek ze naar haar prijzen. Maar nu keek ze er ook vaak naar als ze het miste. Een glimlach verscheen op haar gezicht als ze terug dacht aan de keren dat iemand wel eens iets doms deed, of de jongens de meisjes weer aan het plagen waren. Dat waren goede tijden. Iedere keer als ze dan door de gang liep, ging mensen automatisch aan de kant en werd ze aangestaard. Soms vol verwondering, soms vol haat of jaloezie. Maar iedereen kende haar wel, dat was het belangrijkste vond ze. Ze zou het een hel vinden als niemand haar nog zag staan, het zou gewoonweg verschrikkelijk zijn. Misschien moest ze maar eens even naar buiten gaan, een wandeling maken en wat frisse lucht scheppen. Ze stond op en deed haar jas aan. Vroeger had ze vaak buitengetraind dus de koude was ze al wel gewend. Ze beende de kamer uit en zocht haar weg naar buiten. Weliswaar uitwijkend voor andere mensen aangezien het op de gangen redelijk druk was. Eindelijk, ze was buiten, dat werd tijd. Wat was ze toch blij dat er buiten zo veel ruimte was en ze niet tegen andere mensen aangeplakt zat. Het liefst zou ze zich nu helemaal willen ontsmetten, maar dat zou wat overdreven zijn. Maar buiten was het wel iets kouder dan ze verwacht had. Dan kon ze maar beter wat gaan wandelen om het warm te krijgen in plaats van stil te blijven staan. Terwijl ze wandelde, dacht ze na over verschillende dingen. Zoals hoe het nieuwe huis eruit zou zien, hoe de buurt zou zijn, hoe het met haar ouders ging. Doordat ze zo diep in gedachten verzonken was, had ze Ravenna niet gezien, ze botste tegen het meisje op en struikelde waardoor ze met een plof op de grond terecht kwam. Wat was dat de laatste tijd met al dat geval? Binnekort kon ze beter kruipen, dan viel ze tenminste niet. Met een geïrriteerde kreun stond ze weer recht en keek het meisje geïrriteerd aan. Ze deed haar blonde lokken weer op hun plaats. ”Kun je niet uitkijken ofzo? Zag je niet dat ik langs hier wilde wandelen? Geez…” Ze plaatse haar handen in haar zij. Wat dacht dat mens wel niet? Als dit nu in een gang gebeurd was, oké, dan had ze er nog begrip voor dat ze niet aan de kant ging omdat het daar overbevolkt was. Maar hier was ruimte genoeg, dus ook ruimte genoeg voor haar om aan de kant te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raaf

Raaf

Just another b*tch||Lena UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 343
Points : 15
Just another b*tch||Lena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Earth
Klas: Miss Hange
Partner: You hurt me more than a bullet wound, and yet I keep coming back to you

Just another b*tch||Lena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just another b*tch||Lena   Just another b*tch||Lena Icon_minitimema feb 11 2013, 20:14

Ze had nog wel even willen blijven liggen, maar Bilbo stond plots op en begon haar aan haar jack mee te trekken. Hij gromde en rukte met zijn tanden. 'Jaja, stil maar jij nutteloos reptiel.' zei ze geïrriteerd. 'En trek niet zo, dadelijk gaat hij nog ka-HO!' Ze was door Bilbo tegen iemand aangelopen. Een meisje met lang blond haar en een postuur dat haar aan een cheerleader deed denken. Gadzakke, je moest zoiets maar willen...
”Kun je niet uitkijken ofzo? Zag je niet dat ik langs hier wilde wandelen? Geez…” Het meisje zette haar handen in haar zij en keek haar geïrriteerd aan. Ravenna trok haar wenkbrauwen hoog op en keek haar aan met een mengeling van irritatie en sarcasme. 'Wel sorry hoor, mevrouw de koningin.' zei ze en haalde een pakje sigaretten uit haar zak. Ze had zo het idee die wel eens nodig te moeten gaan hebben. Ze stak er een tussen haar tanden en zocht haar aansteker. 'Wat stom van me dat ik niet eerst even door die boom heen keek of er toevallig iemand aankwam, mijn welgemeende excuses.' Het laatste deel van haar zin kwam er snauwend uit. Ze had geen zin om zich in te houden. Deze opgeblazen diva had de toon van het gesprek al bepaald.
Haar aansteker klikte en ze nam een trek, wat haar enigszins weer tot kalmte bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lena
.
.
Lena

Just another b*tch||Lena UTL8oxA PROFILEReal Name : Ines
Posts : 439
Just another b*tch||Lena UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: Master Kana
Partner: Why don't you give it a try?

Just another b*tch||Lena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just another b*tch||Lena   Just another b*tch||Lena Icon_minitimewo feb 13 2013, 20:31

Geïrriteerd keek ze naar het figuur waar ze opgebotst was. ”Kun je niet uitkijken ofzo? Zag je niet dat ik langs hier wilde wandelen? Geez…” Gefrustreerd en geïrriteerd plaatste ze haar handen in haar zij en ondertussen bekeek ze de persoon eens goed. Leren motorjack en een serieuze stank van sigaretten. Fijn, van alle types op de wereld moest ze dit tegen komen? Niet dat ze bang was, totaal niet, maar dadelijk stonk ze nog naar de nicotine. Ze begreep niet dat ze dat kon roken, binnen kon krijgen. . 'Wel sorry hoor, mevrouw de koningin.’ Lena keek walgend naar het pakje sigaretten dat ze uit haar zak haalde en vervolgens een sigaret nam. 'Wat stom van me dat ik niet eerst even door die boom heen keek of er toevallig iemand aankwam, mijn welgemeende excuses.' Lena snoof en keek de vrouw met een verachtende blik aan. ”Wel, zorg dan de volgende keer maar dat je dat wel doet. Trouwens, een rode loper zou ook heel fijn zijn.” Zei ze al spottend. Wat een driftkikker. Als ze dit wilde vermijden, had ze maar beter moeten opletten. ”Maar als je me even wil excuseren, stoomtrein, ik heb beter dingen te doen dan mijn tijd aan jou te verspillen.” Ze fake’tje een klein glimlachje. ”Bye bye.” Zei ze al wuivend waarna ze doorliep, haar schouder lichtjes opspande om haar dan omver te duwen en daarna triomfantelijk verder te wandelen. Eigen schuld, dikke bult, ze had maar moeten uitkijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Just another b*tch||Lena UTL8oxA PROFILE
Just another b*tch||Lena UTL8oxA MAGICIAN

Just another b*tch||Lena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just another b*tch||Lena   Just another b*tch||Lena Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Just another b*tch||Lena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» .::Lena Faber::.
» A place to think || Anna-Lena
» Lost in words [Anna-Lena]
» Bijles Anna-Lena || Gemrons
» Bijles Cyllae en Anna-Lena: Healing Voice

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-