PortalIndexWas it me you're looking for? || Kana. HpD5UwnWas it me you're looking for? || Kana. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Was it me you're looking for? || Kana.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimeza dec 15 2012, 22:09

× Was it me you're looking for? ×

Het is nu al een paar dagen geleden van het voorval. Het voorval waar hij het liever met niemand meer over wilde hebben. Het was nu ook al een paar dagen geleden dat hij Kana had gezien, maar ergens was het wel fijn. Hij had geen last van rare gevoelens, die hij maar al te graag wilde onderdrukken, ook had hij geen last van ‘lust’ die zijn lichaam plus gedachten over namen. Alles was beter dan aan Kana denken.. Kana en zijn goddelijke lichaam.. Okay en hij dwaalde weer van zijn gedachten af. Dat mag NIET meer gebeuren, Flavio. Gewoon nee.

× "Ondanks dat hij net zo uitviel, kreeg hij weer die drang naar die zachte en perfect gevormde lippen van Kana. Ruw duwde hij Kana’ zijn bovenlichaam weer op de grond en hing hij met een uitdagende blik boven de man. Waarom nou deze gevoelens? Zo is en was Flavio niet eens? Deze man deed rare dingen met hem, zijn innerlijk en zijn doen. Uiteindelijk drukte hij zijn lippen weer op die van Kana en betaste het bovenlichaam van de man. God. Waarom deed deze man dit toch met hem? Maar hij weet nu al, dat hij zo meteen weer gaat flippen. Waarom lokte hij het toch uit? Misschien was het beter om zo meteen maar snel weg te gaan en de komende weken niet uit zijn kamertje te komen. Slim plan." ×

Vreselijk iets wat Flavio eigenlijk had gedaan. Waarom had hij het ook alweer gedaan? Oh ja, hij had die drang naar zijn lichaam en zijn lippen. Maar waarom had hij dei drang toch? Waarom leek hij op dat moment zo erg veel op zijn oude coach? Iets was hij echt verafschuwde. Iemand wie hij echt verafschuwde. En wat deed hij? Hij deed gewoon precies hetzelfde als wat zijn oude coach bij hem deed toen hij een jaar of acht was. Okay Kana is dan wel volwassen en stemde er wel mee in, wist wel waar ze mee bezig waren en dat was een groot verschil met de relatie tussen zijn oude coach en hij. Hij stemde er niet mee in en hij wist niet waar ze mee bezig waren. Hij wist helemaal niets.

De dagen waren voorbij gevlogen en elke dag, als hij eerlijk moest zijn, had hij wel aan Kana gedacht. Maar dat mocht hij niet van zichzelf, van zichzelf moest hij zijn gevoelens maar even met rust laten en Kana ook. Dat was het meest verstandigste. Maar ook moest hij de man nu continu ontlopen, elke keer toen hij hem zag lopen in de gangen verstopte hij zich snel achter een deur, in een lokaal, in een kast of achter een muur. Dat was de enige manier om de man continu te kunnen blijven ontlopen, ook al wilde hij maar al te graag op de man aflopen en luidkeels ‘Ik houd van je!’ roepen. Het kon gewoon niet. Hij was een stagiaire, hij zou hoogstwaarschijnlijk binnen de korste keren weer weg moeten van SSA en Kana was een leraar dus die zou hier hartstikke hard nodig zijn. Een lange afstandsrelatie zou niet goed voor hun allebei zijn. Echt niet.

Om nog beter na te kunnen denken over alles was Flavio naar de geheime tuin gegaan achter de Kassen, het was een geheime plek waar niet heel veel mensen van wisten. De enige die het meestal wisten waren; Grenanen, stagiaires, docenten en legendarische magiërs. Wat eigenlijk best logisch was als je er zo over na dacht. Maar de geheime tuin was op dit tijdstip van de dag niet het bezoekerspunt nummero 1. Dus hier kon hij perfect zijn rust vinden, hier kon hij perfect nadenken over alles en hier kon hij perfect stil zitten staan janken in een hoekje. Als het eventueel nodig was in zijn ogen. Flavio zat daar maar in een klein hoekje, helemaal in elkaar opgerold en het leek net alsof hij gewoon een blondharig balletje was. Maar hoogstwaarschijnlijk zou het de Grenanen wel opvallen, die kende werkelijk waar elk leven hier in deze geheime tuin. In elkaar gedoken zoals hij zat liet hij de tranen in de vrije loop. Waarom had hij nou al deze gevoelens? En waarom was het toch de ‘lust’ die hem telkens overnam? Dit mocht gewoon niet meer gebeuren.

‘Ik houd van Kana, maar ik moet mezelf weer worden en niet zo iemand zijn als mijn oude coach .. of Soh.’

//KANA. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimeza dec 15 2012, 23:23

Het voorval was al een aantal dagen geleden, iets wat hij liever wilde vergeten. Kana had gehuild, heel hard gehuild, was met rood omringde ogen sport gaan geven, mensen die vroegen wat er met hem aan de hand was had hij gemeden en was hij gewoon verder sport gaan geven. Hij had Choco alleen gelaten op zijn kamer. Eigenlijk wilde hij alleen zijn op dit moment, gewoon alleen, met zijn gevoelens en met zijn problemen. Zijn gedachten dwaalden letterlijk constant af naar dat ene moment. Het moment dat Kana Flavio’s perfecte lippen raakten. Eigenlijk mocht hij er niet aan denken, gewoon omdat de jongeman vast snel zijn stage afgerond zou hebben en Kana had eigenlijk de hoop niet meer, hij dacht dat Flavio niets voor hem voelde, ook al had de jongeman hem gekust.

Kana was toch zo’n ezel. Toen Flavio een kus op zijn kaak had gedrukt, schrok hij zich zo te pletter dat hij zijn hoofd naar hem had toegedraaid en hem gewoon zo volop op de mond kuste. De perfecte lippen die op de zijne lagen, zijn hart klopte in zijn keel en hij leek wel in de zevende hemel te zijn op die moment, maar toen hij zijn hoofd eindelijk durfde af te wenden, begon de man paniekerig te schreeuwen…

De dagen waren traag voorbij gegaan, hij had gezocht naar Flavio, maar nooit had hij hem kunnen vinden, hem kunnen uitleggen wat er was gebeurt, waarom hij zo had gehandelt. Maar het was dom geweest van hem, gewoon om een poging te wagen, om de jongen te kussen. Toen de jongeman hem had teruggekust, had hij eventjes hoop gehad, had hij eventjes gedacht dat misschien ook Flavio gevoelens voor hem had, maar toen daarna toen hij zei dat hij dom bezig was, brak zijn hart in duizenden stukjes. Het had dus geen hoop, er zou niets gebeuren tussen de twee, dus hij had valse hoop gehad. Het deed pijn, dat kon hij niet ontkennen, nog steeds liepen tranen over zijn wangen. De jongen was gebroken vanbinnen, helemaal kapot, gewoon door de liefde. Hij leek telkens wel weer iets te verpesten waardoor hij mensen verloor, perfecte zalige mensjes zoals Flavio. Man wat wilde hij de jongeman weer zien… Hij miste hem…

Kana liep op een jogtempo naar een plek die vast niemand zou kennen, een plek waar hij alleen wilde en kon zijn. Ergens waar hij alleen kon nadenken. Dus de geheime tuin was een perfecte plek waar hij kon gaan trainen, een beetje dansen kon altijd geen kwaad. Kana arriveerde eigenlijk al vrij snel bij de geheime tuinen, de plek waar hij alleen kon zijn. Hij rook even kort aan de bloemen en een kleine vage glimlach verscheen op zijn gezicht, eindelijk was hij gestopt met huilen, eindelijk was hij toch een beetje tot rust gekomen. Hij begon rustig te dansen, eigenlijk was het meer capoueira, Braziliaanse vechtdans. Rustige bewegingen, maar daar hoorden ook handstand bij enzo. Eigenlijk was Kana best lenig, maar daar had hij wel stiekem op liggen trainen gelijk zot. Hij stond weer recht toen hij iets hoorde, wat hem enorm deed schrikken. Het was een bekende stem, een heel bekende stem. De stem deed hem blozen en zijn hart overtoeren draaien: ‘Ik houd van Kana, maar ik moet mezelf weer worden en niet zo iemand zijn als mijn oude coach .. of Soh.’ Dat werd er gezegd door Flavio, de jongen waarvan hij hield. Dus de jongeman hield ook van hem, dat maakte hem aan de ene kant zeer gelukkig. Hij liep naar de jongeman en hurkte naast hem neer. “Hoezo je kan jezelf niet zijn? Ik dwing je helemaal niet om anders te zijn. Ik ben verliefd geworden op je omdat je juist jezelf bent.” Zei hij zachtjes terwijl hij nu naast hem zat en voor zich uit staarde. “Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” Hij keek even naar Flavio maar dan begon hij te blozen en hij wendde zijn blik af, bang voor zijn reactie, bang dat de man weer zou schreeuwen. Maar hij raapte zijn moed bijeen en liet Flavio hem aankijken door zijn hand onder zijn kin te zetten en zijn hoofd voorzichtig te draaien. Hij kuste de kaak van de jongeman kort, als teken dat hij de keuze van de jongeman zou accepteren en keek hem even verontschuldigend aan. “Ik meende die kus die ik je gaf, ik was alleen zo bang…” mompelde hij zo zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimezo dec 16 2012, 17:04

Flavio was totaal in zijn eigen gedachten verzonken, niemand zou hem momenteel uit zijn gedachten kunnen trekken. Behalve één iemand: Kana. Die zou het voor de volle honderd procent zeker weten kunnen. Alleen hij, want zijn gedachten gingen ook enkel en alleen over hem. Over Kana. Die hartstikke knappe, lieve, aardige en aantrekkelijke man. Die gymnastiek docent van Starshine Academy. De man die werkelijk waar bijna alles over hem weet. Ergens wilde hij echt heel graag dat deze man dat niet allemaal wist, want dan was alles heel veel gemakkelijker geweest dan dat het nu is. Het is allemaal nu zo gecompliceerd. Echt niet leuk, als hij eerlijk moest zijn. Zijn gevoelens waren in strijd en doordat zijn gevoelens in strijd waren was hij ook met zichzelf in strijd.

In elkaar gekrompen zat Flavio daar maar in een hoekje. Hij voelde zich eenzaam maar aan de andere kant voelde hij zich helemaal niet eenzaam. Want zijn gedachten waren tenslotte nu bij hem en zijn gedachten leken wel een tweede persoonlijkheid. Het leek wel alsof zijn eigen gedachten tegen hem aan het praten waren en er gewoonweg iemand bij hem was, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo was. Het was gewoon zo dat zijn gedachten tegen hem leken te praten. Waardoor hij het gevoel had toch niet eenzaam te zijn. Alhoewel hij dat natuurlijk wel was.

Snikkend zat hij daar maar, alsof hij zichzelf aan het troosten was. In zijn hoofd maakte hij elke keer die gedachten alvast klaar. Wat zal hij tegen Kana moeten zeggen als hij hém toch een keer weer zou ontmoeten? Als hij hem een keer niet zou kunnen ontlopen? Wat zou hij dan tegen de jongeman moeten zeggen? Of zou Flavio gewoonweg weer weg moeten gaan rennen? Of zou dat niet reëel zijn of zou dat onbeschaafd zijn? Dat het onbeschaafd zal zijn, was eigenlijk wel duidelijk. Je moest gewoon niet van je problemen weg lopen, dat had geen ene zin. Je moest je problemen gewoon tegemoet komen en niet ontglippen. Je moest problemen oplossen en niet zo laten zoals ze momenteel waren.

‘Ik houd van Kana, maar ik moet mezelf weer worden en niet zo iemand zijn als mijn oude coach .. of Soh.’ sprak Flavio luidkeels tegen zichzelf. Hij had niet verwacht dat iemand hier zou zijn rond dit tijdsstip dus wat maakte het uit om het luidkeels te zeggen? Niemand zou het horen? En als ze het zouden horen, wat dan nog? Wat boeide de leerlingen hem tenslotte nog? Nariko had hem zelfs al eens een keertje horen zingen, dus wat kon dit nou weer voor kwaad? Geen toch? Leerlingen zouden er hoogstwaarschijnlijk toch niet van opkijken. Waarschijnlijk wist meerderdeel van de leerlingen toch al dat hij niet compleet van de vrouwen was. Velen mensen dachten zelfs dat hij alleen maar op mannen viel, maar nee. Dat was incorrect, dus niet juist.

Totaal gefocust op zichzelf had hij niet gehoord dat er iemand naar hem toe was komen lopen en al helemaal niet dat er iemand naast hem was neergehurkt. Pas toen hij een al bekende stem tegen hem hoorde praten schoot hij met een klap omhoog. Zijn ogen rood van de tranen zag hij vaag het gezicht van Kana. “Hoezo je kan jezelf niet zijn? Ik dwing je helemaal niet om anders te zijn. Ik ben verliefd geworden op je omdat je juist jezelf bent.” sprak de man. Flavio was zich zo te pletter geschrokken dat hij ruw zijn tranen wegveegde. Hij wilde niet weer huilend worden gezien. Deze man had hem al eens een keer zien huilen, dus dat wilde hij eigenlijk voorkomen. De man mocht hem niet nogmaals zien janken. Hij ademde even goed door zodat hij niet snikkend vooruit zou komen tegenover de man. ‘Je do-doet wat met mij Ka-Kana… Mijn lichaam wilt alleen j..jou. En dan neemt de lust mijn lichaam over. Waa-Waarom doet mijn lichaam dit?!’ Kana ging naast hem zitten en begon voor zichzelf uit te staren. Op een of andere manier kreeg Flavio echt het gevoel dat de man ook in strijd was met zijn gevoelens, maar misschien had hij het wel fout? Wie weet?

“Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” sprak de man vervolgens weer tegen hem. Wat moest hij hier nou dan weer mee? Dus de man was ook in strijd met zijn gevoelens, maar dan vooral omdat hij bang was voor hém? Voor zijn reactie? Voor zijn gevoelens? Daar was Kana dus bang voor? Hij was niet compleet in strijd met zijn gevoelens, maar hij was gewoonweg bang. Bang voor bijna alles, wat hen, of beter gezegd hem, tegemoet zou kunnen komen. Een zwak glimlachje verscheen op het gezicht van Flavio en kort haalde hij een hand door zijn haren heen. ‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ Vrijwel meteen toen hij dat zei wilde hij weer wegrennen. Ugh. Waarom al deze twijfelende gevoelens toch weer?

‘Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’
//893 woorden yeah..
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimezo dec 16 2012, 19:30

Kana’s gedachten, ze dwaalden constant af, naar die ene persoon die hem dierbaar was, waarvan hij hield. Flavio spookte al dagen door zijn hoofd, de jongen spookte door zijn hoofd en dat was eigenlijk niet leuk, hij wilde de jongen vergeten, want die voelde toch niets voor hem. Zijn hart was gebroken en Kana zou dus nu zich moeten afreageren. Het voorval was een aantal dagen geleden, Kana moest het toch ooit eens kunnen loslaten. De gevoelens moesten weggaan, gewoon verdwijnen in een diep zwart gat. Alles moest weg, gewoon weg, vergeten, kwijt, verloren in de tijd. Zodat hij het niet meer zou terugvinden. De gedachten moesten gewoon geband worden uit zijn geheugen, maar hoe hard hij ook probeerde, hij bleef aan Flavio denken. Hij had Choco in zijn kamer gelaten en hij was gaan lopen, gaan lopen richting de geheime tuinen, een plek waar hij alleen kon zijn in alle rust. Niet veel mensen wisten van de plek af, dus dit was zeker een goede meenemer. Capoueira was leuk om te doen en het bracht je dan meestal ook nog eens in complete rust, dus alles zou goed gaan, hij zou weer rustig worden en het huilen zou in ieder geval stoppen.

De trip duurde lang, maar Kana wandelde op een slakkentempo, tranen verlieten zijn oogleden en ze drupten op de grond. De man huilde omdat hij verliefd was, verliefd op een jongen die eerst onbereikbaar was, en dan weer niet en dan weer wel. Het was allemaal nogal verwarrend en pijnlijk. Eerst brak de jongen zijn hart en dan lijmde hij het weer om het tenslotte weer te breken. De jongeman wist vast gewoon niet wat hij wilde en speelde hij misschien met de gevoelens van Kana? Nee vast niet, de kus was toch zo gemeend geweest, maar nog steeds twijfelde hij zo enorm hard dat hij er haast gek van werd.

De jongen liep de tuinen in en jogde nu op een rustiger tempo naar een perfect plekje waar hij kon gaan oefenen. Hij had niet eens echt op de omgeving gelet, was gewoon direct gaan oefenen in zijn verschillende poses die hij kon aannemen als hij braziliaanse gevechtsdans deed. Gewoon wat oefenen en falen, dat hoorde erbij. Dat was normaal, zeer normaal. Een glimlach verscheen op zijn gelaat terwijl hij eventjes kort aan een bloem rook. Ja, hier was de plek waar hij wilde trainen, hij begon er dan ook snel aan. Gewoon rustige bewegingen uitvoeren zodat dat hem ook rustiger zou maken. En ja hoor, het had resultaat, hij werd rustiger, gewoon door alle bewegingen die normaal snel moesten, rustig uit te voeren. Hij ledigde hier zijn hoofd mee, maakte zijn ademhaling beheerst en zijn zelve kwam tot rust. Maar toen moest hij stoppen omdat hij een stem hoorde. Zijn adem stokte in zijn keel en zijn hart begon sneller te slaan. Hij herkende de stem goed genoeg.

‘Ik houd van Kana, maar ik moet mezelf weer worden en niet zo iemand zijn als mijn oude coach .. of Soh.’ Het werd werkelijk luidkeels gezegd, Flavio had blijkbaar niet door dat Kana hier ook was. Zijn blik ging naar de jongen die wat verder zat. Het prachtige blonde haar voor het perfecte gezicht en helemaal ineengedoken. Even leek het erop dat Kana weer ging huilen, hij beet op zijn lip en zijn ogen werden vochtig, maar hij bleef rustig. Er kwamen geen tranen, dus het ging weer goed. Alles zou goedkomen, dat voelde hij, hij moest gewoon rustig blijven. Kana ging dan naast Flavio zitten nadat hij er naar toe was gelopen.

“Hoezo je kan jezelf niet zijn? Ik dwing je helemaal niet om anders te zijn. Ik ben verliefd geworden op je omdat je juist jezelf bent.” Zei hij zachtjes terwijl hij nu naast hem zat en voor zich uit staarde. “Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” Zei hij en hij keek naar Flavio, de jongeman had gehuild, zijn ogen zagen rood en eigenlijk huilde de jongen nog steeds. Kana slikte, hopelijk zou hij ook niet gaan huilen. Gewoon rustig blijven Kana, alles zou goedkomen. Hij begon te blozen en wendde zijn blik af, beschaamd om wat hij daarnet had gezegd. ‘Je do-doet wat met mij Ka-Kana… Mijn lichaam wilt alleen j..jou. En dan neemt de lust mijn lichaam over. Waa-Waarom doet mijn lichaam dit?!’ Kana staarde nog steeds voor zich uit, met een knalrood gezicht. “Je bent verliefd” zei hij zachtjes en zijn blik ging weer naar Flavio. Hoe moest hij dit uitleggen? Dit werd lastig…

“Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” Zei hij zachtjes terwijl zijn blauwe ogen naar het gezicht van Flavio keken. Hij was werkelijk echt perfect in Kana’s ogen, gewoonweg perfect, geen minpuntjes op aan te vinden. Een zucht verliet zijn keel en hij bleef naar Flavio kijken, zijn blik ging naar Flavio’s lippen en zag hoe ze bewogen terwijl hij zei: ‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ Kana’s ogen werden groot en hij omhelsde Flavio, in een opeense beweging en hij schokschouderde, probeerde de tranen van geluk tegen te houden. “W-wil je he-het echt proberen?” stamelde hij zachtjes. ‘Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ vroeg Flavio. “Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” zei hij zachtjes voor hij met zijn hand door Flavio’s haar ging. Een trillerige glimlach verscheen op zijn lippen en hij naderde de jongen, een beetje onzeker nog steeds, hij slikte en zijn ogen gingen naar de zachte lippen van de jongeman. Zijn blauwe ogen keken nogal onzeker en dan liet hij zijn lippen die van Flavio raken, heel zacht en kort. Hij wist niet zeker hoe de jongeman ermee zou omgaan want hij zou vast weer flippen, iets wat hij eigenlijk niet wilde. Na de kus keek hij hem een beetje bang aan.

“Ik wil je niet verliezen”
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimezo dec 16 2012, 21:45

Het was allemaal te lastig, te gecompliceerd, te moeilijk te bevatten. Maar waarom was het dit allemaal toch? Waarom was het allemaal niet gewoon velen malen gemakkelijker? Waarom was het nou zo zoals het nu moest zijn? Waarom was God nou zo erg tegen hem? En waarom konden zijn gevoelens nou gewoonweg niet meewerken? Serieus.. Waarom?! God was gewoonweg tegen hem en wilde dat hij zo een gecompliceerd leven leidde. God is geen eerlijke man zoals veel mensen hem noemde. God was eigenlijk een vreselijke man die vond dat mensen beter na moest denken over een heleboel dingen. Dingen zoals dit. Dingen zoals de liefde. Dingen zoals je gevoelens. Die man was serieus een vreselijke man, die man had ons niet moeten schrapen. Had iemand anders, iemand liefdevoller ons geschrapen dan was dit alles zoveel minder gecompliceerd geweest. Dan was alles zoveel makkelijker geweest. Dan was zijn leven zoals zijn leven in de hemel zou moeten zijn. Werkelijk waar: Goddelijk. Waarom was het leven gewoon niet zo? Waarom was het leven niet zo gemakkelijk zoals Flavio wilde? Waarom God? Waarom?

God was gewoonweg een vreselijke man. Of na ja? Was het eigenlijk een man? Het kon natuurlijk ook een vrouw zijn? Het stond enkel in de Bijbel dat het een man was, maar wie weet was het wel een vrouw? Want hoe weet je nou of diegene die de Bijbel heeft geschreven/gemaakt of het man of een vrouw was? Heeft die persoon die het heeft geschreven of gemaakt God gekend? Heeft hij of zij hem of haar in het echt ontmoet of gezien? Nou dat denk IK niet. Want als diegene hem of haar heeft gekend hé? Hoe oud is de Bijbel dan wel niet? De Bijbel moet dan zo oud zijn.. dat het bijna ondenkbaar is. Het was gewoon niet reëel. Dus waarom zou God een man zijn en geen vrouw? Omdat de Bijbel het zegt? Daarom? Wow, geweldige reden dude. Maar nee. Dat is gewoon incorrect.

“Hoezo je kan jezelf niet zijn? Ik dwing je helemaal niet om anders te zijn. Ik ben verliefd geworden op je omdat je juist jezelf bent.” Pas toen merkte Flavio dat Kana naast hem was gaan zitten. Pas toen merkte hij dat hij niet meer alleen was. Pas toen merkte hij dat Kana hoogstwaarschijnlijk zijn: ‘Ik houd van Kana, maar ik moet mezelf weer worden en niet zo iemand zijn als mijn oude coach .. of Soh.’ had meegekregen. Okay, dat was iets wat hij liever dus niet wilde. Waarom moest hij dat toch horen? Waarom was Kana hier nou precies nu? Was dit wederom God? Dat kon toch niet anders? Het moest wel wederom God zijn. Vreselijke man of vrouw, of wat het dan ook was. God was gewoonweg vreselijk. “Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” Flavio moest zijn gevoelens hard onderdrukken om niet te gaan blozen, hij wilde niet blozen. Blozen toonde zwakte en hij wilde niet meer zwak zijn of ogen. Ook al stond het onwijs schattig bij Kana, bij hem kon het. Maar bij hemzelf? Nee echt niet. Dat wilde hij niet eens..

‘Je do-doet wat met mij Ka-Kana… Mijn lichaam wilt alleen j..jou. En dan neemt de lust mijn lichaam over. Waa-Waarom doet mijn lichaam dit?!’ stotterend kwam dat uit Flavio’ zijn mond. Stotterender dan hij dacht en dat hij wilde. Maar wat kon hij er nog tegen doen? Gezegd was gezegd. En terug draaien kon niet. Helaas niet. Jammer genoeg niet. Waarom niet eigenlijk? Grrr. “Je bent verliefd” zei Kana tegen hem met een knalrood hoofd. Pff. Maar was hij nou echt verliefd? Of zei de jongeman dat alleen maar, omdat Kana zelf ook verliefd op hem was? En hem wilde laten geloven dat hij dat zelf ook was? Of was hij écht verliefd?

“Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” sprak Kana weer tegen hem en een kort bedenkelijk getrokken gezicht verscheen op Flavio’ zijn gezicht. Hij merkte op dat de man wederom naar zijn lippen begon te staren, duidde dat erop dat de man hem zo meteen weer zou willen kussen? Zou dat er op duiden? Hij zou het niet gek vinden als de man hem zo meteen plots begint te zoenen. De ogen van Kana werden groot toen Flavio ‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ tegen hem zei. Plots werd hij meteen omhelst en ergens deed dat hem wel schrikken, zo plots omhelst worden. Dat was hij niet gewend. Hij moest er bijna altijd om vragen of hij moest het iemand anders geven, bijna nooit werd hij zo plots omhelst zoals hij nu werd omhelst door Kana. “W-wil je he-het echt proberen?” kwam er toen stamelend uit de man zijn mond. Eigenlijk was dat wel te verwachten, de man stond waarschijnlijk versteld van hoe snel Flavio om te praten was en hoe snel hij switchte van gedachten. Een korte knik maakte hij met zijn hoofd en sprak vervolgens de volgende zin uit: ‘J-Ja. Dat wil ik we-wel..’

‘Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ Dit was iets wat hij maar al te graag wilde weten. Hij wilde zo graag van deze lust af komen. Hij wilde die lust die door zijn lichaam raasde niet meer voelen. Echt niet. “Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” zei de man vervolgens tegen hem en met een bedenkelijk getrokken gezicht keek hij hem aan. Dus die gevoelens konden niet weg? Waarom niet? Het zou toch moeten kunnen? Like, hallo? What the fuck? Dat zou gewoonweg moeten kunnen? De hand van de jongeman ging door zijn blonde lokken heen en vervolgens raakte zijn lippen zachtjes en onzeker de lippen van hem. Waarom deed deze man dat nou continu bij hem? Waarom liet deze man hem nou niet gewoonweg rustig nadenken over alles?

Toen de kus weer werd onderbroken zuchtte Flavio opgelucht en keek vervolgens naar de man. De man keek hem met een onzekere en bange blik aan en wat twijfelend keek Flavio daarna om zich heen. Wat moest hij hier nou weer mee? Om weer hysterisch te gaan doen was ook geen optie, want misschien zou hij de man dan weer kwetsen en dat was iets wat hij dus echt niet wilde. Deze man betekende zoveel voor hem en dat al na zo een korte tijd van vriendschap. “Ik wil je niet verliezen” Okay, dat liet zijn mond openvallen. Gaf deze man, Kana, werkelijk waar zoveel om hem? Echt? Dat was iets wat hij nooit voor ogen had kunnen hebben. Dat iemand zoals Kana, zo lief, zo aardig, zo zorgzaam en zo aantrekkelijk zo om hem zo geven als dit. Echt niet. ‘Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’ Kort beet hij op zijn lip en krabde op zijn achterhoofd. Waarom deed deze man het toch keer op keer? Dit was gewoon niet eerlijk. Dit zou illegaal moeten wezen, serieus.

‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ Een zucht verbrak zijn spraak. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’

//1304 woorden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimezo dec 16 2012, 22:42

Gecompliceerde gevoelens, de pijn, het verlies van iemand dierbaar. Het deed zeer, veel zeer. Hij was alleen verliefd, gewoon zo verliefd. De gedachten aan de jongen deden hem blij worden, maar ook zeer triest, wetende dat hij geen kans maakte. De jongeman was zo onduidelijk geweest dat Kana het niet echt begreep dat het eigenlijk gewoon door zijn verleden kwam. Zijn blauwe ogen stonden triest en afstandelijk, niemand zou hem uit zijn gedachten kunnen laten opschrikken, hij was gewoon afwezig bezig met zijn capoueira in de hoop dat hij weer rustig zou worden, dat hij weer één zou worden met zijn lichaam en geest, dat het geen warboel meet was vanbinnenin. Dit was gewoon niet eerlijk, hij was zo’n ezel soms. Het was niet eerlijk, waarom kon ook werkelijk niets normaal bij hem verlopen? Waarom moest alles zo moeilijk gaan? Was er geen uitweg om deze gevoelens tegen te gaan? De gevoelens die hem alleen maar pijn zouden bezorgen? Hij wist het niet en hij zou het vast ook nooit weten. De wereld was toch zo pokke wreed voor hem. Niets verliep goed, echt werkelijk niets. Life sucks, and then you die was blijkbaar het motto van de maatschappij van tegenwoordig. Ergens kon Kana het wel erg goed begrijpen, want hij begon er nu ook stilletjes in te geloven…

Nog steeds hoopte Kana om rust te vinden in de sport die hij nu aan het beoefenen was, want dat was de hele bedoeling van heel het tripje geweest. Hij had zelfs Choco in zijn kamer gelaten gewoon om even alleen te zijn, Choco begreep het, zijn baasje had het lastig, het dier had werkelijk alles gevolgd was tussen de twee was gebeurt en hij wist dat zijn baasje leed aan LDVD, liefdesverdriet, een hatelijk iets. Zijn bewegingen werden iets ruwer, harder, gewoon de frustratie die eruit kwam. De jongen had pijn, was gebroken, net een hoopje gruis waar mensen overliepen, keer op keer alsof er niets aan de hand was. Mensen leken het net leuk te vinden om dat te doen, zo leek het er toch alleszins op. Eigenlijk was het echt niet leuk, Kana werd er gewoon pokke depressief van.

Na de woorden die Flavio had gezegd, want hij had de stem herkend, de warme stem van de jongeman die hem helemaal deed smelten. Hij ging naast de jongeman zitten en hij zei dan: “Hoezo je kan jezelf niet zijn? Ik dwing je helemaal niet om anders te zijn. Ik ben verliefd geworden op je omdat je juist jezelf bent.” De pure waarheid, misschien moest hij het nog eens herhalen, maar dat zou hij dan met alle plezier doen. Maar het leek erop dat het niet zou helpen. Er verscheen geen glimlach op het gelaat van Kana, hij was bloedserieus en hij bloosde, misschien moest hij maar eens wat meer mannelijk zijn, wat emotielozer, misschien was dat wel hetgene wat er bij hem miste? Wat meer mannelijkheid? Ja dat was vast wel het probleem. “Ik was bang, bang dat je niet hetzelfde voor me zou voelen, maar toen ik dit hoorde was ik… Sorry dat ik het zeg, gelukkig. Voor mij hoef je je helemaal niet anders voor te doen Flavio. Ik ben verliefd op je omdat je bent wie je bent.” Het meeste was gewoon pure herhaling, maar misschien drong het gewoon niet door bij Flavio, had hij het niet door hoe graag Kana hem wel niet zag. Hoe vaak hij wel niet door het vuur zou gaan voor deze jongeman. Het was lastig, lastig om zoveel te voelen voor iemand, niet iets wat hij eigenlijk wilde, gewoon uit vrees voor alles wat er zou gebeuren. Angst voor pijn, angst voor verlies.

‘Je do-doet wat met mij Ka-Kana… Mijn lichaam wilt alleen j..jou. En dan neemt de lust mijn lichaam over. Waa-Waarom doet mijn lichaam dit?!’ Kana keek hem niet aan, hij bloosde. Flavio was wel degelijk verliefd, misschien zelfs stapelverliefd, dat maakte hem aan de ene kant wel gelukkig, maar ook bang, bang dat de jongeman door de overlading van gevoelens zou gaan weglopen, dat kon gebeuren, de jongen was al eerder weggelopen… Een aantal dagen geleden. “Je bent verliefd” sprak hij zachtjes, maar als je goed zag, dan zag je aan zijn ogen dat hij het meende, misschien had Flavio het niet door dat hij verliefd was, kende hij de symptomen niet. Lust oftewel snakken naar de andere was één van de symptomen.

Kana was onzeker, bang, heel bang. Angstig dat de jongen weer zou weglopen, hem zou mijden, zoals de vorige dagen. Maar het leek erop dat Flavio zou blijven, dat stelde hem al iets of wat gerust, het maakte hem rustig en dat zorgde er dan weer voor dat er minder stomme dingen zouden gebeuren. Dus nu zouden er geen overhaaste dingen gebeuren. Kana schrok van de woorden, zijn ogen werden groot terwijl hij naar elke beweging keek die de lippen vormden van Flavio. ‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ Kana omhelsde Flavio, heel plots, onaangekondigt, misschien moest hij maar elke keer om toestemming gaan vragen ofzo, want de jongeman leek nogal te schrikken van de plotse omhelzing van Kana. Volgende keer moest hij echt om toestemming vragen want hij wilde wel dat Flavio niet zo telkens schrok van hem. Was hij werkelijk zo eng en onvoorspelbaar? Misschien wel, kon hij beter eens een andere look proberen? Maar hij stond niet met plat haar, misschien eens andere spikes? Ja dat was misschien wel eens goed, een andere look. Dat zou hem misschien wat minder eng maken, want zo deed Flavio het wel overkomen, alsof hij eng en onvoorspelbaar was. “W-wil je he-het echt proberen?” kwam er toen stamelend uit Kana zijn mond. Het was merkwaardig hoe snel Flavio wel niet van gedachten veranderde, het was allemaal maar raar. Misschien was de jongen nog wat te overstuur en nam hij nu overhaaste beslissingen? Daarom vroeg hij het voor de zekerheid. Maar zijn vraag werd alleen maar bevestigd, Flavio wilde het proberen. Maar hoe zouden ze het dan moeten aanpakken? Het zou niet gemakkelijk worden, dat had Kana ondertussen al ondervonden, maar hij had er alles voor over om dit te laten lukken.

‘Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ vroeg Flavio. Zo makkelijk raakte je er niet vanaf, zeker niet als de tegenpartij hetzelfde voelde. Dat had Kana al ondervonden, iemand voelde hetzelfde voor hem, maar wilde geen relatie starten omdat het zogezegd te veel miserie met zich mee zou brengen. Misschien had de man wel gelijk, was het inderdaad veel gezever. “Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” zei Kana vervolgens tegen Flavio en met een bedenkelijk getrokken gezicht keek hij hem aan. Kana keek hem een beetje vaagjes aan, net beseffend dat hij totaal verkeerde zinnen had liggen zeggen, oh fantastisch, wat was hij toch een enorme idioot. “Ehm… Ik bedoel, dat als de tegenpartij hetzelfde voor jou voelt, zoals in dit geval is, dat je dan heel moeilijk van die lust zal afgeraken.” Zei hij al mompelend met een beschaamde blik. Ja nu schaamde hij zich werkelijk kapot, hij had het net vast helemaal verpest. Misschien moest hij het goedmaken? Een kus? Hij kon het alleszins proberen. Hij drukte een korte angstige kus op de lippen van de jongeman terwijl zijn hand nog even door het prachtige blonde haar van Flavio ging.

Een opgeluchte zucht was te horen van Flavio en Kana nam een beetje afstand, dat was dus geen goed idee geweest. Wat kon hij dan doen? Gewoon afwachten? Misschien was dat beter. Kana trok zijn benen hoog op en legde zijn hoofd er zijdelings op, Flavio aankijkend. Niet echt wetend wat hij kon doen. “Ik wil je niet verliezen” zei hij en hij zuchtte. Hij wilde de jongeman niet verliezen, dat was een absolute no go. Gewoon het feit dat de jongen al zoveel voor hem betekende. ‘Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’
Kana reageerde er niet echt op, hij was met zijn gedachten totaal ergens anders, hij was wat afgedwaalt. Gewoon weg met zijn gedachten, hij dacht eigenlijk gewoon aan niks, maar zijn blik was afwezig, opeens zei Flavio iets en Kana keek hem weer aandachtig en afwachtend aan. ‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ Een zucht verbrak zijn spraak. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’
“Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” Zei hij zachtjes terwijl hij zich recht zette en Flavio aankeek.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..”

>>1584 woorden <3 (monster my apologies)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedi dec 18 2012, 21:56

‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ even slikte hij goed en keek de man vervolgens wat hoopvol aan. Het was natuurlijk niet helemaal juist om deze gevoelens te behouden. Dan zou hij continu boven op de arme man van een Kana liggen. Dat is iets wat natuurlijk ook niet echt correct en beschaafd is. Eigenlijk helemaal niet, want wie wilt er nou continu onder een blondharige lange jongen van drieëntwintig liggen? Hij niet. Maar dat kwam misschien omdat hij die jongen zelf was? Dat was het waarschijnlijk, ja. Kana omhelsde hem plotseling en ergens schrok de drieëntwintig jaar oude blondharige man er wel van hoor. Het was nogal plotseling en al helemaal onverwachts. En om eerlijk te zijn? Daar hield Flavio niet zo van, mensen moesten het of aan hun lichaamstaal laten merken of anders aan hem vertellen dat ze hem gaan knuffelen. Okay één of twee keer zonder aankondiging en heel plotseling was dan nog wel te doen. Maar vaker? Nee dankjewel, dat was niet zijn favoriete bezigheid nee. “W-wil je he-het echt proberen?” Een kort knikje maakte hij met zijn hoofd, waarom zou hij hier überhaupt over liegen? Dat zou hij nooit doen, maar dan ook echt nooit. Het was ten eerste zielig om hierover te liegen en ten tweede behoorlijk schijnheilig.

‘Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ Dit was wel iets waar hij maar al te graag vanaf wilde komen. Hij wilde die lust echt niet meer voelen. Hij wilde zich geen wolf, tijger of leeuw voelen die loopt te jagen op zijn of haar prooi. Hij wilt gewoonweg lief hebben en meer niet. Hij wilde zich geen jager voelen, echt niet. “Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” Okay en wat moest hij hier dan nou weer op zeggen? Het kwam zo.. onverwachts. Dus de man hield van hem? Of zei hij dat enkel om gebruik van Flavio te maken? Dat kon natuurlijk ook. Alles kon? Zo.. dat zou betekenen dat dit ook gelogen zou kunnen zijn? En ergens zou dat iets zijn wat hij totaal niet verwacht van de man, maar ja. Wie weet vergiste hij zich wel gewoon in Kana? Misschien was de man ook wel gewoon een slechte jongeman die puur en alleen gebruik wil maken van zwakkere mensen? Ugh. Hij hoopte er niet op hoor.. “Ehm… Ik bedoel, dat als de tegenpartij hetzelfde voor jou voelt, zoals in dit geval is, dat je dan heel moeilijk van die lust zal afgeraken.” Kort knikte hij weer met zijn hoofd en een zwak glimlachje verscheen toch weer vanzelf op zijn gezicht. Flavio kon niet lang niet glimlachen in de buurt van deze knappe en lieve man. God. Waarom?! ‘Maar jij .. jij voelt toch geen lust?! Dus waarom voel IK dat dan wel? Dat is zo oneerlijk. Grrr,’ ja dat laatste grommende geluidje maakte hij echt want hij was gewoon een beetje pissed-off op het moment. Niet op Kana.. Nee natuurlijk niet! Nee op God. God was altijd de boosdoener van alles. Gemene man of vrouw of wat het dan ook was – was het toch eigenlijk ook.

Een korte kus werd aan hem gegeven en om eerlijk te zijn vond hij dit ook weer zo plotseling. Hier moest de jongen echt eens een keer mee op gaan houden, want zo bleef Flavio maar continu schrikken en vorige keer was het nog zo van ‘Okay dan zal ik oppassen met wat ik doe.’ Ja daar ben je nu heel goed mee bezig Kana. NOT. Uiteindelijk werd de kus verbroken en verliet de mond van de jongeman een zucht, misschien klonk het als een opgeluchte zucht maar dat was niet helemaal de bedoeling natuurlijk. De man nam een beetje afstand en trok zijn benen op om vervolgens zijn hoofd erop te laten leunen, wel naar de kant waar Flavio zat zodat hij hem nog wel aan kon kijken. “Ik wil je niet verliezen” sprak de man vervolgens weer tegen hem, kort beet hij op zijn lip en wist wederom niet wat hij moest zeggen. Waarom vleit deze man hem toch continu? Waarom moest hij dat nou doen? ‘Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’ En dat was gewoonweg de waarheid, helaas zei de man er niets op. De man reageerde echt niet op deze zin en ergens voelde hij zich daardoor wel lichtjes gekwetst. Maar dat liet hij niet merken natuurlijk. ‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ Kort knikte hij ter bevestiging met zijn hoofd. Dit wilde hij echt weten. Heel graag. Een zucht verbrak zijn spraak, maar al snel ging hij weer door. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’

“Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” zei Kana tegen hem en ergens voelde Flavio aan dat zijn wangen rood begonnen te gloeien. Waarom deed dit hem nou zoveel? “Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen” Oh god. Daar moest hij dan..

‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedi dec 18 2012, 23:27

De angst dat de jongeman zou weglopen was groot, heel groot, bijna ondenkbaar groot. Kana wilde helemaal niet dat Flavio zou wegrennen, dat hij weer dagenlang hem meed, het maakte hem kapot, kapot vanbinnen en dan zag hij er niet uit vanbuiten. Dan was hij een zombie met rood omrande ogen van het huilen, niet zo’n al te mooi zicht eigenlijk. Zo’n bleke huid en dan zo’n enge blik hebben, iets wat Kana niet wilde, hij wilde er altijd piekfijn uitzien en dan was zijn haar een ramp te noemen in de ochtend. Dan lag alles zo plat of stond het gewoon alle kanten op, irritatie natuurlijk, maar hij wist geen spreuk waarmee hij gewoon het kapsel van de dag ervoor terug in zijn haar kon krijgen. Dan moest alles maar handmatig met de hand en een tube gel. Anderhalf uur deed hij er over, anderhalf verdomd uur om zijn haar perfect in model te leggen. Natuurlijk vergde het een aantal pogingen met zeer veel gevloek en hoofd onder de kraan momentjes. Daarom dat het dus zolang duurde. Kana was weer aan het afdwalen met zijn gedachten, hoe kon hij nu aan zijn haar denken terwijl hij naast de jongeman zat waar hij dolverliefd op was? Niemand die het ooit zal weten, ook hijzelf niet. ‘Ik moet mezelf weer zijn, Kana. Ik ben mezelf niet, althans sinds onze vorige ontmoeting.. die kus niet meer. Ma-Maar misschien.. We ku-kunnen het wellicht pro.. proberen?’ Deze zin liet zijn mond haast openvallen, had Flavio dat daadwerkelijk gezegd? Oh god, meende hij dat? Zijn blik ging over Flavio’s gezicht en hij zag de jongeman zijn hoopvolle blik. Misschien toch eerst even voor de zekerheid vragen? Maar eerst een dikke knuffel, ja dat had hij eigenlijk nodig, een knuffel. Misschien heel onverwachts, maar hij had er niet bij nagedacht dat de jongeman niets onverwachts wilde, want dat hij dat niet leuk vond. Daar hield hij dus totaal geen rekening mee, domme ezel dat hij ook was. Natuurlijk schrok de jongeman, natuurlijk was hij een idioot dat hij er geen rekening mee hield, natuurlijk was hij zo stom om niet even serieus helder na te denken over zijn acties. Hij had stiekem al spijt dat hij het had gedaan. "W-wil je he-het echt proberen?” Een kort knikje maakte Flavio met zijn hoofd. Hij wilde het dus proberen, met hem. Nu was Kana wel al helemaal in de zevende hemel met gewoon dat simpele knikje, hij was al vergeten dat hij hem zo onverwachts had geknuffeld.

Een hoop vragen spookten door het hoofd van Kana, wist de jongen nu wel wat verliefd zijn was, hij had zo’n vaag vermoeden van niet. Flavio omschreef het als lust: 'Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ voor zover dat Kana wist van zijn verleden, raakte je niet zo snel van je lust vanaf als de tegenpartij dezelfde gevoelens deelde. Kana wist dat sinds hij ooit wat voor een jongen had gevoeld, die dezelfde gevoelens had voor hem. Ze waren verliefd, maar de jongen had gezegd dat hij liever geen relatie met hem wilde beginnen omdat dat te veel miserie met zich meebracht. Misschien had de jongen wel gelijk, misschien bracht dat ook wel veel te veel miserie met zich mee. Maar dat had Kana voor Flavio over, hij wilde zelfs door het vuur voor deze jongen gaan, hoe vaag het ook klonk, hoe vreemd mensen hem zouden noemen, hoe zot ze hem zouden verklaren. Nog nooit had Kana zoiets sterks gevoeld, nog nooit was hij zoals een magneet naar iemand toegetrokken, het leek wel alsof ze beiden voor elkaar gemaakt waren, misschien was het wel ook zo, waren ze gewoon perfect voor elkaar gemaakt. "Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” Het was waar, Kana gaf zoveel om deze jongen, eigenlijk was het niet te omschrijven met woorden. Maar misschien was het zo wel duidelijk genoeg. “Ehm… Ik bedoel, dat als de tegenpartij hetzelfde voor jou voelt, zoals in dit geval is, dat je dan heel moeilijk van die lust zal afgeraken.” Hij moest zichzelf verbeteren, want hij had een kleine fout gemaakt in zijn vorige zin, ze was er zo vanzelf uitgerold dat hij er eigenlijk goed over had nagedacht. Hij had een zwak glimlachje gezien, Dat stond de jongeman prachtig, een glimlach, dat deed hem ook gelukkig voelen vanbinnen. ‘Maar jij .. jij voelt toch geen lust?! Dus waarom voel IK dat dan wel? Dat is zo oneerlijk. Grrr,’ Kana zuchtte, hij voelde het ook, maar hij kon de man hier toch niet hier in de openlucht bespringen? Dat was gewoon niet ten orde. “Flavio, ik voel even goed als jij een grote lust binnenin me, maar het is nu niet bepaald mijn stijl om je hier in de open lucht binnen te draaien snap je? En ik durf ook eigenlijk niet goed.” Het laatste werd nogal mompelend gezegd. Inderdaad, het lef had hij ervoor niet, een gewoon kusje was nog te doen, maar hem zo hier binnen draaien terwijl er elk moment een leerling of leraar kon komen op deze plek? Hij speelde het liever op safe.

Een korte kus, weer onverwachts. Een ezel was hij, een ezel die zichzelf meerdere malen stootte aan eenzelfde steen. Natuurlijk had hij weer eens niet nagedacht en gewoon gehandelt. Volgende keer zou hij echt zeggen van: ik ga je nou kussen. Dat was een goed idee, dat zou hij gewoon doen volgende keer, dan schrok Flavio niet zo. Een zucht werd geslaakt, een opgeluchte zucht na een kus, natuurlijk was Kana gekwetst hierdoor en nam hij bewust afstand van Flavio. Met zijn benen hoog opgetrokken en zijn hoofd op zijn knieeën rustend keek hij naar Flavio, afwachtend en dan na een tijdje sprak hij zachtjes: “Ik wil je niet verliezen” door zijn stomme handelingen ook altijd vreesde hij dat Flavio zou weglopen, dat Kana hem zou kwijtraken door de stomme dingen die hij deed zonder ook maar een moment na te denken. Normaal dacht hij altijd te veel na, waarom deed hij dat nu dan niet? Wat was er toch mis met hem? Nog nooit had hij zich zo vreemd gevoeld, laat staan over zijn vreemde gedrag te spreken. Nee, Kana reageerde nu helemaal anders dan normaal, hij was onzeker, al die ‘lust’ naar Flavio maakte hem haast horendol. ‘Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’ eigenlijk stiekem was Kana helemaal van deze aardbol met zijn gedachten, was hij aan het nadenken hoe hij zijn lust kon indimmen, hoe hij ervoor kon zorgen dat hij niet zo onverwachts de jongeman zou beetpakken en hem gewoon zou binnen draaien. Hij moest zichzelf inhouden en dat was nu het grootste probleem waarmee hij te kampen had, hoe kon hij zich in godsnaam inhouden met zo’n knappe jongeman naast hem die in zijn ogen compleet perfect was? Na een tijdje staarde hij gewoon voor zich uit, dacht hij eigenlijk aan niets. Opeens werd er weer tegen hem gesproken, Kana richtte zijn blik op en keek Flavio aandachtig en afwachtend aan. ‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ Een zucht verbrak zijn spraak. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’ Dit was een makkelijke vraag, de jongeman was gewoon in elk opzicht perfect.

Maar als hij werkelijk alles moest opnoemen, dan zou dat een hele mond vol worden, want werkelijk alles was zalig aan Flavio, dus hij hield het maar op deze vrij korte uitleg: “Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” Dit was bijlange nog niet alles, maar hij had zo wel het belangrijkste opgenoemd, buiten zijn glimlach dan. Maar dat zou Flavio vast zelf wel weten dat zijn glimlach prachtig was. Kana zette zich recht en hij keek de jongeman aan, hij bloosde en dit was werkelijk het schattigste wat hij ooit al had gezien. Waarom vond hij, die schattige en ook prachtige jongen hem leuk? Nu zat hij nog eens met die vraag in zijn hoofd. Dus misschien kon hij die beter gewoon stellen.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..” zei hij op een zachte toon, zo onopvallend mogelijk ging hij weer naast Flavio zitten en hij luisterde aandachtig toen de jongeman eenmaal begon te spreken: ‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’

Kana’s kaken begonnen te gloeien, hij was niet meer zo rood als een tomaat, maar meer zo rood als een aardbei. Zijn blauwe ogen keken de jongeman ongelovig aan, meende hij dat nou serieus? Kana vond zichzelf verre van perfect, hij was egoïstisch met zijn chocolade, hij was een ijdeltuit omdat zijn haar altijd perfect moest liggen, hij was misschien zelfs een tikkeltje naïef en hij dacht te veel na over vanalles en nog wat. Hij moest maar even stoppen met nadenken, zo meteen kreeg hij nog hoofdpijn. “I-ik denk ook… D-dat we… perfect zijn… voor elkaar” stamelde hij zachtjes, de woorden kwamen er moeizaam uit, hij zag immers al zo rood dat het nog een wonder was dat hij nog niet flauw was gevallen. Zijn hand ging al bevend naar zijn blonde haar en hij wreef er eens door. Wat was er toch aan de hand? Waarom moest hij zoveel moeite doen om de jongeman niet aan te raken? Hij knipperde een aantal keren ongelovig met zijn ogen en hij staarde naar zijn beverige handen. “H-het spijt me... V-voor wat ik nu ga doen, voor elke keer dat ik me niet kan bedwingen of niet zeg wat ik ga doen… Maar nu kan ik j-je al één ding zeggen, ik kan het niet meer. Jouw perfecte lippen…” Zijn blik ging naar Flavio, eventjes haalde hij diep adem. Natuurlijk beefde hij, hij wilde dat Choco hier was, dat diertje eiste altijd wel een klein deeltje van zijn aandacht zodat hij niet te veel moest denken over Flavio, de jongeman waarvoor hij als een blok was gevallen vanaf de moment dat hij de persoon een beetje leerde kennen. “I-ik moet…” mompelde hij deze keer voor hij zijn ogen sloot en dan Flavio kuste, voor de zoveelste keer, maar deze keer leek het anders als de vorige keer. Niets hield hem tegen, geen enkele onzekerheid was te bespeuren, ook geen enkele angst kon je terugvinden in deze kus. Alleen liefde, pure liefde en deze keer had hij het aangekondigt, niet zo duidelijk, maar hij had het aangekondigt. Flavio had geen enkele rede om te schrikken, Kana wilde Flavio niet gebruiken laat staan misbruiken. Kana wilde Flavio, maar op een andere manier, hij wilde Flavio voor het hele leven, voor altijd.

>> hij is wat lang geworden... 2000 woorden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedo dec 20 2012, 21:20

'Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ Flavio wilde gewoon dolgraag van deze lust af komen, deze gevoelens klopte gewoonweg niet bij wie hij precies was. Technisch gezien zou hij dat helemaal niet moeten voelen, het klopte gewoonweg niet.. okay? "Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” Serieus? Meende Kana dat nou echt? Maar dat klonk zo onlogisch in zijn ogen? Het klopte gewoonweg niet. Het moest toch wegkunnen? Zoals het gekomen was zou het toch ook weer kunnen vertrekken? Ja toch? “Ehm… Ik bedoel, dat als de tegenpartij hetzelfde voor jou voelt, zoals in dit geval is, dat je dan heel moeilijk van die lust zal afgeraken.” verbeterde Kana zich uiteindelijk. Maar nog steeds was het oneerlijk. Hij wilde deze lustgevoelens niet en daarom wilde hij er vanaf komen. Dat wilde hij zo graag. Hij wilde deze gevoelens niet meer en eigenlijk had hij ze nimmer binnen gelaten als hij had geweten wat ze met hem deden. Echt niet. ‘Maar jij .. jij voelt toch geen lust?! Dus waarom voel IK dat dan wel? Dat is zo oneerlijk. Grrr,’ ja dat laatste geluidje kwam er echt zo uit. Flavio vond het gewoonweg oneerlijk en dit liet hij op zoveel verschillende manieren merken. Zoals een beetje boos reageren of net zoals hij net deed, dat ‘grr’-geluidje maken. Echt iets typerends voor hem.

“Flavio, ik voel even goed als jij een grote lust binnenin me, maar het is nu niet bepaald mijn stijl om je hier in de open lucht binnen te draaien snap je? En ik durf ook eigenlijk niet goed.” Dus Kana voelde die lust ook? Maar hij wist het dus te controleren? Waarom kon hij hem dat niet gewoonweg leren dan? Dat zou zoveel makkelijker zijn, dan zal Flavio ook niet meer zo raar doen zoals hij deed bij de vorige ontmoeting tussen de twee. “Ik wil je niet verliezen” zei de man nadat hij hem zo plotselings had gekust. Totaal onverwachts en ergens ook best beschamend. Flavio wist niet zo best wat te doen, want kussen? Dat had hij in principe nooit geleerd of hoefde je dat niet te leren? Kijk, zie je? Hij weet helemaal niets over dat alles. Pff. Ergens toch wel een beetje sneu dat hij helemaal niets wist hé? ‘Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’ En dat was een zin die recht uit zijn hart kwam, hij was gewoonweg sprakeloos. Sprakeloos door de woorden die Kana tegen hem zei, het waren niet enkel de woorden, het was ook de manier waarop de man tegen hem sprak wat hem zo sprakeloos liet zijn. Een gemene zet als je het hem vroeg, maar ergens wel slim van de man. Dan zou Flavio hem sowieso niet afkraken of iets in die richting, niet dat hij dat bij deze aantrekkelijke en lieve man zou doen. Echt niet. Hij zou niet eens durven.

‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ begon Flavio langzaam aan, maar een zucht verbrak zijn spraak. Ondanks die zucht moest hij toch verder met zijn spraak en dus begon hij maar weer met zijn volgende zin; ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’ Zou dit een makkelijke of moeilijke vraag voor de man zijn? Dat was wel iets wat hij heel graag wilde weten. Maar al gauw leek het alsof de vraag erg gemakkelijk was om te beantwoorden, want de man begon al snel met zijn beredenering. “Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” Deze beredenering liet Flavio gewoonweg blozen en het was niet meer tegen te houden. Wat de man hier nou net allemaal zei was gewoon iets wat hij niet kon hebben. Waarom vroeg hij er ook alweer naar? Want om dit nou allemaal aan te moeten horen liet hem blozen zo erg als maar kon. En hoe graag hij het ook liever tegen wilde houden werkte zijn wangen niet mee en werden ze zo rood als maar kon.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..” Hmn. Dat was op zich niet zo lastig? Dat was een makkelijke vraag en zou hij hiermee Kana ook laten blozen? Dat zou echt geweldig zijn, want die blozende wangen van hem waren zo schattig. Schattiger dan dat kon dus echt niet. Dus ergens hoopte Flavio dat hij Kana zou laten blozen, want dan was zijn dag weer compleet en kon het niet beter. ‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’ En dat was allemaal gemeend, geen enkel woordje was gelogen. Want liegen? Dat was om eerlijk te zijn niet zijn al te beste kant. Dus hij hoopte maar dat Kana hem geloofde en niet domweg zei dat hij het niet geloofde. Want dat zou echt janken zijn, hij zou dan écht gaan huilen want dit was wél gemeend en dat moest Kana weten ook.

De wangen van de man begonnen te gloeien en ze begonnen steeds roder te worden dan dat ze al waren, ze werden steeds roder en roder. God wat zag dit er schattig uit zeg! Kon het nog schattiger dan dat het al was? Dat was toch niet mogelijk? Maar toen zijn wangen net zo rood waren als een aardbeitje was het toppunt bereikt. Een hoger toppunt dan dit kon niet worden bereikt, god. Wat deed deze man hem toch aan? Wat doet God hem toch aan? Serieus. God? Ik haat je. Dat ging er momenteel door zijn gedachten heen. “I-ik denk ook… D-dat we… perfect zijn… voor elkaar” werd er zachtjes door de man gestameld. Gelukkig was hij net de enige van hun tweeën die dat dacht, want dat zou nogal faal zijn. Dat zou echt niet leuk zijn, maar gelukkig vond Kana dat zelf dus ook en was hij niet de enige die dat vond. Godzijdank. ‘Ge-Gelukkig maar, want anders zou het nogal faal zijn..’ Flavio zei momenteel gewoon wat hij er van vond en wat er in hem op kwam. Dat was wel zo eerlijk tegen over Kana om het zo rechtstreeks te zeggen en niets achter te houden voor deze liefelijke man. “H-het spijt me... V-voor wat ik nu ga doen, voor elke keer dat ik me niet kan bedwingen of niet zeg wat ik ga doen… Maar nu kan ik j-je al één ding zeggen, ik kan het niet meer. Jouw perfecte lippen…” Vaag keek Flavio de man aan en wachtte geduldig hetgeen af wat de man wilde gaan doen. Natuurlijk spookte er verschillende dingen door zijn hoofd heen, maar het waren tenslotte maar ideeën en hij wachtte geduldig hetgeen af wat de man wilde gaan doen.

“I-ik moet…” werd er toen gemompeld door de aantrekkelijke en lieve gymnastiek docent. Compleet verstaanbaar was het niet echt, maar hij hoorde het op zich wel. Na ja? Horen was niet echt het juiste woord ervoor, het was meer dat hij het begreep. De man sloot zijn ogen en vervolgens werd hij wederom door de man gekust, maar deze keer voelde het anders. Deze keer voelde het allemaal een stuk veiliger en liever. Flavio wist niet zo best wat het was, maar het gevoel alleen al bij deze kus maakte hem ontzettend blij en vrolijk. Wat deze man met hem deed was echt heel erg positief, niet normaal meer. Flavio’ zijn hand ging bibberig omhoog naar de kaak van de man waarmee zijn lippen in aanraking waren. Wat onzeker streelde hij kort de kaak van de man, niet zo goed wetend of hij het juist deed. Of hij de kus juist deed en of hij die streling wel juist deed. Want om eerlijk te zijn? Hij had werkelijk waar geen flauw benul van alles, hij wist helemaal niets over dit gedoe. Wanneer je verliefd was enzovoort? Nee dat wist hij echt niet en nu pas dat hij Kana had ontmoet kreeg hij in de gaten dat deze gevoelens op die manier bedoeld waren en niet enkel vriendschappelijk. En ergens was dat best vreemd om te ontdekken, want dat hield in dat hij van meer mensen heeft gehouden dan dat hij dacht. Persoonlijk had hij niet verwacht dat hij al eens verliefd was geweest op iemand en al helemaal niet op wie hij had ontdekt. Hij had ontdekt dat hij deze gevoelens OOK had bij Rhae en Soh. Rhae kon hij ergens dan nog wel begrijpen, maar kom op? Soh? Sander Oliyas Harison? Dat was echt een ondenkbaar iets, maar het was gebeurd en dat kon je niet meer terug draaien. Helaas. Maar wat je gevoeld had – had je gevoeld en dat kan je echt niet mee terug draaien of je dat nou wilde of niet. Na ja, hij had nog niet eens zo een groot probleem met Soh. Want om eerlijk te zijn was hij ook behoorlijk knap.. WACHT?! Flavio denk aan iets anders. Denk aan Kana, diegene wiens lippen de jouwe raken. Hallo? Niet aan Soh denken jij, Flavio. Echt je bent echt slecht bezig.

Uiteindelijk haalde Flavio zijn lippen van die van Kana af en wat twijfelend keek hij om zich heen. Vervolgens sloeg hij zijn ogen neer en beet hij wat afwachtend op zijn onderlip. Wat zou Kana van zijn ‘kus’-skills vinden? Of zou hij hem gewoonweg super slecht vinden? Of juist super goed? Of middelmatig? Het was lastig om te kunnen beslissen toen hij wegvluchtte vorige keren, dit was de eerste keer dat hij pas echt goed mee kuste met Kana. Nu pas kon de gymnastiek docent beslissen of deze man goed kon kussen. Dus ergens was hij wel benieuwd naar de reactie van de man. ‘De-Deed ik het go-goed?’ Wat hopend keek hij vervolgens weer naar Kana op en met een zwakke glimlach wachtte hij het antwoord af. ‘Of wa-was ik juist su-super slecht?’ Een bibberig stemmetje sprak tegen de man en vervolgens keek hij weer hoopvol naar de man, hopend dat hij toch wel een beetje goed was. Want als hij dat niet was zou hij moeten gaan oefenen, oefenen en oefenen. Continu oefenen. Want hij wilde wel dat de gymnastiek docent het een beetje fijn vond om met hem te kussen en zo meteen eventueel te zoenen. Maar dat kan altijd nog later komen. Alles met rust doen, want alles overhaaste had echt geen zin. ‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ Wederom beet hij kort op zijn onderlip en keek hij hoopvol de man aan. Ergens hoopte hij wel dat zij een stelletje waren, want dat was wel iets wat hij ontzettend graag wilde. Hij zou wel graag willen dat Kana van hem was en dan ook echt alleen van hem. Van niemand anders. Dan zou vast en zeker zijn gierige ‘ik’ weer naar boven komen, maar dat was dan dat. Sowieso zou Kana van houden en hem niet met iemand zou willen delen. Kana zou dan echt alleen van hem zijn en niemand, maar dan ook echt niemand zou aan hem mogen komen hoor.

Kana zou van hem zijn en hij zou hem met niemand delen.
//2074 woorden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedo dec 20 2012, 23:55

De lust, of zoals Flavio het toch noemde, was iets vervelends, iets waarmee Kana ook te kampen had, enorm hard zelfs, maar hoe kon hij daar nog maar aan denken? Deze jongen was een onzeker type en ook Kana was dit, hij was geen publieke kusser, maar nu leek het wel allemaal op hol te slaan bij hem. Hatelijke gevoelens ook, het liefst had hij dit alles niet willen voelen, kon Flavio al zijn genante bloosmomentjes niet zien, had hij niet de neiging deze prachtige jongen te kussen, aan te raken… Waar dacht hij nou toch aan? Hij snapte zichzelf niet meer, het was allemaal niet eerlijk… 'Heb jij enig idee hoe ik van die wel gezegde .. l-l-lust af kom?’ vroeg Flavio en Kana dacht na, de jongen had last van lust, maar dat was eigenlijk verliefdheid, hij wist goed genoeg dat je er lastig vanaf kwam, Kana had het al eerder gevoeld, al eerder meegemaakt. Een jongen, Kana werd verliefd op een jongen en die jongen was verliefd op hem. Kana vroeg of hij meer wilde, maar die vraag werd negatief beantwoord, de jongen wilde geen miserie, want relaties brachten alleen maar ellende, misschien had de jongen toch gelijk? Brachten relaties alleen ellende? Maar Kana wilde het proberen, wilde door het vuur gaan voor Flavio… Kana had werkelijk alles over voor hem, hoe vreemd het ook klonk, hoe raar mensen hem ook zouden bekijken. Het was de waarheid, de barre gemene waarheid. Het was wreed, haast onrealistisch om zoveel te voelen voor een jongen en dan toch nog een tikkeltje normaal kunnen functioneren? Wacht… functioneerde hij wel normaal? Zelfs hij kon er geen antwoord op geven. "Niet… Denk ik, maar als je er vrede mee neemt dan gaat het vast veel makkelijker. Ik hou van je…” oké die zin sloeg dus werkelijk nergens op, waar haalde hij het vandaan? Ezel dat hij was! Zo meteen sloeg hij zich nog wel eens, kom toch tot rede man! Kom met je ezel kop uit die roze wolkjes. Dit moest hij dus werkelijk zo snel mogelijk verbeteren, dus nu: “Ehm… Ik bedoel, dat als de tegenpartij hetzelfde voor jou voelt, zoals in dit geval is, dat je dan heel moeilijk van die lust zal afgeraken.” Oké dit was al veel beter, maar nog steeds… Die lust… de drang om de jongeman beet te pakken en een kus te geven was enorm groot, te groot naar zijn zin, waarom moest dat persé met hem gebeuren? Waarom niet met een ander? Hij wilde dit niet, die drang om zo van die onverwachtse dingen te doen, dat was gewoon zo niet hem. Kana wilde zich niet laten overdonderen door zo’n homp gevoelens, net zo’n reuze bal die je achterna zat en je elke moment wilde verpletteren. Hij wilde dit niet, nee echt niet, dit was fout, dit hoorde niet, dit mocht niet, dit kon gewoon niet. ‘Maar jij .. jij voelt toch geen lust?! Dus waarom voel IK dat dan wel? Dat is zo oneerlijk. Grrr,’ Daarin had Flavio ongelijk, Kana voelde wel degelijk een lust, een grote lust, maar het was niet gehoord dat hij hier in het openbaar de man gewoon zou vastpakken en liefdevol zou kussen, dit hoorde thuis wanneer ze alleen waren, niet nu, niet hier. Maar hoe lang zou hij zich aan die belofte kunnen houden? Hij vreesde dat dit niet lang zou duren…

“Flavio, ik voel even goed als jij een grote lust binnenin me, maar het is nu niet bepaald mijn stijl om je hier in de open lucht binnen te draaien snap je? En ik durf ook eigenlijk niet goed.” Zei hij, natuurlijk voelde hij die lust. Hij kon het controleren, maar voor hoelang nog? Hoe lang kon hij het nog volhouden om de man niet eens goed vast te nemen en zijn lippen weer te voelen? Zijn gedachten dwaalden constant af, hij was vrij vaag met zijn zinnen, hij kreeg er werkelijk eigenlijk geen zinnig woord meer uit. Het was zo moeilijk, zo moeilijk om gewoon niet naar zijn hart te luisteren, zijn brein nog goed te laten functioneren, het werd met elke minuut moeilijker om het vol te houden. Het was een ware hel, dus hij moest even zijn lust minderen. Een onverwachtse kus drukte hij op Flavio’s lippen en hij zei dan: “Ik wil je niet verliezen” natuurlijk wilde hij de jongeman niet verliezen, hij was zo belangrijk voor hem dat het haast niet meer echt was. Kana zou zo kapot gaan als Flavio nu zou wegrennen, hij zou huilen en nog meer huilen en dan zou hij het gewoon niet meer zien zitten waarschijnlijk. Dan zou hij vast depressief zijn voor de rest van zijn leven en alleen oud worden met een stuk of twintig katten. Ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen..’ Kana zag wel dat die zin uit Flavio’s hart kwam, dat zag je gewoon aan de manier waarop hij het zei, het deed hem haast smelten vanbinnen in zoals een waterijsje dat in aanraking kwam met de zonnestraling. Natuurlijk dwaalde weer af en ging zijn fantasie de vrije loop, dit gebeurde nou werkelijk ook echt altijd, Kana was echt niet normaal, nee de jongen moest echt wat gaan doen aan die aandachtsstoornissen, maar die gebeurden dus alleen maar bij Flavio vreemd genoeg.

‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ begon Flavio langzaam aan, maar een zucht verbrak zijn spraak. Kana richtte zijn aandacht meteen weer naar Flavio, benieuwd van wat hij zou zeggen, wat er uit de jongen zijn mond zou komen. Nee echt, zijn benieuwdheid was zo oprecht, hij leek net Choco op dit moment, het diertje zou nu op dit moment smeken met gepiep om de zin af te maken. Wel, Kana keek net zoals Choco op dit moment. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’ Nu moest hij eerlijk zijn, hij had die vraag totaal niet zien aankomen, dit kwam echt compleet onverwachts dat hij er even over deed voordat hij ze beantwoordde. “Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” Deze woorden waren de waarheid en daarbij begon ook nog eens hetgene waarvoor Kana eigenlijk stiekem had op gehoopt om het ooit te mogen waarnemen: Flavio begon te blozen, het was werkelijk het schattigste wat hij ooit al had gezien. Een kleine schattige glimlach verscheen op zijn lippen en hij bleef met zijn blauwe ogen naar de jongeman kijken, naar de wangen die echt zo rood werden als dat het maar kon. Dit was werkelijker nog schattiger dan Choco als hij boos keek, en was dat mogelijk? Nee, dat was haast onmogelijk, nog schattiger zijn als Choco boos keek.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..” daar zat hij al een tijdje mee, die zin spookte al een tijdje door zijn hoofd, gewoon, waarom vond Flavio hem leuk? Wat was er nou werkelijk zo speciaal aan hem dat je gevoelens voor hem zou krijgen? Diegenen waar hij ooit al voor was gevallen hadden dat toch niet gezien dan? Dus dan was er toch ook niets speciaals aan hem? Aan dit hield hij vast, maar zijn mond viel open van verbazing toen hij deze woorden hoorde: ‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’ Natuurlijk werden zijn kaken rood, natuurlijk begon hij te blozen en wendde hij zijn blik in verlegenheid af. Wat was deze jongen toch zo’n schat. Maar hij kon het niet ontkennen, zijn wangen waren nu zo rood als een aardbei en dat was werkelijk zo rood dat hij kon worden. Zijn hoofd ging weer naar Flavio en zijn blauwe ogen keken hem aan. Een trillerige glimlach verscheen op zijn lippen. Natuurlijk geloofde hij Flavio, de jongeman was altijd zo aardig, waarom zou hij nou liegen over zo’n delicaat onderwerp. Je kon Kana naïef noemen, maar nu voelde hij het wel, Flavio sprak de waarheid.

Hij bloosde nog altijd, nog altijd even heftig als een aardbei. De meesten zouden het als schattig omschrijven, maar Kana vond het gewoon storend. Een irritant iets dat weg moest, dat best zo snel mogelijk verdween. Het mocht niet blijven, het liefste had hij zijn gezicht nu verstopt, maar het shirt was te klein en de kraag zat net te dicht bij zijn nek om dit te doen. “I-ik denk ook… D-dat we… perfect zijn… voor elkaar” werd er zachtjes door Kana gestameld, als hij bloosde, dan begon hij te stotteren… life sucks… maar gelukkig was hij niet de enigste die erover dacht dat ze wel werkelijk een perfect stel zouden zijn. Maar hij had het misschien ietsjes vroeger al door, maar dat hield hij achterwegen, als hij dat zou uitspreken zou dit alleen maar leiden tot meer gebloos en nog meer schattigheid? Ik denk dat hij dan helemaal horendol zou worden door de lust. ‘Ge-Gelukkig maar, want anders zou het nogal faal zijn..’ zei Flavio en Kana knikte, dat zou pas een fail zijn inderdaad. Maar gelukkig was er geen faal te bespeuren en was Flavio zo rechtuit en eerlijk. Ze pasten echt zo goed bij elkaar. Hij kon het niet meer aan, de lust werd hem te veel, nee hij kon het niet meer volhouden… “H-het spijt me... V-voor wat ik nu ga doen, voor elke keer dat ik me niet kan bedwingen of niet zeg wat ik ga doen… Maar nu kan ik j-je al één ding zeggen, ik kan het niet meer. Jouw perfecte lippen…” Het was begrijpelijk hoe de jongeman naar hem keek, hij legde het immers nogal raar uit, Kana kon zich gewoon niet meer goed uiten onder al deze ‘feels’, al deze lust werd hem te veel. Dit was niet meer normaal wat Flavio met hem deed, al het geraas van zijn hart dat al de hele tijd overtoeren aan het doen was en het zweet brak hem uit. Met zijn hand ging hij trillerig door zijn haar en dan keek hij ernaar. Hij kon het niet meer tegenhouden, het was onmogelijk geworden.

“I-ik moet…” mompelde hij tegen Flavio maar het was al haast onverstaanbaar geworden, gewoon door de zenuwen en de lust die de overhand namen. Nu zette hij gewoon zijn verstand op nul en kuste hij Flavio, deze keer was het alleen anders, nu was het een kus vol liefde, zonder een spoor van onzekerheid of angst. De pure liefde die Kana voelde voor Flavio kon je haast voelen, waarnemen met het blote oog. Natuurlijk wilde Kana Flavio, maar niet op een negatieve manier, maar hij wilde Flavio voor het leven. Hij wilde de jongeman niet kwijt. Hij voelde hoe de hand van Flavio trillend over zijn kaak ging en Kana legde zijn armen ietwat onhandig in Flavio’s nek. Waarom deed hij altijd zo onhandig bij zo’n speciale momenten. Veel durfde hij eigenlijk niet te doen. Waarom? Omdat hij de jongeman niet wilde wegjagen met zijn gestuntel. Oh man, wat was deze kus fantastisch, net alsof hij door een God werd gezoend. Dit had hij nooit verwacht, dit was gewoonweg perfect, zalig, geweldig, hij was in de zevende hemel door heel dit gebeuren, maar verder dan een gewone kus ging hij niet. Nog steeds was hij onzeker, heel onzeker, maar dit straalde niet door, dit bleef gewoon mooi in zijn gedachten. En eindelijk kuste Flavio deze keer eens mee en het was werkelijk perfect, genoeg kon hij het niet herhalen, het bleef perfect, meer dan perfect zelfs…

De kus werd beeïndigt door Flavio en met een dromerige blik keek Kana naar de jongeman. Dit was gewoon werkelijk zalig. Maar wat vond Flavio van dit alles, was hij hier wel akkoord mee? Vast wel, anders had hij niet meegekust, dus dat was al een vraag die zo goed als geschrapt kon worden. Nog steeds had Kana een dromerige blik en glimlachte hij net alsof hij stoned was, eigenlijk best een vreemd zicht. ‘De-Deed ik het go-goed?’ Een hoopvolle blik werd naar hem gezonden, maar echt aankomen kwam deze niet, hij knikte al dromerig, nog weg zwijmelend van de kus. ‘Of wa-was ik juist su-super slecht?’ Hij schudde zijn hoofd. “J-je was… pe-perfect.” Zei hij al stotterend toen hij weer bij de realiteit was en zijn kaken weer begonnen te gloeien “Je was… go-goddelijk… “ eigenlijk wilde hij er nog iets aan aanplakken, maar dit deed hij niet, omdat het ongepast was, dus hij vroeg in de plaats daarvan iets. “E-en w-wat vond je v-van mij?” vroeg hij zachtjes een beetje onzekerheid kon je waarnemen in zijn ogen. Nu zou alles rustig op zijn tijd komen, niets moest overhaast worden gedaan, want dan zouden er domme dingen gebeuren dat wist hij zo al. ‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ vroeg Flavio en even stond Kana ervan versteld van wat de jongeman had gezegd. V-vroeg hij het nou werkelijk? Oh god, een glimlach verscheen op zijn gezicht en hij knikte. “I-ik neem aan v-van wel?” zei hij terwijl hij met zijn ogen zei dat hij hem wilde knuffelen. Zo werd ook alles meteen aangekondigd, want Kana zei veel als je naar zijn ogen keek, je zou zo veel zien als je in zijn ogen zou kijken, de blauwe ogen verraadden haast zijn gedachten. Kana omhelsde Flavio na even getwijfeld te hebben en hij legde zijn hoofd even op de jongeman zijn borstkas. “Ik ben geloof ik de gelukkigste man op deze planeet.” Nu begon alles eruit te lopen als een vloeistof. Hij ratelde: “Ik vond je al meteen leuk eigenlijk, zodra ik je leerde kennen begon ik wat voor je te voelen, maar ik was bang, bang dat je net zoals de vorige me zou afwijzen en ik zou dat vast niet meer aankunnen. Toen je zo wegliep van me, ik was zo bang, bang om je kwijt te raken.” Kana zette zich weer recht en hij nam dan de handen van Flavio vast. “Ik wou je nog één ding vragen, voor ik weer iets verwachts onverwachts doe. Je weet dat er een kerstbal is binnenkort, ik organiseer het samen met Norwood en Summer, maar mag ik toch de eer hebben om met jou samen te dansen op het kerstbal?” vroeg hij en hij keek een beetje hoopvol naar Flavio in de hoop dat de jongeman ja zou zeggen.

Hij had het eindelijk gevraagd, hij was trots op zichzelf en meteen legde hij zijn hoofd op Flavio’s schouder, maar hij had het aangekondigt met zijn blik, dus hij zou niet meer mogen schrikken. Een blije zucht verliet zijn mond en hij sloot langzaamaan zijn ogen, nog nagenietend van de zalige kus van daarnet.

>>2646 woorden ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedo dec 27 2012, 13:51

Voordat Flavio wellicht aan een relatie met de gymnastiek docent, genaamd Kana , zou aangaan wilde hij sowieso één ding weten. Één ding wat van hoog belang was in zijn ogen, hij wilde weten wat Kana voor hem voelde en waarom deze man dat nou precies voor hém voelde? Tenslotte was hij niet zo speciaal dat hij uber-knap, uber-lief of wat dan ook was. Daarom wilde hij het uit de mond van de jongeman horen, want pas dan kon hij het geloven. Pas toen wist hij zeker of de man niet tegen hem aan het liegen was of wat dan ook. Pas dan wist hij of het ware liefde was en geen grote leugen. ‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ begon de jongeman, maar een zucht verbrak zijn spraak. Hij moest goed nadenken of het wel correct was om het op deze manier te zeggen, hij moest goed nadenken of hij het echt wilde weten. Want wie weet was het wel een ontzettend domme reden? Misschien was zijn liefde voor deze man dan wel pats boem verdwenen? Dat wilde hij niet. Maar hij wilde het weten, het moest gewoon. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’ Toch kwam die vraag uit zijn mond. Gewoonweg omdat hij het wilde weten en niets hem tegen hield. Geen enkele gedachten hield hem tegen, hoe graag hij het misschien ook wel niet zou willen weten. Hopelijk was de man eerlijk en loog hij hier niet over, maar alsnog als hij loog kon hij het zien in de man zijn ogen. Want in die tijd dat hij deze man leerde kennen heeft hij gezien dat zijn ogen boekdelen sprak. “Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” De man was eerlijk en dat zag hij. Flavio kon aan alles merken dat de man eerlijk was en dat liet hem blozen. Zijn wangen begonnen rood aan te lopen, hij voelde ze branden van schaamte. Maar hij deed er niets tegen.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..” sprak de man vervolgens en om eerlijk te zijn? Daar hoefde hij echt niet lang over na te denken, alles zou zo uit zijn mond komen rollen. Daar was hij honderd procent zeker van, het was tenslotte een makkelijke vraag om te beantwoorden. ‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’ Een zwak glimlachje verscheen op zijn gezicht en had hij gelijk of had hij gelijk? Het kwam werkelijk waar zo uit zijn mond rollen, het was geen moeilijke opdracht om dit te vertellen. Het was appeltje eitje voor Flavio.

De wangen van Kana begonnen te gloeien, begonnen rood aan te lopen en dat was ontzettend schattig. Wat kon deze man nog meer doen? Hij was al schattig genoeg zonder die rode wangen. Maar door deze rood aangelopen wangen van de man was hij alleen maar schattiger. Iets wat een moeilijk opgave leek te zijn als je al zo schattig was van jezelf, maar blijkbaar was het heel gemakkelijk voor de man. “I-ik denk ook… D-dat we… perfect zijn… voor elkaar” Een bredere glimlach verscheen op zijn gezicht, want dat was hetgene wat hij maar al te graag wilde horen. ‘Ge-Gelukkig maar, want anders zou het nogal faal zijn..’ Het flapte er gewoonweg uit, maar het was wel de waarheid en daar kon niet om gelogen worden. Maar het was wel de waarheid en daar ging het om. Het was geen leugen en dat was dus vele malen minder erg dan dat het een gelogen iets was. “H-het spijt me... V-voor wat ik nu ga doen, voor elke keer dat ik me niet kan bedwingen of niet zeg wat ik ga doen… Maar nu kan ik j-je al één ding zeggen, ik kan het niet meer. Jouw perfecte lippen…”

“I-ik moet…” Wat moest de man? Wat moest hij dan? Hallo? Maak je zin dan af jongeman? Maak je zin dan af Kana? Afwachtend keek hij de man aan. Wat moest hij toch beginnen met alleen die zin? Waarom maakte hij de zin niet gewoonweg af? Dat zou alles zoveel makkelijker maken. De man sloot zijn ogen en vervolgens werd hij wederom door de man gekust, maar deze keer voelde het anders. Deze keer voelde het allemaal een stuk veiliger en liever. Flavio wist niet zo best wat het was, maar het gevoel alleen al bij deze kus maakte hem ontzettend blij en vrolijk. Wat deze man met hem deed was echt heel erg positief, niet normaal meer. Flavio’ zijn hand ging bibberig omhoog naar de kaak van de man waarmee zijn lippen in aanraking waren. Wat onzeker streelde hij kort de kaak van de man, niet zo goed wetend of hij het juist deed. Of hij de kus juist deed en of hij die streling wel juist deed. Het was alles een beetje onwennig, maar het was te doen. Hij moest wel, hij wilde niet wederom gaan flippen. Hij wilde gewoon een beetje lief zijn voor de gymnastiek docent, want als hij weer zou flippen dan zou het echt niet correct overkomen. Niet op die manier zoals hij dat zou willen. Nee echt niet. Dat zou erg zijn.

‘De-Deed ik het go-goed?’ Hij was namelijk toch wel een beetje benieuwd of hij het kon. Beter kon dan hij dacht dat hij het zou kunnen. ‘Of wa-was ik juist su-super slecht?’ Flavio was namelijk heel erg benieuwd hoe het voor Kana was. Want als hij super slecht was dan zou hij wel gaan oefenen. Maar de man schudde zijn hoofd en zei “J-je was… pe-perfect.” tegen hem. Dus hij was helemaal niet zo slecht zoals hij verwachtte? “Je was… go-goddelijk… “ Oh dat was zelfs beter dan hij gedacht had. Was hij dan werkelijk waar zó goed zoals deze man tegen hem zei? ‘Ben je serieus? Was ik echt zo goed?’ Met grote ogen keek hij de man aan en vol ongeloof klonk zijn stem. “E-en w-wat vond je v-van mij?” Hij moest wel even kort nadenken, want hij wist niet zo goed wat goed en slecht was. Maar het voelde wel fijn, dat wel. Dus dan zal het vast en zeker wel goed zijn? ‘I-Ik vond het fijn.. Dus ik denk dat je go-goed was?’ Kort beet hij op zijn onderlip en tenslotte ontstond er toch nog een zwakke glimlach op zijn gezicht.

‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ Want om eerlijk te zijn wist Flavio niet precies wanneer het nou wel of niet officieel was. Het was tenslotte nog best wel ingewikkeld. “I-ik neem aan v-van wel?” Een brede glimlach verscheen op zijn gezicht en dit was de bevestiging dat Kana nu helemaal van hem was, vluchtig omhelsde de man hem en leek hem even fijn te knijpen. Maar al snel liet hij hem al gauw los. Maar vervolgens knuffelde Kana hem en hij voelde wel dat dit veel liefelijker was dan wat hij daarnet deed. Dat was echt veel liever dan wat hij daarnet deed. De man legde zijn hoofd op zijn borstkas en vervolgens kwam alles eruit. “Ik ben geloof ik de gelukkigste man op deze planeet.” Zijn glimlach begon alleen maar breder en breder te worden bij elk woord dat Kana sprak. “Ik vond je al meteen leuk eigenlijk, zodra ik je leerde kennen begon ik wat voor je te voelen, maar ik was bang, bang dat je net zoals de vorige me zou afwijzen en ik zou dat vast niet meer aankunnen. Toen je zo wegliep van me, ik was zo bang, bang om je kwijt te raken.” ratelde hij toen in één klap achter elkaar aan en ergens was het ontzettend schattig dat hij dat dacht. ‘E-Echt.. ?’ Maar daarna haalde hij zijn hoofd weer van de borstkas van Flavio af en ergens liet hem dat wat fronsen. Had hij was fout gezegd of zoiets?

Zijn beide handen werden vastgepakt en ergens liet dat hem wederom fronsen. “Ik wou je nog één ding vragen, voor ik weer iets verwachts onverwachts doe. Je weet dat er een kerstbal is binnenkort, ik organiseer het samen met Norwood en Summer, maar mag ik toch de eer hebben om met jou samen te dansen op het kerstbal?” Ja natuurlijk wilde hij dat! Waarom moest de man dat überhaupt nog aan hem vragen? Dat was nergens voor nodig. Hij wilde zelfs zo graag dat hij even stil werd van die vraag. Een stom ‘Uh’ geluid kwam uit zijn mond en hij schudde even kort met zijn hoofd, om zichzelf weer tot orde te brengen. ‘Ja natuurlijk wi-wil ik dat!’
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedo dec 27 2012, 18:17

Kana was bang geweest voor wat er tussen hem en Flavio zou gebeuren dat het hem heeft laten wakker worden in het midden van de nacht. Het zorgde ervoor dat hij piekerde, een aantal nachten achter elkaar, zeker wanneer de jongeman hem zo lag te mijden de eerste dagen na het incident van de kus die tussen hen was gekomen, die tussen hun vriendschap was gekomen omdat hij gewoon was flauwgevallen, nog steeds vond hij zichzelf een stomme ezel. Hij was gevallen voor een super knappe en lieve stagaire die het hem eigenlijk best lastig maakte. But how harder to get, how better the quality? Dat was toch immers wat er hem verteld was geweest vroeger door zijn ouders. Dus misschien was het niet zo slecht dat Flavio het hem zo lastig maakte en eigenlijk hield Kana wel van uitdagingen, dan had hij een doel voor ogen en als hij een doel had, streefde hij ernaar en gaf hij niet op. Want opgeven stond namelijk niet in zijn woordenboek, dat was gewoon een no go. Hij kon toch niet zomaar opgeven omdat het een seconde lastig werd? Want hij voelde wel degelijk veel voor deze jongeman. ‘Kana? Ik wil eerst nog één ding weten..’ begon Flavio, maar een zucht verbrak zijn spraak. Kana richtte zijn blik weer naar de jongeman, hij ging immers iets zeggen en het was best onbeleefd als hij er niet op zou reageren en verder zou dagdromen. Dat was onbeleefd, heel onbeleefd. ‘Waarom ben je voor mij gevallen? Waarom ben je verliefd op mij? Wat heb ik wat andere niet hebben?’ vroeg de jongeman en eigenlijk schrok Kana wel van deze vraag, gewoon het feit dat deze er zo spontaan uitkwam. Zo’n lastige vraag was het niet, maar het was wel een vraag waardoor hij vast zou beginnen blozen als het antwoord zijn lippen verliet. Hij was eerlijk, dat was niet het probleem, maar gewoon, sommige dingen konden nogal gênant zijn.. “Flavio, ik zal je zeggen waarom en ik zal eerlijk zijn. Je bent zoals je bent, je doet je niet anders voor. Je bent niet fake en ik vind je prachtig, je bent echt knap en je bent een geweldig persoon die het niet erg vindt om zijn emoties te uiten in het bijzijn van iemand. Je houdt van mijn kleine Choco, je neemt me zoals ik ben en je zegt me ook vlak af als er iets niet in orde is, of je laat het gewoon merken. Je bent lief, zelfs schattig en je hoeft je nergens voor te schamen bij mij, ik neem je zoals je bent, je bent perfect, zelfs met al je gebreken ben je perfect voor me.” Zijn ogen spraken inderdaad boekdelen, door alleen al naar zijn ogen te kijken zag je al meteen of hij de waarheid sprak of niet. Mensen die hem kenden keken altijd naar zijn ogen, want dan wisten ze meteen of hij wel degelijk eerlijk was. En in dit geval was hij bloedserieus geweest. Kana’s blik ging naar Flavio en toen nam hij werkelijk het schattigste waar wat hij nog nooit in zijn leven had gezien, de jongeman begon te blozen, dit was zelfs nog schattiger dan Choco als die boos was. En dat was haast onmogelijk, nog schattiger zijn dan die lieve kleine pluizenbal.

“Maar nu wil ik ook wel weten waarom je voor mij bent gevallen..” zei Kana die stiekem wel enorm nieuwsgierig was geworden, wat vond Flavio nu leuk aan hem? Wat was er zo speciaal dat de jongeman verliefd op hem was geworden en niet op iemand anders? Natuurlijk dwaalde hij weer af in zijn gedachten, vele vragen spookten door zijn hoofd. Vragen die hij eigenlijk niet echt expliciet durfde te stellen. ‘Waarom ik voor jou ben gevallen? Lastig. Waarom ben ik niet voor je gevallen? Dat is waarschijnlijk een betere vraag, Kana. Je bent serieus perfect. Je looks, het eerste moment toen ik je zag was ik al van de kaart. Maar nu ik je steeds beter leer kennen weet ik gewoon dat je meer dan perfect bent. Je bent lief en ik durfde van af moment nummero één al meteen mijn gevoelens bij je te uiten, daarnaast ben je de eerste docent die van mijn verleden af weet en dat zonder aan mijn oor te gaan lopen zaniken. We zijn gewoon voorbestemd, Kana. I know it. I feel it.’ dit was werkelijk het liefste wat hij ooit al gehoord, het deed hem warm worden vanbinnen, vlindertjes fladderden in zijn buik. Nu voelde het gewoon prettig, niet irritant. Nu dat hij wist dat de gevoelens wederzijds waren voelde dit allemaal veel prettiger aan, niet meer onwennig of irritant.

De wangen van Kana begonnen rood te gloeien, de dingen die Flavio had gezegd bleven door zijn hoofd spoken, het waren werkelijk zo’n lieve zinnen die hij had gezegd, dat het hem helemaal warm maakte vanbinnen en vanbuiten zag je het resultaat: Kana bloosde. Hij voelde zich natuurlijk geweldig en dat zag je ook aan de glimlach die zijn lippen sierde. “I-ik denk ook… D-dat we… perfect zijn… voor elkaar” stamelde hij terwijl hij met zijn blauwe ogen naar Flavio’s brede glimlach keek, daardoor begon hij ook ineens mee te glimlachen, zijn lach was aanstekelijk. ‘Ge-Gelukkig maar, want anders zou het nogal faal zijn..’ zei Flavio, elk woord dat hij zei was zo rechtuit en daar aanbad Kana hem gewoon voor, het feit dat de jongeman meteen zei wat er op zijn lever lag, zonder blikken of blozen, het was zo lief en schattig tegelijkertijd. Een glimlach verscheen op Kana’s nog steeds rood aangelopen gezicht, maar die verdween al snel weer omdat hij besefte dat hij nu wel best dicht bij Flavio zat en dit eigenlijk best vreemd was. Hij kon haast zijn lust niet meer bedwingen, het was lastig, maar hij moest het doen, hij kon niet meer… Het werd gewoonweg te moeilijk… “H-het spijt me... V-voor wat ik nu ga doen, voor elke keer dat ik me niet kan bedwingen of niet zeg wat ik ga doen… Maar nu kan ik j-je al één ding zeggen, ik kan het niet meer. Jouw perfecte lippen…”

“I-ik moet…” stamelde hij voor hij Flavio nog een laatste keer bekeek met zijn grote blauwe ogen. Hij slikte en sloot zijn ogen. De rest gebeurde eigenlijk allemaal vanzelf, Kana kust Flavio met veel liefde, geen enkel spoortje angst was te bespeuren, alleen pure liefde en misschien een tikje lust, maar alles werd rustig gedaan, zoals Kana het eigenlijk het liefste had, rustig. Kana legde een tikkeltje onhandig zijn armen in de nek van de jongeman. Wat een onhandig gestuntel was dit toch allemaal, zijn eerste echte kus, iets fantastisch, iets wat hij haast goddelijk kon noemen. Flavio kuste hem terug en dit was gewoon werkelijk geweldig, fantastisch, goddelijk…

Flavio was diegene die de kus beeïndigde en eigenlijk vond Kana het best stiekem dat het hier stopte, hij had gerust nog wel wat langer willen genieten. ‘De-Deed ik het go-goed?’ vroeg Flavio en Kana keek hem met een dromerige blik aan, natuurlijk was hij goed, perfect zelfs. Maar Kana had niet genoeg tijd om te antwoorden. ‘Of wa-was ik juist su-super slecht?’ vroeg de jongeman vervolgens en Kana schudde zijn hoofd. “J-je was… Pe-perfect.” Stamelde hij met een dromerige stem en blik in zijn ogen. “Je was… go-goddelijk… “ deze woorden meende hij wel degelijk, de jongeman kon goed kussen en dat was een feit, het was fijn, Flavio’s lippen op de zijne te voelen, het voelde gewoon goed, perfect, zalig, gewoonweg geweldig. Wat wilde hij graag dat nog eens voelen, gewoon om te weten dat het echt was en geen droom. ‘Ben je serieus? Was ik echt zo goed?’ Met grote ogen keek Flavio Kana aan en vol ongeloof klonk zijn stem, dat hoorde hij gewoon dat hij het niet geloofde, Kana bevestigde dit met een duidelijke knik en een verlegen glimlachje. “E-en w-wat vond je v-van mij?” Een onzekere glimlach en zijn blauwe ogen keken Flavio wat twijfelend aan. ‘I-Ik vond het fijn.. Dus ik denk dat je go-goed was?’ Kana’s ogen begonnen te twinkelen en hij keek Flavio met een van zijn gelukkigste glimlachjes aan die hij had.

‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ Oh god, Flavio had het werkelijk gevraagd, hij voelde zich net een klein kind dat een snoepje kreeg omdat hij braaf was geweest. Eigenlijk vond hij dit wel schattig hoe Flavio het zei en dat deed hem vanbinnen warm worden. Dit vond hij eigenlijk wel stiekem fijn om te horen, heel stiekem maar hoor. “I-ik neem aan v-van wel?” ja hij dacht wel dat ze nu wel degelijk een stel waren en dus niet gewoon alleen maar vrienden. Een brede glimlach verscheen op zijn gezicht toen Flavio hem wel even leek fijn te knijpen in een omhelzing. Kana knuffelde hem daarna zachtjes vol liefde terug, zijn ogen sloot hij even kort en hij glimlachte. Na de knuffel legde hij zijn hoofd op Flavio’s borstkas en hij zei dan zachtjes: “Ik ben geloof ik de gelukkigste man op deze planeet.” Hij voelde zich wel degelijk onoverwinnelijk nu op dit moment, hij was zo gelukkig en blij dat hij wel een dansje hier kon doen. “Ik vond je al meteen leuk eigenlijk, zodra ik je leerde kennen begon ik wat voor je te voelen, maar ik was bang, bang dat je net zoals de vorige me zou afwijzen en ik zou dat vast niet meer aankunnen. Toen je zo wegliep van me, ik was zo bang, bang om je kwijt te raken.” ratelde hij toen in één klap achter elkaar aan, nu moest het er allemaal uit, gewoon alles wat er op zijn lever lag, moest gezegd worden sinds hij zich nu op zijn gemak voelde. ‘E-Echt.. ?’ vroeg Flavio en Kana knikte voor hij zijn hoofd van de jongeman zijn borstkas haalde en dan zijn handen vastnam.

Weer die frons, er zou heus niets gebeuren, maar hij moest het wel nu vragen, anders kwam het er nooit van. “Ik wou je nog één ding vragen, voor ik weer iets verwachts onverwachts doe. Je weet dat er een kerstbal is binnenkort, ik organiseer het samen met Norwood en Summer, maar mag ik toch de eer hebben om met jou samen te dansen op het kerstbal?” Even was hij bang dat hij weer zou afgewezen worden, maar er kwam iets wat hij eigenlijk niet verwachtte. ‘Ja natuurlijk wi-wil ik dat!’
“Weet je hoe gelukkig je me nu maakt Flavio?” zei hij met een glimlach en hij omhelsde de jongeman weer voor hij weer even verwachtingsvol keek naar Flavio en dan hem een klein kusje gaf op de jongeman zijn voorhoofd. “Ik heb nu wel binnenkort vrij veel te doen sinds ik alles moet voorbereiden voor het kerstbal, maar ik zal sowieso wel tijd voor je kunnen vrijmaken.” Hij liet Flavio los en hij stond recht om zich dan eens goed uit te rekken, “Heb je zin om wat rond te wandelen?” vroeg hij met een nieuwsgierige blik in de hoop dat ze wat konden rondwandelen hier in de tuinen. “Ik ben hier de laatste tijd wat vaker gekomen en eigenlijk is het hier wel prachtig.” Hij reikte zijn hand aan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimema jan 28 2013, 18:40

· Verwacht geen perfecte post;
· Verwacht geen lange post;
· Het kan spelfouten bevatten.

_______________________________________________________________________________________________
De vraag... Zal Flavio de vraag stellen die hem al een tijdje dwars zat aan hem vragen? Zal hij het er op wagen? Ja? Zal hij de vraag gewoonweg gaan stellen en kijken wat de blondharige man hierop zou reageren? Gewoon proberen? Nooit geschoten is altijd mis... toch? Ja toch? Okay... Hij probeerde er niet meer over na te denken en al gauw floepte zijn vraag er binnen een poep en een scheet uit: ‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ Die vraag ging gewoon continu door zijn hoofd heen en nu? Nu was hij gewoon ontzettend benieuwd naar wat de man zou gaan antwoorden? Zou hij ja zeggen of weet ik niet of gewoonweg nee? Dat zou wel hard zijn, maar dan is de man in ieder geval wel eerlijk tegen hem en dat zou hij dan wel appricieeren. “I-ik neem aan v-van wel?” sprak de blondharige man tegen hem. Meende hij dat nou echt? Hij nam aan van wel? Maar... Maar dat betekende dus dat ze nu een stelletje waren? Flavio was op dit moment zó blij dat hij de blondharige gymnastiek docent in een stevige omhelzing mee nam. God zij dank beantwoordde deze man zijn vraag op een positieve manier, want anders was hij hoogstwaarschijnlijk jankend weggerend. Misschien was de knuffel iets té stevig, dus al gauw liet hij de blondharige man los. Kana plaatste zijn hoofd op de borstkast van de man en daardoor verscheen er een brede glimlach op zijn gezicht. Momenteel was hij de gelukkigste man op de aarde, in het heelal. Serieus. Alles wat hij op dit moment voelde was gewoonweg niet te beschrijven? Het was gewoon een geweldig gevoel van binnen, Kana gaf hem gewoon dit geweldige gevoel van binnen. “Ik ben geloof ik de gelukkigste man op deze planeet.” Kort knikte Flavio met zijn hoofd om Kana gelijk te geven, dan hoefde hij tenminste niet te spreken, want dat zou de sfeer rondom dit alles hoogstwaarschijnlijk zwaar verpesten en daar had hij momenteen geen zin in.

“Ik vond je al meteen leuk eigenlijk, zodra ik je leerde kennen begon ik wat voor je te voelen, maar ik was bang, bang dat je net zoals de vorige me zou afwijzen en ik zou dat vast niet meer aankunnen. Toen je zo wegliep van me, ik was zo bang, bang om je kwijt te raken.” Maar van wat de blondharige gymnastiek docent momenteel tegen hem zei raakte hem toch wel. Om heel eerlijk te zijn had deze jongeman het eigenlijk totaal niet verwacht? Flavio verwachtte veel, maar dit? Nee dit verwachtte hij totaal niet om eerlijk te zijn. Wow. Zijn hele wereld staat even op zijn kop. Al die moeite en al die twijfels om helemaal niets? Echt..? Wow. Als hij alleen dit al wist had hij zoveel meer dingen kunnen zeggen en zoveel dingen sneller willen zeggen. Pff. Maar als Flavio dit al wist dan was het niet zo ... romantisch geworden, denkt hij. ‘E-Echt.. ?’ Hij moest gewoon zekerheid weten. Het moest gewoon.. Hij wilde zekerheid. Maar die zekerheid kreeg hij gelukkig al gauw, want de man knikte hevig met zijn hoofd toen hij die vraag aan hem had gesteld. Okay. Dus de man meende wel degelijk wat hij daarnet zei. Wow. Vaag.

Ineens werden zijn beide handen vastgepakt door de man, waardoor hij met zijn beide wenkbrauwen begon te fronsen. Ehhh... Wat was hier dan nou weer de bedoeling van? Wat wilde de man nou weer van hem? Wilde hij het überhaupt wel weten? “Ik wou je nog één ding vragen, voor ik weer iets verwachts onverwachts doe. Je weet dat er een kerstbal is binnenkort, ik organiseer het samen met Norwood en Summer, maar mag ik toch de eer hebben om met jou samen te dansen op het kerstbal?” Lachend keek Flavio de man aan en knikte vervolgens met zijn hoofd. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en al gauw beantwoordde hij de vraag van de gymnastiek docent die hem vroeg of hij met hem mee wilde naar het kerstbal: ‘Ja natuurlijk wi-wil ik dat!’ Kom op? Daar kon hij toch geen nee tegen zeggen? Kom op zeg. Zo een aantrekkelijke vent die je voor een geweldig feest vraagt? Nee, daar kon HIJ geen nee tegen zeggen en als iemand anders dat wel zou kunnen, was die persoon echt vreemd. Want kijk nou naar deze man.. Kijk alleen al naar hem.

“Weet je hoe gelukkig je me nu maakt Flavio?” Rode blosjes verschenen op zijn gezicht, terwijl hij in een omhelzing werd genomen door Kana. Nadat hij hem los had gelaten kreeg hij een klein kusje op zijn voorhoofd van de man, waardoor er opnieuw een brede glimlach op zijn gezicht verscheen. 'Jij maakt mij anders ook uiterst gelukkig hoor, Kana.' Wat beschamend keek hij om zich heen en wist even niet waar hij moest kijken. Vervolgens hoorde Flavio de stem van de jongeman weer tot zich spreken, “Ik heb nu wel binnenkort vrij veel te doen sinds ik alles moet voorbereiden voor het kerstbal, maar ik zal sowieso wel tijd voor je kunnen vrijmaken.” Nonchalant haalde hij zijn beide schouders op en maakte een vage handbeweging. Zo leek hij heel erg op een homoseksuele, terwijl hij niet alleen maar op jongens viel. Nee totaal niet juist, meestal viel hij meer op vrouwen. Maar ook had hij een behoorlijke zwakte voor mannen. Dus ja, dat maakte hem biseksueel. Niets aan te doen. 'Dat geeft niet, Kana. Echt niet,' met een tevreden glimlach op zijn gezicht sprak hij deze zin uit en knikte hij ter bevestiging met zijn hoofd. Hij vond het echt niet erg, wat moest dat moest tenslotte.

Opeens stond de blondharige man op, waardoor hij naar hem omhoog keek. Wederom begon hij met zijn beide wenkbrauwen te fronsen. “Heb je zin om wat rond te wandelen?” Met een bedenkelijk getrokken gezicht keek Flavio naar de gymnastiek docent, Kana. Wat moest hij hier nou op antwoorden? Ja of toch nee? 'Hm, ja het is goed.' Kort knikte hij met zijn hoofd en vervolgens verscheen er weer een nieuwe glimlach op zijn gezicht. Hij kon het gewoon niet laten. Niet glimlachen was gewoon niet mogelijk in het bij-zijn van Kana. Snel stond hij op en klopte zijn kleding af. “Ik ben hier de laatste tijd wat vaker gekomen en eigenlijk is het hier wel prachtig.” Het was ook ontzettend mooi hiero. Mooier dan je zou denken, omdat het tenslotte maar een school was. Meer niet? Nou ja, dat dacht je tenminste, maar als je hier eenmaal leefde wist je wel beter. Dan wist je dondersgoed dat het hier hartstikke prachtig was. Beter dan verwacht. 'Ik weet het... Maar laten we gaan lopen. Flavio pakte Kana zijn hand vast en knikte beleefd en wat verlegen met zijn hoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kana

Master Kana

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Anne
Posts : 889
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud en lucht
Klas: My own
Partner: I guess this was all part of your plan

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimevr feb 01 2013, 23:33

Deze jongen, hij was speciaal, liet hem zo speciaal voelen. Deze jongen had iets aparts, iets wat anderen niet hadden, iets wat andere enkel maar van konden dromen dat ze het hadden. Ja, werkelijk, het was een feit. Kana had zich in geen jaren zo goed gevoeld bij iemand, laat staan zo openlijk gesproken over zijn gevoelens sinds al die miserie. Al die ellende die hij al had meegemaakt, het had hem wat teruggetrokken uit deze wereld, een beetje had hij zichzelf afgesloten van deze wereld, in zijn eigen droomwereld, ver weg van de wereld waar de anderen in leefden. Het was een soort van natuurlijke reactie geworden, een automatisme bij elk moment dat het een beetje lastig werd, Kana zou zich afsluiten en niemand zou hem kunnen bereiken, want alles was dan ook werkelijk weg, ook zijn gehoor en zijn zicht. Een onbereikbaar persoon, dat was hij soms echt wel, dan schrok hij er haast zelf van dat hij zo ver van de wereld kon zijn. Eigenlijk was het een vreemd iets, een vreemd kantje aan hem, zo wegdromen, zo kunnen weg zijn van de wereld en toch soms zo aandachtig zijn. Een vreemd iets, iets wat Kana van zichzelf nooit zou kunnen begrijpen hoe hij dit telkens flikte. ‘Eh.. Kana? Wa-Wat zijn we nu van elkaar? Zijn we nu een ste.. stelletje?’ vroeg Flavio aan hem en Kana’s hart maakte een sprongetje, van geluk, maar ook deels van te schrikken, hij was weer eens gaan dagdromen. En dan kon je natuurlijk het probleem krijgen dat je eens goed kon schrikken als de andere partij begon te praten wanneer jij na een lange stilte begon weg te dromen. Kana had dit absoluut wel vaker, de mensen moesten er absoluut niet versteld van staan, daarom gaf hij ook gymnastiek, dat hield zijn aandacht vast, dan was hij tenminste bezig en was de zaal dan nog eens lekker rumoerig ook nog. Drukte kon soms de grootste afleiding zijn voor hem om lekker niet te gaan dagdromen, het was iets wat hij nodig had, drukte om zich heen, om dan zijn gedachten te kunnen verzetten van zijn eigen gedachten waar hij wel eens vaker in durfde te verdwalen. “I-ik neem aan v-van wel?” stamelde Kana tegen de jongeman voor zich, alsof hij een krop in zijn keel had, alsof hij een spraakgebrek had. Alsof de jongen gewoon niet meer normaal kon spreken, alsof er iets in zijn brein was gecrasht, wat dat wel vaker deed in zo’n situaties zoals deze. Het zou hem niet verwonderen als hij een brain meltdown kreeg en er helemaal niets meer met hem aan te vangen viel. En weer schrok hij, maar deze keer van de innige knuffel die hij kreeg van Flavio, zijn hart sloeg enkele tellen over en hij kon het even niet aan om terug te knuffelen, maar na een tijdje sloot hij zijn armen ook om de jongen, om te laten weten dat hij hem wel degelijk wilde terugknuffelen. Kana plaatste zijn hoofd op de borstkast van de man, ja daar had hij gewoon zin in, gewoon niet nadenken en gewoon doen, gedachten helemaal afzetten en totaal niet meer denken aan wat je misschien wel of niet mocht doen. Gewoon eens een keertje aan jezelf denken. Egoïstisch zijn en eens een keer aan je eigen noden denken, normaal was Kana alleen maar zo om zijn chocolade. Dat was zijn heiligdom, om het zo eventjes te verwoorden. Chocolade was alles voor hem, iets wat hij gewoonweg niet wilde en kon delen, maar toch had Flavio al van zijn chocolade gegeten, dus hij mocht zich echt zeker weten speciaal voelen. “Ik ben geloof ik de gelukkigste man op deze planeet.” Kort knikte Flavio met zijn hoofd om Kana gelijk te geven, Flavio wist echt goed wanneer hij de stilte niet moest verpesten, dit was gewoon werkelijk zo lief van hem, hij leek Kana echt serieus goed te begrijpen en dat was gewoon werkelijk geweldig eigenlijk. Deze jongeman was iemand waar Kana echt bij wilde blijven, serieus, hij wilde een toekomst met deze jongen…

“Ik vond je al meteen leuk eigenlijk, zodra ik je leerde kennen begon ik wat voor je te voelen, maar ik was bang, bang dat je net zoals de vorige me zou afwijzen en ik zou dat vast niet meer aankunnen. Toen je zo wegliep van me, ik was zo bang, bang om je kwijt te raken.” Zei Kana, eigenlijk flapte hij het er meer uit, het moest er gewoon allemaal uit, alles in een keer, de korte pijn. Dan was dat ook alweer achter de rug en was alles weer mooi in orde. Geen zorgen meer, dus dat was ook hetgene waarvoor Kana streefde, zoveel mogelijk zonder zorgen rondlopen, dat zorgde alleen maar voor stress. Stress was nooit goed, daar kreeg je op vroege leeftijd al grijze haren van. ‘E-Echt.. ?’ vroeg de jongeman en Kana knikte instemmend, ja dit alles meende hij met heel zijn hart. Alles wat hij zei meende hij, allemaal meende hij dit. Echt alles wat hij zei was eerlijk dat het haast illegaal was, maar hij was geen persoon die loog tegen anderen, hij was zo eerlijk en zo puur als het maar zijn kon.
Misschien kon je het vaag noemen, maar Kana was heel serieus op dit vlak, extreem serieus zelfs..

Kana nam beide handen vast van de jongeman, wilde wat vragen wat eigenlijk al een tijdje op zijn lever lag, waar hij al een tijdje mee zat, wat hij niet eens durfde vragen. Gewoon omdat de jongeman misschien nee kon zeggen en dan stond hij daar voor schuppen zot. Dan waren zijn gevoelens weer kapotgescheurd en zijn hart verpletterd, dan zou hij nog eens in staat zijn om te gaan huilen zoals een meisje. Niemand wilde dat zien, hoe hij huilde, echt niemand mocht er zelfs nog maar één greintje van zien, alhoewel er al sommigen dat al wel hadden gezien, spijtig genoeg. “Ik wou je nog één ding vragen, voor ik weer iets verwachts onverwachts doe. Je weet dat er een kerstbal is binnenkort, ik organiseer het samen met Norwood en Summer, maar mag ik toch de eer hebben om met jou samen te dansen op het kerstbal?” vroeg hij, hoe eerder het eruit was, hoe beter toch? Hij kon natuurlijk afgewezen worden, maar ach, hij had tenminste het lef gehad om het te vragen, dus op zich had hij er wel goed aan gedaan om het te vragen. Dus no regrets, ga er gewoon voor. ‘Ja natuurlijk wi-wil ik dat!’ zei de jongeman en nu schrok hij toch wel even. Hij werd helemaal niet afgewezen? Hij had een date voor het kerstbal? Oh… Mijn…. God, hij zei ja, even leek het erop dat de jongen zou gaan flauwvallen, maar hij hield zich mooi sterk. Alles kwam immers goed, ja werkelijk alles ging prima. Zeker nu deze jongen de zijne was.

“Weet je hoe gelukkig je me nu maakt Flavio?” zei Kana en met een glimlach terwijl hij Flavio weeral vastnam in een omhelzing. Een klein kusje drukte hij op het voorhoofd van de jongeman, die het echt wel had verdiend, de schat ook. Het was ook zo’n lieverdje, die echt zo veel voor hem betekende. Het was zo’n schatje, hij kon het niet vaak genoeg herhalen in zijn hoofd, echt niet. 'Jij maakt mij anders ook uiterst gelukkig hoor, Kana.' Zei Flavio en Kana glimlachte en keek toen even rond, omdat hij niet goed wist waar ze heen konden gaan, sinds hij het idee had om eens te gaan wandelen zometeen. “Ik heb nu wel binnenkort vrij veel te doen sinds ik alles moet voorbereiden voor het kerstbal, maar ik zal sowieso wel tijd voor je kunnen vrijmaken.” Kana viel meer voor de jongens dan voor de meisjes, dat was gewoon al een feit van toen hij vrij jong was. 'Dat geeft niet, Kana. Echt niet,' zei Flavio en Kana glimlachte, de jongen was zo begripvol, het was haast illegaal.

Kana stond op, wilde echt gaan wandelen, want al dat neerzitten was werkelijk niets voor hem, echt niet. Dat was iets wat hij normaal vermeed. “Heb je zin om wat rond te wandelen?” stelde Kana voor en hij hoopte natuurlijk dat de jongen dit niet afwees, anders was hij zonder de jongeman weg. Hij wilde echt wat gaan lopen of wandelen, gewoon wat beweging hebben. 'Hm, ja het is goed.' Kort knikte hij met zijn hoofd en vervolgens verscheen er weer een nieuwe glimlach op zijn gezicht. Natuurlijk begon Kana meteen ook te glimlachen bij het positieve antwoord dat hij kreeg en hij zei dan: “Ik ben hier de laatste tijd wat vaker gekomen en eigenlijk is het hier wel prachtig.” Het was hier wel mooi, maar natuurlijk niet zo mooi als op Gren. De natuur op Gren was natuurlijk prachtig. 'Ik weet het... Maar laten we gaan lopen.’ Zei Flavio terwijl de jongen zijn hand vastnam. Kana glimlachte terwijl een lichte blos verscheen op zijn kaken, dan wandelde hij richting de tuinen waar hij eerder was geweest. “Op Gren zijn er veel mooiere plantjes, maar deze bloem hebben we ook. En die bloem doet me aan jou denken.” Zei hij zachtjes terwijl hij met zorg een replica maakte van een rode greniaanse bloem. “Deze is voor jou, omdat ik toch een soort van cadeau moet hebben sinds ik je hebt meegevraagd voor het Kerstbal.”

(1563, mweh, kon beter xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitimedo feb 21 2013, 14:21


  • Ten eerste: Sorry voor het wederom lange wachten;
  • Ten tweede: Ik ga proberen een normale post eruit te persen, maar het kan korter worden dan dat ik eigenlijk wil.

_________________________________________________________________________________________
Waarom zou Flavio lang wachten totdat hij wellicht een antwoord zou geven op Kana' zijn vraag als hij ook gewoon meteen kon antwoorden? Het was toch niet zo heel erg moeilijk om gewoon eerlijk te beantwoorden? ‘Ja natuurlijk wi-wil ik dat!’ riep hij vervolgens toen ook uit. Waarom zou hij hier nou langer over na moeten denken? Hij wilde dolgraag met deze blondharige gymnastiek docent naar het bal, dus waarom zou hij nee zeggen of er langer over na moeten denken? Het was toch zoveel makkelijker om gewoon ja te zeggen? Ja toch? Althans hij vond van wel en daarom zei hij ook gewoon met gemak ja op deze vraag. Het was geen moeilijke keuze, nee echt niet. Het was eerder een hele makkelijke keuze.

“Weet je hoe gelukkig je me nu maakt Flavio?” vroeg de man plots aan hem, waarvan Flavio ergens toch wel een lichte blos op zijn beide wangen van kreeg. Maar dat was ook niet gek in zijn ogen, technisch gezien was dit een hartstikke groot compliment... right? Technisch gezien zei hij dus ook dat hij ontzettend gelukkig met hem was? Althans, dat is wat hij er ook vanuit op maakte. Wederom werd hij meegenomen in een knuffel door de jongeman met het blonde piekerige kapsel. Vervolgens werd een klein kusje op zijn voorhoofd gedrukt. 'Jij maakt mij anders ook uiterst gelukkig hoor, Kana.' sprak Flavio met twee opkrullende mondhoeken. Het was de waarheid, wat hij op dit moment zei. Hier zou hij nooit en te nimmer over liegen. Echt niet, want zo iemand? Zo iemand was hij niet. “Ik heb nu wel binnenkort vrij veel te doen sinds ik alles moet voorbereiden voor het kerstbal, maar ik zal sowieso wel tijd voor je kunnen vrijmaken.” Met een luisterend oor keek hij naar de blondharige man, genaamd Kana, en knikte hij vervolgens tevreden met zijn hoofd. 'Dat geeft niet, Kana. Echt niet,' zei hij op een geruststellende toon, hij wilde niet dat Kana zich eventueel schuldig zou gaan voelen omdat hij niet zoveel tijd aan hem zou kunnen besteden. Maar dat boeide hem eigenlijk helemaal niet zoveel? Kana moest deze kans aannemen en dat accepteerde hij dan ook gewoon. Waarom zou hij het hem gaan verbieden? Dat was zinloos en onrespectvol tegenover de ander.

Plots stond de man op en daardoor bekeek Flavio van top tot teen met een glimlach op zijn gezicht. En toch was hij op zich wel redelijk benieuwd naar wat de man allemaal van plan was. “Heb je zin om wat rond te wandelen?” vroeg de jongeman daarna aan hem. Kort dacht hij daar over na en haalde vervolgens nonchalant zijn beide schouders op. Wat maakte het ook uit? Waarom ook niet? Wat kon er gebeuren? Niets. Inderdaad. Dus waarom zou hij niet met deze aantrekkelijke gymnastiek docent mee gaan van wie hij o-zoveel van hield? Die reden weet hij ook niet en hij zou er ook echt geen één kunnen bedenken. Als dat je zou lukken, ben je echt een wonderbaarlijk persoon. 'Hm, ja het is goed.' Daarna stond Flavio op met een brede glimlach op zijn gezicht. Ook de man begon te glimlachen en dat deed hem goed. “Ik ben hier de laatste tijd wat vaker gekomen en eigenlijk is het hier wel prachtig.”

Het was inderdaad erg prachtig hier in de omgeving, daar was geen touw omheem te wikkelen. Echt niet. Het was prachtig, punt uit. 'Ik weet het... Maar laten we gaan lopen.’ Tenslotte pakte hij zijn hand vast en keek hij zorgvuldig om zich heen. Toen hij de hand van de jongeman vast pakte zag hij dat Kana begon te glimlachen en vervolgens lichte blosjes op zijn wangen kreeg. Het zal eens niet met die knul. Echt. Hij kreeg gewoon zo snel blosjes op de wangen, maar dat vond Flavio wel erg schattig. “Op Gren zijn er veel mooiere plantjes, maar deze bloem hebben we ook. En die bloem doet me aan jou denken.” Geïnteresseerd luisterde hij naar de blondharige gymnastiek docent, genaamd Kana. Vervolgens werd de blik van Flavio gefocust op wat de andere man aan het doen was. Wat maakte de man nou weer? 'Echt? Ik ben nog nooit op Gren geweest.. En wat doe je?' vroeg hij toch nog steeds ontzettend nieuwsgierig als dat hij was naar wat de man nou precies aan het maken was. “Deze is voor jou, omdat ik toch een soort van cadeau moet hebben sinds ik je hebt meegevraagd voor het Kerstbal.” Zijn ogen werden groot en ook hij kreeg lichtelijke blosjes op zijn wangen, 'Da-Dankje..' Hij nam de bloem aan en bekeek, of nou ja je kan het beter inspecteerde noemen, de bloem zorgvuldig. Wat was dit een mooie bloem zeg. Maar nee echt. Het was echt een mooie bloem.. 'Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, Kana. Deze bloem is zó mooi. Er zijn geen woorden voor,' zei Flavio met een kleine glinstering in zijn beide ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA PROFILE
Was it me you're looking for? || Kana. UTL8oxA MAGICIAN

Was it me you're looking for? || Kana. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Was it me you're looking for? || Kana.   Was it me you're looking for? || Kana. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Was it me you're looking for? || Kana.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Kana Sutoraifu
» Kana's setjesshop
» nani? // Master Kana.
» I wanna run ║ Master Kana
» Hajime Saitou / Kana

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-