PortalIndex[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ HpD5Uwn[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ Empty
BerichtOnderwerp: [ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ   [ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ Icon_minitimevr nov 30 2012, 21:06

Vond dat het tijd was om Roakes' voorsteltopic even opnieuw te maken, omdat mijn vorige voorsteltopic nogal - flut was.
[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ 2uom4hs
You know my name. Not my story.
You heard what i've done. Not what i've been through.


[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ 2ywh7pw
Naam Roakes Dust
Uitspraak naam Roowks Dust
Bijnaam Roa
Geslacht Vrouwelijk
Leeftijd 16
Verjaardag 18 juni
Huisdier Een pluizige perzikkleurige kat Evanlyn, ook wel Eve genoemd
Afkomst Razen
Magie Fire

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ Ziu347
Brutaal Ze kan soms echt brutaal zijn: mensen uitlachen, tegenspreken, niet luisteren naar leerkrachten,...
Snel boos, geïrriteerd Ze heeft een heel kort lontje en schiet meteen uit, maar daar heeft ze altijd erna spijt van.
Zelfzeker Ze gelooft in zichzelf. Ze is zeker geen iemand die liever op de achtergrond blijft - ze staat liefst vooraan waar iedereen haar ziet.
Leeft nu Ze heeft al heel wat meegemaakt, maar daar maakt ze zich geen zorgen om. Ze leeft nu en niet gisteren.
Sarcastisch Ze maakt vaak sarcastische grappen en zo van die dingen.
Kan snel rennen Lopen is haar talent. Ze kan echt heel snel rennen, daarom is haar favoriete vak gym.
Warmte Ze houdt van warmte, alles moet warm zijn. In de winter zit ze dik ingepakt en in de zomer geniet ze van de zon op haar bruine huid.
Koffie Ze heeft een koffieverslaving. Ze drinkt haar koffie liefst terwijl hij nog heel heet is, met één klontje suiker.

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ 14trj0z
Haar Donkergrijs, stijl, met froufrou
Ogen Paar
Kledingstijl Haar stijl is opvallende kleuren en coole printjes, maar qua ontwerp vrij basic. In de winter pakt ze zich dik in, in de zomer komt ze buiten met niet meer dan een shortje, een topje en ballerina's of sandalen.
Lengte 1,70 m
Gewicht 55 kg

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ Vspc76
Russia "Mijn eerste ontmoeting hier op Starshine Academy. Hij botste tegen me, en toen werd mijn vest vuil. Dus werd ik boos op hem."
Itachi "Hem kwam ik tegen toen ik ruzie aan het maken was met Russia. Hij nam het op met hem- pfff. Maar hij maakt m'n vestje schoon."
Vivespa "Een keer tegengekomen in de Jolly Jester. Ze was supernerveus, en ik moest haar meetrekken of ze ging niet meedansen.
Deidara "Één van mijn beste vrienden, voor we ruzie hadden, wel. Ik schold zijn favoriete eten uit - kan ik eraan doen dat het niet te vreten was - en volgde zijn advies over Alois niet op.
Linde "Ik ken haar niet zo goed, de enige keer dat ik haar tegengekomen ben, was in de grote zaal een keer, waar ik Taiga heb ontmoet en waar ik verliefd werd op Alois."
Taiga "Ik was jaloers op haar, omdat Alois verliefd was op haar. Nu ze een koppel zijn ben ik wel niet meer jaloers."
Alois "Mijn eerste liefde hier op Starshine Academy. Hij hielp me tijdens de les vuur. Ik kwam hem tegen in de grote zaal, waar ik verliefd op hem werd. Hij was heel lief - nog steeds - maar ik ben niet meer verliefd op hem. Hij is verliefd op Taiga, dus wat voor zin zou dat ook nog hebben? Hij is nu wel mijn beste vriend."
Luka "Het broertje van Alois en Loki. Ik ken hem niet zo goed, maar hij is wel lief."
Hannah "Haar vind ik best irritant, toen ze die keer in een café plots vroeg hoe het was in de liefde bij mij. Zo'n dingen vraag je toch niet als er een heleboel mensen bijzitten?"
Wren "Ugh, ik haat haar. Ik gooide per ongeluk een prop papier tegen haar hoofd en ze vloog helemaal uit. Het eindigde in een ruzie en ik kan haar nog steeds niet af.
Rhine "Vijand 1/2. Sinds ze me bijna vermoordde, en Sasori ook. Maar dat was vroeger. Ik wil er niet meer over praten."
Sasuke "Vijand 2/2. Mij heeft hij niks gedaan, maar Sasori wel. Ik kon niks doen. Door hem voel ik me schuldig, maar ik denk niet meer aan hem. Dat was vroeger.
Sasori "Ik hou van hem. Hij heeft me eens gered toen ik ging verdrinken, en toen hij gebroken was omdat Rhine hem had bedrogen, troostte ik hem, en hij werd verliefd op me door uit te huilen op mijn schouder. Ik werd ook verliefd op hem. Hij is zo lief, hij beschermt me altijd en is heel vriendelijk. Ik hou zo veel van hem, al is het lang geleden dat ik hem gezien heb... Ik mis hem."
Loki "Een broertje van Jim en Alois. Hij is vriendelijk - ik ben hem eens tegengekomen in de grote zaal en hij heeft kersentaartjes van mij gegeten omdat ik toen geen trek had."
Boris "Hem haat ik ook. Hij praat grappig, en omdat ik hem daarmee uitlach, werd hij boos, maar hij zou vast hetzelfde gedaan hebben als hij niet zo praatte en ik wel."
Reno "Hij is vriendelijk, ik ben hem tegengekomen in een café na mijn shopnamiddagje voor mijn nieuwe look. De eerste die de nieuwe Roakes tegenkwam."
Master Garu "Ik heb hem in de modder geduwd en lachte hem daarmee uit. Maar hij was niet aan het lachen."
Master Kana "Leraar gym. Hij kan goed dansen, en is vriendelijk. Het feit dat hij gym geeft, geeft hem al een streepje voor bij me.
Tom "Hij is in no-time uitgegroeid tot een van mijn beste vrienden. Ik viel en hij verzorgde me, en hij heeft ook Evanlyn voor me teruggehaald. Hij troostte me toen ik huilde om m'n moeder, en ik ga misschien eens mee naar een concert van zijn tante!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[ℛoakes Dust] ᴠᴇʀsɪᴏɴ ᴛᴡᴏ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dust, dust everywhere || Open
» Dust!
» Roakes Dust
» Reese Elvira Dust
» Stay out ~ Roakes Dust Diary

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Fire Magicians-