PortalIndexSpoedvergadering. HpD5UwnSpoedvergadering. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Spoedvergadering.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ferost

Ferost

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 19:59

(Enkel Deshas en Aiden niet)

Ferost was naar de vergaderzaal gegaan. Hij deed deur deur open en keek naar de lege tafel en stoelen. Ferost liep naar het raam en vertelde de klimop tegen de wand om alle Legendarische magicans, behalve Deshas en Aiden te halen en Norwood. Als opvolger van Ferost moest hij hier ook bij zijn. Ferost wou Deshas er niet bij hebben omdat deze vergadering in kwestie over hem ging. Aiden had hij toegang geweigerd omdat die het altijd eens zou zijn met Des. Ferost ging op zijn eigen stoel zitten en wachtte tot de rest zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 20:15

Al snel vloog er een zwarte uil de zaal binnen en landde op de grond. Norwood veranderde terug in zijn normale gedaante. Hij was redelijk genezen van zijn wond al was het nog al eens pijnlijk. Toch had hij er niet zo veel last meer van. Norwood liep naar een stoel naast Ferost en keek hem even aan. Hij ging naast hem zitten en keek naar de deur. Hij was nog nooit echt bij zo'n vergadering geweest. Alleen de lerarenvergadering was hij bekend mee. Maar dat was vast wel iets wat er op leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 20:26

Ineens voog door het raam een zilverwitte duif. Hij ging op de tafel zitten en veranderde met vrij veel sierlijkheid in Clera. Haar zilveren irissen keken Ferost en Norwood aan. ''Vanwaar die onverwachtte vergadering Fer?'' vroeg ze terwijl ze van de tafel opstond en op haar eigen stoel ging zitten. Ze sloeg haar benen over elkaar en glimlachte even naar Norwood. ''Ik neem aan dat jij Ferost' nieuwe opvolger bent Norwood. Gefeliciteerd'' zei ze vriendelijk tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 20:29

Norwood keek naar de witte duif en had al zo zijn vermoedde wie het was. Hij zag dat de duif in Clera veranderde en zijn vermoedde werd bevestigd. Hij glimlachte en hoorde haar woorden. "Dank je..." zei hij met alle kalmte. Al was hij van binnen niet kalm. Hij wist waar het over zou gaan en dat maakte hem alleen maar onrustig. Maar dit verborg hij voor iedereen. Hij keek naar Ferost en wachtte geduldig tot de rest er was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 20:32

Celebrian kwam helemaal doorweekt binnen snellen. Ze kneep het water uit haar harn en keek Ferost even aan terwijl ze op de grond stond uit te druipen. ''Ik hoop dat je hier een hele goede reden voor hebt Fer. Ik zat in een meditatie bubbel toen die achterlijke plant van jou die doorbrak'' zei ze ietwat aangebrand tegen hem. Iets kalmer knikte ze naar Norwood en ging op haar stoel zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 21:00

Rustig kwam Airmid via de wind naar de vergader zaal, en ze keek dan even kort in het rond. Daarna kwam ze tevoorschijn van uit de kleine tornado, waarna ze kort iedereen begroette met een korte knik. Algauw rekte ze zich heel even uit, en ze richt zich dan op Ferost. "Vanwaar deze spoedvergadering Fer?" Vroeg Airmid dan kalm aan hem, en ze keek even naar Celebrian. Niet dat het haar echt kon schelen dat ze haar haatte ofzo, maargoed zij deed haar ding en Celebrian de hare en dat was voldoende voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedo jan 28 2010, 21:35

Ferost keek naar een boze en druipende Celebrian. ''Sorry Cel'' zei hij met een klunzige glimlach. Hij keek op toen Airmid binnen kwam en wenkte haar ook te gaan zitten. ''Ik heb deze spedvergadering maar gehouden vanwege een probleem. En zijn naam is Deshas. Het is hem gelukt zijn tweede vorm weer te bevrijden. Jeweetwel dat hagedisachtige beest. Hoe dan ook het is slechts een kwestie van tijd voordat hij echt iemand dood. Mijn vraag en dus het enige punt waarom ik deze vergadering heb geopend: Wat kunnen we hiertegen doen?'' kwam Ferost direct ter zake.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimevr jan 29 2010, 12:54

Norwood keek naar de rest van de magicians die binnen kwamen. Celebrian was drijf nat. En Airmid kwam met een briesje meegevoerd. Hij glimlachte licht naar hun en keek toen naar de tafel. Hij merkte dat Ferost de vergadering opende en keek hem aan. Hij zei nog niets. Hij dacht na wat ze er uberhaupt tegen konden doen. Hij keek naar Ferost en daarna naar de rest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 08:47

''Dat wordt wel erg lastig'' begon Clera. ''Deshas is niet bepaald iemand met een zwak punt. Voor zover ik weet heeft hij er zelfs geen een'' zei ze. ''Onze enige optie lijkt mij een zwak punt bij hem creeren. Iets dat hem wat vaker weerhoud van zijn plannen'' stelde ze daarna voor. ''Wat ik bedoel te zeggen is dus iets of iemand waar hij om gaat geven. Als hij iets heeft waar hij veel van houd dan zal hij sneller over de gevolgen nadenken'' vervolgde Clera. Ze keek de groep even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 13:11

Norwood merkte dat Clera er al op in ging. Hij hoorde haar reactie en luisterde aandachtig. Ze had inderdaad gelijk. Er moest een zwak punt komen bij Deshas. En iets of iemand waar hij om gaat geven was ook niet echt een slecht idee. "Ik wil dan niet heel vervelend zijn. Maar de persoon zou eigenlijk ook om Deshas zelf moeten gaan geven..." zei hij. "Anders zal het niet goed werken..." voegde hij er aan toe. Hij keek even naar Clera en dacht even na. Hij dacht even na en wachtte op een mogelijke reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 15:35

''Hij heeft gelijk Cler. Zolang niemand van Des houd heeft je plan ook geen nut. En Des kennende is het niet makkelijk zijn hart te winnen. Soms vraag ik me wel eens af of hij een hart heeft'' zei Celebrian kalm. Maar ergens stelde ze zich wel de vraag: Zou er iemand van Deshas kunnen houden? Vast wel, dat moest gewoon wel. Zonder dat Celebrian het zelf echt doorhad, hadden haar haren een donkergroene kleur aangenomen. Celebrian steunde met haar ellebogen op de tafel en had haar vingers in elkaar gestrengeld. Ze keek in gedachte verzonken voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 15:52

''Misschien vergeten jullie allemaal dit. Hoewel, Norwood jij kan het niet weten. Jij was er niet bij. Maar Celebrian en Clera daarintegen wel. Maar Deshas is ooit anders geweest. Clera's theorie is mogelijk. Herinneren jullie Katherina nog? Zij is de enige waar Des ooit van gehouden heeft. Tragisch hoe ze aan haar einde moest komen. Ik mocht haar wel'' zei Ferost kalm. ''Het is de enige en de laatste keer dat ik Deshas zo heb meegemaakt. Hij was voor rede vatbaar geweest toen'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 18:17

Kalm luisterde Airmid gewoon naar hen, maar dan richt ze zich even op Clera. Ze had al die tijd gewoon geluisterd zonder iets te zeggen, al had Clera wel een goed plan. Hoewel het erg moeilijk zou zijn om zo iemand te vinden, waarna ze dan nadenkend naar Ferost keek. "Clera waarom probeer jij het niet gewoon? Of we kunnen beter iemand vinden die echt veel om mensen geeft, en desnoods met iemand waar hij al in contact was geweest ofzo. Het klinkt misschien raar maar hoe gaan we in hemelsnaam zo iemand vinden, en Norwood heb jij soms geen persoon in gedachten hiervoor?" Zei Airmid dan erg neutraal, en ze keek hen allemaal rustig aan. Toch kon ze zich niets anders bedenken dan dat wat ze gezegd had, maargoed het zag er wel een goed plan uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clera

Clera

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 82
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, licht magie.
Klas: -
Partner: /

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 18:29

Clera keek Airmid even ontzet aan. Alsof ze zojuist had gezegd dat Clera een ongeneselijke ziekte had. ''Air, je weet dat Deshas mij niet kan uitstaan en ik hem niet. Dat zijn nou eenmaal de tegenstrijdende krachten die licht en duister allebei met zich mee dragen'' zei ze. Clera richtte haar aandacht ook op Norwood. Hij had als enige nog niets gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:04

Airmid kon zichzelf wel op het hoofd slaan, maargoed ze herstelde zich dan ook even. "Ookal trekt duister en licht elkaar, aan diep vanbinnen hebben jullie elkaar nodig. Duister kan niet zonder licht, en licht kan niet zonder duister. Dat is nu eenmaal zo, maargoed als iemand een ander voorstel heeft om dit plannetje in werking te brengen?" Vroeg Airmid dan kalm, en ze keek dan weer gewoon naar Norwood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimedi feb 02 2010, 21:09

Norwood dacht nog steeds na en hield zijn aandacht op de tafel gericht. Hij hoorde de woorden van de rest. Celebrian was het met hem eens. Iemand die veel om personen geeft en hem ooit eens heeft ontmoet... dacht hij in zichzelf. Ineens keek hij de rest aan. "Ik heb een mogelijkheid..." zei hij. "Al weet ik niet of ze hem heeft ontmoet..." zei hij met een serieuze stem. "Rose is een persoon die wel degelijk om mensen geeft. Ze heeft zelfs voorgesteld om school een tijdje te verlaten om zo de leerlingen niet in gevaar te brengen...." zei hij tegen de rest. "Maar kunnen we het wel veroorloven om het risico te nemen en haar niet teveel in gevaar te brengen." zei hij en keek even rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimewo feb 03 2010, 11:35

Ferost keek bedenkelijk naar Norwood. Rose was een mogelijkheid. Toch wou hij haar liever niet onnodig in gevaar brengen. ''Ik wil geen onnodige risico's nemen. Deshas is onvoorspelbaar. Laten we haar maar wel inlichten. Als ze het er zelf mee eens is kan het geen kwaad om het te proberen. Maar als dat niet lukt, hebben we dan een plan B?'' vroeg Ferost voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimevr feb 05 2010, 20:25

Airmid keek beide mannen even aan, en ze hoorde dan ook zijn woorden over Rose. Kalm keek ze even naar de anderen, waarna ze kort begon na te denken. "Een plan B hé?" Herhaalde ze zijn vraag, en kalm begon ze daarover na te denken. ""Een risico is er juist om te grijpen en dat weet je Fer. Ookal zijn er grote risico's aan verbonden, maar toch is het beter om het gewoon eens te proberen. Wie weet lukt het wel met haar, en dan hoeven we ons niet bezorgd te maken. Trouwens stel dat er wat met haar gebeurd dan is Aiden er nog altijd om haar te helpen. Zoals je weet is zij de opvolger van Aiden, en dan kan er niet veel mis gaan." Zei Airmid dan kalm tegen hem, en ze keek dan Ferost rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferost

Ferost

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILEPosts : 169
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, wood magic.
Klas: /
Partner: everyting that grows.

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimeza feb 06 2010, 13:09

Ferost keek Airmid kalm aan. Ze had gelijk, dat wist hij. ''Ik denk ook niet dat Rose zo heel snel gevaar zal lopen Airmid. Ze blijft Aiden's opvolger en Deshas en Aiden zijn vrienden. Maar toch, ik laat liever geen dingen over aan het toeval'' zei hij. ''Hoe dan ook, wie gaat Rose hierover inlichten en vragen of zij het eventueel wilt doen? Ik ken haar niet echt. Ik heb haar volgensmij enkel gezien'' zei Ferost daarna. Hij keek de hele tafel rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitimeza feb 06 2010, 13:35

Airmid keek naar hem, en ze glimlachte heel even kalm. Dan luisterde ze naar zijn woorden, en ze knikte even kort. "Misschien is het handig dat Norwood naar haar gaat, aangezien ze lessen van hem heeft." Zei Airmid dan als antwoord op zijn vraag, waarna ze dan rustig wat water inschonk voor zichzelf. Ze nam er een slokje van, en haar blik bleef op Ferost hangen. Daarna keek ze even naar Norwood, maar algauw richt ze zich weer op Ferost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Spoedvergadering. UTL8oxA PROFILE
Spoedvergadering. UTL8oxA MAGICIAN

Spoedvergadering. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spoedvergadering.   Spoedvergadering. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Spoedvergadering.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: The Conference Room-