PortalIndexIC spam HpD5UwnIC spam 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 IC spam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
------

------

IC spam UTL8oxA PROFILEPosts : 317
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:18

Heey iedereen

Na het vertrek van een paar oude en goeie leden, is er een discussie ontstaan wat betreft de IC spam.
Zal deze afgeschaft moeten worden?
Ik zelf vind eigenlijk van wel.
Waarom?
1. Er is veel overpowerdheid
2. Er gebeuren teveel vage dingen
3. Het neemt de tijd in beslag die je beter had kunnen gebruiken voor een post
4. Het neemt de tijd in beslag die je beter had kunnen gebruiken voor school/andere dingen IRL
5. Sommige chars worden gewoon niet meer serieus genomen erin.

Wat is jullie mening hierover?

~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

IC spam UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:20

Ik ben het met je eens Melle.
De IC-spam was leuk, tot het opeens de RPG een beetje dood maakte en ook mensen hun schoolcarriëre er onder leed. Ikzelf heb er spijt van dat ik er aan heb meegedaan en nu heb ik beseft door alle mensen die nu zijn weggegaan dat we meer actie in de RPG moeten steken

Ik sta dus compleet achter het sluiten van de IC-spam.

Anne
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

IC spam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:23

Zelf ben ik al aan het afkicken op IC-spam, vooral omdat ik in zag dat ik ook andere dingen kon doen tijdens het wachten op een post van iemand. Door die gedachten ben ik al behoorlijk veel afgekickt en ik denk dat het inderdaad beter is om IC-spam te verwijderen. Zodat we ons weer kunnen richten op hetgeen waar zij ooit aan waren begonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Romance
.
.
Romance

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:33

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik dat het er moet blijven. Je hebt zelf de keuze om wel of niet in de IC-spam te komen en als mensen (ik bijvoorbeeld) graag ook daar willen blijven posten dan moet dat voor hen open blijven staan. Misschien klinkt het hard, maar je moet zelf de discipline hebben om er van weg te blijven als je denkt dat het niet goed voor je is.
Natuurlijk blijft het hoofddoel van deze site het posten in het RPG gedeelte, maar is het ook niet ieders eigen manier waarop zij of hij post en wanneer dat gebeurt? En kun je er zeker van zijn dat mensen die vaak in de IC-spam zitten niet ook gewoon hun posten bijhouden. Als je dat doet, wat is er dan verkeerd aan de IC-spam. Gebruik het gewoon als iets leuks en wees zo slim om niet te denken dat wat er in de spam gebeurt ook echt gebeurd is in de RPG.

Bovendien denk ik dat je er even een nachtje over moet slapen, want als ik het een beetje goed begrijp hebben velen nu last van gevoelens en voelen ze zich aangesproken doordat er in een keer grote posten staan. Laat het even bezinken, denk er dan over na en geef dan pas een antwoord. Waarschijnlijk voel je je morgen al meteen een stuk beter.

xxx Roos
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

IC spam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:35

Romance schreef:
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik dat het er moet blijven. Je hebt zelf de keuze om wel of niet in de IC-spam te komen en als mensen (ik bijvoorbeeld) graag ook daar willen blijven posten dan moet dat voor hen open blijven staan. Misschien klinkt het hard, maar je moet zelf de discipline hebben om er van weg te blijven als je denkt dat het niet goed voor je is.
Natuurlijk blijft het hoofddoel van deze site het posten in het RPG gedeelte, maar is het ook niet ieders eigen manier waarop zij of hij post en wanneer dat gebeurt? En kun je er zeker van zijn dat mensen die vaak in de IC-spam zitten niet ook gewoon hun posten bijhouden. Als je dat doet, wat is er dan verkeerd aan de IC-spam. Gebruik het gewoon als iets leuks en wees zo slim om niet te denken dat wat er in de spam gebeurt ook echt gebeurd is in de RPG.

Bovendien denk ik dat je er even een nachtje over moet slapen, want als ik het een beetje goed begrijp hebben velen nu last van gevoelens en voelen ze zich aangesproken doordat er in een keer grote posten staan. Laat het even bezinken, denk er dan over na en geef dan pas een antwoord. Waarschijnlijk voel je je morgen al meteen een stuk beter.

xxx Roos

Ik snap je volledig en ik denk aan de ene kant ook wel dat het moet blijven bestan, ik zal me er toch niet meer op afsturen denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:37

ik vind dat het gesloten moet worden.. Als er nieuwe leden gaan komen, weten ze niet wat voor problemen IC-spam geeft en gaan zij het op hun beurt superactief maken (voor alle duidelijkheid, heb niets tegen nieuwe leden)
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

IC spam UTL8oxA PROFILEPosts : 317
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:37

Ik kan zelf ook met gemak er weg blijven..maar aan de andere kant, wil ik graag contact met andere mensen hier op de site, en was de IC zo´n beetje de enige manier om dat te kunnen blijven behouden
(Ben nou eenmaal niet het type dat zomaar iemand om zijn MSN/FB/twitter/whatever vraagt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:38

Je moet het inderdaad even laten bezinken. Ze hebben een statement gemaakt op een hele goede manier, maar denk er eerst zelf over na. Jullie zijn allemaal groot genoeg om zelf te beslissen of je nog de IC spam wil doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
------

------

IC spam UTL8oxA PROFILEPosts : 317
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas: None
Partner:

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimema nov 19 2012, 22:42

Oke, ik geef Marit gelijk, ik ben met een beetje een rush aan dit topic begonnen..ik ga er wel een nachtje over slapen, en dan horen jullie het morgen wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 07:23

Goed.
Ik heb nog even zitten nadenken zo nu in de trein.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit inderdaad een feelingrush was geweest.
Maar niet alleen omdat ik erover nagedacht heb trouwens. Ik jad namelijk de (laten we zeggen) "eer" om samen met Ro, een gesprek te zien tussen noor en mitch in de chat. Dit heeft mij ook geholpen op een manier die alleen ik kan weten.
Hierbij trek ik mijn voorstel in, en mag hier een slotje op. Bedankt Mitch en ook Noa voor het onbedoelde "helpen" Smile

~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cat
.
.
Cat

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 08:45

Ik vind ook dat we niet te drastisch moeten gaan handelen omdat vier vertrekkende mensen er zo'n drama van maken. Zij hebben er toch geen last van als wij verder gaan met wat we deden? Ook vind ik de beschuldigingen licht misplaatst want er zijn hier genoeg mensen die ook echt hun best doen om een goede post te maken en hun karakters te ontwikkelen. Zoals ik al eerder heb gezegd: ik ga me niet verontschuldigen tegenover hen. Zolang ik plezier heb in wat ik doe maakt het me geen zier uit dat vier van de zeshonderd leden daar commentaar op hebben.

Dat moest ik even kwijt, maar ik vond het niet netjes om dat in het afscheidstopic te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 11:23

ik moet zeggen dat er teveel mensen hun tijd daar doorbrengen, hij is heel leuk enzo, grappig ook, maar soms zit men er teveel, veel te veel!
daarom vindt ik dat er misschien iets van regels moeten komen voor het IC-spam, in ieder geval vind ik het fijn dat ik mijn mening kan geven :3

wat me heel erg dwarszit zijn de beschuldegingen van de leden die vertrekken, vooral Judith heeft me heel erg gekwetst, daarom ben ik blij dat Noah met zo'n goed tegenbericht kwam
ze hebben me echt heel erg geraakt, ik ben ook maar een mens en ik doe mijn best hier, en ik niet alleen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
.
.
Eve

IC spam UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : rani
Posts : 397
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master savador
Partner:

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 12:30

Ergens vind ik toch dat de Ic zou mogen blijven.
Ik persoonlijk vond het vooral handig om zo de chars nog wat beter te leren kennen en soms komen er zo zelfs topics uitgerold.

Ook ik ben nogal geraakt door de afscheids topics, en de soms misschien lichtelijk gemene dingen die er in stonden. (misschien waren ze niet gemeen bedoelt maar ergens kwamen ze zo wel tot mij over)
En daarom ben ik eigenlijk ook heel blij met Noahs woorden, die hebben me weer wat opgepept.

Kortom naar mijn mening zou de Ic spam mogen blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

IC spam UTL8oxA PROFILE
IC spam UTL8oxA MAGICIAN

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 13:51

Ik zit er een beetje tussenin. Voor sommige mensen is het hartstikke leuk om dit soort dingen te doen en het is een afleiding als je niet zo lekker in je vel zit, maar het is ook veeleisend. Als je er eenmaal in zit moet je vaak checken of iemand op jou heeft geantwoord, en misschien ben je dan wel net aan het posten en lukt die post juist daardoor niet. Ook, inderdaad, neemt de RPG hier door af, maar mensen omdat er nu een paar belangrijke personen weg gaan moet dit ineens gelosten worden? Kom op, dat hadden we ook al eerder kunnen bedenken niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

IC spam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimedi nov 20 2012, 17:03

Het is me ook tot gehoren gekomen dat sommige mensen het irritant vinden als er wel in het IC-spam topic wordt gereageerd, en niet op een topic.
Anyway, we gaan zeker niet meteen heel de boel daar dichtgooien. Ik sleur Mitch aan zijn oor mee naar het Beheerdershoekje en dan gaan we het er eens over hebben :3
Misschien zijn regeltjes ook handig, maar we zouden dan even moeten kijken hoe en wat. Als het dan al blijft, moet het immers wel leuk blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Savador
 
 
Master Savador

IC spam UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
IC spam UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitimezo dec 02 2012, 01:43

Na enig overleg zijn Master Norwood en ik tot de conclusie gekomen dat het voor nu toch beter is als het IC-spamtopic sluit.

IC spam Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



IC spam UTL8oxA PROFILE
IC spam UTL8oxA MAGICIAN

IC spam Empty
BerichtOnderwerp: Re: IC spam   IC spam Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

IC spam

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» IC Spam~
» IC Spam~
» IC Spam~
» IC Spam~
» IC Spam~

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Discussiedeel-