PortalIndexStarshine Academy Challenges HpD5UwnStarshine Academy Challenges 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Starshine Academy Challenges

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Roakes
.
.
Roakes

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimezo nov 18 2012, 19:36

Hellow.
Ik heb een ideetje Smile
Het heet de 'Starshine Academy Challenges' en het gaat zo:
Er word een 'challenge' op de site gezet, bv. 'Maak een topic met 2 personen in de RPG, en zorg dat er 20 antwoorden in totaal zijn'.
Wie het eerst deze challenge voltooid, krijgt iets (bij dit voorbeeld krijgen de 2 personen die gewonnen zijn natuurlijk iets Smile)
Zo zijn er een paar of zo.
Wat vinden jullie ervan?
XX Talita

Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
.
.
Eve

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : rani
Posts : 397
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master savador
Partner:

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimezo nov 18 2012, 20:03

Persoonlijk vind ik dat het nogal veel weg heeft van de uitdagingen topic :3
maaar dat is mijn mening natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimezo nov 18 2012, 20:09

Ow ja... Heb ik vaak dat ik denk dat ik iets leuk heb uitgevonden maar dat het dan al bestaat...
Maar nu is het met dat je plaatjes en zo krijgt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Miotas

Master Miotas

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : SanNi
Posts : 352
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: ωσσ∂
Klas: -
Partner: oн ι мιѕѕ тнe ĸιѕѕ oғ тreαcнery, тнe ѕнαмeleѕѕ ĸιѕѕ oғ vαɴιтy.

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimezo nov 18 2012, 20:13

Ik denk dat het van het kwaliteit van de RPG af zou gaan. Omdat je dan de behoefte voelt om snel en veel te posten. En niet perse naar een verhaallijn of goed doordachte posts als het ware. Sowieso vind ik het persoonlijk leuker om te schrijven voor de fun in plaats van een wedstrijd.
Maar dat is mijn mening, die kan voor andere natuurlijk anders zijn ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimezo nov 18 2012, 20:16

Dat was ook maar een voorbeeld, hoor Smile
Misschien kan dat dan wel waar zijn, dan kan ik wat challenges verzinnen die niet zoals die zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimema nov 19 2012, 00:54

Een beetje in dezelfde zin als van de SSA Awards dus? :3
Als u dat zelf graag zou willen organiseren, heb ik daar niet zozeer bezwaar tegen. U zou dan even moeten kijken hoe u dat zou willen aanpakken. En of het überhaupt een succes wordt. Ik denk dat het handiger is om - mocht het dan al worden verwezenlijkt - dit in uitvoering te brengen als de SSA Awards zo'n beetje zijn afgerond.
Anderzijds; zoals SanNi al zegt bestaat er de kans dat het van die rushtopics worden om die ene prijs in ontvangst te kunnen nemen, dat is een nadeel eraan. Maar sowieso wil ik eerst even afwachten of hier genoeg mensen voorstander van zijn als u het niet erg vindt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Moyra
.
.
Moyra

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimema nov 19 2012, 09:23

Ik weet niet echt of ik dit iets vind... Stare
Sowieso lijken prijzen op basis van een bepaalde lengte van een topic mij ook niet echt een goed idee-
Misschien kan je een paar voorbeelden bedenken die geen spamaanmoediging zijn en dan kunnen we kijken of het leuk is.~ Want nu weet ik niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimema nov 19 2012, 19:10

Master Savador schreef:
Een beetje in dezelfde zin als van de SSA Awards dus? :3
Als u dat zelf graag zou willen organiseren, heb ik daar niet zozeer bezwaar tegen. U zou dan even moeten kijken hoe u dat zou willen aanpakken. En of het überhaupt een succes wordt. Ik denk dat het handiger is om - mocht het dan al worden verwezenlijkt - dit in uitvoering te brengen als de SSA Awards zo'n beetje zijn afgerond.
Anderzijds; zoals SanNi al zegt bestaat er de kans dat het van die rushtopics worden om die ene prijs in ontvangst te kunnen nemen, dat is een nadeel eraan. Maar sowieso wil ik eerst even afwachten of hier genoeg mensen voorstander van zijn als u het niet erg vindt.
Ja, ik zou dat zelf wel willen organiseren als er genoeg mensen voorstander zijn, tenminste.
En dat voorbeeld van dat topic ga ik misschien achterwege laten Smile Ik ga hier voordat het begint wel een lijstje zetten met enkele challenges en dan moeten mensen maar zeggen of die goed zijn of niet :3

Moyra schreef:
Ik weet niet echt of ik dit iets vind... Stare
Sowieso lijken prijzen op basis van een bepaalde lengte van een topic mij ook niet echt een goed idee-
Misschien kan je een paar voorbeelden bedenken die geen spamaanmoediging zijn en dan kunnen we kijken of het leuk is.~ Want nu weet ik niet helemaal wat ik me erbij voor moet stellen :3
Zoals ik al zei ga ik wel een paar voorbeeldjes in dit topic zetten als er genoeg voorstanders zijn. Dan laat ik die die niet goed zijn weg Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gaia
.
.
Gaia

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEPosts : 44
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht en aarde
Klas:
Partner: Do the impossible and try to catch me

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimema nov 19 2012, 19:12

Ik kan niet echt een mening vormen zolang ik geen goede voorbeeldjes heb, voorlopig met dat ene voorbeeldje dat ik heb gezien ben ik geen voorstander sinds er inderdaad dan spamtopics ontstaan en er niet meer wordt gerpg't voor de fun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitimema nov 19 2012, 19:15

Gaia schreef:
Ik kan niet echt een mening vormen zolang ik geen goede voorbeeldjes heb, voorlopig met dat ene voorbeeldje dat ik heb gezien ben ik geen voorstander sinds er inderdaad dan spamtopics ontstaan en er niet meer wordt gerpg't voor de fun.
Ik zal misschien binnenkort wat voorbeelden online zetten, ik ga er eerst enkele bedenken. Ideeën zijn ook altijd welkom :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Starshine Academy Challenges UTL8oxA PROFILE
Starshine Academy Challenges UTL8oxA MAGICIAN

Starshine Academy Challenges Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starshine Academy Challenges   Starshine Academy Challenges Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Starshine Academy Challenges

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Starshine Academy: 100 leden!
» Starshine Academy; deviantART
» Starshine Academy: 1 jaar!
» Eerste dag op Starshine Academy
» Eerste dag op Starshine Academy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Ideeën-