PortalIndexInvisible//Reno - Pagina 3 HpD5UwnInvisible//Reno - Pagina 3 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Invisible//Reno

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Eve
.
.
Eve

Invisible//Reno - Pagina 3 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : rani
Posts : 397
Invisible//Reno - Pagina 3 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master savador
Partner:

Invisible//Reno - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Invisible//Reno   Invisible//Reno - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 17 2012, 19:17

"Dat moet je echt niet vernederend vinden, dat is vrij normaal. Echt je hoeft je niet te schamen, het is oké." zei hij al sussend om haar wat te kalmeren. Hij had makkelijk praten hij was gewend aan de kleur rood met zijn vurige lokken, maar voor Melody was rood alleen maar iets dat aandacht trok. En aandacht trekken was nu net hetgene dat ze het liefst vermeed. Aandacht trekken was gevaarlijk, als mensen naar je keken, je opmerkte dan konden ze dingen ontdekken en die kennis misbruiken, nee rood zijn was beslist niet fijn. "Natuurlijk, ik ben zelf van Cassia dus ik kan je er wel naartoe brengen als je wilt" aah dus hij was ook een cassiaan, vandaar dat hij zo naar de zee rook, een heerlijke geur vond ze zelf. Ze richtte haar hoofd een beetje omhoog en keek hem aan met een lichte glimlach. "Dat zou ik fijn vinden" Zei ze, ze bibberde lichtjes. "Ku...kunnen we er nu misschien heen gaan dan? Ik heb het nogal koud" Zei ze terwijl ze haar hoofd weer tegen hem aanlegde. Het was handig dat hij zo groot was hij hield alle kou tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Invisible//Reno

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Invisible Guest

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-