PortalIndexMeeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari HpD5UwnMeeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jake
.
.
Jake

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 18:46

Er is hier is al een tijdje topic over geweest, maar eindelijk is het zover hoor:

Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
De officiële 1ste SSA meetings
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De eerste zal gehouden worden op 3 januari in Burgers zoo.

Adres:
Burger's Zoo
Antoon van Hooffplein 1
6816 SH Arnhem (NL)


Toegang is 17 euro per persoon

Hier een lijstje van mensen die komen:

Zeker:
Jake (Melle)
Shino Aburame (Tyrell)
Kanda (Demi)
Master Norwood (Mitch)
Light (Sander)

Misschien:
Lie (Jinte)


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

De 2de zou gehouden worden op 5 januari in de Antwerpen zoo. Deze is voor mensen uit België, voor wie Burgers Zoo te ver is. Maar dat betekend niet dat er geen nl'rs mogen komen Razz

Adres:
Zoo Antwerpen
Koningin Astridplein 26
2018 Antwerpen (BE)


Toegang is 17 euro per persoon.

Zeker:
Jake (Melle)
Sasuke (Anne)
Rhine (Rani)
Lune (Ines)
Ace (Rajiv)


Misschien:
Lightning (Noelani)
Shino Aburame (Tyrell)
Mitch (Pam)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beide meetings beginnen om 11 uur. Ik zal dan bij de ingang van beide parken staan met een bord: SSA Meeting. Ik zie er zo uit.

PB mij voor mijn telefoonnummer, mocht er iets fout gaan die dag waardoor je verhinderd bent/later komt, dan kun je mij altijd bellen. Ik sta tot kwart over 11 bij de ingang van beide parken.

Ook voor een eventuele foto van jezelf moet je mij PB'n. Dit is echter niet verplicht, maar het maakt het wel fijner voor het herkennen van mensen.

Geef in dit topic jouw bekendste account naam op, en tegelijkertijd ook je real naam, en of het zeker is dat je komt. Dan zet ik deze zo snel mogelijk in het lijstje ^^

Ik hoop veel mensjes te zien, en er een leuke dag met z'n allen ervan te maken Very Happy

mvg,
Jake/Melle


Laatst aangepast door Jake op zo dec 23 2012, 12:28; in totaal 19 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Zack
.
.
Zack

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 19:21

Hey u forgot me. Zet mij voor 5 januari op misschien, bekenste account is Sasuke en mn real naam ken je wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILE
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 19:46

Zet mij maar bij 3 Januari;
Lie/Jinte
Terug naar boven Ga naar beneden
Kristh
.
.
Kristh

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Little pig
Posts : 301
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: -
Partner: You ain't nothing more then a distortion in a perfect taken photograph

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 19:57

Norwood (Mitch van Erp)_meld zich voor de meet op 3 januari
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 20:15

Ik ga misschien mee op 3 januari, moet even afwachten of ik mag van m'n ouders...~
Account: Dominic
My own name: Emma :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 20:54

Zet mij maar op misschien voor de meeting in Burger's Zoo.
Het woorden een paar dure maanden voor mij dus ik weet nog niet of ik op dat moment wel het geld ervoor heb.
Mijn naam ken je als het goed is xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light
.
.
Light

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Sander
Posts : 1406
Points : 5
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Miss Eres
Partner: You don't know why. You don't know how. You don't know when to love again. You let me in then shut me out. You have to learn to love again.

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 06 2012, 22:35

Light (Sander) is er ook bij de eerste
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILE
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimewo nov 07 2012, 11:47

Mweh ik bedoelde misschien DX
Terug naar boven Ga naar beneden
Faline
.
.
Faline

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Creepines
Posts : 1387
Points : 0
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: air
Klas:
Partner:

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimevr nov 09 2012, 17:46

Ikke kom misschien bij de meeting van 5 januari mijn rl naam is Ines
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimema nov 12 2012, 21:29

Mededeling
Ik moet op z'n minst een week van tevoren weten of de mensen die bij misschien staan kunnen. Als je kunt, PB mij dan, dan zet ik je bij zeker.
Ook, heb ik tegen die tijd de nummers nodig van degene die zeker komen.

Mvg,
~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 20 2012, 13:09

Mededeling
Ondanks de heisa gisteravond, gaan beide meetings gewoon door.
Ik laat mij niet afschrikken door dit soort gebeurtenissen.
Mensen kunnen zich dus nog steeds opgeven.

Mvg

~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 20 2012, 22:02

Mededeling
Mensen, bij deze geef ik ook gelijk mijn msn en FB, voor de mensen die dat prettiger praten vinden, of omdat ik gewoon een coole gozer ben Very Happy
FB: https://www.facebook.com/melle.pieter
MSN: melle.pieter@hotmail.com

mvg,
~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Roakes
.
.
Roakes

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita <'3
Posts : 3500
Points : 5
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [Fire]
Klas: [Miss Eres]
Partner: [Don't hold your breath, I'm not losing sleep over you]

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi nov 27 2012, 20:48

Ik misschien in Antwerpen. Moet het nog eens vragen Smile
XX Talita
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
.
.
Eve

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : rani
Posts : 397
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire
Klas: Master savador
Partner:

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimewo nov 28 2012, 07:29

Jake zet Lune ook maar bij zeker Wink
(want wij komen namelijk samen)

x rani
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
.
.
Jake

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Melle
Posts : 1412
Points : 0
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: Love is an emotion..and emotions can be turned off..

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedi dec 04 2012, 21:06

Mededeling
Ik heb een PM gestuurd naar alle accounts die zich op zeker of misschien hebben gezet. Gelieve graag deze te checken :3

Mvg,
~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Eodan

Eodan

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 810
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas: That's a long time ago..
Partner: My brain, and my magic of course. Those are the only partners I need.

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimedo dec 27 2012, 23:34

Mededeling

Goed, de plannen voor de Antwerpenmeet zijn gewijzigd.
We gaan Antwerpen in, in plaats om naar de zoo te gaan.

Mvg,
~Melle~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mefla

Mefla

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Melle
Posts : 788
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire/Earth
Klas: -
Partner: Oh no no no, I don't do shit like that

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitimeza jan 05 2013, 21:48

Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Iedereen, bedankt voor twee toffe eerste SSA Meets Very Happy
Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep Rainbow Sheep
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA PROFILE
Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari UTL8oxA MAGICIAN

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Empty
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari   Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Meeting Burgerzoo: 5 Januari || Meeting Antwerpen Zoo 7 Januari

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Meeting Utrecht 29 juni || Meeting Antwerpen 6 juli
»  Meeting Utrecht 16 maart || Meeting Antwerpen 23 maart
» Meeting 3 januari 2015 Gamepitcon (Arnhem)
» Meeting Dierenpark Amersfoort 14 april || Meeting Aquatopia 20 april
» Antwerpen zoo 5 janurai 2013 [Foto's]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Meetings-