PortalIndexrelaxen after that moment HpD5Uwnrelaxen after that moment 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 relaxen after that moment

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimezo nov 04 2012, 19:32


Rustig stapte Lightning verder en verder. Al haar kleren waren gescheurd, en overal had ze een beetje schrammen. Niet dat ze zich daar zorgen zou over maken, want binnen enkele minuten zijn die helemaal genezen en is er niks meer zichtbaar. Alsof ze nooit een schram had gehad.
In haar handen had ze verse kledij. Gelukkig waren die niet gescheurd. Maar daarom had ze ook verse kleren in het bos gelegt, omdat ze wist dat haar kleren zouden scheuren bij de transformatie. Mettertijd heeft Lightning het beest lichtjes beginnen leren beheersen. Nog niet perfect, en dat zou waarschijnlijk ook nooit zo worden. Maar af en toe kan ze de transformatie een uur later laten gebeuren of zelfs vroeger.
Vergt wel natuurlijk veel concentratie en energie van haar maar Light had daar wel voorover. Zwijgend ging ze richting de rand van het bos. Luisterde naar haar voetstappen die echoden in het stille bos. frisse wind botste tegen haar op toen ze eindelijk de rand had bereikt een glimlach sierde haar lippen. Wat was ze blij dat het voorbij was. Iets druipte langs haar gezicht naar haar hals. Verbaasd veegde Lightning het weg en zag dat het bloed was.
Dus daarom smaakte ze al de hele tijd het roestige smaak vandaan. Het was dus bloed. Achja... Lightning scheurde een deel van haar al kapote Shirt af en veegde haar gezicht ermee af. intussen was ze al uit ver genoeg van het duistere bos om weer helemaal relaxed te zijn.
Haar schrammen waren ondertussen allemaal genezen. Bij het stille meer giing ze gaan zitten, ruste uit. Deed daarna vervolgens haar gescheurde shirt uit. Ze was niet bang dat iemand haar zou zien want op deze laate tijdstip waren de meeste al gaan drinken of waren aan het studeren. Haar broek deed ze ook uit en sprong in het meer. Bleef een tijdje onder water.
Doordat het al zo laat op de avond was, en eht nog donker ook kon ze niks zien onder water. Best jammer, ze kwam hier wel vaker zwemmen en dan kon ze wel onder water zien. Mooi zicht was het. Hier ging ze nu de hele avond blijven om dan uiteindelijk te gaan slapen. Lightning begon meteen haar baandjes heen en weer te zwemmen, om zo in conditie te blijven. na toch vele keren heen en weer te hebben gezwommen bleef ze op het water drijven en staarde naar de lucht waar er al enkele sterren tevoorschijnt waren gekomen en zaten te schijnen.

-Dominic only please-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimedi nov 06 2012, 22:41

Dominic was weer eens buiten te vinden, midden in de nacht. Zoals wel vaker kon hij niet slapen. Echt vermoeid was hij ook niet, eerder rusteloos en verveeld. Als een roofdier dat te lang niet gejaagd had. Op zoek naar een prooi dus. Maar liever geen simpel doel deze keer, een uitdaging. Iets wat zijn gedachten deed stoppen en zijn focus naar enkel diegene trok. En dan proberen om vertrouwen te winnen, alles van zijn speeltje te weten komen. Zodra hij alles wist was het al te laat, werd het speeltje zonder moeite gedumpt. Niet zomaar gedumpt, maar met zo veel mogelijk pijn en verdriet. Als een baksteen zou hij de ander laten vallen en het symbolische geluid van afbrokkelend steen was dan het mooiste wat hij zich voor kon stellen. Oftewel het toekijken hoe iemand door zijn toedoen pijn had. Een zachte verwensing verliet zijn lippen toen hij in een plas stapte. Het had de laatste tijd veel geregend en op sommige plaatsen waren diepe poelen regenwater blijven staan. De koude sensatie van natte sokken irriteerde hem. Bij elke stap sopte zijn voet in zijn schoen. Een sterke irritatie schemerde door in zijn gezicht, maar algauw had hij de mysterieuze gelaatstrekken weer onder controle, keek weer volkomen emotieloos. Er was nu toch niemand om lief en vrolijk voor te lijken. Of wel...? Hij was naar het meer gelopen, had al een tijdje over het glinsterende water heen gestaard. In het licht van de eenzame sterren leek het water op een donker fluwelen doek. Maar er klonk een zacht geklots en dat geluid kwam niet van zijn met water gevulde schoen. Hij speurde het wateroppervlakte af en zag daar in de verte een vaag figuur heen en weer zwemmen. Nu? Met dit weer? Serieus... Dat moest wel een gestoorde zijn. En dat betekende dat het ook heel wat interessanter werd om uit te zoeken wie het was, die hier zo eenzaam door het water waadde. Hij liep kalm door, maakte zo min mogelijk lawaai. En zag daar een hoop kleren liggen. Geruisloos bukte hij en greep het bovenste vast. Onbeschaamd, want in de duisternis was het bijna onmogelijk hem te zien nu. Een shirt. Met scheuren erin. Hij hield het ding omhoog in het zachte schijnsel van de maan en trok een verbaasde wenkbrauw op. Verplaatste zich dan naar de waterkant en bukte wederom. Er lag iemand in het water. Drijvend en starend naar de sterren. ''Psst...'' siste hij zachtjes, maar in de doodse stilte goed te horen. ''Is dit toevallig van jou, mysterieus meisje in de nacht?'' Hij nam maar aan dat het een meisje betrof. Anders was het een jongen met een nogal meisjesachtige smaak, want het gescheurde shirt in zijn handen was niet bepaald stoer en mannelijk te noemen.
[Derp.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimezo nov 11 2012, 10:15


het water was heerlijk. Koud was het neit want Light hield zichzelf warm met haar vuur magie. Opnieuw ging ze even onder water. Hield het zo lang mogenlijk vol. Uiteindelijk moest Lightning toch weer naar de wateroppervlak zwemmen om weer adem te kunnen halen. Zwierde haar haren van voor haar ogen weg. Druppels gleden van haar wimpers langs haar wang terug het water in.
Het was een geweldig gevoel om het water van haar af te voelen glijden. Even sloot Lightning haar ogen en liet zich even drijven. Ze zal in het water blijven tot ze het gevoel had dat ze ieder moment in slaap zou kunnen vallen. Blijkbaar had Duvessa het monster in haar weer een goede jacht gehads, sinds haar kleren weer helemaal gescheurd waren.
Nu ze erover dacht...
Misschien was het beter geweest dat ze een andoek had meegenomen, want ze wil niet echt dat ze nat in haar verse kleren zou omkleden. Ach ze zal wel snel drogen als ze haar magie zou gebruiken, geen probleem dus. Toch kon het Frisse water haar niet helemaal opfrissen. Doordat ze iedere avond naar het donkere moest moest rennen -om niet ontdekt te worden- was het best vermoeiend en nog niet een beetje ooke. Zal Light haar leven met dat probleem blijven zitten? Waarschijnlijk niet...
ze had al vooruitgang geboekt Gewoon volhouden en misschien vind ze er nog een oplossing voor. Dat vooruitzicht gaf Lightning toch wel wat hoop en light was niet het type om zielig erover te zitten doen. Nee gewoon het probleem weer links laten liggen was haar oplossing en wie weet zal er een uitweg tevoorschijnt komen. Het was stom om er de hele tijd zorgen over te maken. ''Psst...'' Hoorde Lightning oppeens iemand in de schemering sissen.
Sinds wanneer kwamen er nog leerlingen op dit uur bij het meer? Behalve zij natuurlijk. ''Is dit toevallig van jou, mysterieus meisje in de nacht?'' sprak hij. Duidelijk een jongen, dat was te horen aan zijn stem. Het was haar gewoon te om beter medegenoten te ontwijken op dit tijdstip. Er was nu eenmaal nog een kans dat ze nog eens zou kunnen terug transformeren. Dit keer mijde ze hem niet, deels omdat ze geen andere keus had want haar kleren lagen naast haar verscheurde kleren die hij toevallig had.
Met tegenzin zwom ze zijn richting op. Bij de rand van het meer stopte ze. Kwam er neit uit."Ja, toevallig is dat van mij" Antwoorde Lightning nadat ze had gezien dat hij haar haar kapote T-shirt vast had. Daarover ontkennen was zinloos, dat had geen enkel nut."Maar die ging ik toch wegsmijten, je ziet wel waarom" sprak ze nonchalant en lachte schaapachtig.
Of beter gezegt die wou ze verbranden, geen bewijs achterlaten vooral niet om zo geen onnodige aandacht te trekken. Ze had het beter moeten doen voord at ze in het wat zou gaan springen...Nu is het te laat daarvoor."Wat doe jij hier zo laat in de avond" Vroeg ze toen maar op haar gewoonlijk zoete toon. Wetend dat hij het zelfde zou kunnen vragen. Maar daar was ze ondertussen al op voorbereid..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimezo nov 11 2012, 22:29

Een paar seconden na zijn eerste woord hoorde hij een lichaam in beweging komen. Water spatte op en twee bleke armen kwamen afwisselend het water uit steken. Zwemmend door het duistere water. Het rustige spiegelgladde meer met haar lichaam opensplijtend. Ze was als een soort spookverschijning in de zwarte nacht, half omhuld in water als ware het satijn. Haar huid glinsterde in het maanlicht en zijn lippen krulden zich in de welbekende grijns. Vol spot, met een plagerig randje eraan. Ze was bij de rand aangekomen en keek recht in zijn ogen. Hij was nog steeds gebukt aan de rand van het water, kon haar als hij wilde met één beweging aanraken. Maar hij deed het niet, nog niet. ‘Goh, wat een geluk dat ik in één keer de eigenaresse van dit kledingstuk heb gevonden midden in deze drukte...’’ zei hij met een spottende stem. ‘’Ja, dat lijkt me inderdaad slim.’’ Stemde hij met haar in, dit shirt was afval, net zoals zij. Als ze niet zo mysterieus midden in de nacht buiten was geweest liep hij haar vast voorbij. Ze was mooi, daar niet van. Maar mooie meisjes vond je in overvloed. Wat Dominic wilde was iemand met geheimen. Iemand die hem kon interesseren, waarmee hij kon spelen als een kat met een muis. Het was een hulpeloze prooi, die steeds de illussie van vrijheid voorgespiegeld kreeg, waarna de scherpe klauw het diertje weer tegen de grond drukte. Er was geen ontsnappen aan. Zijn scherpe woorden zouden zijn slachtoffer vastpinnen en ontleden met een intense precisie. Totdat hij alles wist, dan werd hij of zij al snel saai. En saai betekende nutteloos. Nutteloos betekende afval. En afval werd vernietigd en op de grond geworpen tussen de andere vodden. ‘’Wat ik hier doe?’’ herhaalde hij nadenkend. ‘’Ik kon niet slapen, ging naar buiten... Na een wandeling kan ik meestal wel inslapen. En toen zag ik dit hier liggen en dat leek me toch wel opmerkelijk.’’ Hij haalde achteloos zijn schouders op en veegde zijn ravenzwarte haar opzij. ‘’Ik zou de voor de hand liggende vraag kunnen stellen wat jij hier doet en waarom je shirt stuk is... Maar liever zou ik je naam weten, meisje.’’ Een charmante glimlach gleed vluchtig over zijn lippen. Hij wist dat ze waarschijnlijk had verwacht dat hij een van die vragen zou stellen, dus juist daarom deed hij dat niet. Voorspelbaar zijn, daar had hij een hekel aan. ‘’Zwem je graag?’’ vroeg hij dan met een geamuseerd lachje. Zo. Twee vragen, maar niets over wat eigenlijk zo interessant was. Haar gescheurde shirt. Want hoe kreeg je dat voor elkaar? Door heel onvoorzichtig door het bos te rennen misschien. Want de scheuren zagen eruit alsof ze door takken gemaakt waren. En veel andere oorzaken kon hij momenteel ook niet bedenken. Hij zou er nog wel achter komen. Dat was zeker. Zijn ijsblauwe ogen namen haar scherp in zich op en hij wachtte kalm op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimema nov 12 2012, 13:29

Blijkbaar was ze te onvoorzichtig geweest. En dat verontruste haar. Het was de bedoeling dat ze alles in haar omgeving in de gaten hield. Bespeurde alles in enkele korte minuten gewoon om er zeker van te zijn dat ze allen was...Maar het water, het had geleken alsof het haar had geroepen. De frisheid dat haar zou omarmen daar had ze uiteindelijk geen weerstand kunnen aanbieden.
Een tip voor de volgende keer..blijf uit de buurt van het water. Daar komen uiteindelijk problemen van...net als nu. Niet dat het niet aankon. Dat was geen probleem, hem gewoon afwimpelen alsof hij niks was. Dat ging ze doen. Vragen half beantwoorden, laten merken dat hij onnodig bezoek was. Normaal was Lightning niet zo. Nee, vanaf dat ze hem had gezien zou ze zijn beginnen flirten met hem. Want knap kon je de jonge gast zeker wel noemen.
VOoral zijn ogen die niet helemaal zichtbaar waren maar toch genoeg om haar te fascineren, hadden haar getrokken. Maar het was gevaarlijk om in gesprek te gaan op deze tijdstip. Ze kende Duvessa nog neit goed genoeg wist neit of het beest nog verrassings elementen in de troef had. Hier had ze geen keus bij.
Wat Light wel kon doen was zich omkleden en zonder iets te zeggen weg stappen. Hem achterlaten ‘Goh, wat een geluk dat ik in één keer de eigenaresse van dit kledingstuk heb gevonden midden in deze drukte...’’ zei hij met een spottende stem. ‘’Ja, dat lijkt me inderdaad slim.’’ Stemde hij met haar in. Lightning trok een wenkbrauw op. Wat waren zijn motieven? Ze wist wel beter dan iemand te vertrouwen.
En haar instinct prikkelde; en dat betekende dat ze met hem moest oppassen. ’Wat ik hier doe?’’ herhaalde hij nadenkend. ‘’Ik kon niet slapen, ging naar buiten... Na een wandeling kan ik meestal wel inslapen. En toen zag ik dit hier liggen en dat leek me toch wel opmerkelijk.’’ Hij haalde achteloos zijn schouders op en veegde zijn ravenzwarte haar opzij. ‘’Ik zou de voor de hand liggende vraag kunnen stellen wat jij hier doet en waarom je shirt stuk is... Maar liever zou ik je naam weten, meisje.’’ Zonder enige echte uitdrukking op haar gezicht te laten zien, kwam er een kleine grijns op haar gezicht tevoorschijnt. Eentje dat aanduide dat ze hem wel door had.
Toch was ze verrast geweest. Hij wist welke vragen hij had kunnen stellen. Alsof hij haar gedachten had gelezen. Maar blijkbaar heeft hij de mensen goed geobserveerd. SLim, ja slim was hij zeker."Ik heet Erza Scarlet" Sprak ze simpel weg. Het leek bijna perfect de waarheid. Maarja ze gaf die naam nu al jaren aan iedereen waardoor het bijna onmogenlijk was om te zien dat het een leugen was."Dus uit beleefd uit moet ik jou naam terug vragen?" Oke ze was onbeschoft als hij haar op een ander tijdstip zou hebben tegen gekomen dan was ze nu al aan het flirten maar hoe sneller ze uit de buurt van mensen kon blijven hoe veiliger het was.
Hoe beter ze naar zijn ogen keek hoe meer ze het verschil zag. De zijne waren ijskleurig waardoor het leek alsof het je scherp in de gaten hield. De hare waren meer Kristalkleurige, het meer rustgevende gevoel maar toch je het gevoel gaf je door je ziel te kunnen kijken. Dat was het verschil tussen de ogen. Maar het leek ook alsof dat ook aanduide de twee verschillen tussen hen van karakter.
Ach swat. ‘’Zwem je graag?’’ vroeg hij dan met een geamuseerd lachje. Lightning keek hem rustig aan, recht in zijn ijsblauwe ogen."Ja..maar het was niet de bedoeling dat ik nu zou gaan zwemmen" Verzuchtt ze. Hoe lang zou ze zichzelf nog kunnen opwarmen met haar magie? Niet lang de meeste energie had ze moeten gebruiken voor de transformatie..
Rustig nam ze haar gesheurde T-shirt over en liet het in haar handen verbranden."Is werk gespaard." Grijnsde ze. Niet echt slim... haar energie zou voor nog meer magie gebruik zou nu nog sneller op zijn. "mag ik mijn andere kleren eens." Vroeg ze toen simpel weg en wees naar de boom waar haar propere kleren lagen. Simpel waren het een topje met een kort broekje. het kort broekje omdat ze met een lange broek zou sukkelen erin te geraken terwijl ze nog wat nat zou kunnen zijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimedo nov 15 2012, 15:39

Haar grijns werd weerspiegeld op zijn gezicht. Een gedeelde lach, maar geamuseerd was hij nog niet. Haar blauwe ogen bevatten geen felle intense blik, eerder iets kalmerends. En o, wat had hij een hekel aan kalm. Kalm werd geassocieerd met saai. Maar het feit dat het midden in de nacht was hield hem hier. Anders was hij waarschijnlijk gauw alle interesse verloren, hoe mooi ze ook mocht zijn. Zoals al eerder gezegd was schoonheid niet het belangrijkste. Natuurlijk een leuke bijkomstigheid, maar zonder geheim of ongewoon gedrag wat zijn aandacht vast kon houden hield het niets in. Hij moest toegeven dat hij geregeld met prachtige jongens of meisjes te maken had en ze dan ook met plezier bespeelde. Maar ze hadden meer dan alleen mooie ogen, lang sierlijk haar. Ze hadden iets speciaals, iets wat ze niet wilden vertellen of wat ze anders maakten. En dan was het zijn taak, zijn spel, om datgene uit te vinden, te ontrafelen. Het geheim werd dan hun geheim. Hij stopte pas als hij een persoon door en door kende. Dan was het spel af en werd het speelgoed afgedankt. Het spelletje kon dus vlammend kort zijn of tergend lang, afhankelijk van zijn prooi. Sommige leerlingen bleken zo oppervlakkig te zijn dat binnen drie vragen al hun inhoud al op tafel lag. Maar hopelijk was zij niet zo. Met oppervlakkige mensen had hij namelijk nog minder geduld en voor hun waardigheid zo mogelijk nog minder respect. "Ik heet Erza Scarlet" Dat ging makkelijker dan gedacht. Haar volgende opmerking deed hem kil grinniken. Humor was in ieder geval aanwezig, wat fijn. "Dus uit beleefdheid moet ik jouw naam terug vragen?" Nadenkende blik, korte stilte. Dan knikte hij peinzend. ''Dat zou de etiquette wel voorschrijven. En natuurlijk een buiging bij het zeggen van je eigen naam voortaan, vrouwe Scarlet.'' zei hij vlotjes. Om zichzelf dan voor te stellen, want dat praatte wel zo handig. En daarbij was het een perfect excuus om het volgende te doen. Hij stapte op haar af en pakte teder haar hand. Een geoefend gebaar, waarna hij er een zachte handkus op drukte. ''Zo. Mijn naam is...'' Hij was even stil en nam een razendsnel besluit. Gewoon willekeurig- of misschien was het wel intuitie dat ook zij over haar naam gelogen had- maar feit was dat hij in een nanoseconde hetzelfde besloot te doen. ''Gabriël Fedelmid. Aangenaam kennis te maken.'' Ze had met een simpel gebaar het kledingstuk van hem over genomen en hij keek nieuwsgierig toe hoe ze het verbrandde. "Mag ik mijn andere kleren eens." vroeg het meisje en hij grijnsde plagerig, bleef enkelen seconden stil staan. Maar toch gehoorzaamde hij, voor zover je het zo noemen kon. Dominic knikte nogmaals. Liep met sierlijke passen naar de aangewezen hoop toe, die hij zelf ook al gezien had. Viste eerst een ongeschonden shirt omhoog en dan de broek die erbij hoorde. Rechtte zijn rug en draaide zich om naar haar, wandelde terug. ''Alstblieft, graag gedaan.'' zei hij met een vriendelijke glimlach. Wat was hij toch behulpzaam zeg. ''Je bent een vuurmagiër zo te zien, maar beheers je ook nog andere elementen?'' vroeg hij dan. Als wederdienst voor zijn hulp mocht ze best wat vragen beantwoorden. ''Ok, ik heb je wat tijd gegeven om een mooi verhaaltje te verzinnen nu. Waarom ben je hier, zo midden in de nacht? Waarschuwing: Ik wil óf een goede leugen óf de waarheid.'' zei hij met een vriendelijke lach. Maar de waarschuwing had een ietwat onheilspellende achtergrond. Alsof hij het verschil zou kunnen vertellen tussen waarheid en gerafineerde leugen. En alsof hij haar zwaar kon straffen als ze besloot een suffe leugen te vertellen. Ja, het was bluf, natuurlijk. Bluf was een van de dingen waarin hij zo goed was. Wanneer je geen emotie's van jezelf had, naast goed verborgen haat, was een pokerface een van de makkelijkste dingen om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimeza nov 17 2012, 17:14

Het irriteerde Lightning alleen dat ze juist een intersante persoon ontmoete op het verkeerde moment, ze was vooral geintereseerd omdat haar instinct voor hem waarschuwde. Ze luisterde er wel naar, was voorzichtier. Toch was haar nieuwsgierigheid gewekt. En dan kon je haar niet meer tegenhouden. Al de heletijd zat ze lichtjes haar benen heen en weer an het zwaaien onderwater. Haar natte haren kleefden aan haar gezicht. Het zou met grootte tegenzin zijn om hier weg te geraken, maar ze had geen keus hoe sneller ze weg kon hoe beter, en vooral hoe veiliger. Soepel liet ze een hand door haar natte haren strijken zodat het niet voor haar ogen in de weg lag.
De jongen voor haar knikte peinzend ''Dat zou de etiquette wel voorschrijven. En natuurlijk een buiging bij het zeggen van je eigen naam voortaan, vrouwe Scarlet.'' Haar grijns werd breder. Lightning mocht hem nu al. Hij stapte op haar af en nam haar hand, drukte er vervolgens een kus op. Een lichtte huivering ging door haar heen, maar dat negeerde ze gewoon. ''Zo. Mijn naam is...'' Even zweeg hij, was het dan zo moeilijk om zijn naam te zeggen? Light had gelijk ze moest met hem oppassen. Zich niet teveel laten meeslepen met haar flirterig gedrag. . ''Gabriël Fedelmid. Aangenaam kennis te maken.'' vertelde hij uiteindelijk zijn naam. waarschijnlijk was het niet zijn echte naam, maar de hare was ook geen echte dus zei ze er helemaal niks op. "Aangenaam" Glimlachte ze grijnzend en rekte zich even uit.
Het water heeft haar toch iets deugd gedaan. Even leek het alsof hij niet had geluisterd toen ze achter haar kleren had gevraagt, maar uiteindelijk stond hij toch recht, nam haar kleren en gaf het aan haar. ''Alstblieft, graag gedaan.'' zei hij glimlachend. Geamuseerd keek ze hem aan."bedankt" Antwoorde ze simpeltjes. ''Je bent een vuurmagiër zo te zien, maar beheers je ook nog andere elementen?'' Hoorde ze hem vragen/ Lightning keek hem recht aan, haalde toen ook nonchalant maar toch op een sierlijke manier haar schouders op. "Ik beheers ook duistermagie" Vertelde ze hem zonder moeite."Daarom ben ik dan ook graag 's avonds buiten" Legde ze hem naar de waarheid uit. Liegen daarover was gewoon onnodig. Met een sierlijke zwaai stapte ze uit het water.
Beschaamd was ze Lightning niet, het is niet dat ze naakt was of iets dergelijk. met behulp van wat magie was ze toch wat droog om zo haar kleren iets gemakkelijker aan te kunnen trekken. ''Ok, ik heb je wat tijd gegeven om een mooi verhaaltje te verzinnen nu. Waarom ben je hier, zo midden in de nacht? Waarschuwing: Ik wil óf een goede leugen óf de waarheid.'' Sprak hij met een vriendelijke glimlach. Lightning wist wel beter. Met een enkele pas stond ze vlak voor hem. Nog maar enkele millimeters van hem verwijderd." Waarom wel zo nieuwsgierig." Vroeg ze op een zoete licht plagerige toon. Keek hem uitdagend aan."Maar als je het zo graag wilt weten."Ging ze op een onschuldige toon verder."Af en toe moet ik wat stoom afblazen, en een wandeling in het duistere bos kan echte wonderen verrichten." Verklaarde ze grinnikend."Maar het zwemmen was meer iets dat ik niet had geplant, anders had ik wel een handdoek meegenomen."Nu heeft ze haar laatste restje energie verspild aan het zoveel mogenlijk zichzelf te drogen voor haar kleren.
Geweldig...niet dus." Volgens mij ben jij nogal nieuwsgierig ingesteld." Ze gaf hem een lichte tik tegen zijn borstkas." Heb ik het juist of niet dan...Gabriël?" Ze leek bijna letterlijk zijn naam te proeven, hoe het was om het uit te spreken. De naam paste nog wel bij hem, ookal was ze neit zeker of hij zo noemde. Achja....
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimevr nov 30 2012, 23:09

Ach ach, duister en vlammen gemixt in dit vurige meisje. Wat fijn zeg. Daarom was ze graag buiten. yeah. Alsof hij dat graag weten wilde. Saai. Dat was een klein feitje, niet iets wat hem echt interesseerde. Ze wist wel goed hoe ze moest bewegen. Om zogezegd de aandacht van normale jongens, puberend en wel, sterk vast te houden. Nog maar enkele millimeters van hem verwijderd. "Waarom wel zo nieuwsgierig." Hij glimlachte lichtjes. ''Waarom niet?'' was zijn snelle wedervraag. ''Maar als je het zo graag wilt weten."Ging ze op een onschuldige toon verder."Af en toe moet ik wat stoom afblazen, en een wandeling in het duistere bos kan echte wonderen verrichten." "Volgens mij ben jij nogal nieuwsgierig ingesteld." Ze gaf hem een lichte tik tegen zijn borstkas." Heb ik het juist of niet dan...Gabriël?" Hij glimlachte weer, zei een kort moment niets. ''Enkel als het onderwerp me...aantrekt... ben ik nieuwsgierig.'' zei hij spottend. Zijn spottende, snelle opmerkingen kon je als bedreigend of gemeen zien, of je kon het zien als een spelletje. Een uitdaging. Een test om te zien wat zij allemaal in haar mars had. En misschien kon hij zelfs wel een beetje wat leuke reactie's uit gaan lokken. ''Ik moet wel zeggen dat ik het schattig vind hoe je je leugentje verteld hebt. Niet slecht voor een beginner.'' zei hij met een emotieloos gezicht. Het was een groot deel bluf, maar dat was aan zijn pokerface niet af te lezen. Het was net alsof hij heel zeker wist dat ze loog. En als ze de waarheid had gesproken zou hij dat vanzelf wel merken aan een soort verontwaardigde reactie. Maar er waren ook wel degelijk aanwijzingen die wezen op een leugen of in elk geval een halve waarheid. Misschien verzweeg ze iets, misschien verdraaide ze iets. Of vertelde ze een hele domme waarheid. ''En als ik zo vrij mag zijn nog één opmerking te maken... Ben je nachtblind of iets dergelijks? Een normale wandeling, al is het dan in een bos, zou toch niet moeten leiden tot zo veel ongelukkige ontmoetingen met takken dat je shirt verpest wordt?'' Hij glimlachte engelachtig en keek haar bezorgd aan. ''Kon je geen fakkel gebruiken om je pad te verlichten, met je vuurmagie?'' vervolgde hij dan verbaasd.
[Beetje flut, sorry~]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimeza dec 01 2012, 11:51

Gabriel voor haar was duidelijk iemand die alles van een ander wou weten. Nouja dat waren de meeste jongens wel...Maar dan nog. Het was gevaarlijk om alles te vertellen vooral bij Lightning. En je weet nooit wat voor jongen hij was. Een keer had ze een ervaring gehad. Had haar geheim verteld aan die ene jongen waar ze op verliefd was.
Ja ze was jong geweest. Maar het was haar grootste vergissing geweest. Eerst was hij weg gevlucht en uiteindelijk met een bende op haar af gekomen. Hadden haar gepest en geslaan. Ze had heel onder het bloed gelegen. De volgende ochtend was de jongen dood in zijn bed gevonden. Verscheurd door een wild dier. ja het wilt dier dat zij in haar had. Het dier dat Lightning gewoon had willen beschermen.
Het was deels Light haar eigen schuld. Had het neit moeten zeggen, dan was dat geval er nooit geweest. Sindsdien had ze haar lesje geleerd. Niemand wist het meer...behalve Fwinn. Ze begreep het zelf maar half...Achja. Als ze er over zou nadenken zou het haar alleen maar nog meer verwarren. ''Enkel als het onderwerp me...aantrekt... ben ik nieuwsgierig.'' zei hij spottend. Ze keek hem recht aan, dezelfde kleur van ogen, maar heen heel andere betekenis erachter."Oja, dus ik trek je aan?" Sprak ze zoetjes.
Als hij wou spelen dan moest hij oppassen. ''Ik moet wel zeggen dat ik het schattig vind hoe je je leugentje verteld hebt. Niet slecht voor een beginner.'' zei hij met een emotieloos gezicht. Verontwaardigd keek ze hem aan.Ze wist dat hij blufde het was onmogenlijk dat hij wist dat ze iets verborg....dat was onmogenlijk...ja toch? ja het kon niet anders hij blufte. "Dus jij durft om zomaar te zeggen dat ik een leugenaar ben" Ze keek hem rustig aan, maar haar ogen stonden deze keer ijskoud.
Ze wist het, hij lokt haar uit haar tent maar Lightning is niet van plan om zich te laten doen. Vooral voor hem niet. Of hij het nu wou of niet ze doorgrond hem meer en meer. ''En als ik zo vrij mag zijn nog één opmerking te maken... Ben je nachtblind of iets dergelijks?
Een normale wandeling, al is het dan in een bos, zou toch niet moeten leiden tot zo veel ongelukkige ontmoetingen met takken dat je shirt verpest wordt?'' Eigenlijk zou ze hebben gezegt dat hij geen opmerking meer mocht maken, maar het leek erop dat ze hem niet zou kunnen tegen houden.
Nonchalant haalde ze haar schouders op."Sorry hoor" Momperde ze lichtjes zo goed mogenlijk."Het is niet dat ik een fakkel of iets dergelijks nodig had." Damn hij had haar, ze wist niet wat ze erop moest zeggen, vond niet meteen een tegen aanval. Ongeloofelijk met gemak heeft hij haar schaakmat gezet.
Dit moest ze oplossen en snel. "Want ik kan uitstekend zien in het duister" Sprak ze en keek hem beschuldigend aan. "Het hang er ook vanaf welke paden je volgt slimmerik" Begon ze bespottend keek hem met een uitdagende blik strak aan." En als ik half slaap komt het niet in me op om mijn magie te gebruiken, niet iedereen is zo slim als jij hoor" Dom noemde ze zichzelf niet, maar wou hem gewoon wat bespotten zien hoe hij zich gaat verdedigen wanneer zij eens in de aanval ging.
Ja misschien moest ze dat maar eens doen. En dat deed ze meteen. leunde bijna tegen hem aan."Je weet nu toch wel dat je de regels van de etiquette niet meer volgt?" Vroeg ze op een flirterige en o zo onschuldige toon." Want iemand overhoren is nu niet echt beleefd...vind je ook niet... Gabriël" Grijnsde ze.
Stapte rond hem en ging achter hem tot stilstand staan.
Ging op haar tenen staan en legde haar handen eerst op zijn schouders maar lieten die toen verder tot op zijn borstkas strijken. Stond tegen hem kon daardoor bij zijn oor."Don't start, with what you can't finish...my honey" FLuisterde ze heesjes, liet haar warme adem over die ene helft van zijn gezicht strijken. Het was een waarschuwing dat zeker.
Het kon gevaarlijk voor hem aflopen. Als hij het zou ontdekken dan zou duvessa er nog wel eens kunnen voor zorgen dat hij het in zijn graf meeneemt. Of het zou ook kunnen eindigen dat ze vollop met hem heeft geflirt en het daarbij eindigt waardoor hij het niet zou weten, en waarschijnlijk er geirriteerd door geraken.
Bleef zo nog heel even staan. Maar trok zich toen met een lichte tegen zin terug. Stapte nonchalant op haar verscheurde broek af. Probeerde die net als haar shirt te verbranden, maar ze had niet genoeg energie meer. Zuchtte even gefrustreerd en smeet het dan gewoon maar in het water.

No worry's xd ik heb dat ook wel eens...
vaak xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimedi dec 04 2012, 20:56

"Oja, dus ik trek je aan?" Sprak ze zoetjes. Hij liet dat maar in het midden. De waarheid? Ze trok hem meer aan dan gemiddeld, voor nu. Enkel omdat er iets was wat hij niet wist en wat hem interesseerde. Wat maakte hem het uit of ze lief, aardig of gezellig was. Niets. Hem ging het enkel om amusement. En zo lang ze nog waarde voor hem had was het antwoord dus ja. Ja, ze was interessant-ig. Nu. Maar dat ging haar niets aan, dat zou zijn spelletje verpesten. Dus geen antwoord en gelijk door met de volgende testjes. Het was net alsof hij een psycholoog was die op basis van haar reactie's haar hele profiel uit zou kunnen tekenen. Wel een beetje controversieel natuurlijk, een ware psycholoog zou zijn patient nooit van leugens beschuldigen, zo wist Dominic uit ervaring. Ooit had hij een man helemaal gek gemaakt met perfect bedachtte verhaaltjes, de schoolpsycholoog wist niet meer wat waar was en wat niet en had opgegeven. Heerlijk toch?
"Dus jij durft om zomaar te zeggen dat ik een leugenaar ben" Hij grijnsde en knikte bevestigend zijn hoofd. ''Niet dan?'' vroeg hij doodkalm. Van hem mocht ze best ontkennen hoor. Ze had geen fakkel nodig, kon uitstekend zien in het donker. Yeah sure. Hij grinnikte hardop, deed niet eens moeite om zijn amusatie te verbergen. ''Go on...'' zei hij bemoedigend. ''Het hang er ook vanaf welke paden je volgt slimmerik" Ha...ha...ha. Zat het zo? Droogjes keek hij haar aan. Whatever. Hem maakte het ook niet uit dat zij zo nodig haar kleding naar de gort wilde helpen. "En als ik half slaap komt het niet in me op om mijn magie te gebruiken, niet iedereen is zo slim als jij hoor" Hij trok kalm een wenkbrauw op. Moest hij nu blij zijn omdat ze hem 'een complimentje' had gegeven? Grappig. Zo makkelijk was hij niet onder de indruk. Hij overtreedde de etiquette-regels? Waarom dan wel. ''Want iemand overhoren is nu niet echt beleefd...vind je ook niet... Gabriël" Hier was hij niet door overtuigd. Moest hij nog uit gaan leggen ook waarom. Zucht. ''Neen, mijn lieflijke vrouwe, dat ziet U helaas verkeerd; dat is juist beleefd. Making a conversation 'nd all.'' Hij glimlachte beleefd en wachtte kalm af. Veel indrukwekkends zou er vast ook niet kunnen volgen. Nu al had hij het gevoel alles in de hand te hebben, ze liet zich gemakkelijk in een hoekje drijven door simpele redeneringen. "Don't start, with what you can't finish...my honey" Hij stond doodstil, onbewogen. Not. Impressed. Dat was wat zijn hele houding uitstraalde. vanbinnen vroeg hij zich wel zeker af wat ze bedoelde, maar dat ging haar niets aan. ''I never said I couldn't finish it, did I? So little trust in my...skills..'' sprak hij vloeiend. Woorden waren zijn beste wapens. Brachtten hem in de problemen, maar haalden hem er ook weer uit. ''Waarom vervuil je het meer?'' vroeg hij dan simpelweg. De leidende emotie's die hij in zijn stem legde had hij nu weg gelaten, waardoor het lastiger werd om te bepalen hoe alles bedoeld was. Challenge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimewo dec 05 2012, 16:35

HIj had best wel lef om haar een leugenaar te noemen, haar kennende was ze waarschijnlijk allang uitgevlogen ookal was het wel de waarheid dat hij zei. Maar haar voorzichtigheid hield haar tegen. Het lukte haar niet om hem te doorgronden. Bij anderen kon ze zien aan hun houding wat ze probeerden te verbergen achter hun stoerheid, maar bij Gabriel hier was het onmogenlijk.
Ach niet dat het zo erg was, ze had wel vaker gehad dat ze iemand niet kon doorgronden en had geleerd dat te aanvaarden of ze het nu wou of niet. Niets was daar aan te veranderen. In het begin had haar dat echt gefrustreerd. Haar kwaad gemaakt, maar met de jaren heeft ze dat kunnen weerhouden.
En het uiteindelijk kunnen negeren en gewoon doorgaan met het gesprek zonder te flippen of kwaad te worden. Want daar was helemaal geen reden voor. ''Neen, mijn lieflijke vrouwe, dat ziet U helaas verkeerd; dat is juist beleefd. Making a conversation 'nd all.'' Hij glimlachte beleefd. Rustig keek ze hem aan, bestudeerte zijn gezicht aandachtig, het kon haar op het moment niet echt schelen of het nu als staren werd bevestigt.
Dat deed haar er niet toe. "Alsof mij het wat kan schelen hoe jij het ziet" Verzuchtte ze en wreef even vermoeid in haar ogen.
Eigenlijk kon haar het wel schelen, maar ze zal zich gedragen zoals hij, afstandelijk en zonder enige emotie, als hij het zo wou spelen dan zij ook. ''I never said I couldn't finish it, did I? So little trust in my...skills..'' sprak hij vloeiend. Een valse grijns sierde haar lippen, een kille lach ontsnapte haar keelgat.
Hij had geen enkel idee waar hij zou aan beginnen."Ga niet opzoek Gabriel naar iets dat je niet begrijpt" Sprak ze op een nogal duistere toon. Dit was Light niet helemaal meer. Het was niet om hem bang te maken, maar om ervoor te zorgen dat hij wist hoe gevaarlijk het was wat hij deed, zomaar in haar duisternis tasten opzoek naar iets intersants.
De koudheid dat rond haar had gehangen verdween toen hij over het meer had. Ze keek even naar het meer."Ach, er ligt daar al vuiligheid en een broek erbij zal niet veel doen. Tenzij je prese wilt dat ik het ga gaan halen" Sprak ze met een lichtte spottende stem. Met een zucht ging ze op de grond tegen de boom zitten. Keek hem weer met een uitdagende blik aan..

sorry flut
hoop dat je er toch wat meekan
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimezo dec 16 2012, 11:53


Zijn beschuldiging had een grappig effect op Miss Erza. Moest hij vaker doen. Maar hij vermoedde nog steeds dat ze loog. Vroeg zich af waarom en nog belangrijker; Wat de echte waarheid was. Misschien zou ze lang genoeg interessant blijven om dat uit te vinden en anders was het de moeite ook niet waard. Hij merkte wel dat ze hem aankeek. Het leek wel of... Ja, wat schattig. Ze probeerde hem te doorgronden. Hém. De meester van verhulling en leugens. De jongen die bestond uit pure mysterie en haat voor de wereld, die mensen misleidde met zijn vriendelijke masker. Verspilde moeite. Stop trying. Wellicht zou ze denken dat ze hem snapte, ooit, maar ze zou nooit, maar dan ook nooit de ware Dominic kennen. Want die bestond nauwelijks. Die was bevroren in een laag kilte en ijs, haat en spelletjes, trucjes. "Alsof mij het wat kan schelen hoe jij het ziet" Hij grijnsde. Ja, dat kon haar vast wel iets schelen. Anders zou ze die hele discussie toch niet aangaan? Maar nu ze verloor deed ze net alsof het haar niets kon schelen. Ach, slechte verliezers zou je altijd hebben. Dat was niet echt sportief, maar misschien zou ze nog leren om haar verlies te accepteren en er goed mee om te gaan. Ze wreef vermoeid in haar ogen en hij glimlachte warm. Ja, het leek haast of hij zich echt om haar bekommerde.

Dit kindje dacht duidelijk dat ze een lastige tegenpartij voor hem was. Een uitdaging. Yeah sure. Laat me niet lachen. "Ga niet opzoek Gabriel naar iets dat je niet begrijpt" Hij, die iets niet begreep? Hij doorzag alles, álles had hij door. Wat zou hij niet begrijpen aan zo'n simpel en naïef meisje? Ze was makkelijk, ze was geen partij. Hij kon alles met haar doen wat hij wilde. Waar maakte hij zich druk om? Nou, ergens had die stem een soort dreiging in zich gehad. Iets wat hem bijna als een werkelijk gevaar voorkwam. maar dit meisje zelf leek helemaal niet gevaarlijk of ook maar in staat hem kwaad te doen, dus dat was vrij verwarrend. Ze leek hem te willen waarschuwen. Dat hij niet wist waar hij aan begon en dat hij beter kon stoppen nu. Maar stoppen zou hij niet. Nieuwsgierigheid geprikkeld. Hij moest en zou weten wat er aan de hand was. ''Nee hoor, dat is niet nodig.'' Hij haalde zijn schouders op. ''Ik weet zeker dat de vissen hartstikke blij zijn met hun nieuwe gezelschap.''

Na een kort moment van stilte kwam hij naast haar zitten en legde vertrouwelijk een hand op haar knie. '"Zo. Je zei dat ik op zoek was naar iets wat ik niet begreep. Dus... Kan jij het mij misschien... Uitleggen, schat?'' Zijn blauwe ogen groot en vragend, bijna lief. ''Erza, je kan het me best vertellen hoor.'' Want, tja, hij zou toch niet stoppen tot hij het wist.

[Derp... Stare]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimewo dec 19 2012, 11:41

Lightning moest toegeven dat ze niet wist wat ze hem aan moest. Ja hij deed zich heel anders voor dan hij werkelijk was. Maar aan hem te zien is hij dat zo gewoon dat...waarschijnlijk niemand, of maar zelden iemand zijn ware ik hadden gezien. Best wel jammer vond ze. De mensen die zich anders voordeden dan wie ze werkelijk waren hadden iets slechts aan hen.
Niet iets waar ze meteen zorgen overmaakte want het kon haar helemaal niks schelen wat ze hadden meegemaakt. Dat waren haar problemen niet. De hele tijd was ze naar het meer aan het staren, leek alsof ze even vergeten was dat gabriel hier bij was. Dat was niet zo, ze was zich zeer bewust dat hij er ook nog was. Lightning had nu eenmaal haar momenten dat ze er met haar gedachten even helemaal niet meer erbij was. Ze vond het zielig dat mensen bleven hangen aan hun problemen.
Kijk naar haar, haar problemen bleven aan haar plakken van het verleden, maar deed zij zich anders voor dan ze werkelijk was? Nee Light ging verder met haar leven. Liet haar problemen met rust want die zullen er altijd wel zijn. Of je het nu wou of neit. Er was niks aan te doen. ''Nee hoor, dat is niet nodig.'' Hij haalde zijn schouders op. ''Ik weet zeker dat de vissen hartstikke blij zijn met hun nieuwe gezelschap.'' Geamuseerde schudde ze even met haar hoofd. De vissen...
Haar grijns werd groter. hoe kwam hij er toch op. Van een broek naar vissen...Interesante omwending van het vage onderwerp. Hij was slim om er niet verder over te gaan vragen. Lightning hield niet zo van mensen die te persoonlijke dingen vroegen, er niet over zwegen tot die kregen wat ze wouden. Het werd even stil. Langzaam hief ze haar hoofd naar Gabriel toen het stil was en ze hem had zien bewegen.
Toen hij naast haar kwam zitten keek ze hem verbaasd en geamuseerd aan. Hij legde een hand op haar knie. Het was niet zichtbaar meteen was ze alert. '"Zo. Je zei dat ik op zoek was naar iets wat ik niet begreep. Dus... Kan jij het mij misschien... Uitleggen, schat?'' Op een of andere manier wou ze hem laten inzien dat ze niet in zijn zachtaardigheid zou trappen. Ookal wist ze niet hoe precies.
Ze keek hem aan. Nam zijn kin vast en trok hem naar haar toe zodat ze nog geen centimeter meer van elkaar verwijderd waren. Trok hem nog dichter."Je weet toch wel dat ik je schat niet ben..." Fluisterde ze in zijn oor, plante vervolgens haar lippen teder op zijn wang."...darling" Maakte ze haar zin af. Ze wou zijn ware gedaante zien. Wist zelf niet waarom, en waarschijnlijk krijgt ze het niet te zien maargoed.Vervolgens liet ze haar duim over zijn hand op haar knie strijken.
Nam zijn hand vast en legde die op de grond naast hen. Even leek het wel dat elkaars handen verstrengeld waren, daardoor trok ze haar hand terug en keek naar het meer met een geamuseerde grijns. ''Erza, je kan het me best vertellen hoor.'' Even grinnikte ze en schudde haar hoofd."En waarom zou jij denken dat ik maar ook iets aan jou zal vertellen." Sprak ze op een zoete toon, keek hem strak aan met een uitdagende toon. "Ik krijg geen hoogte van jou, je laat je echte ik niet zien. En dan verwacht jij dat ik je vertrouw" Vroeg ze op een zwoele toon.
Keek recht in zijn ijsblauwe ogen. Haar ogen gleden automatisch even kort naar zijn lippen. Bleef er even naar kijken."Ik vertrouw niemand Gabriel, ook jou niet." Grinnikte ze. Ja niemand vertrouwde ze. En dat zal ook zo blijven."Of dat je nu aanstaat of niet." keek ze nog eens kort naar zijn blauwe ogen en naar zijn lippen. Aanlokkelijk waren die zeker. Stond recht en draaide haar rug naar hem toe..En stapte terug richting de school


-hierbij denkt ze schaakmat, hij kreeg niet wat hij wou xd
aan jou de keuze of hij zijn verlies accepteerd of niet xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimedo jan 10 2013, 15:34

Het was een vreemd tafereel. Meisje en jongen, van een afstand zo onschuldig en haast romantisch. Zijn hand op haar knie, een zorgzaam gebaar. Ze praatten, maar logen allebei. Dat wist hij. Hij wist van zichzlef dat hij loog, immers deed hij dat altijd. En zelfs als hij de waarheid sprak, zoals zelden gebeurde, maar wel enkele keren. Zelfs dan waren zijn woorden nog mysterieus en bedoeld als wapens om te verkrijgen wat hij wilde. Hij wilde haar geheim en ze zou het hem vertellen ook. Ze verzweeg iets. Maar wat? Ze keek hem aan. Hij keek fel terug. "Je weet toch wel dat ik je schat niet ben..." O, ging ze het zo spelen? Dacht ze hem met een onschuldige kus van zijns tuk te kunnen brengen. Wat jammer nou, daarvoor had hij al te veel meegemaakt. Ook op dit gebied ja. "...darling" Hij grinnikte en gaapte, bedoeld als teken dat hij niet bepaald onder de indruk was. ''Nog niet nee.'' sprak hij vlotjes.
Ze had zijn hand van haar afgehaald, waarom? Had het een specifieke reden, of was het gewoon... willekeurig. Soms waren mensen zo lastig te doorgronden. Maar al met al waren ze makkelijk. Makkelijk in hun onschuld en oneindige goedheid. Kortzichtig, dat waren ze ook. De meeste dan. Die herkenden het gevaar in hem nog niet als hij voor ze stond. ''Erza, je kan het me best vertellen hoor.'' Eens zien... Wilde ze hem echt niet vertrouwen? Dan had hij de lieve manier in elk geval geprobeerd. "En waarom zou jij denken dat ik maar ook iets aan jou zal vertellen." O, daarvoor had hij genoeg redenen. Omdat hij anders ongeduldig en geirriteerd werd wellicht? Dat kon zij uiteraard niet weten, ze had zijn venijnige kant nog niet mee mogen maken. Met nadruk op nog. Dat kwam wel. Vanzelf. Ooit. Uiteindelijk. "Ik krijg geen hoogte van jou, je laat je echte ik niet zien. En dan verwacht jij dat ik je vertrouw" Legit reason. Hij grijnsde en haalde zijn schouders op. ''Het is jouw eigen keuze.'' Doen alsof het hem koud liet, dat was weer iets waarin hij o zo goed was. Omdat het hem ook werkelijk nauwelijks iets deed, naast het feit dat het zijn bezigheidstherapie, zijn spelletje was.
''Ik vertrouw niemand Gabriel, ook jou niet. Of dat je nu aanstaat of niet."Ach zat dat zo. Mevrouw was haast wereldwijs te noemen. Bravo. Nooit iemand vertrouwen. Dat was redelijk slim. Je wist immers nooit wat er onder hun lieve gedrag verborgen zat. Hij grijnsde toen ze wegliep. Haar woorden hadden te veel als een uitdaging geklonken. Soepel kwam hij overeind en begon net als zij te wandelen. Hij haalde haar niet in, maar bleef op een paar meter afstand. Wel sprak hij, met zijn mysterieuze stem. ''Laat je me zomaar achter?'' vroeg hij met een licht scheutje gemaakte teleurstelling. ''Zonder enig afscheid? Ik dacht dat we het net over etiquette hadden gehad, miss Scarlet.'' Nu haalde hij haar toch wel in en keek haar met zijn grote blauwe ogen aan. Hij was knap en dat wist hij. O ja, dat wist hij. De arrogante jongen wist vrij goed wat zijn sterke punten waren. Ook zijn zwakke punten. Maar die had hij al lang geleden geëlimineerd. Zoals dat hoorde. Hij was sterk en ononverwinnelijk en zou zeker zijn zin krijgen. Hij pakte haar pols beet en trok haar naar zich toe. ''Dus zeg me. Wat moet ik doen om jouw ó zo kostbare vertrouwen te winnen, schat?''
[Derp, faal.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimewo jan 23 2013, 18:36


De grote vraag was, wie is hij werkelijk? Hoe was hij en waarom verborg hij dat? Waarom zij dat deed? wel dat was toch duidelijk niemand mocht weten wat ze werkelijk was, en zo anders zichzelf voor doen deed ze niet echt. Het was gewoon een deel niet laten zien dat was weer iets heel anders dan dat Gabriel hier naast haar deed. Dus een groot verschil was er zeker.
Dat was dan ook de reden waarom Lightning het wou uitzoeken. Alleen was het hoogstwaarschijnlijk niet voor vandaag. Niet dat het haar veel uitmaakte. Ze had genoeg geduld. En ze zaten beide hier op school vast, dus de kans was groot dat ze elkaar wel nog eens tegen het lijf zouden lopen. ''Nog niet nee.'' Hoorde ze hem vlotjes zeggen. Rustig keek ze hem aan. In his dreams probably.
De woorden slikte ze weer in. Hij was veel te knap om ruzie te maken met hem. nee het was de bedoeling dat ze plezier met hem zou beleven, als ze het niet snel verveeld aan geraakt ofcours. niet dat hij saai was, verre van. Maar Lightning word nogal snel verveeld als ze niet krijgt wat ze wilt, en dan probeerd ze het gewoon later weer opnieuw nadat ze wat anders had gevonden om haar verveling weer kwijt te geraken.
Maar krijgen zal ze zeker. En Gabriel was een persoon die ze zal krijgen. Hoe dan ook, maar dan wel op haar manier, en niet op de zijne. Of hij dat nu leuk vond of niet.""Keep on dreaming" Sprak ze liefjes. Dacht hij nu werkelijk dat ze zijn schat zal worden? Yeah right. hij mag dan wel denken dat ze ooit voor hem zou vallen, maar dan zal hij wel meer zijn best mogen doen. ''Het is jouw eigen keuze.'' Kort lachte ze erom, maar meer moeite ervoor deed ze neit.
het intereseerde hem meer dan dat hij nu liet zien, anders zij hij niet hebben gezegt dat ze hem kon vertrouwen. Schaak en mat. Wel wanneer ze hem nog eens tegen zou komen zal ze het opnieuw proberen. Opnieuw proberen Gabriel te hare te maken in haar eigen manier en niet andersom. Bij die gedachten stond ze recht.
Wel hij moest het hiermee maar doen. Of hem dat nu aan stond of niet. Nonchalant stapte Lightning af, richting haar kamer, om te gaan slapen want ze was werkelijk uitgeput. Blijkbaar werd er op dit moment haar geen rust gegund, ze hoorde hoe Gabriel haar achter volgde. Vermoeid zuchtte ze even. Het duide zo alleen maar aan, dat hij iets van haar verwachtte ''Laat je me zomaar achter?'' Vroeg hij haar waarbij Lightning meteen hoorde dat hij het helemaal niet meende van zijn teleurstelling.
Ongezien draaide ze even met haar kristal blauwe ogen. ''Laat je me zomaar achter?'' vroeg hij met een licht scheutje gemaakte teleurstelling. ''Zonder enig afscheid? Ik dacht dat we het net over etiquette hadden gehad, miss Scarlet.'' Deze keer haalde hij haar wel in, pas dan stopte ze met wegstappen en keek hem koeltjes maar toch liefjes aan. "Ja daar hadden we inderdaad over gehad Mister Fedelmid" Sprak ze zo beleefd terug."Maar ik had gedacht, dat we dat uiteindelijk toch maar achterwegen hadden gelaten." Sprak ze koeltjes, keek hem met een uitdagende grijns aan.
Veegde enkele plukjes bruine haren van voor haar ogen vandaan zodat ze hem recht aan kon kijken. ''Dus zeg me. Wat moet ik doen om jouw ó zo kostbare vertrouwen te winnen, schat?'' Lightning begon luidop te lachen. Meende hij dat nu serieus? Nee toch...blijkbaar wel."Pas wanneer jij je 'ware' Ik laat zien darling" Vroeg ze hem het onmogenlijke aan hem. Met de nadruk op ware.
Hij zal dat nooit laten zien, dat was juist het beste van haar vraag. Even wachtte ze, haalde dan haar schouders grijnsend op en stapte weer verder. Alsof hij dat echt zou doen, yeah right..
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

relaxen after that moment UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitimedo jan 24 2013, 23:45

De wandeling was vlug gegaan en nu was het tijd om tegen haar te spreken. ''Zonder enig afscheid? Ik dacht dat we het net over etiquette hadden gehad, miss Scarlet.'' Ze stopte met lopen, stond stil en keek hem aan. Wat schattig. Ze deed echt een poging om zijn gelijke te zijn, een uitdaging te zijn. Een geheim te blijven en hem af te schrikken. "Ja daar hadden we inderdaad over gehad Mister Fedelmid. Maar ik had gedacht, dat we dat uiteindelijk toch maar achterwegen hadden gelaten." Irritatie en amusatie wisselden zich af door haar gedrag. Het was als een kindje dat zijn ouders immiteert. Ze deed zo koel en charmant, maar hij zag wel dat ze niet werkelijk zo was. Dit meisje was geen echte ijskoude ziel, nee, ze had een hart wat niet alleen bloed bevatte maar ook emotie's. Enkel omdat ze een geheim had deed ze zo. En omdat ze dacht dat dat haar cool en aantrekkelijk maakte. Voor andere jongens misschien. Hij was enkel geïnteresseerd in het idee van haar bezitten en laten vallen. Haar door en door leren kennen en dan als een twijgje breken.
Ze was zo te zien erg blij met haar spitsvondige antwoord op zijn vraag wanneer ze hem vertrouwen zou. ''Pas wanneer jij je 'ware' ik laat zien darling.'' Juist ja. Het was bijna grappig hoe ze dacht hem door te hebben. Ach gossie, ze had ontdekt dat hij slechts een spelletje met haar speelde. Boehoe. Wat erg. Dat was echt onverwachts zeg. Wat dacht ze nou. Dat hij echt zo erg mislukt was dat hij niet eens fatsoenlijk zijn spelletje kon spelen? Ze dacht zeker dat ze hem doorzien had. Niets was minder waar. Dit was de bovenste laag. Net als bij een ui kon je die gemakkelijk afpellen. En ook zou hij haar in het einde alleen maar tranen en verdriet brengen. Prachtige vergelijking kortom. Dominic haalde zijn schouders op. ''Nah...'' sprak hij nadenkend. ''Dat aanbod moet ik helaas afslaan, sorry.'' Hij grijnsde vilein. ''Zo veel moeite, en voor wat? Zodat jij me je saaie 'geheim' zal vertellen. Nee, bedankt.'' Hij wierp haar nog een laatste blik toe, een veelbetekenend lachje. Want dacht ze nou werkelijk dat hij voor haar door het stof zou gaan? Mooi niet. Wanneer meisjes terug wilden spotten en plagen, opmerkingen maakten en tegenwerkten. Dan kreeg hij de neiging om er minder moeite in te stoppen. Bij verlegen leerlinges was het een uitdaging om hen uit hun schulp te lokken, maar deze types... Die gaf je een vinger en ze namen een hand. Om uiteindelijk ook met die hand ontevreden te zijn, wat resulteerde in complete complexe problemen. HIj wierp een blik op zijn horloge en knikte. ''Het was leuk zolang het duurde. Goodnight, Erza.'' Aan niets was te zien dat het hem ook maar iets boeide. En net zoals zij wegliep deed hij hetzelfde. Beide darkmagicians wandelden naar hun eigen slaapzaal.

[Ipodpost, maar had sudden inspiration Stare ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



relaxen after that moment UTL8oxA PROFILE
relaxen after that moment UTL8oxA MAGICIAN

relaxen after that moment Empty
BerichtOnderwerp: Re: relaxen after that moment   relaxen after that moment Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

relaxen after that moment

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» relaxen in the lake
» For this moment, it's only me and you, you and me ღ
» Everything will hurt, from this moment on||Lie
» A moment of rest
» Moment van Rust

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-