PortalIndex[GZ] Family HpD5Uwn[GZ] Family 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [GZ] Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celia
.
.
Celia

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimedo okt 25 2012, 20:31

Zoals de titel al vermeld ben ik voor Celia op zoek naar een aantal familie leden. Voor de mensen die haar karakter topic niet gelezen hebben: Celia is als baby weg gehaald van haar huis op Razen en naar een ondergrondse faciliteit op Erd gebracht waar ze van jongs af aan werd opgeleid om zich te gedragen als een levend wapen. Een aantal jaar terug was haar training voltooid en werd haar een opdracht meegegeven. Waar het op neer komt is dat Celia vertrokken is en nu probeert haar eigen leven te leiden. Hierbij is ze op zoek gegaan naar dingen uit haar leven op Razen en dan voornamelijk haar familie. Het idee is dat ze hier op Starshine hen weer tegen komt.

Ik ben op zoek naar:

~ Een vader/moeder/oom/tante. Iemand waar Celia bescherming bij kan zoeken als ze haar eigen plek in de wereld probeert te vinden. Een soort vertrouwenspersoon. Dit is eigenlijk optioneel omdat zo'n karakter naar alle waarschijnlijkheid een leraar rang moet bekleden en dus ook nog eens in het profiel moet passen. Daarbij is een nieuw account aanmaken hiervoor niet iets wat zomaar kan aangezien leraar rangen aangevraagd moeten worden.

~ Een broer/zus. Ik ben verder op zoek naar een jongere broer of zus. Het liefst een eerstejaars of net aan een tweedejaars. Ik ben op zoek naar een broer/zus zodat Celia een beetje het gevoel heeft hem/haar te kunnen beschermen omdat zij weet hoe verdorven de wereld kan zijn. Verder wil ze graag meer te weten komen over haar familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:22

Oeeh, weet niet zeker of dit wat gaat worden, maar het is het proberen waard.
Moyra is dan wel geen eerste/tweedejaars, maar door haar kinderlijke gedrag en naïeve kijk op de wereld kan ze toch wel wat bescherming gebruiken.
Ze komt van Razen en haar moeder is overleden. Haar vader heeft wel een nieuwe vrouw, die ook weer een dochter [Vero] heeft.
Maar misschien kan ze een dochter zijn van Moyra's eigen moeder en vader, waarover ze nooit praten omdat ze denken dat ze dood is? Ofzeeu, dunno. Iets anders kan ook, i really dont mind.
Wil eerst maar weten of je niet al meteen iets hebt van: ''How about no..'' x]
Dus euhm, zie maar of je dr wil hebben xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

[GZ] Family UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimedo okt 25 2012, 21:55

Ik kan je Alvaro aanbieden als oom of zo. Hij is dan wel luchtmagie-leraar maar is nog steeds wel Shadraans.
Hij is niet heel serieus, hij is een beetje speels en met zijn lichtelijke sociopathie vind hij het geen probleem om iemand zo een meer in te duwen. Echter, hij kan heel zorgzaam zijn wanneer dat moet. Ook is hij redelijk wijs(en dat zou je niet zeggen xD) omdat hij - als een arbeider op jonge leeftijd, een reiziger en de waker over zijn problematische zusje - de gruwelijkheden van de wereld wel heeft gezien. Hij kan best goed als een vertrouwenspersoon dienen.
Maar alleen als je dat wilt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 18:16

Moyra: Ik zie Moyra wel echt helemaal als Celia's zusje. Dus als jij het nog steeds wilt dan zijn wij nu officieel familie xD

Alan: Ik heb er even heel goed over nagedacht maar ik denk niet dat ik Alvaro als oom zie. Dat ligt niet aan jou want ik vind het wel een goed idee. Maar als ik er dieper over nadenk denk ik dat Celia alleen maar lastig gaat doen als er een ouder iemand als familie ineens in haar leven verschijnt. Daarbij kan ze ook bij haar mentor terecht en bij haar pleegvader (ook al is dat geen karakter op de site zelf) Toch wil ik je wel bedanken dat je Alvaro aan wilde bieden. Misschien als Celia eens een les van hem gehad heeft het toch kan uitpakken dat ze wel naar hem toe gaat om met hem te praten xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 18:26

Yaay, of course. Klinkt leuk~
Hoe gaan we dat dan regelen? Like, hoe meeten ze/komen het te weten?
Ik ga nu eventjes eten, maar daarna stuur ik je wel een PM anders ;]
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 18:28

Is goed dan bespreken we het wel over pm.
Smakelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

[GZ] Family UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 20:05

Als je een vertrouwenspersoon zoekt, in welke zin dan ook, kan Norwood nog wel een persoon hierin zijn. Tenzij het echt familie moet zijn, ik weet namelijk nog niet hoe Norwood daarmee gelinkt kan worden aan Celia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celia
.
.
Celia

[GZ] Family UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ayelinn
Posts : 543
Points : 5
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur en Duister
Klas: -
Partner: The world is full of lovers, we don't need any more

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 20:31

Dat zeg ik dus xD.
Ik zat eraan te denken een ouder persoon in Celia's leven te roepen als vertrouwenspersoon.
Maar na het even te overdenken dacht ik van: ''Maar, daar kan ik ook mee naar de mentor xD''
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

[GZ] Family UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitimeza okt 27 2012, 20:54

Je zegt het maar. Ik ben bereid Norwood als vertrouwenspersoon aan te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[GZ] Family UTL8oxA PROFILE
[GZ] Family UTL8oxA MAGICIAN

[GZ] Family Empty
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Family   [GZ] Family Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[GZ] Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [GZ] Family
» [GZ] Family
» [GZ] Big family
» Loving Family~ [C L O S E D]
» sleep with family

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Accountmarkt-