PortalIndexSSA Awards; Informatie-topic HpD5UwnSSA Awards; Informatie-topic 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 SSA Awards; Informatie-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

SSA Awards; Informatie-topic Empty
BerichtOnderwerp: SSA Awards; Informatie-topic   SSA Awards; Informatie-topic Icon_minitimevr okt 19 2012, 19:41

SSA Awards~ SSA Awards; Informatie-topic Free_shooting_star_icon__1__by_cupcake_kitty_chan-d56vtw6


Welkom liefste SSA-verslaafden bij de SSA Awards, gepresenteerd door moi~!

De SSA Awards zijn geweldige awards die je kunt winnen. Ze worden in vijf verschillende categorieën uitgedeeld en in elke categorie zijn er vijf titels te winnen. Maar ik beslis niet wie er hier wint. Dat doen jullie! Door in elke ronde te nomineren en te stemmen zullen we uiteindelijk op een winnaar uitkomen en die krijgt dan een klein presentje voor diens overwinning.
Vanzelfsprekend zijn er vijf rondes. Elke ronde duurt ongeveer een week, op zijn meest twee weken, waarin je een paar dagen kunt nomineren en een paar dagen kunt stemmen. Nadat de winnaars bekend zijn, gaan we door naar de volgende categorie!

Wat zijn de verschillende categorieën?
1. Romantiek
2. Drama
3. Horror/Thriller
4. Comedie
5. Censored

Het nomineren en stemmen: Hoe werkt dat?
We gaan beginnen met de categorie Romantiek. Ik geef jullie vier dagen om te nomineren. Je kan iedereen nomineren, inclusief jezelf. Ik noteer alle genomineerden en wanneer de vier dagen verstreken zijn, zal het stemmen beginnen. Vier dagen lang kan je stemmen op de nominatie waarvan je vindt dat die moet winnen. Je kunt ook op jezelf stemmen maar bedenk je wel dat je maar één stem hebt. En dan bedoel ik één stem per persoon. Je mag niet stemmen met je dubbelaccounts want dat is oneerlijk.
Uiteindelijk wint degene met de meeste stemmen en krijgt diegene een klein prijsje!
Is er gelijkspel? Dan neem ik de nominaties die gelijklopen en lassen we er nog een stemronde in, totdat er uiteindelijk een winnaar is.

Wat kun je winnen?
Een leuke stamp voor in je onderschrift, zodat iedereen kan zien dat jij de gelukkige winnaar bent!

Wat is het doel hiervan?
Plezier. Puur en alleen plezier c:
HAPPYHAPPY

Móét je mee doen?
In principe doet iedereen hieraan mee. Je hoeft je niet aan te melden. Je komt gewoon binnen en nomineert of stemt. Wil je niet mee doen? Dan doe je dat niet, negeer je het gewoon.

Wat als ik genomineert word of win? Ik wil dat niet D:
Dan neem je je prijs maar niet in ontvangst en negeer je het hele gedoe. Als je wilt, kun je me een PB sturen dat je niet genomineert wilt worden of dergelijke. Meer kan ik helaas niet voor je betekenen <3

Nog een keer de regels:
1. Je mag iedereen nomineren die je wilt, je mag ook zoveel nomineren als je wilt.
2. Stemmen mag maar één keer per persoon. Natuurlijk kun je wel in alle titels stemmen.
3. Nomineren en stemmen duren beiden vier dagen.


Ik wens jullie veel plezier met het nomineren en stemmen in de SSA Awards~!
Als er nog vragen zijn, stel ze hier~!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

SSA Awards; Informatie-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA Awards; Informatie-topic   SSA Awards; Informatie-topic Icon_minitimevr nov 16 2012, 22:14

Ik heb een vraagje over de categorie: Censored; Deze personen moeten zich met elkaar voortplanten~
Is die alleen voor echte stelletjes of ook voor pairings/random mensen die superawesome kids zouden krijgen~~?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alan
Gestorven
Gestorven
Alan

SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA PROFILEPosts : 4003
SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Air
Klas: Miss Eres~
Partner: I'll be up there, in the blue blue sky, watching you forever~

SSA Awards; Informatie-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA Awards; Informatie-topic   SSA Awards; Informatie-topic Icon_minitimevr nov 16 2012, 22:19

Voor dat tweede <3 Maar koppels mogen uiteraard ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

SSA Awards; Informatie-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA Awards; Informatie-topic   SSA Awards; Informatie-topic Icon_minitimevr nov 16 2012, 22:20

Haha, okaay :3
Dat maakt de keuze namelijk een stuk ruimer Woot!
En aangezien het 'censored' heet vermoedde ik het al :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA PROFILE
SSA Awards; Informatie-topic UTL8oxA MAGICIAN

SSA Awards; Informatie-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: SSA Awards; Informatie-topic   SSA Awards; Informatie-topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

SSA Awards; Informatie-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» J A G U A R S ★ Informatie topic
» Informatie topic || Air magic
» Games of Magic: Informatie topic
» {+} Open topic, topic.
» Informatie & leerlingenregister

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events :: SSA Awards 2012-