PortalIndexChester 'Chess' Joriner HpD5UwnChester 'Chess' Joriner 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Chester 'Chess' Joriner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chess
.
.
Chess

Chester 'Chess' Joriner UTL8oxA PROFILEPosts : 1
Chester 'Chess' Joriner UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: αιr αɴd wood
Klas:
Partner: ι αм αɴ αɴтιcнrιѕт, ι αм αɴ αɴαrcнιѕт, doɴ'т ĸɴow wнαт ι wαɴт, вυт ι ĸɴow нow тo ɢeт ιт, ι wαɴɴα deѕтroy pαѕѕerвy

Chester 'Chess' Joriner Empty
BerichtOnderwerp: Chester 'Chess' Joriner   Chester 'Chess' Joriner Icon_minitimeza okt 06 2012, 17:41

“En nu hoor ik iets over mezelf te vertellen? Yeah right. Het is niet alsof iemand zoals jij, rijk, lief leven gehad, ook maar iets van mij zou begrijpen. Het idee alleen al. Rot op. Maar eerder kom ik hier net weg, he? Is dat nou jammer. Spijtig. Voor mij en voor jou. Niet alle verhalen eindigen in een ‘ze leefden nog lang en gelukkig’, het spijt me geen eens dat ik die illusie van je breek. Illusies: we leven er allemaal in. Niemand zegt wat hij werkelijk bedoeld en de mens is er alleen maar geschapen om wreed te zijn. Nee, sprookjes bestaan niet.

Mijn naam? Chester Joriner, maar noem me maar Chess. Ik houd niet van mijn gegeven naam, brengt de verkeerde gedachten om hoog. Begin er dus ook maar niet over. … Hoe oud ik ben? Gok maar wat. … Zeventien zeg je? Je zit er twee jaar boven, hon’. Ja, ik weet het; ik lijk oud. Maar, hey, dat jij nog steeds een opgeblazen gezicht van een vijfjarige hebt, kan ik ook niks aan doen. Sorry Doll, dat kwam er bot uit. Als ik je beledigd heb, was dat de bedoeling.

Ja, ik ben officieel van Gren. De enige kracht die daar aan over heb gehouden is dat ik in elke kattensoort kan veranderen. Vreselijk. Nog nuttelozer dan goed gedrag is die magie. Geef mij maar lucht magie, daar heb je tenminste nog wat aan. Prima planeet Puffoon; mensen bemoeien zich daar met hun eigen zaken – zoals het hoort. Niet zoals bij Shadra waar iedereen je onderuit wilt halen of Gren waar hun vriendelijkheid eerder een last is dan gift. En waarom ik nu hier ben? Simpel, te veel pleeggezinnen weigerden me. Dan dumpen ze je op een school deze bah. En klap dat lieftallige mondje van je maar weer snel dicht, verdere informatie over mijn verleden gaat je niks aan.

Zo. Dit zou genoeg moeten zijn. Ik ga. Antío and god save the queen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moyra
.
.
Moyra

Chester 'Chess' Joriner UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 1406
Chester 'Chess' Joriner UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire-&-Air
Klas: Master Savador's Class
Partner: Maybe make believe is not as lonely as alone

Chester 'Chess' Joriner Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chester 'Chess' Joriner   Chester 'Chess' Joriner Icon_minitimeza okt 06 2012, 18:04

Huraay hij klinkt zo... zó vriendelijk ;P Schattige kitten enzo~
Cool charrie ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Chester 'Chess' Joriner

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Chester Everett
» Chester 'Andy' Brown
» The weight of the world || Chester

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Wood Magicians-