PortalIndexPainting (zack) HpD5UwnPainting (zack) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Painting (zack)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 17:46

Ja rhine had zich gehaast ze had een grijze overal aangetrokken met daaronder een wit shirt. Haar lange blonde haar in een losse knot gedraaid. Ze wandelde van de dark magican etage naar de novaanse vleugel. rhine liep hier eigenlijk niet graag rond, een vreemde eend in de vijver was ze hier. Ja novanen en shadranen konden het vaak niet goed vinden en zij als oude novaan maar met de krachten van een shadraan voelde zich helemaal een buitenbeentje. Rhine rechtte haar schouders en liep zelfverzekerd door tot ze bij zijn kamernummer aankwam de deur stond open dus ze kon gewoon naar binnen lopen. Ze klopte toch even en kwam grijnzend binnen. "Ooh Zack waar zit je?" Riep ze vrolijk vooor ze tegen de kale muur aanleunde en wachtte tot hij zei wat er moest gebeuren en ze wat verf zou krijgen. Ja ze had wel zin in verven, ze deed het graag en het gezelschap was ze zo vrolijk dat ze er zelf ook blij van werd. Ook had ze een muziekspeler met speekers bij zodat ze nog wat ambiance extra hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 18:15

Zack had al alle meubels vol met plastiek gehangen zodat ze niet vuil zouden worden. Ook de grond lag onder een laagje plastiek dat vasthing aan de muren met tape. Zijn kamer was veel te saai. Ook hij had zich omgekleed. Slippers, een short en een loshangende grijze t-shirt die volhing met verfspatten. . "Ooh Zack waar zit je?" riep een stem vrolijk en Zack kwam uit de badkamer met een hoop verfpotten in zijn handen met daarop verfkwasten. "Hier ben ik" zei hij toen hij voor Rhine ging staan. "Dus... Ik wil al zeker eerst een witte laag aanleggen met dit rolding." Hij nam de rolkwast vast en kwakte die in de verf zodat zijn short al vol met witte spatten zat. "Oh fijn" mompelde hij geamuseerd en hij haalde de verfborstel er uit en begon de muur te bedekken met een witte laag. "Oh ja, jij moet ook nog een borstel hebben, wacht." Hij liet de borstel op de grond vallen en nam een nieuwe. Deze gaf hij aan Rhine "Gewoon wit schilderen" zei hij en hij nam de cd-speler uit haar handen. "Hmn ik heb nog wel enkele cd's" zei hij geamuseerd en hij zette de cd-speler veilig in een hoekje en nam uit zijn koffer een cd. Die stak hij in de cd-speler en hij drukte op 'play'. "Hopelijk hou je wat van deze muziek. Ik vind het wel passen" Hij liep weer naar zijn borstel die een hele witte plek op het plastiek had achtergelaten en hij smeerde de muur vol met wit. Zack keek Rhine met een geamuseerde blik aan en hij deed rustig verder. Hij had eigenlijk best zin in een verfgevecht, maar dat kwam zodra alle muren wit geschildert waren. Een grijns ontstond op zijn gezicht bij de gedachte, ja dit zou leuk worden.

(https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=eb6MF0IfsvQ liedje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 18:45

"Hier ben ik" hoorde ze hem zeggen. Ja hij had alles prima voorbereid. zijn meubels ingepakt in een laag plastiek. Heel slim van hem daar had ze zelf waarschijnlijk nooit aan gedacht. Klaarblijkelijk had hij zich dus ook omgekleed in kleren die vuil mochten worden. "Dus... Ik wil al zeker eerst een witte laag aanleggen met dit rolding." Hij nam de rolkwast vast en kwakte die in de verf zodat zijn short al vol met witte spatten zat. "Oh fijn" mompelde hij geamuseerd en hij haalde de verfborstel er uit en begon de muur te bedekken met een witte laag. Ze grinnikte. "Oh ja, jij moet ook nog een borstel hebben, wacht." Ze knikte, zonder borstel zal ik vrees ik niet veel kunnen verven nee. Sprak ze grijnzend. Hij liet de borstel op de grond vallen en nam een nieuwe. Deze gaf hij aan Rhine "Gewoon wit schilderen" zei hij en hij nam de cd-speler uit haar handen. "Hmn ik heb nog wel enkele cd's" zei hij geamuseerd en hij zette de cd-speler veilig in een hoekje en nam uit zijn koffer een cd. Ze luisterde naar het liedje dat bezig was en ze schudde even met haar heupen op de beat. "Hopelijk hou je wat van deze muziek. Ik vind het wel passen" Hij liep weer naar zijn borstel die een hele witte plek op het plastiek had achtergelaten en hij smeerde de muur vol met wit. Ja er zit een lekkere beat in Zei ze met een grijns. ze had niet door dat hij naar haar aan het kijken was en ze smeerde vrolijk de verf uit. Toen haar muur af was wreef ze even met haar arm over haar voorhoofd waardoor er een giga witte streep op kwam te zitten. Ze draaide zich naar hem om niet wetend dat er verf op haar hoofd hing. Zo die is af Zei ze vrolijk terwijl ze met de borstel in haar hand rondzwierde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 18:54

"Hier ben ik" hoorde ze hem zeggen. Ja hij had alles prima voorbereid. zijn meubels ingepakt in een laag plastiek, anders moest hij met verfdekens gaan slapen elke dag, ook niet bepaald gezellig te noemen dan. "Dus... Ik wil al zeker eerst een witte laag aanleggen met dit rolding." Hij nam de rolkwast vast en kwakte die in de verf zodat zijn short al vol met witte spatten zat. "Oh fijn" mompelde hij geamuseerd en hij haalde de verfborstel er uit en begon de muur te bedekken met een witte laag. Ze grinnikte. "Oh ja, jij moet ook nog een borstel hebben, wacht." Ze knikte, zonder borstel zal ik vrees ik niet veel kunnen verven nee. Sprak ze grijnzend. Hij liet de borstel op de grond vallen en nam een nieuwe. Deze gaf hij aan Rhine "Gewoon wit schilderen" zei hij en hij nam de cd-speler uit haar handen. "Hmn ik heb nog wel enkele cd's" zei hij geamuseerd en hij zette de cd-speler veilig in een hoekje en nam uit zijn koffer een cd. Rhine wiegde met haar heupen mee op de beat en Zack knikte goedkeurend en barstte dan in lachen uit "Oh my... Sorry, ik was even aan het staren." zei hij, een prettraantje wegpinkend. "Hopelijk hou je wat van deze muziek. Ik vind het wel passen" Hij liep weer naar zijn borstel die een hele witte plek op het plastiek had achtergelaten en hij smeerde de muur vol met wit. Ja er zit een lekkere beat in Zei ze met een grijns. Hij keek eventjes naar haar en zag hoe vrolijk ze was, dat was mooi. Toen haar muur af was wreef ze even met haar arm over haar voorhoofd waardoor er een giga witte streep op kwam te zitten. Ze draaide zich naar hem om niet wetend dat er verf op haar hoofd hing. Zo die is af Zei ze vrolijk terwijl ze met de borstel in haar hand rondzwierde. Hij begon luidkeels te lachen en nam een andere pot toen hij eenmaal klaar was met zijn muur. Al snel deed hij de deur dicht en schilderde hij de derde muur ook nog wit. Ook de vierde muur maakte hij nog snel af en dan spatte hij verf op haar gezicht "Zo, nu is die witte streep op je voorhoofd niet zo eenzaam meer" zei hij al lachend en zijn blik bleef na het lachen geamuseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 19:42

Zack knikte goedkeurend en barstte dan in lachen uit "Oh my... Sorry, ik was even aan het staren." zei hij, een prettraantje wegpinkend. Rhine kreeg een lichte blos en schudde haar vinger in de lucht. Niet nog eens staren of je gaat mijn vuist ontmoeten zackie Zei ze op een duistere toon voor ze begon te lachen. grapje, grapje... Zei ze lachend. Hij begon luidkeels te lachen en nam een andere pot toen hij eenmaal klaar was met zijn muur. Ze snapte niet waarom hij aan het lachen was maar ze liet het maar zo. Misschien was hij gewoon weer vrolijk. Al snel deed hij de deur dicht en schilderde hij de derde muur ook nog wit. Ergens kwam het wel in haar op dat mensen verkeerde conclusies konden gaan trekken als ze hun zo hoorde lachen met de deur dicht. maar die gedachte zette ze snel uit haar hoofd. Ook de vierde muur maakte hij nog snel af en dan spatte hij verf op haar gezicht "Zo, nu is die witte streep op je voorhoofd niet zo eenzaam meer" zei hij al lachend en zijn blik bleef na het lachen geamuseerd. Ze liet een kleine gil horen en draaide zich om ze doop haar verborstel in een felle kleur en ging met het ding achter haar rug naar hem toe. Ze grijnsde voor ze met de borstel over zijn gezicht verfde. Ze liet de kwast vallen en barstte in lachen uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 20:03

Zack knikte goedkeurend en barstte dan in lachen uit "Oh my... Sorry, ik was even aan het staren." zei hij, een prettraantje wegpinkend. Rhine kreeg een lichte blos en schudde haar vinger in de lucht. Niet nog eens staren of je gaat mijn vuist ontmoeten zackie Zei ze op een duistere toon voor ze begon te lachen. grapje, grapje... Zei ze lachend. Hij begon luidkeels te lachen en nam een andere pot toen hij eenmaal klaar was met zijn muur. Al snel deed hij de deur dicht en schilderde hij de derde muur ook nog wit. De mensen die langsgingen zouden wel vreemd kijken naar de deur eenmaal ze begonnen met lachen. Ook de vierde muur maakte hij nog snel af en dan spatte hij verf op haar gezicht "Zo, nu is die witte streep op je voorhoofd niet zo eenzaam meer" zei hij al lachend en zijn blik bleef na het lachen geamuseerd. Ze liet een kleine gil horen en draaide zich om ze doop haar verborstel in een felle kleur en ging met het ding achter haar rug naar hem toe. Ze grijnsde voor ze met de borstel over zijn gezicht verfde. Ze liet de kwast vallen en barstte in lachen uit. "Oh, gaan we het zo spelen meid?" zei hij op uitdagende toon en hij nam de roze met met verf, deze was wel fluoroze. Hij deed het deksel er af en doopte zijn rolkwast er in. Hij duwde Rhine tegen de witte muur, nu zag haar achterkant natuurlijk helemaal wit en hij rolde zijn kwast op Rhine zodat ze vanvoor helemaal roze werd. Dan duwde hij haar zachtjes om, richting de kussens die op de grond lagen. Hij begon te lachen. Maar al snel zodra hij richting Rhine wilde gaan, schoof hij uit op de eerdere witte plas met verf die hij had gemaakt en viel hij recht op Rhine "Whoops" zei hij al lachend en hij keek haar geamuseerd aan, zich van geen kwaad bewust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 20:15

"Oh, gaan we het zo spelen meid?" zei hij op uitdagende toon en hij nam de roze met met verf, deze was wel fluo roze. Ze zette grote ogen op en deed een paar passen achteruit. "Ooh nee mannetje mooi niet!" waarschuwde ze hem maar het mocht niet baten. Ze werd tegen de muur geduwd en ze voelde hoe haar rug helemaal nat werd van de witte verf. Ze deed haar ogen dicht toen hij met de rolborstel over de hele voorkant van haar lichaam ging. Oke dat voelde best vreemd. Toen ze haar ogen geopend had werd ze op de kussens geduwt en nog geen minuut later lag hij ineens bovenop haar. "Whoops" zei hij al lachend en hij keek haar geamuseerd aan. Ze slikte even en haar blik werd wat ongemakkelijker. "Euhm...Zack? Zou je van me af kunnen gaan?" Vroeg ze zo vriendelijk mogelijk. Ja ze vond dit nogal ongemakkelijk maar het goede was wel dat hij nu ook roze was. Toen hij van haar af was ging ze recht zitten en glimlachte ze lichtjes. "Ik dacht dat we de muren gingen verven niet onzelf" Zei ze met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 20:22

"Oh, gaan we het zo spelen meid?" zei hij op uitdagende toon en hij nam de roze met met verf, deze was wel fluo roze. Ze zette grote ogen op en deed een paar passen achteruit. "Ooh nee mannetje mooi niet!" waarschuwde ze hem maar het mocht niet baten. Ze werd tegen de muur geduwd en ze voelde hoe haar rug helemaal nat werd van de witte verf. Ze deed haar ogen dicht toen hij met de rolborstel over de hele voorkant van haar lichaam ging. Toen ze haar ogen geopend had werd ze op de kussens geduwt en nog geen minuut later lag hij ineens bovenop haar. "Whoops" zei hij al lachend en hij keek haar geamuseerd aan. Ze slikte even en haar blik werd wat ongemakkelijker. "Euhm...Zack? Zou je van me af kunnen gaan?" vroeg ze en hij ging van haar af. Hij grijnsde nu hij helemaal roze zag vanvoor. Toen hij van haar af was ging ze recht zitten en glimlachte ze lichtjes. "Ik dacht dat we de muren gingen verven niet onzelf" Zei ze met een kleine grijns. "Ik wou wat fun." zei hij met een geamuseerde grijns en hij deed zijn vieze t-shirt uit en smeet die op de grond. Hij nam dan uit zijn koffer de spuitbussen. "We moeten toch wachten tot de witte verf gedroogd is." zei hij met een glimlach en hij gooide een spuitbus naar Rhine "Als de verf droog is gaan we er elks een figuur op spuiten." Terwijl hij dat zei ging hij naast haar op de kussens zitten die verborgen zaten onder een laagje plastiek. "Ik ga een wolf doen, wat ga jij op mijn muur kladden?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 20:54

"Ik wou wat fun." zei hij met een geamuseerde grijns en hij deed zijn vieze t-shirt uit en smeet die op de grond. Aha en mij verven is dus fun? Vroeg ze grijnzend. Ze staarde even en wendde toen haar blik af. wat hadden mannen toch met hun shirt zomaar zonder waarschuwing uittrekken? Wat was het toch oneerlijk zij kon haar vieze shirt niet uitdoen. Hij nam dan uit zijn koffer de spuitbussen. "We moeten toch wachten tot de witte verf gedroogd is." zei hij met een glimlach en hij gooide een spuitbus naar Rhine "Als de verf droog is gaan we er elks een figuur op spuiten." Terwijl hij dat zei ging hij naast haar op de kussens zitten die verborgen zaten onder een laagje plastiek. "Ik ga een wolf doen, wat ga jij op mijn muur kladden?" vroeg hij nieuwsgierig. Ze dacht erover na terwijl ze de bus van haar ene hand naar de andere gooide. Wat kon ze spuiten? Ze wist het nog niet. Ze tuitte badachtzaam haar lippen en keek hem toen grijnzend aan. Ik ga een afdruk van jouw maken. Zei ze met een grijns voor ze recht sprong en hem tegen de ondertussen droge muur drukte. Ze schudde even met de bus en spoot toen zijn omtrek. het was lastig omdat hij een heel stuk groter was dan zij en ze dus nogal tegen hem aanleunde terwijl ze haar arm strekte en ze op haar tenen ging staan. Toen ze klaar was knikte ze goedkeurend. ja dit was goed. Tadaaa! Zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:11

"Ik wou wat fun." zei hij met een geamuseerde grijns en hij deed zijn vieze t-shirt uit en smeet die op de grond. Aha en mij verven is dus fun? Vroeg ze grijnzend. Ze staarde even toen hij zijn t-shirt uittrok, op de grond smeet en uiteindelijk wendde toen haar blik af. Hij nam dan uit zijn koffer de spuitbussen. "We moeten toch wachten tot de witte verf gedroogd is." zei hij met een glimlach en hij gooide een spuitbus naar Rhine "Als de verf droog is gaan we er elks een figuur op spuiten." Terwijl hij dat zei ging hij naast haar op de kussens zitten die verborgen zaten onder een laagje plastiek. "Ik ga een wolf doen, wat ga jij op mijn muur kladden?" vroeg hij nieuwsgierig. Ik ga een afdruk van jouw maken. Zei ze met een grijns voor ze recht sprong en hem tegen de ondertussen droge muur drukte. Ze schudde even met de bus en spoot toen zijn omtrek. Rhine die lekker dicht kwam "En jij zei dat ik afstand moest nemen hm?" zei hij al plagend. Hij legde zijn handen op haar middel, hij wist perfect welk liedje volgde. Al snel keek hij vreemd naar de cd-speler "Aah, merde, hij moest een ander liedje spelen" Een ietwat teleurgestelde blik, grote puppyogen waren op Zack's gezicht te zien. Hij begon maar dan zelf te dansen, "Doe je mee? Het is niet moeilijk, als ik het kan, jij ook." zei hij al lachend en hij keek haar uitdagend aan "Anders verf je je maar helemaal fluoroze." Zo kon hij er misschien wel voor zorgen dar ze mee deed. "Ahja je portret van mij is heel mooi hoor" zei hij met een goedkeurende glimlach terwijl hij er al dansend naar keek.

(https://www.youtube.com/watch?v=PPGMk2IKG7U)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:25

"En jij zei dat ik afstand moest nemen hm?" zei hij al plagend. Ze grinnikte lichtjes. "Sorry ik ben zo klaar dan hou ik de afstand er weer in." Zei ze met een grijns terwijl ze zich op de verf concentreerde. Hij legde zijn handen op haar middel. Ze keek er even naar en keek toen vragend naar hem. Wat was hij in godsnaam van plan? Al snel keek hij vreemd naar de cd-speler "Aah, merde, hij moest een ander liedje spelen" Een ietwat teleurgestelde blik, grote puppyogen waren op Zack's gezicht te zien. Aah dus daarom lagen zijn handen daar dus hij had willen dansen? ooh goeie god. dansen, voor rhine een beangstigend begrip. Hij begon maar dan zelf te dansen, "Doe je mee? Het is niet moeilijk, als ik het kan, jij ook." zei hij al lachend en hij keek haar uitdagend aan "Anders verf je je maar helemaal fluoroze." Ze keek hem met grote ogen aan. Maar ik kan echt niet dansen Zei ze met een groeiende blos op haar wangen. "Ahja je portret van mij is heel mooi hoor" zei hij met een goedkeurende glimlach terwijl hij er al dansend naar keek. Ze grijnsde. Nou bedankt, het was wel wat lastig aangezien je zo groot bent. Zei ze terwijl ze achter haar hoofd wreef en achter de zetel ging staan zodat ze teminste iets tussen hun had in staan. Dan zag ze de verf aankomen en kon hij haar niet zo makkelijk meetrekken in zijn dans. Teminste dat hoopte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:38

"En jij zei dat ik afstand moest nemen hm?" zei hij al plagend. Ze grinnikte lichtjes. "Sorry ik ben zo klaar dan hou ik de afstand er weer in." Zei ze met een grijns terwijl ze zich op de verf concentreerde. Hij legde zijn handen op haar middel. Ze keek er even naar en keek toen vragend naar hem. Al snel keek hij vreemd naar de cd-speler "Aah, merde, hij moest een ander liedje spelen" Een ietwat teleurgestelde blik, grote puppyogen waren op Zack's gezicht te zien. Hij wilde met haar dansen en ook deels had hij zijn handen op haar heupel gelegd omdat ze fluoroze waren. Hij keek grijnzend naar haar heupen. Uiteindelijk begon hij maar zelf te dansen. "Doe je mee? Het is niet moeilijk, als ik het kan, jij ook." zei hij al lachend en hij keek haar uitdagend aan "Anders verf je je maar helemaal fluoroze." Ze keek hem met grote ogen aan. Maar ik kan echt niet dansen Zei ze met een groeiende blos op haar wangen. "Ahja je portret van mij is heel mooi hoor" zei hij met een goedkeurende glimlach terwijl hij er al dansend naar keek. Ze grijnsde. Nou bedankt, het was wel wat lastig aangezien je zo groot bent. Zei ze terwijl ze achter haar hoofd wreef en achter de zetel ging staan zodat ze teminste iets tussen hun had in staan. Hij kwam achter de zetel dansen en trok haar mee naar waar hij daarnet stond, haar helemaal besmeurend met fluoroze verf die op zijn handen zat. Hij draaide met haar een rondje en knuffelde haar van vanachter. "Zie je wel dat je het kan?" zei hij al grijnzend. Dan liet hij haar los en begon hij met zijn heupen te wiegen. Het zag er belachelijk uit sinds hij een best gespierd lijf had en dus niet bepaald de heupvormen van een vrouw. Hij kon zich gemakkelijk zelf vermaken en daarmee ook anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:48

Fijn hingen haar heupen dus ook vol met rode verf. hij bleek nogal aantastelijk te zijn dus. maar ze vond het niet erg hij had een goed hart en hij stopte als ze het vroeg. Ja in deze korte tijd die ze hem kende was hij al een vriend van haar geworden. een hyper actieve super happy vriend wel is waar. En zijn plagende driegement had eigenlijk niet veel zin meer ze was al bijna compleet roze. bijna net zo roze als de deur van de shadraanse etage. Hij kwam achter de zetel dansen en trok haar mee naar waar hij daarnet stond, haar helemaal besmeurend met fluoroze verf die op zijn handen zat. "ZACK!!!" Gilde ze uit voor ze begon te lachen. Hij draaide met haar een rondje en knuffelde haar van vanachter. "Zie je wel dat je het kan?" zei hij al grijnzend. Ze grinnikte lichtjes maar ze vond het wel vreemd om zo geknuffeld te worden. Maar ze kreeg het niet over haar hart om het hem te zeggen hij was zo lief en vrolijk dat wilde ze niet besmeuren met haar gevoelens die in de knoop lagen. Dan liet hij haar los en begon hij met zijn heupen te wiegen. Het zag er belachelijk uit sinds hij een best gespierd lijf had en dus niet bepaald de heupvormen van een vrouw. Ze begon te lachen en liep naar hem toe. Ze nam zijn handen en legde die op de handafdrukken op haa rheupen. "Je doet het helemaal verkeerd Zackje, zo moet je het doen" Zei z emet een grijns voor ze met haar heupen begon te wiegen. Al snel stopte ze en keek ze hem aan. Ja haar hoofd moest ze wat omhoog knikken om hem in de ogen te kijken. "Heb je het gevoeld?" Vroeg ze met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 21:55

Hij kwam achter de zetel dansen en trok haar mee naar waar hij daarnet stond, haar helemaal besmeurend met fluoroze verf die op zijn handen zat. "ZACK!!!" Gilde ze uit voor ze begon te lachen. Hij draaide met haar een rondje en knuffelde haar van vanachter. "Zie je wel dat je het kan?" zei hij al grijnzend. Ze grinnikte lichtjes en hij grinnikte met haar mee. Ja hij had er lol in, en nogal veel lol. Dan liet hij haar los en begon hij met zijn heupen te wiegen. Het zag er belachelijk uit sinds hij een best gespierd lijf had en dus niet bepaald de heupvormen van een vrouw. Ze begon te lachen en liep naar hem toe. Ze nam zijn handen en legde die op de handafdrukken op haa rheupen. "Je doet het helemaal verkeerd Zackje, zo moet je het doen" Zei z emet een grijns voor ze met haar heupen begon te wiegen. Al snel stopte ze en keek ze hem aan. Ja haar hoofd moest ze wat omhoog knikken om hem in de ogen te kijken. "Heb je het gevoeld?" Vroeg ze met een grijns. "Jazeker miss!" zei hij al grijnzend, hij moest moeite doen om zijn handen van haar heupen te halen, dan begon hij zelf te dansen op het liedje waar hij met haar op wilde dansen. Mambo number five. Het was zijn favoriet liedje geweest van toen hij klein was. "Ik wou met je op dit liedje dansen?" zei hij met een brede grijns. Hij heupwiegde net zoals zij dat daarnet had gedaan op de perfecte stukjes die daarvoor waren en hij keek haar geamuseerd aan. Hij had veel lol en dat straalde ook helemaal van hem af. Met een geamuseerde blik keek hij naar haar toen het liedje gedaan was "En wat vond je?" vroeg hij met een brede grijns.

(https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=pDZ1phtAmNI&NR=1)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 22:02

"Jazeker miss!" zei hij al grijnzend. Ze grijnsde ook. "Mooi zo." Zei ze vrolijk. Ze was blij dat hij zijn handen van haar heupen haalde. Ja oké ze had ze zelf daar op gelegd maar het moest nu ook weer niet te lang duren voor haar. dan begon hij zelf te dansen op het liedje waar hij met haar op wilde dansen. Mambo number five. Het was wel een vet liedje en bijna had ze de intensie om zelf mee te dansen bijna maar toch net niet genoeg. "Ik wou met je op dit liedje dansen?" zei hij met een brede grijns. Hij heupwiegde net zoals zij dat daarnet had gedaan op de perfecte stukjes die daarvoor waren en hij keek haar geamuseerd aan. Ze schoot weer in haa rlach blijkbaar had haar kleine les toch niet zoveel geholpen. Maar ergens was het ook heel schattig hoe hij het probeerde. Hij had veel lol en dat straalde ook helemaal van hem af. Met een geamuseerde blik keek hij naar haar toen het liedje gedaan was "En wat vond je?" vroeg hij met een brede grijns. Ze klapte in haar handen en plofte neer op de kussen. "Heel mooi, maar dat heupwerk kan beter. misschien moet ik je toch wat heupwieg les gaan geven." Zei ze grijnzend. "Of een potje buikdansen" Plaagde ze hem. Ja vroeger als kind danste rhine altijd in haar kamer maar stopte er telkens mee wanneer iemand keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimewo sep 19 2012, 22:09

"Jazeker miss!" zei hij al grijnzend. Ze grijnsde ook. "Mooi zo." Zei ze vrolijk. hij moest moeite doen om zijn handen van haar heupen te halen, dan begon hij zelf te dansen op het liedje waar hij met haar op wilde dansen. Mambo number five. Het was zijn favoriet liedje geweest van toen hij klein was. "Ik wou met je op dit liedje dansen?" zei hij met een brede grijns. Hij heupwiegde net zoals zij dat daarnet had gedaan op de perfecte stukjes die daarvoor waren en hij keek haar geamuseerd aan. Ze begon te lachen, dus dat betekende dat hij nog altijd even belabberd was als daarjuist, maar hij overdreef net! Dat was toch de bedoeling? Hij begon zelf te lachen. Hij had veel lol en dat straalde ook helemaal van hem af. Met een geamuseerde blik keek hij naar haar toen het liedje gedaan was "En wat vond je?" vroeg hij met een brede grijns. Ze klapte in haar handen en plofte neer op de kussen. "Heel mooi, maar dat heupwerk kan beter. misschien moet ik je toch wat heupwieg les gaan geven." Zei ze grijnzend. "Of een potje buikdansen" Plaagde ze hem. "Ik ben beter in zingen, ik zal het je maar al zeggen" zei hij al grijnzend. Hij plofte naast haar op de kussens en hij keek haar aan. "Ik heb wel zin in een potje basketbal nadat we de muur zien drogen na mijn coole art die ik er nu op ga zetten. Hij nam al zijn spuitbussen en begon een wolf op zijn muur te zetten. Een lopende wolf die richting de hemel liep. Hij keek nadat het af was naar het werk, "wauw, ik wist niet dat ik dit kon" zei hij al grijnzend. "Nu ben ik echt trots op mezelf" zei hij al grijnzend "Dit zorgt ervoor dat mijn ego nog groter wordt amai. Ik ben een talent!" Ja, de wolf op zijn muur was echt prachtig, hij was trots op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimedo sep 20 2012, 07:34

"Ik ben beter in zingen, ik zal het je maar al zeggen" zei hij al grijnzend. Ze grinnikte. "aha juist ja, dan moet je me dat gezang toch maar eens laten horen hoor." Zei ze grijnzend. Hij plofte naast haar op de kussens en hij keek haar aan. "Ik heb wel zin in een potje basketbal nadat we de muur zien drogen na mijn coole art die ik er nu op ga zetten." Rhine dacht erover na. Ja dat klonk wel leuk, en ze wilde zichzelf bezig houden zodat ze niet teveel zou lopen nadenken. Zijn aanwezigheid deed haar trouwens goed hij was zo positief dat het wel op haar leek over te stralen. Hij nam al zijn spuitbussen en begon een wolf op zijn muur te zetten. Een lopende wolf die richting de hemel liep. Hij keek nadat het af was naar het werk, "wauw, ik wist niet dat ik dit kon" zei hij al grijnzend. "Nu ben ik echt trots op mezelf" zei hij al grijnzend. Ja het was inderdaad heel mooi geworden. Hij had zeker het recht om trots te zijn. "Dit zorgt ervoor dat mijn ego nog groter wordt amai. Ik ben een talent!" Ze moest er door lachen en ze sloeg zacht op zijn schouder, zoals maten wel vaker deden. Pas maar op zo meteen ontploft je ego nog, meneer de ego maniak. Plaagde ze hem. Ja Rhhine lachte veel als ze bij hem was hij maakte haar zo vrolijk met zijn grapjes en gestuntel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimedo sep 20 2012, 18:27

"Ik ben beter in zingen, ik zal het je maar al zeggen" zei hij al grijnzend. Ze grinnikte. "aha juist ja, dan moet je me dat gezang toch maar eens laten horen hoor." Zei ze grijnzend. Hij plofte naast haar op de kussens en hij keek haar aan. "Ik heb wel zin in een potje basketbal nadat we de muur zien drogen na mijn coole art die ik er nu op ga zetten." Hij nam al zijn spuitbussen en begon een wolf op zijn muur te zetten. Een lopende wolf die richting de hemel liep. Hij keek nadat het af was naar het werk, "wauw, ik wist niet dat ik dit kon" zei hij al grijnzend. "Nu ben ik echt trots op mezelf" zei hij al grijnzend. Het was prachtig geworden, hij was er zeer trots op. "Dit zorgt ervoor dat mijn ego nog groter wordt amai. Ik ben een talent!" Ze moest er door lachen en ze sloeg zacht op zijn schouder, zoals maten wel vaker deden. Pas maar op zo meteen ontploft je ego nog, meneer de ego maniak. Plaagde ze hem. "VREUGDEDANSJE!" riep hij en hij begon rondjes te draaien en te klappen. Dan viel hij om omdat hij van zattigheid niet meer op zijn benen kon staan. "Iets... Te veel rondjes gedraaid geloof ik" zei hij al grijnzend en hij hield zijn hand tegen zijn voorhoofd. Eenmaal hij beter was en de kamer niet meer ronddraaide stond hij op en keek hij al geamuseerd naar Rhine. "Hmn, dan gaan we zo maar eens zien hoe goed jij bent in basketbal." zei hij met een grijns. "Eerst de plastiek maar eens weghalen want de verf is droog." Hij begon de plastiek overal vanaf te halen sinds alles toch droog was. Hij liet dit verdwijnen en dan ging hij douchen en pakte hij sportkledij in. Ook verwisselde hij van kledij, een zwart t-shirt, een legerbroek met camouflagetint en zijn combatboots. Hij kwam de badkamer uit en keek naar Rhine "Je mag hier douchen als je wilt en heb je propere kledij bij? Of moet je die nog gaan halen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

Painting (zack) UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimedo sep 20 2012, 19:52

"VREUGDEDANSJE!" riep hij en hij begon rondjes te draaien en te klappen. Dan viel hij om omdat hij van zattigheid niet meer op zijn benen kon staan. "Iets... Te veel rondjes gedraaid geloof ik" zei hij al grijnzend en hij hield zijn hand tegen zijn voorhoofd. Ze grinnikte en schudde even haar hoofd. "Iets zegt me dat jij niet echt vaak nadenkt over je acties" Zei ze plagend. Eenmaal hij beter was en de kamer niet meer ronddraaide stond hij op en keek hij al geamuseerd naar Rhine. "Hmn, dan gaan we zo maar eens zien hoe goed jij bent in basketbal." zei hij met een grijns. "Eerst de plastiek maar eens weghalen want de verf is droog." Hij begon de plastiek overal vanaf te halen sinds alles toch droog was. Ze hielp hem hier en daar en ze moest toegeven dat het er best leuk uit zag zonder al die plastiek en verfpotten. Jup dat hadden ze goed gedaan. Ze wachtte geduldig toen hij zich ging douchen en keek nog wat rond. Toen hij terug kwam zag hij er behoorlijk goed uit in zijn sportkledij. "Je mag hier douchen als je wilt en heb je propere kledij bij? Of moet je die nog gaan halen?" Rhine zwaaide even met haar tas. "Ik heb wel wat kleren bij ja" Zei ze met een glimlach voor ze in de badkamer verdween. Ze liet zich verwarmen door de heerlijke stralen water toen ze de shampoo in haar haar maseerde rook die heerlijk naar hem. Ze wrong haar haar uit en vlechtte het toen. ze trok
haar tanktop en miinishort aan met daaronder converse sneakers. Ze kwam weer uit de badkamer met een glimlach. "Bedankt voor de douche" Zei ze terwijl ze het los geschoten haarplukje uit haar gezicht streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

Painting (zack) UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitimedo sep 20 2012, 19:58

"VREUGDEDANSJE!" riep hij en hij begon rondjes te draaien en te klappen. Dan viel hij om omdat hij van zattigheid niet meer op zijn benen kon staan. "Iets... Te veel rondjes gedraaid geloof ik" zei hij al grijnzend en hij hield zijn hand tegen zijn voorhoofd. Ze grinnikte en schudde even haar hoofd. "Iets zegt me dat jij niet echt vaak nadenkt over je acties" Zei ze plagend. Eenmaal hij beter was en de kamer niet meer ronddraaide stond hij op en keek hij al geamuseerd naar Rhine. "Hmn, dan gaan we zo maar eens zien hoe goed jij bent in basketbal." zei hij met een grijns. "Eerst de plastiek maar eens weghalen want de verf is droog." Hij begon de plastiek overal vanaf te halen sinds alles toch droog was. "Je mag hier douchen als je wilt en heb je propere kledij bij? Of moet je die nog gaan halen?" Rhine zwaaide even met haar tas. "Ik heb wel wat kleren bij ja" Zei ze met een glimlach voor ze in de badkamer verdween. Eenmaal ze verscheen bekeek hij haar goedkeurend "Mooi mooi" zei hij en hij liet zijn dat hij zijn broek in een kniebroek kon laten veranderen. Hij ritste het onderste deel los en legde dit op de tafel. Zo en dan haalde hij een basketbal uit de koffer en wat extra kleding die hij daar ter plekke zou aandoen, een basketshirt zonder mouwen, een short die tot net boven zijn knieeën kwam en een paar witte sportschoenen. "So madame, are you ready?" vroeg hij al grijnzend en toen vertrok hij naar de sportzaal. En natuurlijk met een brede grijns op zijn gelaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Painting (zack) UTL8oxA PROFILE
Painting (zack) UTL8oxA MAGICIAN

Painting (zack) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Painting (zack)   Painting (zack) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Painting (zack)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Artem] Old Novanian Painting
» [Artem] Old Novanian Painting
» Still not used to this. [&ZACK]
» I don't like this. [&ZACK]
» This isn't good [Zack]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor VI - Light Magicians Dormitory-