PortalIndexThe sky wants you to be free - Pagina 2 HpD5UwnThe sky wants you to be free - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 The sky wants you to be free

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18 2012, 21:39

Hij nam haar handen vast en hij trok haar recht. Zelf snapte hij niet goed wat hem bezielde maar hij tilde haar om en omhelsde haar. Rhine begreep niet waarom, haar armen hingen slap langs haar lichaam ze was nie tin staat om zich weg te duwen ze voelde zich verdoofd. "Misschien is het beter zo..." zei hij zachtjes.Rhine begon langzaam te huilen. Haar handen gebald tot vuisten op zijn borst. Ja het was beter zo. Het was beter dat ze sasuke niet in haar buurt had ze zou het niet langer aankunnen net zoals ze sasori wilde mijden. "Ripples form on the water's surface, our wandering soul knows no rest." mompelde hij er achter aan terwijl hij zijn ogen sloot en haar nog steeds tegen zich aangeklemd hield. Ze bleef staan ze wist niet beter het was net alsof haar benen het ieder moment konden begeven. Hij begon langzaam te gloeien, een licht dat ook Rhine zou verwarmen. Ja rhine voelde iets ze had niet meer de behoefte om te huilen nee ze wilde lachen en dat deed ze ook ze lachte samen met hem. Zack glimlachte en hij liet Rhine los. Éen witte vleugel liet zijn trui scheuren en deze spreidde zich in volle glorie. Zack keek naar zijn haast licht afgevende vleugel en hij glimlachte. Rhine keek er verbaasd naar. Ja echt iedereen die ze kende had iets vreemds. Maar dit was zo prachtig. maar al snel verdween deze vleugel weer en Zack keek naar Rhine. "Je laat me speciale dingen doen meid" zei hij met een brede glimlach. Ze schudde glimlachend haar hoofd. Nee zack ik deed niets. Zei ze. nee ze deed niets speciaals zij kon het niet zijn. Bdankt Zei ze zachtjes ze wreef over haar bovenarm en keek hem aan. Ja het was ergens fijn om met een positief iemad te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 18 2012, 22:02

Hij nam haar handen vast en hij trok haar recht. Zelf snapte hij niet goed wat hem bezielde maar hij tilde haar om en omhelsde haar. Ze stribbelde niet tegen, dat maakte het hem al aangenaam gemakkelijker. "Misschien is het beter zo..." zei hij zachtjes.Rhine begon langzaam te huilen. Haar handen gebald tot vuisten op zijn borst. Zack sloot zij ogen, haar emoties waren haast voelbaar, tastbaar. Ripples form on the water's surface, our wandering soul knows no rest." mompelde hij er achter aan terwijl hij zijn ogen sloot en haar nog steeds tegen zich aangeklemd hield. Hij begon langzaam te gloeien, een licht dat ook Rhine zou verwarmen. Haar tranen verdwenen, dat was Zack gave, mensen verlossen van al het leed dat hen kapot maakten vanbinnen. Hij begreep het nu, Hij liet het meisje los en een vleugen scheurde zijn trui kapot. De vleugel was wit, spreidde zich in volle glorie en gaf licht af. Zack keek ernaar en glimlachte. De vleugel verdween maar het gat in zijn trui bleef. Enkele wit lichtgevende pluimen dwarrelden naar de grond. "Je laat me speciale dingen doen meid" zei hij met een brede glimlach. Ze schudde glimlachend haar hoofd. "Nee zack ik deed niets." Zei ze. "Bdankt" Zei ze zachtjes ze wreef over haar bovenarm en keek hem aan. "Niemand heeft ooit mijn vleugel gezien meid, jij bent de eerste. Dus je mag je speciaal noemen." zei hij met een brede grijns "Graag gedaan, je had een babbel nodig, dat zag ik. Kom hier" zei hij en hij omhelsde haar nog eens. Niemand had zijn vleugel ooit al gezien. Zack liet haar los en raapte een pluim op en legde deze in de palm van Rhine's hand, dan legde hij er zijn hand bovenop "Bewaar het goed, en deze zal niet vergaan tot as, dat voel ik gewoon." Een glimlach en een betrouwbare blik, zo was Zack op dit moment. Weer ging zijn gsm af maar hij nam deze en zette hem af. "Zo, nu kunnen ze me niet meer irriteren" zei hij al lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19 2012, 13:36

"Niemand heeft ooit mijn vleugel gezien meid, jij bent de eerste. Dus je mag je speciaal noemen." zei hij met een brede grijns "Graag gedaan, je had een babbel nodig, dat zag ik. Kom hier" zei hij en hij omhelsde haar nog eens. Rhine was eigenlijk niet echt een knuffelmens maar nu liet ze hem maar begaan hij had haar tenslotte wel geholpen. En hij was gewoon zo'n aardig persoon dat ze moeite had om hem iets te weigeren. . Zack liet haar los en raapte een pluim op en legde deze in de palm van Rhine's hand, dan legde hij er zijn hand bovenop Ze keek hem verbaasd en vragend aan. Waarom gaf hij haar een veer? "Bewaar het goed, en deze zal niet vergaan tot as, dat voel ik gewoon." Een glimlach en een betrouwbare blik. Ze knikte en vouwde haar hand om de veer heen. Ze voelde de zachte structuur, zachter dan zijden. Ze liet haar vingers er voor een laatste keer over glijden voor alleer ze de veer heel zachtjes en subtiel in haaar zak liet glijden. Weer ging zijn gsm af maar hij nam deze en zette hem af. "Zo, nu kunnen ze me niet meer irriteren" zei hij al lachend. Rhine grinnikte. Pas maar op, zometeen gaan je vrienden nog denken dat ik je helemaal in beslag genomen heb Zei ze met een brede grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19 2012, 16:12

"Niemand heeft ooit mijn vleugel gezien meid, jij bent de eerste. Dus je mag je speciaal noemen." zei hij met een brede grijns "Graag gedaan, je had een babbel nodig, dat zag ik. Kom hier" zei hij en hij omhelsde haar nog eens. Ze liet hem doen en dat deed hem goed, gewoon eens een knuffel te krijgen, het maakte hem weer vrolijker dan dat hij nu al was. Zack liet haar los en raapte een pluim op en legde deze in de palm van Rhine's hand, dan legde hij er zijn hand bovenop Ze keek hem verbaasd en vragend aan. Hij gaf haar de veer, want zij alleen had zijn vleugel gezien en dat moest ze koesteren met een veer die al haar zorgen zou wegnemen zodra ze deze vastnam en ze aan de negatieve gedachten dacht. "Bewaar het goed, en deze zal niet vergaan tot as, dat voel ik gewoon." Een glimlach en een betrouwbare blik. Ze knikte en vouwde haar hand om de veer heen. Een brede glimlach vormde op Zack's gelaat en hij liet haar hand los en zij liet de veer in haar broekzak glijden. Weer ging zijn gsm af maar hij nam deze en zette hem af. "Zo, nu kunnen ze me niet meer irriteren" zei hij al lachend. Rhine grinnikte. Pas maar op, zometeen gaan je vrienden nog denken dat ik je helemaal in beslag genomen heb Zei ze met een brede grijns. "Heb je ook wel deels, maar dat komt ervan. Jij bent zo interessant." Hij ging met zijn hand door zijn haar en hij keek naar Rhine al grinnikend. Hij ging ten slotte weer zitten en hij rekte zich weer eens uit. "Ik ben vandaag maar pas hier aangekomen dus ik ben vermoeid van die reis. Maar toch vertik ik het om te gaan slapen in mijn kamer die nu nog leeg een saai is." en hij begon te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19 2012, 16:50

Ja ze was blij met zijn veer ze vond het erg lief van hem en ze hoopte dat het inderdaad zou helpen om negatieve gedachtes weg te werken. "Heb je ook wel deels, maar dat komt ervan. Jij bent zo interessant." Hij ging met zijn hand door zijn haar en hij keek naar Rhine al grinnikend. Ze grijnsde en wreef plagend door zijn haar. "Zo interessant ben ik niet Zack, geen idee waar je dat toch vandaan blijft halen" Plaagde ze hem. Hij ging ten slotte weer zitten en hij rekte zich weer eens uit. "Ik ben vandaag maar pas hier aangekomen dus ik ben vermoeid van die reis. Maar toch vertik ik het om te gaan slapen in mijn kamer die nu nog leeg een saai is." en hij begon te lachen. Ze keek hem aan en krabte even op haar hoofd. "Ik ken wel een leuke tweedehands zaak waar je leuke dingen kan kopen voor je kamer." Zei ze kalm. "Als je wilt kunnen we daar wel eens heen gaan ik moet er zelf toch zijn." Zei ze met een glimlach. ja ze ging haar kamer herinrichten, alweer. Ja en dit keer moest ze echt eens wat steviger materiaal zoeken. Of misschien moest ze gewoon leren om haar gaven niet zijn eigen gang te laten gaan bij hevige emoties. Ja dat was wel een slim plan. Ze staarde in de verte terwijl ze nadacht en ze schudde haar hoofd en keek hem aan met een schaapachtige grijns. Ja ze moest eens gaan leren om niet te beginnen met dagdromen als ze met iemand aan het praten was ja dat zag er zo vreemd uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Zack
.
.
Zack

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Cid
Posts : 2575
Points : 25
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light/ air
Klas: c:
Partner: c:

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19 2012, 17:03

"Heb je ook wel deels, maar dat komt ervan. Jij bent zo interessant." Hij ging met zijn hand door zijn haar en hij keek naar Rhine al grinnikend. Ze grijnsde en wreef plagend door zijn haar. "Zo interessant ben ik niet Zack, geen idee waar je dat toch vandaan blijft halen" Zack legde zijn haar weer goed en hij schudde zijn hoofd. Met zijn hand tikte hij zachtjes tegen Rhine's hoofd "Halllooooo? Iemand daarboven thuis?" zei hij al lachend. Hij ging ten slotte weer zitten en hij rekte zich weer eens uit. "Ik ben vandaag maar pas hier aangekomen dus ik ben vermoeid van die reis. Maar toch vertik ik het om te gaan slapen in mijn kamer die nu nog leeg een saai is." en hij begon te lachen. Ze keek hem aan en krabte even op haar hoofd. "Ik ken wel een leuke tweedehands zaak waar je leuke dingen kan kopen voor je kamer." Zei ze kalm. "Als je wilt kunnen we daar wel eens heen gaan ik moet er zelf toch zijn." Zei ze met een glimlach. "Ik heb verf en grafitti bij voor mijn kamer te personalizen. Misschien kan ik wat sparen voor jouw kamer te besmeuren met verf." zei hij en hij wees naar zijn loodzware koffer. Rhine bleek helemaal ergens anders te zijn. Ze keek naar de verte met een schaapachtige grijns kwam ze weer tot leven. "Amai dagdromer. Kom dan gaan we." zei hij en hij hees zijn koffer op en hij keek op een verfrommeld papiertje waar ze moesten zijn. Hij stak het papier weer weg en nam Rhine bij de pols en sluerde haar deels mee naar de Nova etage.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 19 2012, 17:16

Zack legde zijn haar weer goed en hij schudde zijn hoofd. Met zijn hand tikte hij zachtjes tegen Rhine's hoofd "Halllooooo? Iemand daarboven thuis?" zei hij al lachend. "Ik heb verf en grafitti bij voor mijn kamer te personalizen. Misschien kan ik wat sparen voor jouw kamer te besmeuren met verf." zei hij en hij wees naar zijn loodzware koffer. Ze keek er even naar en knikte glimlachend. Ja verven dat deed ze best wel graag en ze moest zichzelf kost wat kost bezighouden zodat ze niet zou denken aan pijn. Ja dat ging ze doen. "Amai dagdromer. Kom dan gaan we." zei hij en hij hees zijn koffer op en hij keek op een verfrommeld papiertje waar ze moesten zijn. Hij stak het papier weer weg en nam Rhine bij de pols en sluerde haar deels mee naar de Nova etage. Rhine slikte even. zit je er wat mee in dat ik eerst wat andere kleren aandoe? Vroeg ze met een grijns. Ja ze had nog een verfshirt en ze wilde niet dat deze kleren ook helemaal verpest waren. Dus ze wringde zich even los en zwaaide naa rhem voor ze in haar kamer verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
The sky wants you to be free - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

The sky wants you to be free - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: The sky wants you to be free   The sky wants you to be free - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The sky wants you to be free

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Free~
» Finally Free.
» Free running
» Some free time, please ~
» just a free spirit.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-