PortalIndexEven op krachten komen HpD5UwnEven op krachten komen 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Even op krachten komen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimedi jan 05 2010, 18:58

Antony duwde de deur open en liep naar een bank en zette zich daar op neer. Zijn rug en schouders deden veel te veel pijn. Die rot Deshas ook. Hij zou hem nog wel eens te pakken krijgen. Hij legde zijn hand even op zijn keel en voelde nog steeds de wonden ookal waren die al verdwenen,maar hij voelde zich niet al te best. Antony had veel te veel van zijn krachten gebruikt om zijn ultieme kracht te laten zien,en het was nog bijna gelukt ook. Maar ja dan werd hij de grond op geslagen en werd zijn nek omklemt. Toch hij was zichzelf niet na het gevecht en hij was deels op zoek naar Celedë want die had hij een hele lange tijd niet meer gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimewo jan 06 2010, 13:43

Celedë kwam net uit de meisjesslaapzaal gelopen. Haar haren waren nog nat wat erop wees dat ze net uit de douch kwam. Ze liep geruisloos op Antony af en omhelsde hem zachtjes. ''Hey'' zei ze zacht grijnzend en gaf een kusje in zijn nek. Toen zag de pas de wegtrekkende liktekens van wonden in zijn nek. Celedë keek Antony recht aan.''Wat heb jij uitgespookt?'' vroeg ze met bezorgheid in haar stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimewo jan 06 2010, 13:48

Opeens hoorde hij een stem,de stem van Celedë. Hij grijnsde eventjes. "Heey"zei hij zachtjes tegen haar en keek haar dan aan toen ze vroeg wat er gebeurd was. "Ik heb gevochten met Deshas,omdat hij Selavin wat had aangedaan,en ik kon het niet laten gebeuren"zei hij tegen haar en haalde zijn schouders op. Even keek Antony naar de grond maar dan weer naar Celedë. "Savador wou Donovan dan weer is aanvallen maar ik en Selavin vertelde hem te gaan,die is dan vertrokken dan vertrok ook Selavin. En dan was er nog Solomon,wie eerst werd op gegeten door Savador,letterlijk met huis en haar. Dan is Diva tevoorschijn gekomen en was kwaad op hem,en liep weg. Savador gaf na het vertrek over of weet ik wat,en voor ik het wist stond Solomon erweer,maar dat was na mijn gevecht met Deshad die me op een haar na had vermoord"zei hij in een lange adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimewo jan 06 2010, 13:55

Celedë luisterde naar Antony's verhaal zonder hem ook maar een keer te onderbreken. Maar haar omhelzing werd wel slapper. Ze was zichtbaar niet blij met het nieuws dat ze te horen kreeg. Dat was duidelijk te zien aan het feit dat haar felrode ogen nog feller leken te schijnen dan normaal. ''Allereerst is Selavin niet vertrokken.Hij zit opgesloten in de kerkers. Ik vroeg me al af waarom. Ten tweede laat meniet meer zo schrikken oke. Ik wil je nog lang niet kwijt'' zei Celedë en drukte Antony nu even stevig tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimewo jan 06 2010, 14:03

"Goed dat ik het weet,maar ik vocht omdat Selavin een van de weinige is die wat aan Savador kan doen"zei hij tegen haar. Hij merkte dat hij ook tegen haar werd aangedrukt en sloot haar armen om haar heen. "Rustig maar,je verliest mij niet,nu niet en nooit niet"zei hij zacht tegen haar en dan glimlachte hij even. Hij streek even over haar wang en glimlachte even. Antony zijn blik was weer rustig en zijn hart raasde weer sneller dan normaal,maar dat kwam door haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimevr jan 08 2010, 16:17

Celedë glimlachte even naar Antony toen ze zijn woorden hoorde en toen hij over haar wang streek. ''Ik hou van je Antony'' fluisterde ze zachtjes. Ze boog zich wat naar voren en kuste hem zachtjes op zijn lippen. Ook haar hart klopte sneller dan normaal. De laatste tijd waren Celedë's gevoelens voor Antony gegroeid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimevr jan 08 2010, 17:21

Antony keek haar aan en sloot voor enkele momenten zijn ogen toen haar zachte lippen de zijne raakte. Daarna opende hij ze weer en keek Celedë een hele lange tijd aan en glimlachte dan heel zachtjes. "Je betekent de wereld voor me,maar je betekent zo veel voor me,al sinds vroeger"zei hij zacht tegen haar. Hij streek evn zachtjes over haar haar en gaf haar een kus op haar voorhoofd. Antony's ogen keken weer recht in de hare,in hun ogen zat nu nog heel weinig verschil door dat ze beiden die rode kleur hadden,maar bij hem had het te maken met zijn krachten bij haar was het al altijd zo geweest. En het zou ook altijd zo blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimevr jan 08 2010, 17:39

Celedë glimlachte lichtjes. Ze trok Antony opnieuw even tegen zich aan. Ze streelde met een hand door zijn haar heen. ''Jij betekend ook alles voor mij'' zei ze zacht. Net zoveel als Diva voor Celedë betekende. Het kon haar niet schelen hoeveel ze veranderde. Haar zus nam het altijd voor haar op. Zij ontving alle klappen van hun vader. Zij leed de meeste pijn om dat Celedë te kunnen besparen. Dat zou ze nooit vergeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimevr jan 08 2010, 18:29

Antony keek haar aan en glimlachte eventjes. Toen haar hand door zijn haren ging grijnsde hij even. Hij legde zijn armen weer om haar heen en streek zachtjes over haar rug. "Diva draait wel bij,geloof me maar"zei hij tegen haar en keek haar heel kalm aan. Hij gaf haar een knuffel en streek langs haar haren. "Geef ze gewoon wat tijd. Ze is misschien afstandelijk,maar ze is nog het zelfde,ze ziet nog steeds door me heen en weet altijd alles wat ik wil doen,en we spreken de waarheid nog tegen elkaar,en dat verandert nooit. Ze komt weldra wel weer naar jou"zei hij tegen haar en gaf haar een kus in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimeza jan 09 2010, 13:34

Celedë richtte haar hoofd bijna automatisch een beetje opzij toen Antony haar een kusje in haar nek gaf zodat hij er beter bij kon. Ze bleef hem door zijn haren strelen. ''Ik hoop maar dat je gelijk hebt'' zei ze een beetje afwezig toen hij over Diva begon. Ze draaide een van Antony's lokken rond haar vinger en streelde hem daarna verder door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimeza jan 09 2010, 13:39

Antony keek haar aan en glimlachte zachtjes. "En wat wilt de jonge dame gaan doen"vroeg hij aan haar. Hij keek even rond naar de schilderijen die hier op de muren hongen en grijnsde even. Weldra was hij jarig,maar ditmaal vierde hij zonder zijn familie,want die waren druk met vechten. Hij zou het hier gaan vieren op de academie. En zijn 17 jarige verjaardag was niet zo een verjaardag die hij graag had,want elke dag dat hij naar zijn verjaardag toeging,kwam hij dichter bij het noodlot. De familie zou nog meer op hem gaan rekenen,en zijn ouders konden hem vanaf zijn zeventiende zo van school halen om de familie te gaan onderhouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimeza jan 09 2010, 13:56

Celedë wist van Antony's verjaardag. Ze wist ook dat hij het dit jaar niet met zijn familie vierde. Daarom had ze besloten om zelf iest speciaals met hem te gaan doen, maar dat zou ze hem nu nog niet vertellen. Ze dacht even na over zijn vraag. ''Zin om te zwemmen?'' vroeg ze daarna glimlachend. Het was mooi weer en niet koud voor een lente dag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimeza jan 09 2010, 18:47

Antony keek haar aan en grijnsde even. "Zwemmen,klinkt goed,heel goed zelfs"zei hij tegen haar en streek even langs haar wang en gaf haar dan ook een kus op haar wang. Hij rekte zich even uit en liet haar dan ook los. Het was lang geleden dat hij had gezwommen,toch in het bijzijn van iemand. Hij streek even door zijn haar en glimlachte weer. "Wel laten we dan maar gaan"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimezo jan 10 2010, 15:03

Ineens duwde Donovan de deur van de Shadra etage open. Gelukkig zag hij Antony direct zitten samen met Celede. Maar hij vermoedde dat hij op een erg slcht moment binnen was gekomen. ''Het spijt me dat ik stoor Antony maar Savador is van plan om Selavin te doden. Ik heb je hulp nodig. Die man is als een soort broer voor me geweest. Hij hielp mij ook toen ik hem om hulp vroeg. Ik moet hem wel bevrijden. Maar dat kan ik niet alleen'' zei Donovan tegen Antony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimezo jan 10 2010, 16:09

Antony keek op toen de deur werd open gedaan. Hij hoorde al gauw de stem van Donovan en wat hij zei. Dan keek hij even naar Celedë. "Beloof me dat je later met me gaat zwemmen,maar dit kan ik niet laten gebeuren"zei hij tegen haar. Hij drukte haar een kus op haar wang en glimlachte even kort. "En Celedë,ik kom terug"zei hij tegen haar. Toen wende hij zih weer tot Antony en keek hem even droog aan. "Komop we gaan Selavin helpen"zei hij tegen hem en duwde de deur dan ook weer open en keek even naar Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Celedë
.
.
Celedë

Even op krachten komen UTL8oxA PROFILEPosts : 200
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Vierdeklasser.
Partner: I'll love him with my whole heart.

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitimema jan 11 2010, 18:10

Celedë keek op toen Donovan binnen kwam lopen. Ze voelde de zoen van Antony op haar wang en keek hem na. Ze zuchtte even zachtjes. Ze keek de twee jongens na en stond daarna zuchtend op. Ze liep naar het raam en keek even naar buiten. Selavin kon haar niet veel schelen omdat ze zelf samen met Diva nog tegen hem gevochten had. Toch vond ze dat ze Antony moest helpen. Celedë liep zelf ook de deur uit op weg naar de kerkers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Even op krachten komen UTL8oxA PROFILE
Even op krachten komen UTL8oxA MAGICIAN

Even op krachten komen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even op krachten komen   Even op krachten komen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Even op krachten komen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Het zat er aan te komen,
» Krachten
» Krachten
» Vraag over krachten
» Vraagje i.v.m. krachten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-