PortalIndexDive into the unknown HpD5UwnDive into the unknown 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Dive into the unknown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cat
.
.
Cat

Dive into the unknown UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Marit
Posts : 1877
Dive into the unknown UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas:
Partner: My head is filled with doubts, so I can't listen to what my heart tells me to do

Dive into the unknown Empty
BerichtOnderwerp: Dive into the unknown   Dive into the unknown Icon_minitimedo sep 13 2012, 20:38

Met mijn donkerbruine ogen ga ik de omgeving af. De bomen in het donkere woud zijn enorm dik en staan ver uit elkaar, maar hun takken en bladeren verenigen zich als een groot geheel. Het is vrij licht op dit moment van de dag, iets wat niet echt bij de naam van het bos past. Ik vond het altijd een rare naam. Ja, er leven vreemde wezens en 's nachts is het donker, maar dat geldt toch ook voor de rest van de planeet. Zelfs voor de rest van het stelsel. Terwijl ik verder loop beginnen de bomen dichter bij elkaar te staan. Er komen nu meer struiken met wilde bloemen en hier en daar zie ik een paar konijnen of een eekhoorn. Ik adem de frisse lucht van het bos in en loop gestaag verder.
Op het punt waar de bomen het dichtst bij elkaar staan en de grond het meest begroeid hoor ik het geluid van vallend water. Met een grijns begin ik sneller te lopen totdat ik op de open plek kom. Voor me verschijnt de waterval en de poel waar hij in verdwijnt. Om me heen kronkelt de rivier die het water afvoert. Ik ga op een grote steen zitten en pak mijn leren rugzak uit. Het enige dat ik bij me heb zijn een set potloden en een tekenblok, maar dat moet wel genoeg zijn. Met een paar simpele streken begin ik aan mijn tekening.
Na een tijdje is de tekening bijna af, maar ik heb geen zin meer om het helemaal af te maken, dus ik kijk doelloos om me heen. Plots schiet een idee mijn hoofd binnen. Ik leg mijn tekenblok op de grote steen en begin met uit te kleden. Alleen mijn ondergoed en een hemd zijn over. Op blote voeten loop ik langs de rotsen omhoog tot ik niet meer verder kan. Als ik echt omhoog wil dan zal ik een heel eind om moeten lopen of hier omhoog klimmen. Ik kies voor het laatste. Zonder al te veel moeite bereik ik de top van de heuvel. Met een grijns geniet ik een moment van het uitzicht. Ik had niet echt verwacht dat het klimmen me heel moeilijk af zou gaan, op Gren had ik elke dag over de daken van de steden gerend, dus ik ben wel iets gewend. Toch ben ik nu hoger dan de daken van de Grenaanse steden en het uitzicht is compleet verschillend. In plaats van marktpleinen, huizen en mensen zie ik nu alleen het dichtbegroeide woud en in de verte de torens van de academy. Geen drukte of lawaai, slechts de kalmte van het woud, het suizen van de wind en het vallende water. Even sluit ik mijn ogen om van de stilte te genieten en ga in kleermakerszit naast de rivier van de waterval zitten.
Na iets wat een halfuur moet zijn geweest sta ik weer op en kijk over de rand van de rotsen. De klim naar beneden ziet er lang niet zo aanlokkelijk uit als het er van onder uit zag, maar ik ben ook helemaal niet van plan om via die weg naar beneden te gaan. Mijn grijns verschijnt weer op mijn gezicht en ik loop de rivier in. Het wordt bijna herfst, dus het water is koel, maar niet onaangenaam. Boven de waterval steekt een grote steen uit waar ik op ga staan. Van bovenaf ziet de waterval er net zo imposant uit als vanonder, maar ergens lijkt het vanaf hier aanlokkelijker. Even aarzel ik, maar uiteindelijk loop ik toch naar achter. Ik begin te rennen en voor een moment vlieg ik door de lucht. Het gevoel is haast onbeschrijfelijk. Angst, hoop, geluk en adrenaline stromen door mijn lichaam. Even ben ik een met de lucht en daarna begin ik te vallen. Mijn ebbenhouten haar wappert achter me aan terwijl ik val. Uiteindelijk raak ik het water met een zachte plons. Ik open mijn ogen onder water en kijk om me heen, maar waar ik een rotswand verwachtte zie ik een grot onder het oppervlak. Verbaasd staar ik er even naar totdat ik geen lucht meer krijg. Lachend kom ik boven.

Open voor iedereen.


Laatst aangepast door Cat op vr sep 14 2012, 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Auru
.
.
Auru

Dive into the unknown UTL8oxA PROFILEReal Name : Grell
Posts : 158
Points : 0
Dive into the unknown UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en vuur
Klas:
Partner:

Dive into the unknown Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dive into the unknown   Dive into the unknown Icon_minitimevr sep 14 2012, 22:02

Vreugde. Dat was de eerste emotie die door Auru heen was gegaan. Het moment dat hij die grot achter de waterval had gevonden had een gevoel van vreugde en sereniteit hem overspoeld. Toen hij het verder was gaan ontdekken had hij een geheime opening gevonden compleet verlicht door blauwe en groene kristallen. Ook was er nog een klein poeltje gevormd door de druipstenen op het plafon die door de eeuwen heen steeds een druppel hadden laten vallen. Uiteindelijk hadden ze een een put uit geslepen waar het water in was blijven staan. Gek genoeg was het er niet koud. Eerst had dat Auru verbaasd, maar later was hij erachter gekomen dat de kristallen zelf warmte afgaven. Hoe, daar maalde hij niet om. Hij had zijn eigen aangename geheime plekje en hij zou het aan niemand vertellen. Elke vrije minuut die hij sindsdien had besteedde hij daar. Ook nu was hij daar. Hij had eerst even lekker gezwommen en zijn kleding te drogen gelegd bij de warmte van de kristallen. Zijn broek was inmiddels weer droog evenals zijn overhemd. Die twee had hij dus weer aangetrokken. Zijn haar, wat nog een beetje vochtig was, was hij aan het vlechten. Duizenden kleine vlechtjes maakte hij in de vuurrode lokken. Hij was er al uren mee bezig als je naging hoeveel en hoe lang zijn haar was. Maar het deerde niet. Hij was hier juist om even helemaal nergens aan te denken. Om even zijn hoofd helemaal leeg te maken. Behalve hijzelf was hier ook geen enkel ding rood. Soms liet dat wel een leeg gevoel achter, maar soms was het ook wel eens lekker. Want zo kon hij zich echt afzonderen van alles.
Nadat Auru zijn haar had gevlochten begon hij met het lakken van zijn teen nagels. Uit de zak van zijn rode jas viste hij een potje met een rode substantie. Hij draaide de dop eraf en lakte zijn teen nagels mooi rood.
Hij had net gecontroleerd bij zijn laatste nagel of hij al droog was toen hij achter zich ineens iemand uit het water hoorde komen. Proestend van het lachen. Auru draaide zich met een ruk. Zijn vlechtjes vlogen mee met de plotselinge beweging van zijn hoofd. Uit het water kwam een meisje, nou ja eerder een jonge vrouw. Waar ze zo om moest lachen wist Auru niet precies. Maar het beviel hem niet echt dat ze zijn geheime plekje had gevonden. Met een lichtelijk opgetrokken wenkbrauw bleef hij haar aankijken. 'Pardon, maar mag ik zo onbeschoft zijn om te vragen wat er zo grappig is?' vroeg hij kalmpjes terwijl hij met een klein glimlachje zijn haaiachtige tanden bloot lachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Dive into the unknown

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Dive into this world of blue. [open for anybody]
» Into the unknown. [+Hayden]
» For reasons unknown
» [WTS] Fate of the Unknown
» Into the unknown with the clumsy and curious.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-