PortalIndexStorm Alexander Whitey HpD5UwnStorm Alexander Whitey 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Storm Alexander Whitey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Chotd
.
.
Chotd

Storm Alexander Whitey UTL8oxA PROFILEPosts : 23
Storm Alexander Whitey UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: yoυ αɴd ι ɢeт ѕo dαмɴ dyѕғυɴcтιoɴαl, we ѕтopped ĸeepιɴɢ ѕcore ♥

Storm Alexander Whitey Empty
BerichtOnderwerp: Storm Alexander Whitey   Storm Alexander Whitey Icon_minitimedi sep 11 2012, 17:18


I got six rules for you. About life. About me. Keep them in mind.

U N U M . life is a game
D U O . learn how to play your cards
T R E S . know when to cheat
Q U A T T U O R . and how to lie
Q U I N Q U E . you got one chance
S E X . don't spoil it

Keep them a secret. But. Don't forget to spread the word.
Nota 1 (11 september). Interview met S. A. Whitey

Vertel eens wat over u en uw persoonlijkheid?
(grijnzend) 'Er is niks wat ik kwijt wil over mijn persoonlijkheid.' Na een nadrukkelijk stilzwijgen en aandringen van onze kant gaat hij verder: 'Maar, om u enigszins welwillend tegemoet te komen. Mijn naam is Storm Alexander Whitey, al sta ik ook bekend als Chotd – en scherpzinnigen willen mij nog wel eens wijzen op het feit dat mijn initialen naar een nogal lugubere film verwijzen (SAW red.). Ik ben achttien jaar oud en volg onderwijs op de Starshine Academy. Ik ben nogal, hoe zeg je dat, eigengereid? Heb graag dat de dingen op mijn manier gaan en weet dat doorgaans ook voor elkaar te krijgen.

Er wordt gezegd dat u een nogal dominante persoonlijkheid kan zijn.
'Ik weet hoe ik dingen gedaan moet krijgen.'

Leg eens uit?'
'Daar valt vrij weinig aan uit te leggen.'

Wat krijgt u dan zoal gedaan – en hoe?
Lijkt heel serieus te zijn. 'Alles.' Ziet onze sceptisch en haalt zijn schouders op. 'Er zijn maar twee problemen in de wereld, gentlemen, of men wilt iets wat er niet is, of er is iets wat men niet hebben wilt. Dat ik alles krijg wat ik hebben wilt, komt omdat ik haalbare doelen stel. Ik wil alleen de dingen die binnen mijn vermogen liggen om te behalen – en is het niet haalbaar, dan leg ik me daarbij neer. For the time being.'

For the time being?
'Totdat ik een manier heb gevonden om het wel voor elkaar te krijgen.'

Dat klinkt als koppig.
'Ik prefereer de term vasthoudend.'

Goed. Vasthoudend. Gedreven, ambitieus en dominant. Nog andere dingen die u kwijt wil?
(grijnzend) 'Die omschrijving klinkt me redelijk in de oren. Misschien nog leergierig, intelligent en, och, waarom niet, een tikkeltje manipulatief? – oh en nieuwsgierig. Uiteraard. Ik heb een voorliefde voor het leren van nieuwe dingen.'

Manipulatief?
'Anderen gebruiken om je eigen doelen te verwezenlijken.'

U lijkt zich daar niet voor te schamen.
(spottend) 'Iedereen doet het, alleen de meesten komen er niet voor uit. We claimen graag dat we ons leven in de dienst van een ander stellen, maar uiteindelijk sterven we alleen, gentlemen. De enige reden waarom we onszelf opofferen voor een ander, is omdat we het onszelf niet zouden kunnen vergeven wanneer we dat niet zouden doen. Mensen zijn puur egoïstisch, er niet voor uitkomen betekent alleen maar dat je jezelf niet ten volle benut.'

Krijgt u daarom altijd uw zin?
'Allicht.' Een moment van stilte, duwt zijn sigaret uit in de asbak en staat op. 'Het was mij een genoegen, heren.' Tikt tegen een onzichtbare hoed en verlaat de ruimte.


Laatst aangepast door Chotd op di sep 11 2012, 21:36; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chotd
.
.
Chotd

Storm Alexander Whitey UTL8oxA PROFILEPosts : 23
Storm Alexander Whitey UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: yoυ αɴd ι ɢeт ѕo dαмɴ dyѕғυɴcтιoɴαl, we ѕтopped ĸeepιɴɢ ѕcore ♥

Storm Alexander Whitey Empty
BerichtOnderwerp: Re: Storm Alexander Whitey   Storm Alexander Whitey Icon_minitimedi sep 11 2012, 19:02

Code:
[table align=center cellpadding=0 cellspacing=0 background=http://img339.imageshack.us/img339/2403/kader1b.png width=550 height=500][td valign=top]<div style='padding-right: 5px; margin-top: 6px; margin-left: 240px; margin-right: 5px; margin-bottom: 6px; width: 305 px; height: 488px; overflow: auto; text-align: justify;'>[font=Times New Roman][size=12][color=#000000]Text

[right][i]was signed[/i]  &nbsp;[b]S. A. Whitey[/b][/right]
[/color][/size][/font]</div>[/td][/table]
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Storm Alexander Whitey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» » Alexander
» >> Alexander Matthew de Ravin <<
» The Arrival of a Bad Storm
» . Alexander Vanitas
» raging through the storm. [open]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-