PortalIndexI love you (taiga) HpD5UwnI love you (taiga) 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I love you (taiga)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimezo sep 09 2012, 10:53

alois had taiga al een hele lange tijd niet meer gezien. hij vroeg zich af of taiga ziek was. hij zocht haar over al maar hat de hoop opgegeven. hij was naar het grasveldje gegaan en ruste daar wat. zolang hij taiga niet gezien had was hij uit zijn humeur geweest. hij had iedereen afgesnaut en was boos op iedereen.hij miste zijn lieve vriendin en was zo bezorgd om haar.hij keek even over het grasveld heen maar zag taiga daar ook niet.hij was zo ongerust.O taiga was je er maar weer zei alois mompelend.hij deed zijn ogen dicht en dacht diep na.hij miste haar zo.tranen gingen over zijn wangen heen.alois moest erg huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimezo sep 09 2012, 11:06

Taiga liep over het grasveld, ze was hier een poos niet geweest. Toch kon ze zien dat er niets veranderd was. Het gras nog even groen en de lucht nog even blauw. Taiga ging in het gras zitten en keek voor zich uit. Toch was er een ding anders. Er was niemand te zien, waar was iedereen toch? Het enige wat Taiga kon horen was het gefluit van de vogels in de verte. Opeens zag ze Alois in de verte lopen. Hij was best ver weg. Taiga stond op en zwaaide naar hem. Toen pas zag ze dat hij huilde. Wat was er aan de hand? Taiga liep naar hem toe en keek naar z'n gezicht. ''Hey, Alois. Wat is er aan de hand?'' vroeg Taiga bezorgd. Met haar hand veergde 'ze een traan van Alois wang. ''Lang niet gezien'' zei Taiga en glimlachte lief. Om eerlijk te zijn had Taiga Alois ook best wel gemist.

[o sorry dat het zo kort is maar ik was al zo lang niet meer online dat ik even weer in m'n character moet komen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimema sep 10 2012, 19:22

alois voelde een hand over zijn wang gaan.hij had al eerder en stem gehoord maar wist nu zeker wie het was toen hij de hang voelde.zo zacht al zijde.het was duidelijk taiga.''Lang niet gezien'' hoorde hij haar zeggen.hij glimlachte weer en omhelsde haar.hij was zo blij dat taiga weer terug was.hij had gehoord dat ciel,boris en freddie voor de grap van plan was om taiga aftepakken en hij was bang dat dat gelukt was.hij keek haar lief aan.hij was blij dat ze terug was.hij houd zo veel van haar.waar was je al die tijd?hij glimlachte weer en liet haar los.hij blooste een beetje.

(snap ik wel hoor:P)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimedi sep 11 2012, 18:44

Alois glimlachte en onhelde Taiga. ''waar was je al die tijd?'' Zei Alois. Taiga glimlachte blij toen ze naar Alois z'n gezicht keek, hij bloosde een beetje. Het zag er weer net zo lief uit als altijd. Even hielt Taiga haar hoofd schuin en haalde haar schuiders op. ''Het is een lang verhaal'' Zei Taiga. Als ze alles vertelde wat er was gebeurt dan was ze nog wel uren bezig dus ze besloot om de kortere versie van het verhaal te vertellen.''Ik was bij m'n ouders langs geweest''. Als ze vertelde wat er allemaal was gebeurt zou Alois niet blij worden. Hoe kon ze tegen hem zeggen dat haar ouders het te gevaarlijk hier vonden en dat ze daarom eigenlijk hier niet meer mocht zijn. Ze was weg gelopen, hoe kon ze dat zeggen. Taiga wist dat ze niks geheim voor Alois moest houden maar dit kon ze niet zomaar zeggen. Taiga glimlachte vrolijk. ''Het was gezellig'' Zei Taiga zonder enkele sombere emoties. Niemand kon zien dat Taiga eigenlijk verdrietig was, zelfs Alois niet. Daarvoor kon Taiga te goed acteren. Taiga wist dat ze het later toch moest gaan zeggen, maar nu was het te vroeg om het te vertellen. Ze moest snel een ander onderwerp vinden omdat ze wist dat Alois kon gedachten lezen. ''Maar hoe gaat het met jou?'' zei Taiga en keek vriendelijk naar Alois. Het hielp om er niet over na te denken, nu kon ze weer echt glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimewo sep 12 2012, 18:18

alois glimlachte,''Het is een lang verhaal'' hoorde hij taiga zeggen.hij had verwacht dat er een lang verhaal kwam dus ging hij al vast klaar zitten om het aan te horen.''Ik was bij m'n ouders langs geweest''hoorde hij taiga zeggen.in plaats van dat hij een lang verhaal had verwacht kreeg hij maar kortaf antwoord.het laatste wat taiga zei kon hij neit verstaan.hij voelde een koude rilling door hem heen gaan en keek naar taiga.hij had plotseling een verdrietig gevoel maar zag dat taiga neit verdrietig was.hij had wel wat anders in haar gedachte een klein beetje gehoord door haar praten heen maar hij had zich er niet op geconcetreert. ''Maar hoe gaat het met jou?hoorde hij haar zeggen.hij glimlachte.Het gaat wel goed...heb luka terug en hem een nieuwe broer loki..geweldig ging het hier..alleen heb roakes allang neit gesprokenhij zuchte heel eventjes.hij vondt het wel jammer dat hij roakes al een tijdje niet had gezien maar ze bleven goede vrienden dat wist hij zeker.hij keek lief naar taiga en gaf haar een kus.hij was blij dat ze terug was en dat was het enige dat even voor hem gelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimezo sep 16 2012, 16:55

''Het gaat wel goed...heb luka terug en hem een nieuwe broer loki..geweldig ging het hier..alleen heb roakes allang neit gesproken'' Zei Alois. Taiga glimlachte toen ze Luka z'n naam hoorde want ze wist nog wel hoe verdrietig Alois was toen hij weg was. Gelukig is hij er weer. Maar toen Alois zei dat hij een nieuwe broer had keek Taiga een beetje verbaast. Alois gaf Taiga een kus. ''Sinds wanneer heb je een nieuwe broer?'' vroeg Taiga verbaast. Ze wist niet eens dat je een nieuwe broer kon krijgen, misschien wel een broertje maar anders kon je het toch geen broer noemen. Misschien wel een stiefbroer maar een officiele broer zou het nooit zijn. ''Bedoel je niet dat het je stiefbroer of halfbroer is?'' vroer Taiga en hielt haar hoofd schuin en keek naar Alois.

[Alweer een kort bericht maar je snapt vast wel waarom ;p]
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimema sep 17 2012, 19:19

alois had de vragen gehoord die taiga stelde.Het is een echte broer alleen ik kende hem alleen via een foto... hij flimlachte klein.ook hij zelf was verbaast toen hij wist wie zijn nieuwe broer was..oke nieuw kon je het niet noemen.hij stopte weer met gelimlache en keek even vedrietig.weet je dat ik bang was dat er iets erstig met je gebeurt was? hij zuchte even en keek weg van taiga.

(ook ik had vandaag niet heel veel tijd en ngeen insperatie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimema sep 17 2012, 21:16

''Het is een echte broer alleen ik kende hem alleen via een foto... '' zei Alois en glimlachte klein. Taiga knikte, ook al had ze de foto nog nooit gezien. Ze was we benieuwd hoe Alois z'n 'nieuwe' broer er uit zag. Opeens keek Alois even verdrietig, alsof hij bezorgd was. Misschien had hij haar gedachten toch gehoort. ''weet je dat ik bang was dat er iets erstig met je gebeurt was?'' zei Alois. Taiga lachte even. ''Waarom zou je dat denken'' zei Taiga. Haar lach klonk nu wel een beetje nep, want Alois had eigenlijk wel gelijk. Taiga had niet veel geluk de laastste tijd. Eerst was ze echt ziek en nu had ze did. Taiga haar ogen werden even groot. Misschien was dat wel de reden dat ze hier niet meer mocht zijn. Omdat haar ouders dachten dat ze hier ziek was geworden. Misschien moest ze toch een brief sturen. Taiga wist niet meer wat ze moest doen. want straks was dat het probleem niet. Misschien miste ze haar wel gewoon. Maar ze zouden moeten wetyen dat Taiga hier niet weg wilde. Ze wilde niet weg van haar vrienden, en ze wilde al helemaal niet weg van Alois. Taiga slikte toen ze er aan dacht. Maar realiseerde dat Alois bezorgd was. Moest ze dit zeggen? ''Ehmm..Alois...'' Mompelde Taiga zacht en ze keek somber naar de grond
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimedi sep 18 2012, 15:05

alois had neit echt gehoor wat taiga zei in het begin...hij hoorde plotseling wel haar gedachtes.al door de bliksem getrokken schrok hij.''Ehmm..Alois...'' hoorde hij taiga zeggen.hij zag dat taiga somber naar grondt keek en sloeg een arm om der heen.Vertel maar wat er is...je gedachte zei dat je niet van mij me weg wou...wat betekend dat? hij hield taiga dicht tegen zich aan.hij had het gevoel dat ze zo ging huilen en dat wou hij niet.hij hield van taiga en als taiga verdrietig was of iets anders dan voelde alois zich net zo ellendig als haar.hij zuchte zachtjes en keek naar taiga die met een sombere blik zat.eigelijk wist hij niet meer wat hij moest zeggen en zei dus maar een tijdje niks. ze vogels floten maar toch werd alois er dit keer niet vrolijk van.het grasveld leek wel geen grasveld maar een somberveld en hij voelde zich plotseling erg verdrietig.hij wist neit hoe het kon maar wist wel dat taiga ook vast een zeker niet lekker had gevoeld.


(sorry voor het best wel korte verhaal heb echt geen insperatie meer...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimewo sep 19 2012, 15:22

Alois sloeg een arm om Taiga heen. Taiga slikte even en wist dat ze het nu echt moest zeggen. ''Vertel maar wat er is...je gedachte zei dat je niet van mij me weg wou...wat betekend dat?'' zei Alois. Taiga wile het hem vertellen maar het enige wat ze kon zeggen was meer stotteren. ''Ehmm..nou..'' zei Taiga en bleef toen even stil om even goed te bedenken hoe ze het ging zeggen. Gewoon zeggen dat ze was wegelopen van huis zou stom zijn. ''Ik had het wel leuk bij m'n ouders maar nu willen m'n ouders dat ik hier weg blijf. Zij hadden namelijk ook gehoort dat ik ziek was en ze gafen deze academy de schuld, ik weet ook niet waarom'' zei Taiga en beet op haar lip. ''M'n ouders zijn veel te streng, ze willen dat ik hier weg ging...Dus ik liep weg van huis..'' zei Taiga, de laastse zin fluisterde ze even want ze durfde het niet hard op te zeggen. Taiga keek naar Alois om te kijken wat hij dacht. Hij had het gemakkelijk hij kon gedachten lezen maar Taiga moest naar de gezichts uitdrukkingen kijken en die waren vaak nep. Dus wat zou Alois er van denken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimewo sep 19 2012, 19:21

alois's gedachte sloegen op hol toen taiga de laaste zin zachtjes fluisterde.hij was best geschrokken terwijl zijn gezicht nog steeds verbaast stond.hij wist dat taiga zijn gevoel van zijn gezichtuitdrukkig zou lezen maar hij wist op een een of andere manier niet hoe hij moest kijken.hij voelde zich in de war. hij wou echt niet dat taiga weg ging en wat hat haar ziekte nou met de academy te maken. alois was toch ook niet ziek geweest dus waarom zou taiga dan ziek worden van deze academy.hij zuchte even en er ging een traan over zijn wangen.hij wou het neit hij wou het niet..hij wou neit dat taiga weg ging..hij wou neit dat zijn ware liefde weg ging.hij hield echt super veel van haar.hij was verdrietig en liet dat ook zien in zijn gezichtuitdrukking.hij wou erg gaan huilen maar hield zich in."wat erg...je mag niet van deze school weg....i-ik....hou van je...g-g-hij stotterde erg."ga alsjeblieft neit weg!"de laaste schreewde hij een beetje.hij barste in huilen uit.hij wou neit weer iemand verliesen...niet weer.hij huilde en huilde door en het was neit te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Taiga
.
.
Taiga

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEPosts : 251
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: fire Magician
Klas:
Partner: What is a flower without the sun, what is the earth without the sky? What am I without you? That is why I tell you … I love you, Alois

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimeza sep 22 2012, 10:41

Alois zuchte even, er gleed een traan over z'n gezicht. Taiga legde haar hand voor haar mond. Want dit was precies wat ze probeerde te voorkomen. Ze wilde niet dat Alois huilde, ze vond het juist zo leuk als hij lachte. Maar wat kon Taiga nu nog doen, dit was geen omnderwerp waar je om kon lachen. "wat erg...je mag niet van deze school weg....i-ik....hou van je...g-g..'' stotterde Alois. Taiga kon zien dat Alois z'n tranen met moeite tegen hielt. "ga alsjeblieft neit weg!" Riep Alois. Taiga hielt haar hoofd schuin en beet op haar lip. ''Ik ga ook niet weg, m'n ouders weten niet eens dat ik hier ben.. En zo wil ik het voorlopig ook houden'' mompelde Taiga. Ze vond het vreselijk dat ze hier niet mocht zijn van haar ouders. Maar het ergst vondt ze ook nog wel dat ze gewoon was weggelopen. Hoe egoistisch kon je wel niet zijn. Taiga glimlachte bitter. ''Het is best egoistisch van me, ik weet het. Maar ik wil hier gewoon niet weg'' zei Taiga. Als ze ooit weer naar haar ouders ging zou ze zeggen dat het haar spijt, maar wanneer is ooit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

I love you (taiga) UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitimeza sep 22 2012, 15:18

alois stopte met huilen. taiga was blijkbaar dus weggelopen van haar ouders, hij vondt het best wel erg voor haar..ook al snapte alois haar wel hij wist dat taiga verdriet had.hij glimlachte weer. hij wist dat taiga het leuk zou vinden als hij lacht."je moet gewoon naar je ouders gaan vindt ik.je meot srry zeggen en zeggen dat joun ziekte niks met deze academy hefet te maken"hij zuchte eventjes.hou wou mischien wel niet dat taiga weg ging maar hij wou ok niet dat ze ruzie haar met haar ouders...hara ouders dacht hij nog wel.hij zuchte en keek naar de wolken ze zagen er grijs uit en hij wou niet dat het ging regenen, voor de zekerheid pakte hij al vast zijn paraplu en deed hem open. het begon te regenen en hij hield de paraplu boven taiga en hem zodat ze neit nat werden.



(mijn konijn is vandaag overleden en het ging regenen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I love you (taiga) UTL8oxA PROFILE
I love you (taiga) UTL8oxA MAGICIAN

I love you (taiga) Empty
BerichtOnderwerp: Re: I love you (taiga)   I love you (taiga) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I love you (taiga)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» love is a disaster (alois,Sasori, Taiga and Roakes)
» Terug op de wereld (alois,hannah,Taiga en Roakes)
» Is this love?
» Just love..
» Kom dan Safje.. Kom maar hier.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-