PortalIndexPijn. HpD5UwnPijn. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Pijn.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:18

Donovan was op de rug van zijn draak Selethen eerst naar Diva gevlogen. Ze was erg kwaad op hem geweest maar op dat moment moest ze gelukkig Savador hebben. Toch vreesde Donovan dat hij zeer binnenkort ook aan de buurt zou komen. Nu zat hij samen met Selethen aan de rand van het meer. Hij had zijn verbrandde voeten in het water en het brandde als de hel. ''Ik vervloek die verdomde man met zijn idiote marteltechnieken'' gromde Donovan zacht. Selethen naast hem stemde met hem in door wat rook door zijn neus uit te blazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:23

Antony was er weer,hij had zijn tas op hun etage gedropt en was op zoek gegaan naar Donovan. Hij was begonnen op de velden maar daar was hij niet dus was hij naar het meer gekomen,daar zag hij een schim zitten en hij liep er dan ook naar toe. Maar hij bleef enkele meters van hem vandaan staan. "Donovan?"vroeg hij aan hem en keek hem afwachtend aan. Hij moest met iemand spreken die eerlijk zou zijn over Savador,en daar was hij de geknipte persoon voor. "Laat dan op zijn minst iemand helpen die hem evenzeer haat als jij"zei hij nog,hij had gehoord wat hij over Master Savador zei,en hij wou hem jelpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:30

Donovan keek met een ruk om toen hij iets hoorde. Naast hem deed zijn draak hetzelfde. Toen Donovan zag dat het Antony was ontspande hij wat en zei wat tegen de draak zodat die ook rustig ging liggen maar wel alert naar Antony bleef kijken. ''En met hem neem ik aan dat je op Savador doelt Antony'' zei Donovan kalm tegen hem. ''Ga zitten'' zei hij daarna met een hoofdknik naar de rots in de buurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:35

Antony liep naar de rots toe en zette zich daarop neer. "Ik duid daarmee inderdaad op Savador"zei hij tegen hem en keek even naar de draak en knikte even naar het beest. "Ik wil met je praten,over wat er hier gebeurd is"zei hij tegen hem en keek hem even kort aan. Op zijn gezicht merkte je geen enkele emotie,aleen was hij verbaasd dat hij hem had herkend. Veel zouden gezegd hebben dat hij een ander was,maar Donovan had mesen kennis. "Ik heb ook vernomen dat hij ook schoolhoofd is"zei hij tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:40

''Spijtig genoeg wel ja'' zei Donovan en richtte zijn blik op het meer. Het was eerder op goed geluk dat hij Antony herkend had. Hij had het gehoord aan zijn stem maar van uiterlijk zou hij niet zeggen dat het Antony was. ''Wat wil je precies weten? Veel heb ik er ook niet van meegemaakt. Bijna direct nadat Savador zogezegd gepromoveerd was heb ik in die vervloekte kerkers gezeten. Ik ben net ontsnapt dankzij Selethen'' zei Donovan en streek de draak even over zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:43

"Je moet vast wel iets weten van wat er hier gebeurd is. Savador gat hier voor boeten Donovan,ik zal tegen hem vechten tot er uiteindleijk een neervalt,misschien ben ik het misschien een ander,maar hij boet voor wat hij bij jou en ook voor wat hij bij Diva deed"zei hij tegen hem en balde zijn vuisten even. Dan nam hij een kleine steen vast en ketste die op het water. Hij dacht na over wat hij zou moeten doen met hem. Maar er was ook die legendarische Magican,die kon voor problemen zorgen,zowel voor hem als oor Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:49

''Dat gaat je nog vies tegenvallen Antony. Ik geef het niet graag toe maar Savador is een flink stuk machtiger sinds hij met de Heer van het Duister omgaat. Ik heb diens krachten mogen aanschouwen en geloof me daar kun je niet tegenop. Savador redden we misschien nog wel maar niet als de Heer van het Duister meevecht. Hem moeten met iets anders af zien te leiden'' zei Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 16:53

Antony keek hem aan en dacht nog steeds na. "Ik kan hulp inschakelen van oude vrienden van me,die kunnen hem wel bezig houden"zei hij nadenkend tegen hem. Maar Savador zouden ze nog te pakken krijge,Antony zijn krachten waren gedurende de tijd dat hij moest vechten voor zijn familie sterk gegroeid,iedereen was sterker geworden,zelfs degene van wie hij het niet had verwacht. "En Diva weet jij hoe het daarmee staat"vroeg hij aan hem en streek even over zijn kin.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:04

''Ik dacht er zelf over om een legendarische magican te bestrijden met een andere legendarische magican. Er moet er vast wel een zijn die ons wil helpen'' zei Donovan en keek naar Antony. Toen Antony over Diva begon richtte Donovan zijn blik weer op het meer. ''Als je soms met haar wou praten dan kan ik je nu al vertellen dat dat verspilde moeite is. Ze houd van Savador weet je nog, zielsveel zelfs. Die zal je niet zomaar ompraten. Die zal ook pisnijdig worden als jij tegen Savador wilt vechten'' zei Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:09

"Dat lijkt me een goed idee,dan zullen we er naar een opzoek moeten gaan die ons wilt helpen,maar ik betwijfel het wel"zei hij tegen hem en keek nog steeds over het meer. Toen begon hij een antwoord te geven over Diva. "Dat is nu net het probleem,ze is te veel bij hem,en als ik haar moest aanvallen krijg ik Celedë weer tegen,en daar heb ik geen zin in. Diva is sterk,dus we zullen ook haar moeten bezighouden,ik val aleen Savador aan,en niemand anders"zei hij tegen Donovan. Hij keek even rond en dacht dan weer na over hoe ze Diva buiten spel konden werken. Met Celedë,maar hij wou haar hier niet dieper in sleuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:14

''Ik wil haar geen pijn Antony. Niet meer in elk geval. Ze heeft inmiddels mijn respect gekregen. Als je van een man als Savador kan houden is dat toch wel iets om respect voor te tonen. Hoe dan ook wat ik wil zeggen is dat ik haar best wil tegenhouden maar niet als het haar pijn doet'' zei Donovan. Selethen keek Donovan even verwijtend aan. Je bent week geworden mijn vriend leken de ogen van de draak te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:24

"Ik kan haar geen pijn doen zonder Celedë te verliezen en ik wil haar ook geen pijn doet,mijn respect heeft ze al heel lang. Maar we moeten haar voor enkele uren weg krijgen van Savador en iemand moet haar bezighouden. Ze bezit een inmense kracht die ons als het ware direct kan doden, mijn vriend. Daarom wil ik haar niet op het slachtveld zien"zei hij tegen hem en keek bedenkelijk naar zijn spiegelbeeld,misschien met die beschermer van haar daar kon hij wel wat mee. Maar die zou niet luisteren naar hem. Of hij moest aan Celedë vragen of ze het aan die gast wou vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:29

Alsof Donovan Antony's gedachte kon lezen keek hij de jongen naast hem recht aan. ''Jij denkt aan Solomon niet?'' zei hij ineens. ''Solomon is Diva's beschermer. Is zo'n beetje bijna altijd om haar heen te vinden tenzij ze bij Savador is. Die heeft een enkel aan Solomon. Waarschijnlijk omdat hij hem als een bedreiging ziet'' zei Donovan. Die haalde even droog zijn schouders op. ''Ongelijk geef ik hem niet. Solomon is niet bepaald de lelijkste. Als ik een vriendin had gehad dan zou ik die ook ver uit de buurt van Solomon houden'' zei hij. Donovan begreep wel goed waarom Antony Diva liever niet op het slagveld zag. Hij had vaak genoeg tegen haar gevochten in het verleden. En daarbij als ze net als haar neef Imeth in zo'n monsterwezen kon veranderen konden ze het helemaal schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:36

"Solomon inderdaad,hij zou Diva kunnen afleiden,maar hij luistert niet naar me"zei hij tegen hem. Toen grijnsde hij even,hij was zelfs even bang geweest in het begn om Celedë kwijtte raken.Maar naar wie zou Solomon wel luisteren? Naar Celedë misschien,maar het was de vraag of ze zou meewerken aan dit. "Naar wie zou hij luisteren? Naar Haji misschien"zei hij tegen hem en keek even bedenkelijk naar de rond,maar dan keek hij ook weer op naar Donovan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:42

Daar moest Donovan even over nadenken. Naar wie zou Solomon luisteren? ''Wie weet naar Haji. Maar Solomon is de slechtste niet. Wie weet luisterd hij ook wel naar jou. Als je het niet probeert weet je het niet'' zei Donovan tenslotte. Hij keek even naar zijn draak. ''Wat vind jij Selethen?'' vroeg hij kalm. De draak maakte een soort bromgeluid. Donovan keek even om. ''Selethen stelt de leraar Air magic voor, Master Akito. Waarom? Geen idee maar ja. Het zijn wel beide lucht magiers'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:49

"Antony dacht na en streek over zijn eigen kin. "Die Akito kan wel in ons voordeel spelen. Lucht magiërs zijn wel vriendelijker tegen elkaar. Ik denk dat ik is ga praten met hem,oftewel met Solomon"zei hij tegen hem en keek hem even aan. Donovan was anders geworden tegenover hem. Vroeger konden ze elkaar naar de haren vliegen en nu zaten ze hier een babbeltje te slagen. Ach,mensen veranderde. "Je bent bedankt Donovan"zei hij tegen hem en grijnsde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:53

Donovan glimlachte even kort. ''Alles om me van die verdomde pijn aan m`n voeten af te leiden'' grijnsde hij. Hij liet zich achterover in het zachte gras vallen maar hield zijn voeten in het water. Een kalme lente bries stak even op. ''Trouwens als je nog iemand zoekt die snel contact op moet nemen met Selavin. Hij is een oude vriend van mijn ouders dus ik kan hem iets sneller bereiken dan anderen'' zei Donovan met gesloten ogen tegen de zon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 17:57

Hij glunderde even en keek hem even aan. "Als je hem kan bereiken ik moet weten wat hij van deze zaak afweet"zei hij tegen hem en stak zijn handen even in zijn zakken. De zwarte schede glansde in het licht,en dat gaf hem een misterieuze gloed. De zon was al aan het wegzakken. "Als jij nou is naar die legendarische magiêr zoekt,trouwens die pijn van je voeten is snel op te lossen met helingsmagie van het water,en ik heb die ooit is geleerd dus"zei hij tege hem.


(Eten)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Donovan.
.
.
Donovan.

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 18:02

''Waarschijnlijk niet veel. Hij is al ik weet niet hoe lang op Erd'' zei Donovan kalm. Hij kwam half overeind toen Antony hem vertelde over die helingsmagie. ''Man waarom heb je dat niet twintig minuten eerder gezegd.'' Hij probeerde boos te doen maar het lukte niet echt. ''Maar van water magie weet ik niks af. Tja ik blijf een vuur magier. Maar als jij me zou willen helpen dan graag'' zei Donovan die nu weer helemaal overeind zat.

(Smakelijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Antony
.
.
Antony

Pijn. UTL8oxA PROFILEPosts : 257
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra: thuis van de Dark magicans
Klas: 5 de jaars
Partner: You could say i'm in love

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitimeza dec 26 2009, 18:13

Antony keek hem droog aan en grijnsde even. "Haal je voeten uit het water ik zal wel even zien wat ik kan doen"zei hij tegen hem. Hij liep naar hem toe en knielde door zijn benen. Hij keek even naar het water en concentreerde zich daar allereerst over. Het was maar door de lesse van Shong waardoor hij geinteresseerd raakte in de kracht van het water.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://jacksonhigh.forumotion.com/forum.htm
Gesponsorde inhoud



Pijn. UTL8oxA PROFILE
Pijn. UTL8oxA MAGICIAN

Pijn. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pijn.   Pijn. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pijn.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Pijn.
» Ongelooflijke pijn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-