PortalIndexIt's confusing HpD5UwnIt's confusing 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 It's confusing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 20:24

Rayne stapte naar het grasveld. De sterren straalden aan de hemel en de maan gooide een mysterieus licht op Rayne's blauwe lokken die ze in een dot had gedaan. Ze droeg een jeans, een blauwe sweater en donkerblauwe sneakers, waarvan de veters over het natte gras streken. Ze had niks bij, enkel Drop en wat hondenkoekjes, en natuurlijk een flesje water. Dat had ze altijd bij. Waarom ze hier was? Ze had afgesproken met Sasuke. Ze moest weten wat er was tussen Rhine en Sasuke, ze moest weten wat er is. Ze ging zitten onder een hoge eikenboom. Drop ging op haar schoot zitten. Rayne gaf hem een hondenkoekje en keek over het grasveld. Overdag was het hier superdruk, maar nu lag het er verlaten bij.
Rayne keek over het grasveld. Ze zag een schim dichterbij komen over het grasveld. Ze stond op en nam Drop onder haar arm terwijl ze dichterbij kwam.

[Sasuke]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 20:43

Rayne had gevraagd of hij naar het grasveld kon komen en dat was mogelijk voor hem dus dan kwam hij ook. Hij liep op een rustig tempo naar het grasveld en hij floot een deuntje, ja hij was enorm goed gezind, maar aan de andere kant was hij ook aan het piekeren. Sasori had blijkbaar heftig gereageerd op Rhine die hem, Sasuke Uchiha had gekust. Hij was natuurlijk smoorverliefd op haar en Sasori kon daar niet mee om, hij had al enkele haatberichten onder de deur geschoven gekregen maar daar reageerde hij niet echt op. Hij arriveerde op het grasveld en hij zag Rayne met haar hondje Drop. Zij had hem duidelijk ook gezien en zijn ging naar hem toe, dus Sasuke bleef staan. Hij had een witte openstaande vest aan die zijn borstkas toonde, een zwarte kniebroek en een touw rond zijn middel gebonden, met daartussen zijn zwaard dat hij altijd bij zich had. Hij keek Rayne wat afwachtend aan "Al wat bekomen van je cocktails?" zei hij op een neutrale toon. Hij stak zijn handen in zijn zakken. HIj zette zich vervolgens met een plof neer in het gras. Hij dacht eventjes na en hij staarde voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 20:56

Sasuke keek Rayne wat afwachtend aan en vroeg toen: "Al wat bekomen van je cocktails?" Hij stak zijn handen in zijn zakken en zette zich met een plof neer en het gras. Hij staarde voor zich uit. Rayne zuchtte een beetje verdrietig en zei: "Ik heb er uiteindelijk 4 gedronken, maar er zat niet veel alcohol in. Ik was een béétje duizelig, maar niet meer..." Ze hield haar adem en en blies hem zachtjes uit. Dat maakte haar meestal rustig. "En hoe is alles met jou en..." Ze hield haar adem opnieuw in en fluisterde: "Rhine?" Ze ging liggen. Drop ging enthousiast op haar buik liggen. Hoe konden dieren altijd zo enthousiast zijn. Zij moesten zich geen zorgen maken over het leven, over de liefde, over niks, enkel of ze genoeg te eten hadden. Rayne duwde Drop van zich af en ging weer recht zitten. Ze ging op haar knieën zitten en aaide Drop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 21:12

Sasuke keek Rayne wat afwachtend aan en vroeg toen: "Al wat bekomen van je cocktails?" Hij stak zijn handen in zijn zakken en zette zich met een plof neer en het gras. Hij staarde voor zich uit. Rayne zuchtte een beetje verdrietig en zei: "Ik heb er uiteindelijk 4 gedronken, maar er zat niet veel alcohol in. Ik was een béétje duizelig, maar niet meer..." Ze hield haar adem in en en blies hem zachtjes uit. "En hoe is alles met jou en..." Ze hield haar adem opnieuw in en fluisterde: "Rhine?" Ze ging liggen. Drop ging enthousiast op haar buik liggen. Rayne duwde Drop van zich af en ging weer recht zitten. Ze ging op haar knieën zitten en aaide Drop. "Rhine, ging eerst nog met Sasori praten maar ze werd gedumpt door hem. Ik heb haar opgevangen en ze is verliefd op me geworden. Dus we zijn een koppel denk ik." Zelf was hij daar nog niet zeker van maar ze kusten elkaar dus dan kon Sasuke wel aannemen dat hij en Rhine een koppel waren? Hij keek wat nadenkend naar de verte en hij zuchtte eventjes. Hij snapte het allemaal zelf niet echt meer. Alles was zo... Ingewikkeld. Hij keek dan weer naar Rayne "Mooi dat je niet al te dronken was dan." zei hij met een lichte glimlach. Hij aaide dan met zijn hand over de kop van Drop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 21:36

"Rhine, ging eerst nog met Sasori praten maar ze werd gedumpt door hem. Ik heb haar opgevangen en ze is verliefd op me geworden. Dus we zijn een koppel denk ik." Sasuke zuchtte en keek in de verte. Toen keek hij weer naar Rayne. "Mooi dat je niet al te dronken was dan." zei hij met een lichte glimlach. Hij aaide Drop. Rayne knikte en keek naar het gras. Het waaide even en de grassprieten bogen naar beneden. Tussen het gras zag Rayne een viooltje staan. Ze plukte het, stak het steeltje tussen haar duim en wijsvinger en draaide het om en om. Daarna liet ze het vallen. Ze keek naar Drop die enthousiast heen en weer aan het lopen was. Hij had geen zorgen. Rayne zuchtte: "Waarom hebben dieren zo'n simpel leven? Ze hoeven zich geen zorgen te maken, over niks."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimema jul 30 2012, 22:41

"Rhine, ging eerst nog met Sasori praten maar ze werd gedumpt door hem. Ik heb haar opgevangen en ze is verliefd op me geworden. Dus we zijn een koppel denk ik." Sasuke zuchtte en keek in de verte. Toen keek hij weer naar Rayne. "Mooi dat je niet al te dronken was dan." zei hij met een lichte glimlach. Hij aaide Drop. Rayne knikte en keek naar het gras. Het waaide even en de grassprieten bogen naar beneden. Tussen het gras zag Rayne een viooltje staan. Ze plukte het, stak het steeltje tussen haar duim en wijsvinger en draaide het om en om. Daarna liet ze het vallen. Ze keek naar Drop die enthousiast heen en weer aan het lopen was. Rayne zuchtte: "Waarom hebben dieren zo'n simpel leven? Ze hoeven zich geen zorgen te maken, over niks."
"Inderdaad daar heb je gelijk in Rayne" zei hij en hij staarde voor zich uit. Hij had geen zin om veel te zeggen. Hij zat met zijn hoofd helemaal ergens anders. Hij zuchte diep en hij bleef met zijn blik naar de horizon staren. Het was hier zo vredig, zo rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimedi jul 31 2012, 11:14

"Inderdaad daar heb je gelijk in Rayne" zei Sasuke. Hij staarde voor zich uit. Hij zuchtte diep. Het zag ernaar uit dat Sasuke vandaag niet veel zou zeggen. Fijn, het werd weer een saaie avond voor haar. Een avond zoals alle anderen. Het begon Rayne echt te vervelen, ze zou binnenkort wel iemand nieuw zoeken waarmee ze haar avonden mee kon doorbrengen, tot Sasuke weer wat meer begon te zeggen. Tot alles weer normaal was. Rayne zuchtte en keek naar de grond. Ze haalde Drops lijn tevoorschijn en maakte hem vast. Ze stond op, keek naar Sasuke en vroeg: "Ik ga eventjes wandelen met Drop. Ga je mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimedi jul 31 2012, 19:55

"Mooi dat je niet al te dronken was dan." zei hij met een lichte glimlach. Hij aaide Drop. Rayne knikte en keek naar het gras. Het waaide even en de grassprieten bogen naar beneden. Tussen het gras zag Rayne een viooltje staan. Ze plukte het, stak het steeltje tussen haar duim en wijsvinger en draaide het om en om. Daarna liet ze het vallen. Ze keek naar Drop die enthousiast heen en weer aan het lopen was. Rayne zuchtte: "Waarom hebben dieren zo'n simpel leven? Ze hoeven zich geen zorgen te maken, over niks."
"Inderdaad daar heb je gelijk in Rayne" zei hij en hij staarde voor zich uit. Hij had geen zin om veel te zeggen. Hij zat met zijn hoofd helemaal ergens anders. Hij zuchte diep en hij bleef met zijn blik naar de horizon staren. Het was hier zo vredig, zo rustig. Rayne zuchtte en keek naar de grond. Ze haalde Drops lijn tevoorschijn en maakte hem vast. Ze stond op, keek naar Sasuke en vroeg: "Ik ga eventjes wandelen met Drop. Ga je mee?" Sasuke stond op en knikte "Natuurlijk, ik zal meegaan." Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep mee eenmaal Rayne begon te wandelen. "Waarom wou je dat ik naar hier kwam?" zei hij en hij keek met een rustige glimlach. Hij keek voor zich uit en wandelde op een rustig tempo zodat Rayne kon volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimewo aug 01 2012, 19:22

Sasuke zuchtte en knikte. "Natuurlijk zal ik meegaan." zei hij. Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep mee. "Waarom wou je dat ik naar hier kwam?" vroeg Sasuke met een rustige glimlach. Hij keek voor zich uit. Rayne haalde haar schouders op. "Gewoon, ik moest even met je spreken na de Jolly Jester. Waarom was jij zo plotseling weg?" zei ze rustig. Ze keek naar Drop die plots begon te rennen. Ze trok zacht aan de lijn en bukte zich naar Drop. Ze gaf hem een koekje, dat zou hem wel even kalmeren, hoopte ze. Ze stapte weer rustig verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:22

"Inderdaad daar heb je gelijk in Rayne" zei hij en hij staarde voor zich uit. Hij had geen zin om veel te zeggen. Hij zat met zijn hoofd helemaal ergens anders. Hij zuchte diep en hij bleef met zijn blik naar de horizon staren. Het was hier zo vredig, zo rustig. Rayne zuchtte en keek naar de grond. Ze haalde Drops lijn tevoorschijn en maakte hem vast. Ze stond op, keek naar Sasuke en vroeg: "Ik ga eventjes wandelen met Drop. Ga je mee?" Sasuke stond op en knikte "Natuurlijk, ik zal meegaan." Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep mee eenmaal Rayne begon te wandelen. Hij stak zijn handen in zijn zakken en liep mee. "Waarom wou je dat ik naar hier kwam?" vroeg Sasuke met een rustige glimlach. Hij keek voor zich uit. Rayne haalde haar schouders op. "Gewoon, ik moest even met je spreken na de Jolly Jester. Waarom was jij zo plotseling weg?" zei ze rustig. Ze keek naar Drop die plots begon te rennen. Ze trok zacht aan de lijn en bukte zich naar Drop. Ze gaf hem een koekje. "Omdat ik niet met dronken mensen overweg kan sinds ik zelf niet drink. Dus daarom ben ik weggegaan. Je ging opeens weg dus ik dacht dat je even alleen wou zijn." Hij keek voor zich uit en zweeg voor de rest, hij wachtte rustig op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:37

"Omdat ik niet met dronken mensen overweg kan sinds ik zelf niet drink. Dus daarom ben ik weggegaan. Je ging opeens weg dus ik dacht dat je even alleen wou zijn." zei Sasuke. Hij keek voor zich uit en zweeg. Rayne knikte. "Alleen zijn moest niet per se, maar het kon misschien wel helpen om alles beter op te vatten," zei ze zacht. Ze hield even halt om een beetje te drinken. Ze legde Drops lijn op de grond omdat hij er rustig uit zag en dronk haar flesje. Plots begon Drop de duisternis in te rennen. Ze gooide haar fles water op de grond en begon zonder iets te zeggen te rennen. Ze riep: "Drop! Kom terug! Help!!" Ze rende op haar hardst, maar zag geen steek en was dus eigenlijk hopeloos bezig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

It's confusing UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimewo aug 01 2012, 20:42

"Omdat ik niet met dronken mensen overweg kan sinds ik zelf niet drink. Dus daarom ben ik weggegaan. Je ging opeens weg dus ik dacht dat je even alleen wou zijn." zei Sasuke. Hij keek voor zich uit en zweeg. Rayne knikte. "Alleen zijn moest niet per se, maar het kon misschien wel helpen om alles beter op te vatten," zei ze zacht. Ze hield even halt om een beetje te drinken. Ze legde Drops lijn op de grond omdat hij er rustig uit zag en dronk haar flesje. Plots begon Drop de duisternis in te rennen. Ze gooide haar fles water op de grond en begon zonder iets te zeggen te rennen. Ze riep: "Drop! Kom terug! Help!!" Ze rende op haar hardst, maar zag geen steek en was dus eigenlijk hopeloos bezig. Sasuke verbrak het zegel in zijn nek en hij veranderde in zijn demoonvorm. Hij vloog richting de duisternis, maar als Shadraan en wanneer hij sharingan activeerde zag hij dus perfect in het donker. Drop rende maar verder en al snel had Sasuke de les van de hond vast. Hij vergrendelde het zegel toen hij op de grond stond en hij liep richting Rayne met Drop aan zijn zijde. "Geef de hond in het vervolg aan mij als je gaat drinken." Hij gaf de les weer aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Florence

Miss Florence

It's confusing UTL8oxA PROFILEReal Name : Talita c;
Posts : 230
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood
Klas: My own.
Partner: Love is for the weak people

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitimedo aug 02 2012, 10:29

Sasuke liep achter Drop aan. Al snel had hij de lijn van Drop vast. Hij liep terug met Drop naar Rayne. Hij zei: "Geef de hond in het vervolg aan mij als je gaat drinken." Hij gaf de les weer aan haar. Rayne knikte en zei: "Hij was gewoon zo rustig en ik dacht dat hij ging blijven staan, normaal blijft hij altijd staan als ik de lijn even loslaat en op de grond zet." Ze draaide de lijn stevig om haar pols. Ze keerde terug om haar spullen te zoeken en als ze ze had, wandelde ze weer verder met de hond stevig aan de lijn. Hij zou beter niet nog eens ontsnappen. "Het spijt me dat ik weer zo vreselijk onhandig ben, zoals altijd. Ik denk dat ik nog moet leren hoe ik deftig een glas of een lijn moet vasthouden." Ze glimlachte. Ja, ze was onhandig, maar als Sasuke dat niet leuk vind, dan moest hij maar gaan. Ze keek naar Drop die nog steeds onrustig in het rond aan het springen was. "Er is vast iets mis met hem, normaal is hij altijd rustig als ik erbij ben. Hij blijft echt altijd staan als ik hem even loslaat." zei ze bezorgd. Rayne bukte zich naar de husky en keek naar zijn blauwe ogen. Drop bleef rondspringen, maar Rayne staarde diep in zijn ogen. Het dier ging zitten. Rayne stond op en de hond begon weer te springen. "Ssst, Drop!" riep ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



It's confusing UTL8oxA PROFILE
It's confusing UTL8oxA MAGICIAN

It's confusing Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's confusing   It's confusing Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

It's confusing

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Confusing what is real

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-