PortalIndexThis can't be good... [Sasori] - Pagina 2 HpD5UwnThis can't be good... [Sasori] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 This can't be good... [Sasori]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sasori
.
.
Sasori

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This can't be good... [Sasori]   This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:17

Sasori keek haar niet aan "Als jij wilt dat het zo afloopt, dan eindigt het hier." Hij liep op haar af en keek haar aan voor de eerste keer zonder een kille blik. Ze keek naar hem op. "Ik dacht net dat het zo goed ging tussen ons." Hij omhelsde haar eventjes Ze sloot haar ogen even bij zijn omhelzing. Dat ging het ook...ik was gelukkig... Fluisterde ze zacht. "Ga maar naar je Sasuke, misschien kan hij je wel die dingen geven die ik niet kan." Hij zette zich weer op zijn bed en hij staarde voor zich uit. Ze bleef even staan. ze twijfelde maar ze ging langzaam naar hem toe ze knielde voor hem neer met een trillende hand ging ze naar zijn wang ze streelde ze voorzichtig. Het spijt me zo Sasori ik heb je echt nooit willen kwetsen, je verdient zoveel beter... Zei ze zachtjes ze keek hem aan een laatste traan kwam nog uit haar oog. "Jij verdient beter dus ga maar naar je nieuwe vriendje. Ik wil even alleen zijn." Hij haalde haar hand van zijn gezicht. Hij wendde zijn blik af en staarde afwezig naar de muur en haalde het verband van zijn hand en hij ging met zijn vingers over het genaaide deel, hij begon weer te huilen, hij schokschouderde en hij klemde zijn kiezen op elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This can't be good... [Sasori]   This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:31

"Jij verdient beter dus ga maar naar je nieuwe vriendje. Ik wil even alleen zijn." Hij haalde haar hand van zijn gezicht. Hij wendde zijn blik af en staarde afwezig naar de muur en haalde het verband van zijn hand en hij ging met zijn vingers over het genaaide deel, hij begon weer te huilen, hij schokschouderde en hij klemde zijn kiezen op elkaar. Ze kon het niet meer aan om hem zo te zien ze kwam bij hem op bed zitten en ze trok hem naar zich toe ze liet zijn hoofd op haar schouder rusten en ze suste hem. Niet huilen lieve sasori alsjeblieft niet huilen.... Ze streelde hem over zijn rug en ze drukte een kleine korte zoen op zijn kruin ze vond het verschrikkelijk voor hem ze wist het niet was Sasuke de ware? Was dat wat har hart haar wilde zeggen? Maar waarom voelde ze nu dan zoveel pijn als Sasori leed? Volle maan was over 3dagen en dan verwachtte sasori een antwoord. Ze bleef sasori over zijn rug aaien het maakte haar even niet uit dat hij haar zo weer van zich af zou duwen haar uit zijn kamer gooien nee nu wilde ze gewoon dat hij niet meer huilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Sasori
.
.
Sasori

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 380
This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra with a little bit of earth magic to bring my puppets alive
Klas: 6
Partner: Roakes, you respect me and I respect you. I love you

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This can't be good... [Sasori]   This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 30 2012, 15:44

"Jij verdient beter dus ga maar naar je nieuwe vriendje. Ik wil even alleen zijn." Hij haalde haar hand van zijn gezicht. Hij wendde zijn blik af en staarde afwezig naar de muur en haalde het verband van zijn hand en hij ging met zijn vingers over het genaaide deel, hij begon weer te huilen, hij schokschouderde en hij klemde zijn kiezen op elkaar. Ze kon het niet meer aan om hem zo te zien ze kwam bij hem op bed zitten en ze trok hem naar zich toe ze liet zijn hoofd op haar schouder rusten en ze suste hem. "Niet huilen lieve sasori alsjeblieft niet huilen...." Ze streelde hem over zijn rug en ze drukte een kleine korte zoen op zijn kruin. "Laat me alleen zijn Rhine alstjeblieft, ga naar je vriendje, blijf niet bij mij of ik bega mezelf nog ongelukken." Hij schokschouderde nog steeds maar hij was gestopt met huilen en hij wrong zich uit haar greep. Hij schoof een eindje van haar af en hij keek afwezig naar de muur. "Ga weg" mompelde hij en hij keek haar niet meer aan. Hij wilde haar voorlopig niet meer zien. Het was té pijnlijk voor hem op dit moment en zeker in zijn toestand. Hij zuchtte diep en keek nog steeds naar diezelfde muur. Hij wilde dat ze wegging, hij wilde haar niet meer zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This can't be good... [Sasori]   This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitimema jul 30 2012, 16:01

"Laat me alleen zijn Rhine alstjeblieft, ga naar je vriendje, blijf niet bij mij of ik bega mezelf nog ongelukken." Hij schokschouderde nog steeds maar hij was gestopt met huilen en hij wrong zich uit haar greep. ze liet hem los omdat hij dat wilde. Ze wist niet wat ze moest doen maar ze stond wel op hoeveel pijn het ook deed. Hij schoof een eindje van haar af en hij keek afwezig naar de muur. "Ga weg" mompelde hij en hij keek haar niet meer aan. Ze knikte zachtjes ze wilde omdraaien maar toen herinnerde ze zich iets uit haar tas haalde ze een stukje stof met daarin een houten pop. Ze legde het op zijn bed. Voor ze zich omdraaide haar hoofd naar de grond en haar schouders omhoog ze deed haar capuchon weer op ze legde haar hand al op de klink ze slikte Vaarwel sasori... Zei ze zacht voor ze zijn kamer uitwandelde en door de gang strompelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: This can't be good... [Sasori]   This can't be good... [Sasori] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

This can't be good... [Sasori]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sasori's art.
» Really?! [sasori]
» I will keep an eye on you. [Sasori]
» This is not the right place, I think...//sasori//
» Sephi-Sasori achter dat schermpje zit...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Floors :: Floor II - Dark Magicians Dormitory-