PortalIndexLaFee's Scrabbook  HpD5UwnLaFee's Scrabbook  2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 LaFee's Scrabbook

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

LaFee's Scrabbook  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
LaFee's Scrabbook  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

LaFee's Scrabbook  Empty
BerichtOnderwerp: LaFee's Scrabbook    LaFee's Scrabbook  Icon_minitimeza jul 28 2012, 20:55

Dit is geen alledaags dagboek ooh nee hier is iedere dag ookgeïllustreerd xD

Je mag hierop reageren hoor.

[i]En ik maar denken dat ik nu eindelijk eens wat geluk zou krijgen,
MOOI NIET DUS Stare
Nee ik dacht dat de dag dat ik mijn hele familie verloor de ergste dag van mijn leven zou zijn,
Wel ik had het dus goed mis.

Alles begon nog zo rustig ik had pas de mooiste dag nja eigenlijk nacht van mijn leven achter de rug.
Eindelijk die grote stap met Sasori gezet...

LaFee's Scrabbook  Rzyeyzr_by_ranigijbels-d591ptx

Je kent het spreekwoord 'na regen komt zonneschijn' vast wel? Wel voor mij geld dat spreekwoord dus duidelijk omgekeerd.
Ik besloot om een nachtelijke duik te gaan nemen heel relaxt tot Sasuke, een gast die ik pas een paar dagen geleden had ontmoet. Ik mocht hem wel hij begreep me en zijn kijk op de dood was net zoals de mijne.
Alles ging goed tot ik het koud kreeg en ik tegen hem aan mocht kruipen om warm te blijven, opzich heel onschuldig ja tot hij de ware bedoeling onthulde, zijn gevoelens voor mij onthulde. Ik was verbaasd, maar vooral in de war ik wist niet wat ik moest doen.
Ik begon te beseffen dat hij niet de enige met gevoelens was en ik begon dus flink domme dingen te doen.

LaFee's Scrabbook  Commission___Sasuke_x_Ino_by_borammy

Natuurlijk voelde ik me schuldig maar iets iets in mij hunkerde gewoon naar zijn kalme uitstraing.
je kent karma wel? Als je wat slechts doet overkomt je iets slechts?
Dat gebeurde dus..
Sasori kwam opdagen en hij....Zelfs dit schrijven doet pijn.
Hij brak met me (ik geef hem gelijk ik heb me gedragen als een verader, een dom wicht, maar het blijft pijn doen)

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

LaFee's Scrabbook  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
LaFee's Scrabbook  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

LaFee's Scrabbook  Empty
BerichtOnderwerp: Re: LaFee's Scrabbook    LaFee's Scrabbook  Icon_minitimezo jul 29 2012, 20:24

LaFee's Scrabbook  The_scary_old_dude____by_ranigijbels-d595xhn

Vandaag --> echt kl*te

Ik heb al een hoop gekken en freaks ontmoet in mijn leven. Ik dacht dat ik het ergste van het ergste wel gezien had tot...
Ik Savador ontmoette.
Ja hij is verreweg mijn nummer 1 creep. Geloof je me niet? Kijk gewoon naar mijn tekening en je zult me wel begrijpen.
Oké in het echt is hij knapper. Hij is mooier dan de gemiddelde man van zijn leeftijd, een heel stuk mooier zelfs. Daarom heb ik me meer op het tekenen van zijn innerlijk gericht of course en dat innnerlijk? STINKT. Jep zo beschrijf ik het lekker.

Oké mischien beste blad dat ik aan het volpennen ben heb ik het zelf uitgelokt. Ik weet niet waar het mis ging mijn ongemanierdheid? Het kapotgooien van zijn wijn? Nope dat was het niet.
nee.
Het was het ontrafelen van ieder misselijkmakend, verreweg afschuwelijk detail uit zijn verleden.
En natuurlijk vond hij er niets beters op dan mij op mijn kop te slaan en me mee te sleuren naar een muffe kelder (waar ik nu trouwens ben)
Ja daar hang ik dan vastgebonden aan een muur terwijl hij steeds gekker gaat doen...

Wens me geluk blad papier waar ik mijn gedachten op neer pen x
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

LaFee's Scrabbook  UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
LaFee's Scrabbook  UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

LaFee's Scrabbook  Empty
BerichtOnderwerp: Re: LaFee's Scrabbook    LaFee's Scrabbook  Icon_minitimema jul 30 2012, 17:00

LOVE SUCKS.....

Oké de kerel die ooit heeft gezegd dat liefde leuk is? Die had het dus goed mis! En eigenlijk verdient hij dus echt wel een mot in zijn face.
Ja, ja ik weet het ik ben zelf degene die het moeilijk heeft gemaakt maar ik kan het niet meer aan ieder uur wordt het moeilijker om te kiezen ze zijn beide geweldig. Nee ik meen het echt ze zijn alletwee f*cking perfect Ik weet niet hoe ik hen anders kan beschrijven en ze bezorgen me zo'n hoop schuldgevoelens..
(natuurlijk kan ik hen niets kwalijk nemen het is allemaal mijn eigen domme schuld)

..............


WHAT DONE IS IS DONE

Ik heb het gedaan...Ik heb de knoop doorgehakt ik moet toegeven het doet pijn net alsof een stuk van mijn hart gestorven is toen ik zijn kamer uitliep. Ik voel me vreselijk om hem zo te zien om hem zo achter te laten maar ik kon het niet meer en zoals hij zelf al zei "Ga weg voor ik mezelf iets aandoe..." Ja dan was het beter dat ze weg ging de tijd zou zijn wondes helen dat wenste ze vurig ze wilde het beste voor hem dat hij gelukkig werd, want deze pijn verdient hij niet, die verdient niemand....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



LaFee's Scrabbook  UTL8oxA PROFILE
LaFee's Scrabbook  UTL8oxA MAGICIAN

LaFee's Scrabbook  Empty
BerichtOnderwerp: Re: LaFee's Scrabbook    LaFee's Scrabbook  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

LaFee's Scrabbook

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -