PortalIndexplaying for my own HpD5Uwnplaying for my own 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 playing for my own

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lightning
.
.
Lightning

playing for my own UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: playing for my own   playing for my own Icon_minitimewo jul 18 2012, 21:50

Lightning had nog maar juist enkele minuutjes geleden naar boven, naar de lucht gekeken en toen pas gemerkt dat het weer richting de avond kwam. Ah wat maakte het uit, maar de verveling dat in die tussen tijd heersde overmeesterde haar en zorgde ervoor dat ze meteen naar haar gitaar greep en weer uit haar kamer holde. Op de een of andere manier was ze echt in de stemming om een afgelegen plekje te zoeken en wat te spelen op haar elektriche gitaar. Hij was helemaal van goud, het had veel gekost maar ze had het dan ook helemaal zelf gekocht met het geld dat ze bijeen had kunnen krijgen, het was liefde op het eerste gezicht. Lightning heeft het nu al iets van Drie jaar dus nog niet zo lang, maar hij glansde nog steeds ze verzorgde het heel goed en ging er met zorg mee om. Het was dan ook heel speciaal voor haar. Maar goed. Terwijl ze verder stapte keek ze even rond en floot even kort en schel meteen daarna hoorde ze wat knorrig gegrom. Een geamuseerde grijns sierde Lightning haar lippen. Daar kwam haar brombeer Lucifer. Wat zou ze toch zonder hem moeten. Samen met de jaguar die naast haar liep ging ze richting het enige geluid dat ook nog redelijk kalmerend kon zijn naast muziek dan natuurlijk. Met sierlijke stappen ging ze verder van de school weg. Af en toe krabde ze wat achter het oor van Lucifer die even een soort spinnend geluid maakte, maar het leek meer op het geknor van een of ander groot dik beest maargoed. Hij kop reikte juist tot aan haar middel dus moest ze niet bukken. Maar ook al was het dier al redelijk groot, hij was nog niet helemaal volgroeid. Dat zal nog wel een tijdje duren.... Na een tijdje werd het geluid van de waterval luider en luider. Een lieve sierlijke glimlach sierde haar lippen toen ze dan ook snel de waterval zag. Langzaam versnelde ze haar passen, Lucifer volgde zonder moeite, hield haar met gemak bij. Toen ze er waren liet ze zich zachtjes op de grond vallen ging toen even liggen terwijl ze naar de hemel keek. Nadat ze bijna voelde dat ze nog in slaap zou kunnen vallen, ging ze weer rechtzitten. Nam de gitaar uit haar kist en begon een rustgevend liedje te spelen. Nadat ze haar intro had gespeeld begon ze er even bij te neurïen wat al snel in een zang begon over te gaan. Lucifer was ondertussen tussen de bomen verdwenen, wat hij wel vaker deed. ze was zo in haar liedje verdiept dat ze de bezoeker niet hoorde afkomen.
-Flaviotjeh ;D-

-sorry flutje-
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

playing for my own UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitimewo jul 18 2012, 22:47

playing for my own 1608odk

Het werd sneller donkerder dan dat Flavio eigenlijk verwachtte. Misschien lag het aan hem en misschien ook wel niet. Het maakte ook eigenlijk helemaal niets uit, de tijd ging gewoon vliegensvlug voorbij en nu al helemaal. Omdat .. hij het echt ontzettend naar zijn zin had hiero en zijn coach hier hoogstwaarschijnlijk nooit niet tegen zou komen, althans dat hoopte hij. Zijn coach .. die vreselijke en walgelijke man. Bah, bah, bah. Bij die gedachten alleen al ontstond het kippenvel op zijn lichaam. Die aanrakingen voelde hij telkens opnieuw als hij er daadwerkelijk aan dacht. Ook al wilde hij daar echt niet meer aandenken. Hij wilde er gewoon niet aan denken. Echt niet. Hij wilde zich gewoon focussen op hetgeen waar hij nu mee zou beginnen, een stage lopen op SSA. Een nieuw begin en nieuwe mensen ontmoeten. Fascinerend.
In zijn dierlijke gedaante, een vos, liep hij naar verschillende plekken. Hij moest het tenslotte allemaal leren kennen hiero. Ook zal hij hier wel een tijdje zijn en stage volgen, dus was het wel handig om een beetje te weten waar wat is. Precies weten, hoefde van hemzelf niet eens. Het was ook niet noodzakelijk in zijn ogen. Maar wat wilde hij vandaag eens gaan ontdekken? Het duistere bos? Nee .. dat leek hem 's avonds niet zo verstandig in zijn eentje als lichtmagiër. Sowieso niet als een buitenstaander en daar bedoelde Flavio dan de geen duistere magie magiërs mee. Pfft. Wat klonk dat als een uiterst moeilijke zin. Let's try it. 'Met buitenstaander bedoel ik de geen duistere magie magiërs.' Pfft. Wat logisch? Het klonk zo .. tsja, lastig.
Gelukkig kwam Flavio in zijn gedachten al gauw op een plek waar hij heen wilde, en dan vooral op dit tijdstip. De waterval. Een bijzondere plek. Daar waar je de maan perfect kan zien en het licht van de maan prachtig op de golfjes en spatters van het water verscheen. Met een snelle pas liep hij naar de plek, die hij in zijn gedachten had; De waterval. Maar nog voordat hij er was hoorde hij een 'hard' geluid. Na ja. Echt hard was het niet echt. Tenslotte stopte hij en veranderde hij weer in zijn natuurlijke en menselijke gedaante. De gedaante die hij het liefste aanhield, want dit vond hij toch wel het prettigst van allemaal. Niet bang hoeven zijn voor bepaalde roofdieren, alhoewel. Flavio is gelukkig geen konijntje of iets in die richting, want dan zou hij echt doodsbang zijn. Want wat kan een konijntje nou tegenover een of ander sterk roofdier? Inderdaad.. Niets. Maar dat even ter zijde.
Na een tijdje het, voor zover hij kon zien, roodharige meisje te hebben bespied besloot deze jongeman maar gewoon op haar af te stappen. Wie weet was ze ook wel een stagiaire? Wie weet was ze ook wel heel aardig? Wie weet? Alles was mogelijk, dus ook .. Maar daar wilde Flavio eigenlijk niet over nadenken. No thanks. Hij streek zijn kleding even glad en stapte tenslotte naar de waterval toe, daar waar het roodharige meisje zich ook bevond. Hij probeerde niet luidruchtig er naar toe te lopen, maar met succes ging dat niet. Nee. Hij trapte een aantal keren op een takje wat behoorlijk hard en duidelijk 'krak' zei. Maar zich er iets van aantrekken? Nee echt niet. Hij zou er niet eens over nadenken. Met diezelfde pas liep hij nog steeds op het meisje af en eenmaal naast haar te staan. Alhoewel zij zat/lag. Stopte met lopen en keek op het meisje neer. 'Gegroet baryshnya. Mag ik u wellicht vergezellen op deze schitterende avond én plek?' De beleefdheid in zijn ondertoon spatte er gewoon daadwerkelijk vanaf. Tegenover andere en dan vooral meisjes moet je al jongeman altijd beleefd zijn. Dat hoorde er gewoon bij als je een vent was en tenslotte was hij een 'vent' van drieëntwintig. Ergens behoorlijk oud, als hij er zo over nadacht.


-Baryshnya is in het Russisch Jongedame.

Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

playing for my own UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitimedo jul 19 2012, 20:18

Lightning genoot van haar muziek, van de spelen met haar snaren en die dan ook voelen trillen onder haar vingers door. het was een rustgevend gevoel, iets dat ze maar zelden heeft door al de nachten die haar uitputte.j Ze had nog maar zelden werkelijk goede rust want je kwam wel overal iemand tegen, of je het nu wou of niet. Iets waar ze bij haar thuis nooit problemen mee gehad doordat het bos priveterrein voor haar was geweest, maar hier was dat natuurlijk niet zo. Dus moest ze wel voorzichtiger zijn ook al was dat moeilijker dan ze had gedacht. Light verloor zichzelf in haar muziek, luisterde naar de klanken die er perfect uitkwamen, de ene wat langer dan de andere. Maar die rust en kalmte werd al snel verstoord toen ze het geluid hoorde van een tak dat kraakte. Haar licht grijze ogen waren weer open, de muziek was gestopt en langzaam draaide Lightning haar hoofd en keek de jonge gast ontspannen aan dat te danken was aan haar eigen gitaar. 'Gegroet baryshnya. Mag ik u wellicht vergezellen op deze schitterende avond én plek?' sprak hij beleefd. Ze deed alsof ze er over nadacht, haalde toen haar schouders op en klopte op het plekje gras naast haar. "Sure" Sprak ze met haar rustgevende en melodieuze stem. terwijl ze enkele plukjes haar van voor haar ogen weg veegde. "Niet alle avonden zijn even schitterend als deze hoor" Sprak ze op een rustige toon en keek hem lief glimlachend aan. Ondertussen nam ze haar gitaar en bergde die toen weer veilig op. Ze wou niet dat het beschadigd of heel vuil zou worden. Lightning was benieuwd of hij werkelijk vlak naast haar ging zitten of wat verder af. Het was altijd wel leuk om de bewegingen of de reactie's van een andere te moeten raden en ongeduldig te moeten wachten op de uitkomst ervan. Ze keek hem geduldig aan terwijl ze nog alleen de kist met de gitaar op slot deed. Niet dat ze vind dat hij het zou stelen, nee belange niet, zo dacht Lightning niet, het was gewoon iets dat haar gewoonte was. Omdat ze heel gehecht aan de gitaar was, dus niemand kon het haar kwalijk nemen, als iets je dierbaar is dan zorg je er toch goed voor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

playing for my own UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitimedo jul 19 2012, 21:37

De muziek die het meisje maakte was behoorlijk goed. Iets wat Flavio haar echt niet na zou doen, echt niet. Hij was bar slecht in muziek maken, alhoewel hij er wel graag naar luisterde. Muziek was toch wel iets wat je veel tegen kwam en hoorde. 'Mooie muziek maak je. Plus je hebt een prachtige gitaar,' zei hij tegen het meisje en knikte met zijn hoofd. Ze had echt een prachtige gitaar, haar gitaar had een mooie glans en een prachtige kleur. Iets wat hij zelf ook zou kopen, nou ja. Als hij iets met muziek had op dié manier, want nee.. op die manier heeft hij echt helemaal niets met muziek. Alleen luisteren en naar videoclips kijken, maar meer dan dat heeft hij er ook niet mee. Echt niet.
'Gegroet baryshnya. Mag ik u wellicht vergezellen op deze schitterende avond én plek?' Zijn Russisch. Was altijd al een pracht taal geweest naar zijn mening. Maar geef toe? Het klinkt ergens toch best betoverend? Misschien denken sommige mensen aan de verkeerde kant, maar daar dacht Flavio echt niet aan als hij Russisch sprak. Hij vond het gewoon een pracht taal en dat is een van de vele redenen waarom hij nou juist voor Russisch heeft gekozen naast zijn thuistaal -> Novaans. Hij bleef er zo over na denken en niemand zal zijn Russische taal kunnen afnemen. Ergens hoopte hij van harte dat ze het goed vond dat hij hier bij, of beter gezegd naast haar zou gaan zitten. Een kloppend geluid hoorde hij, waardoor hij weer op het meisje neer keek. Betekende dat geklop op het stukje gras naast haar dat hij erbij mocht zitten? "Sure" Yes. Ze vond het goed. Oké. Ergens klonk dat heel erg vreemd, vooral omdat hij dit meisje gewoonweg niet kende. En dan praatte hij al zo in zijn gedachten.
"Niet alle avonden zijn even schitterend als deze hoor" Daar had het meisje gelijk in. Het was een schitterende avond en zulk soort avonden moet je gewoon beleven, heerlijk. En dan vooral op plekken zoals deze, want dit is een prachtige plek. Een plek waar het water vanuit de watervallen alleen maar mooier wordt, vanwege bepaalde lichtvallen. Licht.. Ook al zoiets waar Flavio zielsveel van houdt. Het was de magie van zijn thuiswereld, het was de magie die goed bij hem paste. Het was de magie waar hij nu stagiaire voor was op SSA. 'Dat weet ik.' Ja. Dat wist hij wel degelijk en juist daarom was hij ook hier.
Uiteindelijk besloot hij naast haar te gaan zitten en slaakte een korte zucht. Ergens was hij ontzettend benieuwd naar wie dit meisje precies was en hoe ze heette. Plus hoe oud ze was, of ze een leerling was of een stagiaire of misschien zelfs wel een lerares was. Je weet maar nooit. Ze oogte als een leerling, maar schijn bedriegt. 'Ik zal me even voorstellen. Flavio, de nieuwe stagiaire Light magic.' Altijd beleefd blijven, dat was iets wat gewoon moest van hemzelf en zijn ouders. Even keek Flavio het meisje aan en dacht even na over welke magie dit meisje zal beheersen. Ergens doet ze hem denken aan Fire magic, maar dat leek hem ergens ook weer heel onlogisch. Hij zal het vanzelf wel merken en zij, het meisje dus, zal het zo meteen vanzelf wel vertellen. Leek hem dan tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightning
.
.
Lightning

playing for my own UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noelani
Posts : 4399
Points : 10
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire|Darkness
Klas: Master Savador
Partner: I know everything happens for a reason, but sometimes i wish i knew what that reason was...

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitimevr jul 27 2012, 19:17

Lightning haar ogen gleden even naar de horizon. het was altijd prachtig om die te zien zakken. En vanaf dat ze hier op school was gearriveerd had ze die nooit gemist, deels doordat ze zo de tijd dan beter kon inschatten, maar natuurlijk hielp Lucifer ook mee. Nu ze aan hem dacht, verbaasd keek ze even vluchtig ongezien rond. Waar was die jaguar nu toch weer.Waarschijnlijk zal hij zich niet snel laten zien doordat er nu iemand bij was gekomen. Het was een echte brombeer die Lucifer, maar ze zou niet zonder hem kunnen, op een of andere manier. Toen de gast had gezegt dat ze een mooie gitaar had Lightning even kort geglimlacht niet zo'n kleintje, maar een grote glimlach waarbij haar ogen even twinkelden. Hij kwam toen uiteindelijk ook naast haar zitten. De meeste deden dat ook, dus soort van had ze het bij hem ook wel verwacht. Lightning had vele talen geleerd, inclusier Russichs, oke het was niet haar beste taal maar het was goed genoeg om een stevig lang gesprek te kunnen starten. Af en toe zou je haar nog wel op enkele klankfoutjes betrappen, maar dat vond ze helemaal niet zo erg. Dus toen hij iets russichs had gezegt keek ze even verbaasd en geamuseerd naar hem op. 'Dat weet ik.'Hoorde LIghtning hem zeggen. Light kon het niet laten door even lichtjes te grinniken, en streekw eer enkele plukjes haar van voor haar licht grijze ogen. 'Ik zal me even voorstellen. Flavio, de nieuwe stagiaire Light magic. Stelde hij zich beleefd voor. Dus een stagiare? Interesant. Het bleef even stil, maar ze dacht even diep na. Ze haatte eigenlijk diep vanbinnen haar stem. Het was altijd een melodieuze stem dat ze had. Opzich is dat wel leuk maar wanneer je kwaad bent dan steekt dat erg tegen. De meeste denken dan dat ze niet echt kwaad is en lachen er gewoon mee. Tot ze natuurlijk de woede in haar ogen lezen. "Aangenaam" Antwoorde ze zoals gewoonlijk met die irritante melodieuze stem. "Ik ben Erza Scarlet" Begon ze, en ook zoals gewoonlijk met haar fake naam. Ookal al zou hij niet van Shadra komen, ze was gewoon niet van plan om haar ware identiteit aan niemand niet te ontchullen."Ik heb shadraans bloed maar ook Raziaans" legde ze glimlachend uit. "Ben je hier nog maar juist aangekomen? Want ik heb je eerlijk gezegt nog niet een keertje gezien." Vroeg ze rustig en keek hem afwachtend aan.

-flutje-
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Flavio

Master Flavio

playing for my own UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Zoë
Posts : 2255
Points : 0
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light magic.
Klas: Too old for that.
Partner: Someone destroyed me and it can't be healed.

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitimezo jul 29 2012, 13:08

Het leek wel alsof ze het niet verwacht had dat deze jongeman genaamd Flavio Russisch zou spreken, maar dat was gewoon zijn thuistaal naast Novaans. Een prachtige taal was het, dat moest hij gewoonweg toegeven. Het was zijn trots naast zijn blonde lange haren, echt waar. 'Dat weet ik,' sprak de jongeman nadat het meisje "Niet alle avonden zijn even schitterend als deze hoor" tegen hem zei. Natuurlijk wist hij dat, want anders was hij hier natuurlijk niet? Hoe logisch kon iets wezen?
'Ik zal me even voorstellen. Flavio, de nieuwe stagiaire Light magic.' Altijd beleefd zijn en blijven, dat was gewoon een noodzakelijk iets in zijn ogen of naar zijn mening of hoe je het dan ook wilde noemen. Het maakte hem werkelijk waar niets uit, maar je moest nou eenmaal beleefd zijn. "Aangenaam" Oké.. ? Hij zou toch echt verwachten dat ze haar naam zou zeggen, of was dat misschien is Novaans? Dat je - je naam er achteraan zei? Het zal allemaal wel, maar juist op dat moment toen hij naar haar naam wilde vragen zei ze haar naam, of beter gezegd stelde ze zich voor als "Ik ben Erza Scarlet" Even knikte Flavio met een glimlach op zijn gezicht met zijn hoofd, niet te lang want dan zou hij misschien weer last van zijn nek krijgen en daar had hij ook absoluut geen zin in. "Ik heb shadraans bloed maar ook Raziaans" Oké, interessant. 'Ten eerste, leuke naam heb je. Ten tweede, interessant.' Meer wist hij dus echt niet te zeggen, want wat moest hij met die informatie? Moest hij dan linea direct een vooroordeel over haar klaar maken? Hij wist het niet, echt niet. "Ben je hier nog maar juist aangekomen? Want ik heb je eerlijk gezegt nog niet een keertje gezien." Flavio begon zich bij haar eerste woorden al af te vragen of je dat zo goed aan hem kon zien, maar het lag er dus gewoon aan dat ze hem nog nooit eerder had gezien. Tsja, dat was ook een optie geweest alhoewel hij zelf toch echt zou verwachten dat je ook niet iedereen zou kunnen hebben gezien. 'Ja ik ben hier pas, ik ben dus alles een beetje aan het ontdekken zo maar even te zeggen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



playing for my own UTL8oxA PROFILE
playing for my own UTL8oxA MAGICIAN

playing for my own Empty
BerichtOnderwerp: Re: playing for my own   playing for my own Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

playing for my own

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Playing with him.. or her?
» Just Playing
» playing
» Playing with water.
»  just playing piano

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-