PortalIndexYou hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 HpD5UwnYou hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 You hate this, right? ║ Mats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Sasuke
.
.
Sasuke

You hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 361
You hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark magic and fire
Klas:
Partner:

You hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: You hate this, right? ║ Mats   You hate this, right? ║ Mats - Pagina 2 Icon_minitimewo jul 18 2012, 00:04

Ze liet haar hand onder zijn knie glijden en begon hem te kietelen. Mats proestte het letterlijk uit van het lachen en schoot overeind. Zijn ogen waren wijd open gesperd. Tári kon haar lach niet inhouden. Mats trok haar tegen zich aan, weg van zijn knie en kuste haar nogmaals. Hij verlangde enorm hard naar haar en dat wist ze vast goed genoeg. Mats keek naar haar en zei met een nep-zielige blik: "Ik wil het echt weten lieve schat" Tári kon het niet laten te lachen. Ze sloot haar ogen even en beet op haar lip. Ze opende haar ogen en knikte: 'Weet ik. Dat heb je me nu al ongeveer vijf keer gezegd.' Ze grinnikte even. 'Beloof me eerst dat je mij niet de kietel dood geeft als ik het je vertel.' Ze keek Mats afwachtend aan. Hij schudde zijn hoofd "Ik zal het deze keer laten." zei Mats met een glimlach. 'Oke, je wilde toch bij me zijn vandaag?' Hij knikte heftig met zijn hoofd van 'ja'.
'Kan je je nog herinneren dat ik je zei dat ik piano speel? Of in elk geval, kan spelen.' Mats knikte nogmaals en zei dan "Jep" Hij herinnerde zich het heel goed. 'Ik vroeg je toch een keertje of je samen iets wilde spelen? Aangezien je vandaag toch niks te doen hebt, wordt het nu is tijd dat je die afspraak na komt, niet?' Ze drukte een kus op Mats lippen en hield haar hoofd vervolgens iets schuin. Ze glimlachte even en zei zacht: 'Dan is het aan jou om nog iets anders te verzinnen om te doen.'
Mats grijnsde "Hetgene wat ik wil doen, dat komt daarna wel. Gaan we dan naar je piano? Ik heb mijn viool bij liefste" zei hij zachtjes. Hij stond op en nam Tári's hand. Hij trok haar recht en kuste haar weer passievol. Hij liep samen met haar naar haar etage/ kamer. Hij floot Neltharion bij zich die een spin net had verorbert. Hij ging netjes op Mats' schouder zitten...

(maak jij nieuw topic? :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
 

You hate this, right? ║ Mats

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I lied ║ Mats
» A Tale Of Melodies ║ Mats
» New family and old friends ║ Mats
» Hate ║ Cat
» I hate it

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Waterfall-