PortalIndexViktor? HpD5UwnViktor? 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Viktor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Viktor?   Viktor? Icon_minitimedo dec 17 2009, 20:43

Diva liep met lichte onzekere passen door de gangen heen. Waarom was ze ook zo stom geweest Viktor op te zoeken. Hij moest zowiezo niets van haar hebben en Diva wist niet eens of hij hier eigenlijk nog wel was. Toch wou ze hem graag even spreken en ze had de meeste kans hem in de bibliotheek tegen het lijf te lopen. Diva merkte dat naarmate ze de bibliotheek naderde ze steeds langzamer ging lopen. Uiteindelijk liep ze naar binnen toe. De ramen lieten het schemerige buitenlicht door maar, geen Viktor. Diva zuchte even zacht teleurgestelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimedo dec 17 2009, 21:32

''Op zoek naar iemand Diva?'' Viktor stond vlak achter haar. Hij was een kop groter dan Diva en nu hij zo dicht achter haar stond keek hij op haar neer. Hij had een valse trek rond zijn grijns. Zijn groene ogen leken zich zowat in haar te boren. ''Het verbaasd me dat je niet bij Savador bent. Aan de andere kant eigenlijk ook weer niet'' zei hij kalm terwijl hij langs haar liep naar een boekenkast. ''In elk geval niet na wat ik vernomen heb'' zei hij terwijl hij de planken afspeurde naar een boek. Hij trok een dik boek uit de kast en liep ermee naar tafel. ''Trouwens ik had niet iets voor je'' zei hij zonder op te kijken. Viktor haalde uit zijn zak een klein doosje en schoof dat over de tafel richting Diva. Nu keek Viktor haar wel even aan. ''Gefeliciteerd met je zeventiende verjaardag Diva'' zei hij kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimedo dec 17 2009, 21:38

Diva schrok en draaide zich met een ruk om toen ze een stem achter zich hoorde. ''Viktor'' bracht ze eerst verbaasd uit. Nadat ze de verbaasde reactie van haar gezicht had geveegd keek ze hem even glimlachend aan. ''Eigenlijk zocht ik jou'' zei ze zacht. Haar glimlach verdween toen hij over Savador begon. ''Hoe bedoel je?'' Misschien klonk het iets botter dan ze had gewild. Zonder haar blik van Viktor af te wenden liep ze naar de tafel toen hij daar een klein doosje naartoe schoof. Ze opende het en zag een prachtige ring erin zitten. In de ring stonden dezelfde woorden gegrafeerd als Viktor zojuist tegen haar had gezegd. ''Viktor, je hebt het onthouden'' glimlachte ze naar hem. Ze pakte de ring uit het doosje en deed die om. Ze bewonderde hem even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 14:49

Viktor glimlachte even naar Diva. ''Laat maar zitten Diva. Vergeet wat ik heb gezegd'' zei hij. ''Ik ben blij dat je hem mooi vind'' vervolgde hij terwijl hij een bladzijde omsloeg. Naast hem had hij een kladblok liggen. Af en toe schreef hij wat op. ''Waarom zou ik jouw verjaardag vergeten Diva? Denk je echt dat ik het na al die jaren niet onthouden heb'' vervolgde hij. Zijn groene ogen keken even naar haar op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 15:03

Diva bleef even staan. Daarna liep ze naar Viktor toe en omhelsde hem. ''Ik vind het echt een mooi cadeau, bedankt'' zei ze zacht tegen hem. Ze liet hem weer los en ging op de stoel naast Viktor zitten. ''Wat lees je?'' vroeg ze nieuwschierig. ''Sorry als ik irritant ben'' zei ze daarna zacht maar wel glimlachend terwijl ze even naar haar schoot keek. Ze draaide met de ring rond haar vinger en voelde opnieuw de gravering erin. Het was een vrij simpele ring met maar een steen, maar toch vond Diva hem hoe dan ook prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 20:17

Viktor schrok even toen Diva hem omhelsde. Lichamelijk contact was hij niet gewend en al helemaal niet van Diva. Hij slikte even onhoorbaar. Haar huid voelde zijde zacht. Viktor wou zich net los maken uit haar omhelzing toen ze hem zelf al losliet. Hij keek even opzij toen ze naast hem kwam zitten en glimlachte even kort. ''Je bent heel irritant Diva'' grijnsde hij. ''Maar ik weet een hele leuke spreuk tegen mensen die irritant zijn'' ging hij nog steeds grijnzend verder. In zijn gedachte sprak hij een spreuk uit zorgde daarbij dat hij niet het oogcontact met Diva verloor anders mislukte zijn spreuk. Daarna richtte hij zich weer op zijn boek. ''Dans ze, Diva'' zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 20:27

Diva keek even verbaasd op toen Viktor over een of andere spreuk begon. Toen hij haar recht aankeek was het bijna onmogelijk voor Diva om haar blik af te wenden van die starende groene ogen. Ze kon niets anders doen dan er recht in te blijven kijken. Pas toen ze Viktor's verdere woorden hoorde werd het haar duidelijk wat hij had gedaan. Ze had geen controle meer over haar eigen lichaam. Zonder dat ze het wou stond ze op en maakte haar voeten danspassen. ''Erg grappig Viktor. Maar alstjeblieft kun je me laten stoppen met dansen'' zei ze sarcastscih.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 20:32

Viktor grijnsde inwendig. Hij stond op en draaide zich om naar Diva waarna hij tegen de tafel leunde. ''Ik weet niet. Je bent een erg goede danseres Diva'' zei hij treiterend. Hij trok zijn vest uit zodat hij nu alleen zijn shirt nog aanhad. Zo kon hij zich iets makkelijker bewegen. Toen Diva langs hem kwam gedanst pakte hij haar bij haar hand beet en draaide haar naar hem toewaarna hij zijn hand op haar middel legde. Zijn andere hand greep die van Diva iets steviger beet en begon zo met haar mee te dansen. Hij keek grijnzend op haar neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 20:54

''Kom op Viktor. Dit is niet leuk meer'' zuchtte Diva die het dansen tegen haar wil nu inmiddels wel eens zat begon te worden. Ze schrok toen Viktor haar vastgreep en met haar rondzwierde dwars door de bibliotheek. Toch voelde Diva dat hij nerveus was. Hij oefende een grote druk uit op haar middel en kneep haar hand zowat fijn. Ondanks dat was hij een vrij goede danser. Hoe kon het ook anders. Viktor kwam net als Diva uit een rijk gezin en daar was het zo'n beetje gewoon dat de kinderen op dansles gingen. ''Viktor ontspan'' glimlachte ze naar hem. Ze merkte wel dat hij wat afstandelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 21:21

Viktor ontspande zich wat. Hij danste zo nog een tijdje door met Diva. Uiteindelijk verbrak hij de spreuk en stopte met dansen. Toch bleef hij Diva nog even vasthouden. Hun gezichten waren heel dicht bij elkaar nu met maar enkele milimeters afstand. Viktor slikte opnieuw ditmaal misschien wel hoorbaar voor Diva omdat ze zo dichtbij stond. Zo dicht bij Diva had Viktor nog nooit eerder gestaan. Bij geen enkele vrouw. Ja zijn moeder misschien maar dat telde niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Diva
Gestorven
Gestorven
Diva

Viktor? UTL8oxA PROFILEPosts : 1319
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic
Klas: vijfdeklasser/ de mentorklas van Master Savador.
Partner: I hope you can forgive my sins Savador.

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 21:30

Diva keek Viktor recht aan. Ze moest nu wat omhoog kijken om hem in zijn ogen aan te kijken. Diva boog zich iets naar voren. Haar lippen raakte nu bijna die van Viktor. Ze kon zijn ademhaling voelen. Ze had hem bijna gekust maar week net op tijd naar achteren. ''Ik kan je niet zoenen Viktor. Als ik dat zou doen dan zou ik Savador veraden'' zei ze zacht en wende haar blik schuin af naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitimezo dec 20 2009, 21:42

Viktor schudde even licht zijn hoofd. Hij pakte Diva's gezicht vast en drukte een kus op haar lippen. Na een aantal tellen liet hij haar los. ''Ik kan beter gaan'' zei hij zacht. Zwijgend verzamelde Viktor zijn spullen en liet Diva en de bibliotheek ver achter zich. Hij kon niet geloven dat hij haar gezoend had. Niet nadat hij zichzelf had voorgehouden geen relaties te nemen. Haar lippen hadden zacht aangevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Viktor? UTL8oxA PROFILE
Viktor? UTL8oxA MAGICIAN

Viktor? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Viktor?   Viktor? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Viktor?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Viktor

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall :: The Library-