PortalIndexa lot of troubles....[open] - Pagina 2 HpD5Uwna lot of troubles....[open] - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 a lot of troubles....[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 15:19

"Dat was ik al voor ik je kende Rhine, ik heb ze niet allemaal op een rij." zei hij met een glimlach. Rhine zuchtte. Kijk dat soort dingen moet ik dus van tervore weten! Zei ze met een grijns "Hmm... Zelfs een plan B gaat niet helpen meid. Mijn besluit staat vast en ik krijg hoofdpijn van al dat 'mij door elkaar schudden' plannetje van je..Hm" Hij grinnikte ze stoptte nog niet met schudden, maar hij liet haar gewoon doen sinds hij te lui was om zich te verzetten. "Jij weet niet wat plan B is dus ik zou nog niet zo zeker zijn dat het niet werkt.: "I will not die Rhine, dat is een van de dingen waarvoor ik vecht, om te leven, om andere mensen gelukkig te maken en als dat inhoudt dat ik tegen meneertje de dood moet vechten, dat heb ik daarvoor over, want dat is hetgene wat jou gelukkig zou maken.. Hm Ze stopte met schudden en ze keek hem nog steeds verbaasd aan. "Nog steeds, mijn besluit staat vast.. Hm" Ze kreeg een grijns op haar gezicht. best je vraagt erom hier komt plan B! Bij die woorden nam ze zijn hand beet en trok ze hem naar het water waar ze hem een pootje lapte zodat hij erin viel. Hij kwam niet boven maar er verscheen een helrood oranje licht dat zich omhoog werkte en een een paddenstoelvorm in het water vormde met Deidara erbovenop. Het roodoranje water daalde neer en Deidara stond weer voor Rhine "Nog steeds... Mijn besluit staat vast, ik ga hem verbannen en ik weet een verbanningsritueel.. Geleerd van het oude koppeltje..Hm" Hij grijnsde en keek Rhine met een brede grijns aan, hij ging doen wat hij gepland had en niets ging zijn gedachten nog doen veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 15:50

Hij kwam niet boven maar er verscheen een helrood oranje licht dat zich omhoog werkte en een een paddenstoelvorm in het water vormde met Deidara erbovenop. Rhine keek er stom verbaasd naar. Het roodoranje water daalde neer en Deidara stond weer voor Rhine. Ze zette een stap achteruit. "Nog steeds... Mijn besluit staat vast, ik ga hem verbannen en ik weet een verbanningsritueel.. Geleerd van het oude koppeltje..Hm" Hij grijnsde en keek Rhine met een brede grijns aan. Ze schudde haar hoofd en ze maakte een tss geluid. En jij vond sasori koppig hè? Hij was nog 10 keer erger zo verschrikkelijk koppig! Ze keek hem recht aan oké hij bedoelde het goed maar ze vond het nog steeds dom en gevaarlijk. Is er echt niets waardoor je dat dwaze plan aan de kant schuift? Vroeg ze met een zachtte stem haar hemelsblauwe ogen oorden in de zijne. Er moest toch iets zijn wat ze kon doen zodat hij stopte? Zodat hij zijn verstand ging gebruiken?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 16:51

Hij kwam niet boven maar er verscheen een helrood oranje licht dat zich omhoog werkte en een een paddenstoelvorm in het water vormde met Deidara erbovenop. Rhine keek er stom verbaasd naar. Het roodoranje water daalde neer en Deidara stond weer voor Rhine. Ze zette een stap achteruit. "Nog steeds... Mijn besluit staat vast, ik ga hem verbannen en ik weet een verbanningsritueel.. Geleerd van het oude koppeltje..Hm" Hij grijnsde en keek Rhine met een brede grijns aan. Ze schudde haar hoofd en ze maakte een tss geluid. "En jij vond sasori koppig hè? " Hij knikte "Maar ik heb nooit gezegd dat ik niet erger ben.. Hm" Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan. Is er echt niets waardoor je dat dwaze plan aan de kant schuift? Vroeg ze met een zachtte stem haar hemelsblauwe ogen oorden in de zijne. Hij schudde op een gewoon tempo zijn hoofd, hij was koppig en hij wist het goed genoeg. "Rhine, nog maar eens, mijn besluit staat vast.. Ik ga je helpen en hem verbannen. Oké, ik ga even alles klaarmaken.. Hm" Hij ging zitten en begon allerlei zegels te maken met zijn handen, hij sloot zijn ogen en hij begon de zegels een voor een te mompelen: "Ox, Monkey, Hare, Rat, Boar, Bird, Ox, Horse, Bird, Rat, Tiger, Dog, Tiger, Snake, Ox, Ram, Snake, Boar, Ram, Rat, Yang Water, Monkey, Bird, Dragon, Bird, Ox, Horse, Ram, Tiger, Snake, Rat, Monkey, Hare, Boar, Dragon, Ram, Rat, Ox, Monkey, Bird, Yang Water, Rat, Boar, Bird!" Hij opende zijn ogen en riep "Roep hem op.. Hm!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 17:23

Hij knikte "Maar ik heb nooit gezegd dat ik niet erger ben.. Hm" Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan. Ze grinnikte nu ook. Zijn er nog van die trekjes waar ik van moet weten? Vroeg ze met een grijns. "Rhine, nog maar eens, mijn besluit staat vast.. Ik ga je helpen en hem verbannen. Oké, ik ga even alles klaarmaken.. Hm" Ze zuchtte even en knikte toen ze keek naar wat hij aan het doen was. Hij ging zitten en begon allerlei zegels te maken met zijn handen, hij sloot zijn ogen en hij begon de zegels een voor een te mompelen: "Ox, Monkey, Hare, Rat, Boar, Bird, Ox, Horse, Bird, Rat, Tiger, Dog, Tiger, Snake, Ox, Ram, Snake, Boar, Ram, Rat, Yang Water, Monkey, Bird, Dragon, Bird, Ox, Horse, Ram, Tiger, Snake, Rat, Monkey, Hare, Boar, Dragon, Ram, Rat, Ox, Monkey, Bird, Yang Water, Rat, Boar, Bird!" Ze keek ernaar en ze werd een beetje nerveus. Hij opende zijn ogen en riep "Roep hem op.. Hm!" Ze keek hem geschokt aan. hem oproepen?! Moest ze hem gaan oproepen?! Ze ging op haar knieên zitten en ze mompelde een paar woorden. Ze richtte haar hoofd naar de hemel en rook kwam uit haar mond ze sloot haar ogen de mist cirkelde om haar heen en kwamen samen tot ze een menselijke gedaante werden de gedaante waar hij haar vroeger mee om de tuin had geleid de knappe jonge man de dood die zichzelf jake noemde. Hij had een grijns op zijn gezicht en Rhine keek hem nu angstig aan haar ogen gingen soms naar deidara toe. Dit was een slaecht idee geweest een heel slecht idee. En waarom schatje heb je mij geroepen? Vroeg de dood met een poeslieve stem en een grijns. Hij had geen pupillen zijn ogen waren helemaal zwart. Hij draaide zich niet om naar Deidara hij negeerde hem en hij boog zich naar Rhine toe die helemaal verlamd was van angst.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 18:06

"Maar ik heb nooit gezegd dat ik niet erger ben.. Hm" Hij grinnikte en keek haar geamuseerd aan. Ze grinnikte nu ook. Zijn er nog van die trekjes waar ik van moet weten? Vroeg ze met een grijns. "Rhine, nog maar eens, mijn besluit staat vast.. Ik ga je helpen en hem verbannen. Oké, ik ga even alles klaarmaken.. Hm" Ze zuchtte even en knikte toen ze keek naar wat hij aan het doen was. Hij ging zitten en begon allerlei zegels te maken met zijn handen, hij sloot zijn ogen en hij begon de zegels een voor een te mompelen: "Ox, Monkey, Hare, Rat, Boar, Bird, Ox, Horse, Bird, Rat, Tiger, Dog, Tiger, Snake, Ox, Ram, Snake, Boar, Ram, Rat, Yang Water, Monkey, Bird, Dragon, Bird, Ox, Horse, Ram, Tiger, Snake, Rat, Monkey, Hare, Boar, Dragon, Ram, Rat, Ox, Monkey, Bird, Yang Water, Rat, Boar, Bird!" Ze keek ernaar en ze werd een beetje nerveus. Hij opende zijn ogen en riep "Roep hem op.. Hm!" Ze keek hem geschokt aan. Ze deed toch wat hij vroeg en ze riep hem op. Daar was hij dan. "En waarom schatje heb je mij geroepen?" Vroeg de dood met een poeslieve stem en een grijns. "Zij was niet diegene die jou wilde oproepen, ik wou dat ze dat deed." De dood negeerde hem en Rhine was verstijfd van angst "Geen slim idee van je om me te negeren.. Hm." Hij begon weer zegels te vormen met zijn handen "fire release: Hermorrhage" Hij wees met zijn vinger naar de dood en neutralizeerde al zijn krachten door een krachtige explosie die Deidara op de dood afvuurde. Deidara grijnsde en nam de dood van vanachteren beet. Hij had zijn chakra in een kleien figuurtje gestopt en dat kleefde nu aan de dood. Deidara stapte achteruit en riep "KATSU!" Deze explosie zou hem verbannen van aarde..
(yay toestemming :3)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 18:18

Rhine keek de dood recht in de ogen haar pupillen waren klein. "Zij was niet diegene die jou wilde oproepen, ik wou dat ze dat deed." De dood had geen aandacht voor hem hij vond hem maar een zielige sterveling dat vond hij eigenlijk van practisch ieder mens. Hij bleef naar Rhine kijken wachtend op een antwoord maar het antwoord kwam niet van haar. "Geen slim idee van je om me te negeren.. Hm." Bij deze woorden draaide de dood zich wel om en keek hij minachtend naar deidara hij vroeg zich af wat dat vreemde mens aan het doen was. Hij begon weer zegels te vormen met zijn handen "fire release: Hermorrhage" Hij wees met zijn vinger naar de dood. Rhine wist niet wat er gebeurde en de dood gaf geen krimp ookal wist hij wel wat er aan het gebeuren was. Deidara grijnsde en nam de dood van vanachteren beet. hij keek over zijn schouder naar deidara Zielig mens! Zei hij bits. Rhine zag dat Deidara hem onder de kleie figuurtjes deed. de dood trok alleen een wenkbrauw op. Gaan we met poppen spelen knul? Ben je daar niet wat oud voor?! Zei hij op een koele toon. Deidara stapte achteruit en riep "KATSU!" Deze explosie zou hem verbannen van aarde. de dood lachtte alleen maar terwijl zijn menselijke gedaante ontplofte en hij in zijn duistere vorm naar het midden van de aarde werd getrokken zijn lange vingers gleden nog over Rhines enkel. En in de wind was te horen: Ik krijg altijd wat ik wil vergeet dat niet.... Hij verdween samen met de mist en Rhine was zeg maar in schok ze zat ineengedoken haar hoofd op haar knieên en haar armen over haar hoofd heen. Ze maakte kleine piep en jammer geluidjes hem nog een keer zien had zoveel nare herinneringen opgeroepen zijn aanraking nog eens voelen zijn grijns aanschouwen het werd haar allemaal teveel en zijn woorden bleven maar door haar hoofd spoken. ik krijg altijd wat ik wil, ik krijg altijd wat ik wil.....
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 18:35

Rhine keek de dood recht in de ogen haar pupillen waren klein. "Zij was niet diegene die jou wilde oproepen, ik wou dat ze dat deed." De dood had geen aandacht voor hem. Maar toch was het slimmer geweest als hij dat wel deed. Hij bleef naar Rhine kijken wachtend op een antwoord maar het antwoord kwam niet van haar. "Geen slim idee van je om me te negeren.. Hm." Bij deze woorden draaide de dood zich wel om en keek hij minachtend naar deidara. Deidara keek de dood aan met een brede grijns. Hij begon weer zegels te vormen met zijn handen "fire release: Hermorrhage" Hij wees met zijn vinger naar de dood. hij keek over zijn schouder naar deidara Zielig mens! Zei hij bits. Deidara grijnsde "Wie is hier nu zielig? Ik denk dat dat jij nu bent want je loopt gewoon als een zielloze in mijn val.. Oh wacht je bent zielloos, misschien kan ik het dan wel logisch noemen.. Hm" Deidara plakte een van zijn chakra kleifiguurtjes aan de dood zijn rug. " Gaan we met poppen spelen knul? Ben je daar niet wat oud voor?!" zei de dood op koele toon. "Je zal wel anders piepen, mijn kunst is... EEN EXPLOSIE!" Deidara stapte achteruit en riep "KATSU!" Deze explosie zou hem verbannen van aarde. de dood lachtte alleen maar terwijl zijn menselijke gedaante ontplofte en hij in zijn duistere vorm naar het midden van de aarde werd getrokken zijn lange vingers gleden nog over Rhines enkel. En in de wind was te horen: Ik krijg altijd wat ik wil vergeet dat niet.... Hij verdween samen met de mist. Deidara was bekaf en hij bekeek Rhine. "Rhine... We hebben het gedaan.. Hm.." Met deze woorden werd de wereld zwart voor zijn ogen... Hij viel flauw, hij had teveel kracht gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 19:11

Deidara grijnsde "Wie is hier nu zielig? Ik denk dat dat jij nu bent want je loopt gewoon als een zielloze in mijn val.. Oh wacht je bent zielloos, misschien kan ik het dan wel logisch noemen.. Hm" Hij reageerde er niet op hij vond dit allemaal maar tijdverspilling. "Je zal wel anders piepen, mijn kunst is... EEN EXPLOSIE!" de dood moest zacht grinniken. dingen doden dat is kunst. Mensen breken dat is kunst maaar dit nee dit is geen kunst dit is idioot. Zei hij op een oude mannen toon. de dood was weg en Rhine bleef maar trillen en piepen : schock toestand. "Rhine... We hebben het gedaan.. Hm.." Met deze woorden werd de wereld zwart voor zijn ogen... Hij viel flauw, hij had teveel kracht gebruikt. Toen ze hem zag vallen ontwaakte er iets in haar en ze vond de kracht weer terug om te bewegen ze ging naar hem toe ze bekeek hem even en ze verlegde hem wat ze legde zijn hoofd op haar schoot en ze legde een koele doek op zijn hoofd. Ze glimlachtte zachtjes. bedankt.... Fluisterde ze zacht. Nu wist ze het zeker hij was een vriend een dierbare vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 20:20

Deidara grijnsde "Wie is hier nu zielig? Ik denk dat dat jij nu bent want je loopt gewoon als een zielloze in mijn val.. Oh wacht je bent zielloos, misschien kan ik het dan wel logisch noemen.. Hm" De dood reageerde niet maar dat betekende in Deidara's ogen dat hij had gewonnen. "Je zal wel anders piepen, mijn kunst is... EEN EXPLOSIE!" de dood moest zacht grinniken. dingen doden dat is kunst. Mensen breken dat is kunst maaar dit nee dit is geen kunst dit is idioot. Zei hij op een oude mannen toon. "Mijn kunst wordt niet geapprecieerd door deze bejaarde zielloze zak? Dan moet hij het maar VOELEN" De dood verdween en Rhine bleef maar trillen en piepen: schocktoestand. "Rhine... We hebben het gedaan.. Hm.." Met deze woorden werd de wereld zwart voor zijn ogen... Hij viel flauw, hij had teveel kracht gebruikt. Na een tijdje kwam hij bij en hij hoorde het "Bedankt..." Van Rhine. "Ik had... Toch gezegd dat ik het ging doen.. Hm?" Hij glimlachte en veegde wat bloed weg van zijn lip, hij was languit op zijn gezicht gevallen. "Ik heb mijn belofte gehouden en het is ons gelukt.. Hm. Je zwarte hart moet nog helen, maar de kans is er dat je weer light magician wordt. Ik heb je hart gezien dat de dood zo vreesde in zij ogen. Jij behoort tot het licht toe.. Hm" Hij sloot zijn ogen weer. Hij was enorm uitgeput en hij ademde nog zwaar voor zijn doen, maar de grijns van overwinning was niet van zijn gezicht af te vegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 20:27

"Ik had... Toch gezegd dat ik het ging doen.. Hm?" Hij glimlachte en veegde wat bloed weg van zijn lip, hij was languit op zijn gezicht gevallen. Ze depte zijn lip wat met een natte doek. "Ik heb mijn belofte gehouden en het is ons gelukt.. Hm. Je zwarte hart moet nog helen, maar de kans is er dat je weer light magician wordt. Ik heb je hart gezien dat de dood zo vreesde in zij ogen. Jij behoort tot het licht toe.. Hm" Hij sloot zijn ogen weer. ze schudde zachtjes haar hoofd. het is jouw gelukt deidara jij hebt hier al het werk gedaan. En ik weet het niet deidara hij heeft mijn licht nog steeds in zijn bezit... Ze zuchtte en ze ging langs hem liggen elke keer als ze de dood zag verzwakte dat haar ze sloot haar ogen. ik vrees dat ik nu héél lang bij je in het krijt ga staan. Zei ze bedachtzaam. Ze dacht na. Wat als ik er nu eens voor zorg dat Sasori je vergeeft? Ze zou hem wel kunnen overtuigen zo verschrikkelijk ingewikkeld zat hij niet in elkaar gewoon de juiste woorden en troeven gebruiken, of een list...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Ezreal
.
.
Ezreal

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 20:35

"Ik had... Toch gezegd dat ik het ging doen.. Hm?" Hij glimlachte en veegde wat bloed weg van zijn lip, hij was languit op zijn gezicht gevallen. Ze depte zijn lip wat met een natte doek. "Ik heb mijn belofte gehouden en het is ons gelukt.. Hm. Je zwarte hart moet nog helen, maar de kans is er dat je weer light magician wordt. Ik heb je hart gezien dat de dood zo vreesde in zij ogen. Jij behoort tot het licht toe.. Hm" Hij sloot zijn ogen weer. ze schudde zachtjes haar hoofd. het is jouw gelukt deidara jij hebt hier al het werk gedaan. En ik weet het niet deidara hij heeft mijn licht nog steeds in zijn bezit... Ze zuchtte en ze ging langs hem liggen. Deidara legde zich op zijn zij "Hemorhage houdt niet alleen het neutralizeren in, maar ook dat het langzaam zijn bezitten die met dwang zijn afgenomen of zijn verwisseld, afneemt... Hm" Rhine sloot haar ogen. " ik vrees dat ik nu héél lang bij je in het krijt ga staan." Zei ze bedachtzaam. Ze dacht na. "Wat als ik er nu eens voor zorg dat Sasori je vergeeft?" Deidara's blik klaarde op en meteen was hij een stuk energieker: "Je staat niet bij me in het krijt maar als je persé een wederdienst wilt doen, dan mag dat... Hm" Hij glimlachte breed en zei dan "Bedankt, maar ik moet even weer op krachten komen, ik heb heel veel energie gebruikt, misschien zelfs wat te veel.. Hm" Hij zweeg weer en keek haar dankbaar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine
Gestorven
Gestorven
Rhine

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Rani
Posts : 4923
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en een beetje licht
Klas: Master savador
Partner: I'm falling all over myself, dying to be someone else, I wish you would be there to walk me home cause I can't fight the world alone.

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 06 2012, 20:57

Deidara legde zich op zijn zij "Hemorhage houdt niet alleen het neutralizeren in, maar ook dat het langzaam zijn bezitten die met dwang zijn afgenomen of zijn verwisseld, afneemt... Hm" ze keek hem verwonderd aan. Dat wist ze niet een glimlach verscheen op haar gezicht. Deidara's blik klaarde op en meteen was hij een stuk energieker: "Je staat niet bij me in het krijt maar als je persé een wederdienst wilt doen, dan mag dat... Hm" Hij glimlachte breed. natuurlijk wil ik persé een wederdienst doen dat heb je dubbel en dik verdient. en zei dan "Bedankt, maar ik moet even weer op krachten komen, ik heb heel veel energie gebruikt, misschien zelfs wat te veel.. Hm" Hij zweeg weer en keek haar dankbaar aan. Ze grinnikte. Mischien? je hebt zeker teveel gebruikt dus rusten jij. zei ze gemaakt streng ze ging wat rechter zitten en ze keek even naar water. Mischien zou ze wel wat gaan zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bloodwar.rpgboard.net
Gesponsorde inhoud



a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
a lot of troubles....[open] - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: a lot of troubles....[open]   a lot of troubles....[open] - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

a lot of troubles....[open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~~Troubles~~
» It's new and all... - open
» Oeps, troubles.
» New place, new troubles
» I have some troubles... home

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-