PortalIndexthis is just stupid HpD5Uwnthis is just stupid 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 this is just stupid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celestia
.
.
avatar

this is just stupid UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimedi jun 26 2012, 16:22

Met een kwaad gezicht stapte ze door de gangen. Zwijgend de leerkracht volgen. Ze kon het nog steeds niet geloven. Vond die dat al erg? bah Tsukimiya wilde dan niet weten als ze het nog erger had gemaakt. Zou die dan zijn ontploft? Miya moest grinniken bij de gedachten. Jammer geneog was het niet stil genoeg, de rood aangelopen gezicht van de leekracht draaide zich naar haar om."Vind je het grappig om naar het kantoor te gaan van de hoofdmeester, Miya" Snauwde hij naar haar. Ze kneep haar ogen half dicht en keek hem uitdagend."Waag me nog een keer Miya te noemen" Sprak ze fel terug. Tsukimiya wou niet dat hij haar bij de korte naam aansprak."En nee ik vond het neit grappig. Ik vind het dom" Antwoorde ze nu deze keer op zijn vraag. Zijn gezicht werd nog roder. Het leek wel een tomaat. Miya moest zich echt inhouden om dat niet recht in zijn gezicht te zeggen. Een zwarte raaf kraste. Maar snel schudde Tsukimiya met haar hoofd waardoor de zwarte raaf haar ontgoocheld aankeek zijn vleugels toen spreide en weer wegvloog. Miya wist dat Agramon met plezier de leerkracht zou hebben aangevallen gewoon om haar te kunnen laten ontsnappen, maar als ze haar dan terug zouden hebben gevonden, dan zou ze waarschijnlijk nog dieper in de put zitten. De leekracht had een van de leerlingen die in het zelfde lokaal hadden gezeten als zij, en een van de slachtoffers was, al gestuurd naar de hoofdmeester zijn kantoor. Miya moest opnieuw glimlachen, Master Savador zou waarschijnlijk wel even vreemd kijken als hij die leerling binnen zou zien staan, zijn kleren helemaal verscheurd alsof er messen aan hadden gehaperd, maar dat was neit zo. Tsukimiya was nieuwsgierig hoe erg de leerling het 'ongevalletje' zou vertellen. Zij zou haar eigen verhaal zeggen. Wat kon zij eraan doen dat ze weeral de een fout antwoord had gezegt en de leerkracht haar echt pissig had gemaakt. Ze had er niet meer tegen gekunt. Had haar bank omver geduwd. De leerkacht...jah die was nog kwader geworden. En Tsukimiya ook, ze had haar magie die een eigen wil had niet meer kunnen tegen houden. Net als in haar kamer was er door heel het lokaal een tornado ontstaan gevoed door Miya haar woede. Toen ze eindelijk was uitgeraasd was heel het lokaal overhoop gehaald en enkele leerlingen waren slachtoffer geweest. Niet dat het haar bedoeling was geweest.... Geirriteerd draaiden ze een andere gang in. Tsukimiya wist dat ze bijna bij de deur van Master Savador waren. Even zuchtte zwaar, maar hield toen haar mond door de waarschuwende blik dat ze van de leerkracht voor haar kreeg. Hij klopte op de deur van de hoofdmeester en greep Miya haar arm vast."Laat me los" Sister ze woedend, maar hij wou niet luisteren. Tsukimiya had echt moeite om nu weer neit te keer te gaan. Het kon haar niet schelen als haar magie hem zou aanvallen, dan was dat gewoon een leerkracht minder.

-Master Savador-
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

this is just stupid UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimevr jun 29 2012, 00:26

this is just stupid 30caqsp
this is just stupid 15dli9


In alle ophef had hij zojuist een leerling ontvangen die nogal van streek was geweest, na één of ander incident tijdens een les. Het was ook altijd hetzelfde, hoeveel moeite hij er ook in stopte. De jeugd van tegenwoordig leek alles op te willen lossen door middel van geweld. Het domste wat je kon doen, meteen in de aanval gaan. Iemand de mond snoeren en vervolgens manipuleren was zoveel beter. Efficiënter, ook. Maar zo intelligent waren de tieners van deze tijd niet, dat wist hij onderhand wel. Het joch had hij de kans gegeven om zijn verhaal te laten doen. Uiteraard weer wezenloos geklaag waar hij verder weinig mee kon, niet veel verschillend als de rest die hier woedend of half in tranen aan kwam na een gevecht in een klaslokaal. Ironisch, hoor. Als ze dan zo graag met elkaar op de vuist wilden, dan deden ze dat maar buiten. Beter was het natuurlijk als ze het helemaal achterwege lieten, scheelde hem ook weer wat werk. De leerling had hij vervolgens naar de ziekenzaal gestuurd, waar hij een aspirientje kon halen en een beetje kon bijkomen. Tegen zijn wil in, want hij gunde leerlingen die het ook maar waagden een heisa te maken liever een lege cel in de kerkers dan een glas water en een kalmerende pil. Dat was wel een groot nadeel aan zijn werk als Schoolhoofd; gebeurde er iets waar hij normaal niks mee te maken had, dan moest hij zich er ook in mengen. Hoe weinig het hem ook kon schelen. Nu was de rust gelukkig weder gekeerd, en zat Savador half op de vensterbank voor het raam, nippend aan een wijnglas terwijl hij strak over het buitenterrein uit keek. Nog lichtelijk geïrriteerd. Werkelijk, die jongelui konden zich geen half dagje koest houden. Van de week had hij ook al in moeten grijpen om twee vechtjassen uit elkaar te houden. Ongenoegd keek hij op toen er geklop door het kantoor klonk, gevolgd door een snibbige reactie vanachter de deur waar hij 'laat me los' of iets dergelijks uit kon opmaken. Alles behalve gewild liep Savador naar de deur van het kantoor en zwaaide die tot een kleine kier open. Zijn slangachtige ogen staarden streng op Tsukimiya neer, toen naar de leerkracht die haar in bedwang hield. Hij knikte even ten teken dat hij het vanaf hier van hem over zou nemen en nam Tsukimiya met zachte dwang zijn kantoor binnen. Savador zei niets, beende enkel door de kamer. Zonder haar aan te kijken schoof hij een stoel voor zijn bureau, om haar in stilte te gemanen dat ze plaats moest nemen. Ze was veranderd sinds de laatste keer dat hij haar had gezien. Feller dan toen ze hier haast beschroomd en verlegen een kopje thee met hem kwam drinken. Zelfverzekerder. En teveel van dat laatste was alles behalve goed wanneer je je nog in de puberfase bevond, daar had hij vanaf het moment dat hij hier zijn allereerste les had gegeven ervaring mee. Daarbij was het bekend geworden dat ze familie van Norwood bleek te zijn, een zusje nog wel. En ondanks dat hij in eerste instantie absoluut niets tegen het meisje had gehad, kon het een automatische afkeer jegens haar oproepen. Maar in positiever opzicht was ze er ook knapper op geworden, vrouwelijker - dat kon hij niet ontkennen. Toch stelde het hem niet bepaald tevreden. Ze had er duidelijk een zooitje van gemaakt, en dat plezierde hem allerminst. 'Zo,' verbrak Savador de stilte op zijn bekende bittere toon en de onvermijdelijke striktheid in zijn stem. Hij stond inmiddels weer voor het raam, met zijn rug naar Tsukimiya toe, en hield zijn wijnglas in een elegante positie vast. Zijn bleke hand iets opgeheven, zijn vingers lichtjes om de steel geklemd. Behalve de pink, die tegen de rand van de voet van het glas rustte. Zoals het een Shadraanse gentleman betaamde. Hij bracht het langzaam naar zijn smalle lippen om er geluidloos een kleine slok uit te nemen. 'Ik heb vandaag al een hoop klachten over je moeten aanhoren, Vavendyor. En ik kan nu niet echt zeggen dat het me verzadigd.' Hij kon er niets aan doen dat hij haar achternaam met walging in zijn stem uitsprak. Niet zozeer omdat hij walgde om haar, niet echt. Eerder omdat het hem teveel aan Norwood deed denken. Het maakte hem al misselijk als hij alleen al aan die bebrilde kop van hem dacht. Met een strenge uitdrukking op zijn bleke gelaat keerde Savador zich uiteindelijk naar het meisje om. 'Leg maar uit,' beval hij op dezelfde rigide manier als de strikte expressie op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celestia
.
.
avatar

this is just stupid UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimevr jun 29 2012, 08:09

Geirriteerd zuchtte ze. De leerkracht hield haar maar in die ijzeren greep, het is niet alsof ze weg zou lopen ofzoiets dergelijks anders had ze dat al lang gedaan. Tsukimiya probeerde nog los te geraken want ze had zo een gevoel dat haar arm daar nu wel rood zou staan en ze had echt geen zin in een rode arm te hebben. Ze zag het niet echt zitten om terug bij Master Savador zijn. Niet om de reden zoals ze bij deze leerkracht had. Nee ze wist van haar zelf dat ze nog altijd die verwarrende gevoelens voor de master had. En dat maakte haar gespannen. Ze had gehoopt dat het net bij al de andere jongens nooit meer tevoorschijnt zou komen, en dat lukte goed maar nu wist ze dat dat bij de Master niet zo is. En dat betekende dat ze haar beschermingsmuur nog niet sterk genoeg was. En de laatste keer dat ze hier was geweest, was ze wel alles behalve wat ze nu is geweest. De door ging uiteindelijk toch open, daar stond hij en keek Miya streng aan, maar net als de eerste keer keek ze niet van hem weg en doorstond zijn blik. De master knikte toen naar de leerkracht die haar eindelijk losliet en ze haar eigen arm vast terwijl ze met een zachte dwang de kamer binnen werd gehaald. Tsukimiya ging gewoon gehoorzamend mee. Zonder dat hij iets zei schoof hij een stoel voor zijn bureau en maande zwijgend dat ze mocht gaan zitten. Tsukimiya haalde even diep adem en ging toen zwijgend zitten, maar net als de vorige keer lichtjes haar kin recht omhoog borstkas vooruit en rechte rug. 'Zo,' verbrak Savador de stilte op zijn bekende bittere toon en de onvermijdelijke striktheid in zijn stem. Miya keek de hele tijd naar de grond maar had eindelijk al haar moed opgeraapt en keek hem met haar twee verschillende oogkleuren recht aan. Ze moest nog altijd precies uitzoeken hoe ze daar trouwens aankomt. 'Ik heb vandaag al een hoop klachten over je moeten aanhoren, Vavendyor. En ik kan nu niet echt zeggen dat het me verzadigd.' Miya hoorde de walging toen hij haar achternaam zei. Ze kon zich weerhouden om niet haar ogen halfdicht te knijpen en hem zo aan de kijken. Even haalde ze diep adem."Meneer, wilt u me aanspreken bij me voornaam" vroeg ze beleefd sloeg haar ogen niet weg terwijl ze probeerde haar gevoelens net als de vorige keer in toom te houden en haar muur ermee te versterken. De hele tijd had hij uit het raam gekeken. Vond ze helemaal niet erg. Met een strenge uitdrukking op zijn bleke gelaat keerde Savador zich uiteindelijk naar het meisje om. 'Leg maar uit,' beval hij op dezelfde rigide manier als de strikte expressie op zijn gezicht. Opnieuw haalde ze diep adem."Er valt niet veel te zeggen meneer, ik verloor mijn beheersing...en mijn controle waardoor de leerlingen slachtoffer van werden. Dat was niet mijn bedoeling. Maar voor de leerkracht..."Meteen hield ze haar mond, waarschijnlijk had ze dat laatste er niet bij moeten zeggen."Sorry meneer...dat bedoelde ik niet." Ze voelde zich weer zoals vroeger. Tsukimiya wreef even vlug in haar ogen en maakte weer een dikke muur om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

this is just stupid UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimezo jul 01 2012, 02:29

this is just stupid 30caqsp
this is just stupid 15dli9


Eigenlijk had hij niet eens tijd voor lui die het zelf te bont maakten of ze te moeten ontvangen als ze weer eens de klas waren uitgestuurd. Hoe kon je je als ouder nog op straat vertonen bij zulk robuusk gedrag van je nageslacht? Schandelijk - gewoonweg schandelijk. Vroeger verliep het wel zo; ouders waren beschroomd als hun kind met de ezelshoed op in de hoek van de klas had moeten staan, werden het gesprek op het schoolplein, en bovendien had het als gevolg dat de leerlingen die zich wel gedroegen verboden werden om enig contact met de onruststoker te mogen leggen. Niet meer bij elkaar spelen, geen gesprekje, niet eens een blik. Als zijn eigen kind een rebel was zou hij direct maatregelen treffen voor het te laat was. Voor het niet meer te redden viel, zoals de meerderheid van die snotters hier op zijn school, die maften en schaften onder zijn kosten en gaan en staan waar ze maar wilden. En dan nog steeds een brutale mond. Het was onvergeeflijk. Een strafkamp, strikte thuisstudies, steeds meer verplichtingen en steeds minder vrij tijd. Dát was hoe je een onhandelbaar kind aan moest pakken. Niets soft gedoe en begrip, dat hielp allemaal niets. Kinderen waren backstabbers, verrassend bruut als ze op veel te jonge leeftijden al konden zijn. Hij kon die zwartgallige momenten uit zijn jeugd nog haarscherp herinneren. Maar Tsukimiya was in het eerste geval totaal niet zo iemand geweest. Hij wilde er het fijne van weten.
Het was nog een meevaller dat ze bereid was gewoon mee te werken, als hij concludeerde hoe de leerkracht haar bijna letterlijk mee had moeten sleuren. Een wilde bok. Zijn slangachtige ogen bekeken haar even streng terwijl hij haar statig naar haar stoel bracht. Niet in zijn aanwezigheid. Zeer zeker niet in zijn aanwezigheid, daar zou hij hoogst persoonlijk voor zorgen. Savador stond voor het raam, en stopte in een langzame handeling aan zijn achterzijde zijn overhemd in zijn broek. 'Meneer, wilt u me aanspreken bij me voornaam?' vroeg Tsukimiya op beleefde wijze. Over zijn schouder wierp hij haar even een scherpe blik toe. 'Nee,' luidde zijn simpele antwoord streng. Hij draaide zijn hoofd weer terug, haalde zijn smalle lippen weer van elkaar met een zacht ademteugje voor hij weer begon te spreken. 'Ik spreek mijn leerlingen niet aan bij de voornaam,' vulde hij zijn eigen norse woorden kalmpjes aan. Waarom zou hij ook? Het was niet zo dat hij een goede band met de studenten had, dus zag hij ook geen reden om communicatie persoonlijker te maken. Uiteindelijk keerde hij zijn lichaam naar het meisje toe om haar te verzoeken hem de nodige uitleg te verschaffen. 'Er valt niet veel te zeggen meneer, ik verloor mijn beheersing...en mijn controle waardoor de leerlingen slachtoffer van werden,' begon Tsukimiya. 'Dat was niet mijn bedoeling. Maar voor de leerkracht...' Ze kapte haar woorden abrupt af toen ze zich leek te beseffen dat ze iets teveel gezegd had. Savador trok een enkele wenkbrauw op terwijl hij langzaam bij het raam vandaan liep, richting zijn bureau. 'Sorry meneer...dat bedoelde ik niet,' voegde Tsukimiya er op een meer timide toon aan toe. 'Klaarblijkelijk dus wel,' sprak hij kortaf. 'Je hebt het de leerkracht immers niet bepaald makkelijk gemaakt.' Zwijgend zeeg Savador in elegante houding neer achter zijn bureau, zijn ene been over het andere geslagen en zijn wijnglas delicaat opgeheven. Zijn goudkleurige ogen staarden Tsukimiya een tijdje roerloos aan. 'Je bent veranderd,' concludeerde hij plotseling zacht, behalve haar uiterlijk ook doelend op haar innerlijk. 'Waarom ben je veranderd?' Alsof iemand ooit antwoord kon geven op zo'n complexe vraag. 'En door wie? Of, wellicht moet ik zeggen: voor wie?' Savador zweeg weer terwijl hij Tsukimiya met kalme afwachting aan bleef staren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celestia
.
.
avatar

this is just stupid UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimezo jul 01 2012, 09:42

Tsukimiya keek nog even naar Master Savador, maar uiteindelijk gleden haar ogen naar zijn bureau terwijl ze in haar robijn kleurige oog wreef en daarna in de helderblauwe. Hier zat ze dan weer, maar deze keer was het jammer genoeg natuurlijk niet voor een gezellige praat en met thee in de handen. Verdwaasd streek ze door haar goudbruine haren. terwijl ze Geduldig wachte. Het was niet dat ze blij was dat er enkele slachtoffers waren gevallen, maar niemand was zwaar gewond en dat was dus wat voor Tsukimiya telde. Voor de leerkracht... wel daar zou ze maar niet meer over nadenken, gebeurd is gebeurd ook al had ze niet meteen verwacht dat ze zo snel haar controle over haar magie had verloren. Dat betekende dus dat ze later als ze hier zonder straf weg zou kunnen geraken nog meer zou moeten trainen. Natuurlijk zou ze wel sterker worden waardoor haar magie dus ook, en als ze zichzelf weer niet meer kan beheersen...Ah daar zal ze later zich wel ongerust over maken. Nu is het enige wat telde dat ze zich niet stomzinnig zou gedragen bij Master Norwood. Over zijn schouder wierp hij haar even een scherpe blik toe. 'Nee,' luidde zijn simpele antwoord streng. Hij draaide zijn hoofd weer terug, haalde zijn smalle lippen weer van elkaar met een zacht ademteugje voor hij weer begon te spreken. 'Ik spreek mijn leerlingen niet aan bij de voornaam,' vulde hij zijn eigen norse woorden kalmpjes aan. Ah, het was niet iets dat haar zo erg irriteerde alleen maar die minachte was frustrerend. Het kon haar niet schelen wat Master Savador voor ruzie had met haar broer, dat was iets tussen die twee maar dan moest hij nu niet ook al minachtig tegen haar doen. Niet dat erop leek dat ze al in die zone zat, maar ze wist dat ze daarvoor moest uitkijken. 'Klaarblijkelijk dus wel,' sprak hij kortaf. 'Je hebt het de leerkracht immers niet bepaald makkelijk gemaakt.' Hoorde ze Master Savador zeggen. Miya zuchtte en keek hem niet meer rechtaan maar daarvoor in de plaats naar zijn bureau. Ze voelde de lucht rond hem bewegen waardoor ze heel even opkeek en zag dat hij was gaan zitten. 'Je bent veranderd,' concludeerde hij plotseling zacht, Langzaam hief Tsukimiya haar hoofd weer naar hem op maar ontweek zijn blik een lichte blos was op haar wangen verschenen doordat ze wist dat het voor hem was opgevallen en dat hij niet alleen haar uiterlijk doelde. 'Waarom ben je veranderd?' hoorde ze hem vragen. 'En door wie? Of, wellicht moet ik zeggen: voor wie?' vroeg hij vervolgens. Miya ontweek zijn blik en haalde zo nonchalant mogenlijk haar schouders op maar dat mislukte gewoon."Ik verander voor niemand, meneer" Sprak ze op een stille toon."Door vele ervaringen veranderd iemand" Legde ze nogal vaag uit."U weet daar toch van" Vroeg ze, keek hem niet aan en ontweek de vraag met gemak. Dat hij al bijna perfect had geraden dat het door iemand was dat ze zo was veranderd had haar doen huiveren, hoe kon hij dat zo goed raden? Ze had met een lichtte bewondering naar hem op gekeken. Miya beet even op haar onderlip, en wist dat het een oude gewoonte was. Ze voelde zich wat onzeker bij hem, hij leek recht door haar te kijken....Streng sprak ze zich weer toe, net zoals de vorige keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

this is just stupid UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimewo jul 04 2012, 16:42

this is just stupid 30caqsp
this is just stupid 15dli9


Het was bijna eng hoe er een totaal ander meisje voor zijn neus zat dan de Tsukimiya die hij kende. Een rebels meisje dat een ware ravage had aangericht in een lokaal, een ophef had veroorzaakt voor de leraar, de leerlingen niet ongeschonden had achtergelaten en haar magie gebruikt had voor onterechte doeleinden. Niet langer meer het introverte stille meisje dat hij op zijn kantoor uitgenodigd had voor een kop thee. En uiteraard had hij veel liever dat laatste gehad dan de jonge vrouw voor hem, ook al mocht haar makeover haar er volwassener op hebben gemaakt. Hij was er niet voldaan over. Dat moest Tsukimiya ongetwijfeld ook gemerkt hebben. Niet alleen omdat ze zich behoorlijk misdragen had; ook om het feit dat ze zonder na te denken haar luchtmagie in haar tirade geworpen had. Magie - dat was niet iets waar lichthartig mee kon worden omgegaan, alles behalve. Wie weet wat er had kunnen gebeuren. Een leerling was dan tot weinig in staat; het was niet onmogelijk om een medeleerling het leven te ontnemen. En zulke incidenten gebeurde in deze onvergefelijke wereld. Veelal met de reden dat de ongelukkige dader zijn eigen krachten niet kende. Wat dat betreft had Tsukimiya dom geluk gehad. Erg veel geluk. Eigenlijk gunde Savador het haar niet dat ze er zo gemakkelijk van af was gekomen. Van je eigen fouten leerde je immers, en het effect was des te aangrijpelijker als het een traumatische herinnering naliet die je hele leven in je geheugen gegrifd zou staan. Misschien was dat iets te overdreven; dan dacht je op z'n minst nog na voor je het een tweede keer ging doen. Maar dat was niet het geval: er waren geen gewonden gevallen, een enkele leerling was wat overstuur geraakt, maar daar bleef het ook bij. Dat feit moest hij zich aannemen. Norwood zou het hoe dan ook nog te horen krijgen. Het was al ondenkelijk dat dit eerst zo lieve zwijgzame meisje familie van hem was, maar Tsukimiya's grandioze misstap moest toch ook heel wat over de ongetwijfeld matige opvoeding zeggen. Typisch.
Wat dacht het meisje nu wel niet; dat hij leerlingen werkelijk bij de voornaam aan ging spreken? Hij dacht het niet. Allereerst moesten ze zijn respect maar verkrijgen met voorbeeldig gedrag, eens een keer overwegen om hun astrante houding aan te passen. Zelfs dan zou het nog steeds de vraag zijn of hij het daadwerkelijk zou doen. Persoonlijk worden met je grootste rivalen bleef immers ongewoon. Nu rekende hij Tsukimiya niet onder zijn grootste rivalen - nog niet, althans - maar door haar zonde van vandaag voelde hij niet echt de aanleiding om haar wensen op te volgen en haar bij haar voornaam aan te spreken. Andere keer, wellicht, als ze kon bewijzen dat dat vreedzame meisje nog niet geheel verdwenen was. Zoals ze zich zojuist gedragen had was ze hard op weg om haarzelf ook bij het groepje van zijn ergste rivalen te voegen. Vandaag verdiende ze het simpelweg niet. Dat zijn opmerking hoe ze was veranderd als een klap in haar gezicht aan leek te komen, probeerde ze met alle macht weg te drukken. Zinloos. Ze moest immers wel weten dat hij haast alles kon zien, haast ook alles scheen te weten. Ook bepaalde dingen die hij niet behoorde te weten over zijn leerlingen. Meestal waren het vermoedens of puur toeval, of hij was gewoon zo zeker over iets dat hij het als feit concludeerde. Dat had je met een IQ veel hoger dan het niveau dat men als hoogbegaafd aanduidde. Een genie wilde hij zichzelf niet graag noemen, zo abnormaal was het immers niet meer als je er je hele bestaan al mee geleefd had. Het kwam er ondanks dat toch aardig dicht bij in de buurt. 'Ik verander voor niemand, meneer,' gaf Tsukimiya zachtjes antwoord op zijn vragen, opnieuw een mislukte poging om het weg te stoppen. Savador was intussen van zijn plek achter zijn bureau overeind gekomen en liep kalm naar de kast tegen de muur alsof hij het meisje totaal negeerde. 'Door vele ervaringen veranderd iemand,' sprak het meisje verder terwijl hij met een bleke vinger langs de ruggen van allerlei mappen die hij er netjes op alfabetische volgorde opgeslagen had liet gaan. 'U weet daar toch van?' Met een doffe klap kwam het leerlingendossier op het bureau terecht, toevallig op de allereerste pagina waar alle gegevens stonden. Tsukimiya Vavendyor. De foto linksbovenaan leek verreweg niet meer op het meisje dat onder dezelfde naam in zijn gezelschap verkeerde. Savador zette zijn handen op de armleuningen van Tsukimiya's stoel en boog zich dicht naar het meisje voorover. 'En ik denk van wel,' zei hij griezelig kalm, doelend op haar eerste reactie en doelend op de foto die het tegendeel bewees. Zijn ravenzwarte lokken gleden in de gebogen positie waarin hij stond langs zijn schouder naar beneden, en in de aanhoudende stilte staarden zijn slangachtige ogen een lange tijd in de twee verschillend gekleurde ogen alsof hij op deze korte afstand dat ze van elkaar verwijderd waren diep in haar ziel wilde graven, hongerig naar nog meer sappige feitjes die hij vroeg of laat toch wel te weten kwam. Niet enkel de foto van voor haar makeover ontkrachtte haar woorden; ook gewoon het simpele feit dat ze hier op zijn kantoor zat, eruit was gestuurd om een daad die de oude Tsukimiya nooit zou uitvoeren. Haarzelf langer verdedigen was nutteloos. Uiteindelijk verwijderde Savador de afstand van hun gezichten en rechtte in een langzame beweging zijn rug. 'Ondanks dat het totaal niet aan de orde was om het klaslokaal in een wervelwind te transformeren, je medeleerlingen tot last te zijn en je leraar te teisteren - moet ik wel zeggen dat je een dosis lef gekweekt hebt om je nieuwe persoonlijkheid te introduceren,' sprak hij terwijl hij streng op haar neer bleef kijken. 'Maar spijtig als het is ben ik daar minder verwonderd door dan de vraag en de aanleiding waarom?' Traag deed Savador een paar passen achteruit en zeeg zonder zijn blik van Tsukimiya af te scheuren met zijn achterste neer op de rand van zijn bureau. Hij sloeg zijn armen kalm voor zijn borst over elkaar. 'Waarom deed je zoiets?' definiëerde hij zijn vraag op een zachtere toon. Er moest toch een duidelijke reden achterliggen waarom je een lokaal op zijn kop zette. En die reden had hij vandaag nog niet gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celestia
.
.
avatar

this is just stupid UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimewo jul 04 2012, 18:17

Haar spieren waren allemaal gespannen. Ze wist niet wat Master Savador nu dacht, en dat baarde haar zorgen. Ze mocht hem dan niet zien als een chagrijnige man zonder enige echte emotie's want ze wist dat hij die had maar dat wou niet zeggen dat ze niet bang van hem was, het was zelf het tegengestelde. Het blijft de schoolhoofd en nog een strenge ook. Miya haalde zo langzaam mogenlijk diep adem om rustig te blijven. Het was moeilijk om haar neiging te onderdrukken van hem weg te kijken. Maar ze weerhield haar zelf ervan. Waarschijnlijk zat ze zwaar in de problemen, en er met alleen een preek uitkomen? Tsukimiya had zo een gevoel als dat zo was het wel een hele zware preek zou zijn. Maar het was echt nie
de controle over haar magie te verliezen. Het was dus technies gezien haar fout niet. Ze had een deel magie die ze niet kon controleren omdat het een eigen wil had, het enige wat ze er tegen kon dus was het achter een deur stoppen om het zo proberen tegen te houden. Maar doordat ze niet meer had opgelet en zich had geconcentreerde op de woede voor de leerkracht was de magie losgebroken en had zich gevoed van haar woede. Verslagen sloeg ze haar ogen naar de grond, had het lef niet meer om naar Master Savador te kijken. Als ze zich had kunnen bescheersen was dit waarschijnlijk nooit gebeurd, en vanbinnen kreunde ze. Het was dus soort van wel haar schuld. Miya had het kunnen voorkomen. Waarom moest zoiets toch altijd met haar gebeuren? Miya keek weer op toen ze de lucht voelde trilling rond de headmaster, die ondertussen weer was gaan staan en naar een kast was gaan lopen en met zijn vinger over de rug van de dossiers streek, uiteindelijk trok hij haar dossier tevoorschijnt en ze kreunde even. Dit zag er dus werkelijk niet goed uit. Dat wist Tsukimiya nu al.
Master Savador zette zijn handen om de armleuningen van Tsukimiya's stoel en boog zich dicht naar haar voorover."en ik denk van wel," Sprak hij griezlig kalm. Automactich leunde ze een beetje naar achteren maar dat had geen zin want ze zat al tegen de rugleuning dus kon ze geen kant op. Hij keek haar recht aan, van ver zou het zelfs op staren lijken. Onderzijn blik werd ze er een beetje ongemakkelijk van maar weerstond het op haar ogen van hem weg te slaan. Nee dat gaat ze dus niet doen. Na een tijdje trok hij zich terug. Miya bewoog zich niet nadat hij weer van haar weg was, zelfs geen opluchting. 'Ondanks dat het totaal niet aan de orde was om het klaslokaal in een wervelwind te transformeren, je medeleerlingen tot last te zijn en je leraar te teisteren - moet ik wel zeggen dat je een dosis lef gekweekt hebt om je nieuwe persoonlijkheid te introduceren,' sprak hij terwijl hij streng op haar neer bleef kijken.Ze voelde zich beschaamd sloeg haar ogen meteen naar de grond.
Ze wist hoe gevaarlijk het was geweest. Het was helemaal haar bedoeling niet geweest om haar magie te gebruiken, haar magie had dat zelf besloten. Maar Tsukimiya was niet van plan om dat te zeggen, hij zou dan alleen maar denken dat ze zwak was als ze haar eigen magie niet eens onder controle kan, houden het was dus maar beter om dat geheim te houden, er waren maar om precies te zijn twee mensen die het wisten....En eentje ervan haatte ze met heel haar hart. 'Maar spijtig als het is ben ik daar minder verwonderd door dan de vraag en de aanleiding waarom?' Traag deed Savador een paar passen achteruit en zeeg zonder zijn blik van Tsukimiya af te scheuren met zijn achterste neer op de rand van zijn bureau. Hij sloeg zijn armen kalm voor zijn borst over elkaar. 'Waarom deed je zoiets?' definiëerde hij zijn vraag op een zachtere toon.
Hoe moest ze dit uitleggen. Zonder te liegen, maar ook niet helemaal de waarheid te zeggen. "Ik...Het...."begon ze te stotteren haalde toen diep adem en kalmeerde weer terug. "Het was niet mijn bedoeling, om mijn magie te gebruiken. Master....zo erg ben ik nu ook weer niet" Mompelde ze. Beter gezegt....het was nooit haar bedoeling geweest om de controle over de vastgeketende magie te verliezen. Tsukimiya schudde even met haar hoofd en wreef toen nog eens over haar voorhoofd."Ik was gewoon diep gekwest vanbinnen, de leerkracht zei iets...wat er mee te maken had en....ik....knapte gewoon." Sprak Miya stiller en stiller. Ze dufde niet meteen naar de headmaster te kijken, de gedachten aan die dag zorgde ervoor dat ze bijna in tranen uitbastte, even keek Tsukimiya naar beneden waardoor haar haren voor haar gezicht kwamen te hangen, daardoor kon ze vluchtig even door haar ogen wrijven om de tranen tegen te houden. Zo dat had ze goed opgelost, dus keek ze nu weer naar Master Savador.

-O.O je hebt een goede invloed op mij xd wat een post dat ik nu heb ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

this is just stupid UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimevr jul 06 2012, 22:32

this is just stupid 30caqsp
this is just stupid 15dli9


Zover hij zich kon herinneren had hij wel meerdere leerlingen gehad met het probleempje hun eigen magie maar moeilijk te kunnen beheersen. Wervelwinden of mini-vuurzeeën vormden daarbij in benarde situaties veelal het resultaat, en het was niet echt om die schade-toebrengende uitbarstingen, maar de leerling zelf. Zij hadden de controle in de hand als ze wisten hoe. Dat werd in basisstapjes behandeld in alle lessen, dus behoorden ze het gewoon te weten. Maar ja, je had er bar weinig aan als je die lessen niet bijwoonde, zoals bij veel astrante spijbelaars het geval was. Ziek melden om lekker lui op de ziekenzaal te kunnen liggen, of je eigen gang te gaan in het duistere bos. Controle was op de een of andere manier altijd wel te vinden. Je moest er alleen het geduld en het begrip ervoor hebben. Magie was iets dat een eigen wil kon hebben, ja, en ondanks dat leerlingen geen superpowers hadden baarde Savador zich toch zorgen over de gevolgen van zo'n uitbarsting. De precieze limiet van je eigen krachten was immers maar moeilijk aan te duiden, en bij Tsukimiya moest het precies hetzelfde geval zijn. Toch kon hij haar ook moeilijk verbieden om geen magie te gebruiken tijdens de lessen. Het was juist voordelig om het wel te doen, om te leren en je krachten te verbeteren door middel van praktijk. Maar niet op deze wijze, bij Medusa.
Kennelijk voelde Tsukimiya zelf ook al de bui hangen, want vrolijk werd hij hier bepaald niet van. Helemaal niet als ze het probeerde af te wimpelen alsof het allemaal wel meeviel. Het viel nu eenmaal niet mee, dat was het punt. Daarbij probeerde ze dingen voor hem verborgen te houden, en daar kon hij niet tegen. Vroeg of laat kwam hij er toch wel achter. Was het niet door zijn eigen scherpe intuïtie, dan wel met behulp van Saethion die technisch gezien zijn ogen en oren waren op plaatsen in het kasteel waar hij zich niet bevond. Op die manier was hij werkelijk overal en nam hij de frapantste dingen waar. Meningen van leerlingen over hem, onacceptabele daden die niet aan het licht waren gekomen en smoesjes en roddels over andere medestudenten die iets geflikt hadden. Savador negeerde Tsukimiya's bedeesde houding straal, ze had zichzelf immers zelf in de nesten gewerkt. Zo kalm mogelijk trok hij haar dossier uit de kast om het voor haar neus op het bureau neer te kwakken. Kon ze zelf even bedenken of haar eigen woorden waar waren of niet. Alsof hij daadwerkelijk een slang was kon hij haar ongemakkelijkheid bijna voelen op het moment dat hij zich dicht naar haar toeleunde. Hoe ze automatisch iets naar achter week, haar blik overal op kon richten behalve op zijn starende slangachtige ogen. Zijn staren hield zonder pardon gewoon aan, of ze hem nu aankeek of niet. Het punt moest duidelijk zijn. Geheimpjes? Leugens om van een feitelijk standpunt af te draaien? Denk er nog niet eens over na. Zoveel verstandiger. Uiteindelijk boog hij zich weer van haar af en keek streng op haar neer. Daarbij zag hij dat ze nu haar fout kennelijk in zag en beschaamd haar ogen neersloeg bij zijn strenge woorden. Een beetje voldaan krulden zijn mondhoeken om tot een klein glimlachje. Succes.
'Ik...Het....,' begon Tsukimiya haar verhaal hakkelend nadat hij haar gevraagd had om een uitleg. 'Het was niet mijn bedoeling, om mijn magie te gebruiken. Master....zo erg ben ik nu ook weer niet.' Minachtend trok Savador een enkele wenkbrauw op terwijl hij haar met over elkaar geslagen armen aanstaarde. Op zijn gezicht stond een uitdrukking die de indruk wekte dat hij totaal iets anders dacht. 'Werkelijk,' zei hij alles behalve overtuigd.
'Vrijwel iedere les heeft een deel praktijk waarbij je je magie wel moet gebruiken.' Hij wist ook niet helemaal zeker of hij dat laatste stuk van haar zin moest geloven. Als ze werkelijk veranderd was, had ze zich hoogstwaarschijnlijk ook een ander karakter aangenomen waar ze zich kostte wat het kost aan wilde houden. Zonder dat het ook maar een beetje leek op haar ware karakter. 'Ik was gewoon diep gekwest vanbinnen, de leerkracht zei iets...wat er mee te maken had en....ik....knapte gewoon.' Hij merkte dat haar stem steeds zachter werd naarmate ze verdersprak, hoe ze haar hoofd op zo'n wijze liet hangen zodat hij haar gelaat niet kon zien, en hij schatte erop dat het enkel was om een gebroken uitdrukking verbergen te houden. Roerloos bleef Savador zitten, vrijwel niets aan zijn houding veranderd. Nog altijd lag de strenge blik in zijn ogen en verroerde hij zich niet, zelfs de hooghartigheid leek hij nog uit te stralen. Maar van binnen voelde hij ergens het begrip er wel voor, wist hij dat dit niet volledig geacteerd was om hem een ander verhaaltje van de werkelijkheid op te leggen. 'Wat is er gebeurd?' gunde Savador haar op een veel zachtere toon de kans om het nu allemaal aan hem uit te leggen, wat er ook in het verleden gebeurd mocht zijn waardoor ze haar magie nauwelijks in controle kon houden en het gevoelig lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Celestia
.
.
avatar

this is just stupid UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : B
Posts : 383
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark and light
Klas:
Partner:

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimeza jul 07 2012, 19:46

Die blik van hem leek Tsukimiya te doorboren waardoor ze zich helemaal niet meer op haar gemak voelde, natuurlijk wou ze haar zacht karakter terug hebben, maar aan de andere kant ook weer neit, wel omdat sneller bij mensen zou kunnen gaan staan, maar niet omdat ze dan veel te zacht was. Zich makkelijk kunnen laten kwetsen zoals...Ah waarom zet ze zich daar niet overheen? Maar Miya wist waarom, ze kon het gewoon nog niet. Ze had zich opengesteld.
Vlug schudde Tsukimiya die gedachten van haar weg, duwde ze weer helemaal vanachter in haar hoofd achter een stenen muur zoals ze er ook eentje om haar heen is gewikkeld als een deken voor haar maar als metaal voor de personen rond haar, behalve werkte dat zo te zien niet bij Master Savador, het zorgde ervoor dat ze onzeker was omdat het niet bij hem werkte. Waarom niet? Mischien word het weer hoog tijd om hem weer zoveel mogenlijk te ontwijken. Dan zou ze zich niet meer zo voelen als vroeger, tegen kon ze haar grote mond gewoon niet opzetten wat Miya trouwens erg frustreerde.
Ze zag zijn minachtende blik, ze wou zeggen dat ze de waarheid spreekt maar dat had geen zin, als hij haar niet geloofde...wel. Daar kon ze niets aan veranderen ook al wou ze dat nogthans wel. 'Werkelijk,' zei hij alles behalve overtuigd.
'Vrijwel iedere les heeft een deel praktijk waarbij je je magie wel moet gebruiken.' Hoorde ze de Master zeggen. Ze wou er iets opzeggen, zich verdedigen maar dat lukte gewoon weg niet bij hem. Dus gaf ze het maar op het had bij de Master helemaal geen zin. Bij andere had ze meteen wel een weerwoord klaar. 'Wat is er gebeurd?' gunde Savador haar op een veel zachtere toon. Tsukimiya beet nerveus op haar onderlip bij zijn woorden. Ze had zich veel beter kunnen verdedigen als hij streng was, haar met die minachtige blik aankeek.
Maar wanneer hij zo zacht praatte tegen haar leek het erop alsof al haar woorden als een of ander onzichtbaar bevel over haar lippen rolde. Dit was zo oneerlijk, waarschijnlijk speelde haar verwarde gevoelens voor hem hier ook in mee. Ze probeerde zich in te houden beet daarom ook harder op haar onderlip, al snel proefde ze de roeste smaak van bloed in haar mond, zo hard gebeten dat haar lip nu dus open lag. Super later zal ze daar ook al moeten voor kijken.
Ze nam de mouwen vast en prutste daarmee."Dat...van de magie weet ik niet. Sinds ik hier ben aangekomen wilt een deel ervan niet meer luisteren" Begon Miya voorzichtig en nog aarzelend."Van dat...gedoe" Vervolgde ze en zwaaide lichtjes met haar hand bij het woord 'gedoe'."Ik...stelde me teveel bloot schijnbaar, gaf dingen prijs aan iemand die ik dacht....te vertrouwen. hij was lief en vriendelijk....maar hij wou gewoon informatie zo te zien....want" Even zweeg Tsukimiya hield zich in dwong de tranen terug naar binnen."Oppeens veranderde hij, gebruikte....alles tegen....me" Ze wou uit deze kamer rennen weg van hier gewoon om ergens in tranen te kunnen uitbarsten. Tsukimiya al haar spieren waren gespannen omdat ze werkelijk zich moest inhouden om dan ook echt niet uit de kantoor van de Master te rennen.
Verwoed veegde ze zo snel ze kon de tranen van haar wangen, keek de Master zelf niet eens aan. Ze kon het gewoon niet, ze voelde zich zwak en weer zoals vroeger nu ze huilde. Miya wist als ze nu zou weglopen, uit de kamer dat ze Master Savador alleen maar kwaad zou maken, en op de een of andere manier wou ze dat niet. Maar wenen in zijn kantoor wou ze ook weer niet. Terwijl ze zich in moest houden om uit de kamer te gaan zat ze in zichzelf met een twee strijd, wat moest ze nu toch doen, onbewust beet ze ondertussen weer op haar bloedende onderlip en staarde ze de hele tijd naar de grond, naar het tapijt dat er lag. Waarom moest dit haar weer overkomen. En waarom was Master Savador toch zo goed in dingen te achter halen, waarschijnlijk is hij daarom schoolhoofd maar dat maakt niet uit, het maakte het voor Miya alleen maar moeilijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

this is just stupid UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitimezo jul 15 2012, 20:28

this is just stupid 3vf2x
Twaalf jaar: zolang had hij zich in totaal al op het gebied van educatie en lesgeven gewaagd, inclusief alle opleidingen. En daarbij was hij genoeg in contact gekomen met de jeugd van tegenwoordig. Het tienerleven van nu zou hard zijn, je moest je plaats vinden, populair genoeg overkomen om niet als een eeuwig muurbloempje te eindigen tot je diploma-uitreiking, meegaan met de rest en what else. Het was niet bepaald vreemd voor hem om bepaalde 'fases' van tieners te evenaren. Al die onnodige inspanningen had hij zelf in zijn jeugd ontweken. Hij was wel verstandiger geweest dan die onverbeterlijke klonen, hoe hard ze hem er ook op hadden aangepakt. Maar enfin, 'fases' waren de verscheidende stadia van een doorsnee tiener. Het ene jaar dit, het andere jaar dat. Misschien was dit ook niets meer dan een fase voor Tsukimiya. Daar kon hij haar niet op aanspreken, het was gewoon puberaal gedrag. Maar het feit dat ze er minder bedaard op was geworden en hele lokalen op hun kop zette, kon hij simpelweg niet accepteren.
Met zijn bleke handen tegen zijn onderbuik in elkaar gevouwen, schonk Savador het meisje de kans om hem te vertellen wat er nu precies aan de hand was. Haar verandering in karakter was al vreemd, maar dat haar verloren controle in haar magie erbij leek te zijn gekomen was eigenlijk totaal nieuw voor hem. Er stond immers niets over in haar dossier en hij had het ook nog niet eerder van haar kant gemerkt. Zijn slangachtige ogen staarden haar lang en roerloos aan. Hij merkte dat ze zich ongemakkelijk voelde nu ze zo direct ondervraagd werd. Ergens wilde hij het ook niet, maar het was nu niet anders. Kwam het nu niet aan het licht, dan konden daar later wellicht nog problemen mee komen. Ernstigere problemen. Bedaard frunnikte Tsukimiya een beetje aan haar mouwen. Dat het wat langer duurde, vond Savador wel erg. Hij kon wel wachten. En het was beter als het meisje de tijd kon nemen om de juiste woorden te vinden dan dat hij haar aan ging dringen. 'Dat...van de magie weet ik niet,' begon ze. 'Sinds ik hier ben aangekomen wilt een deel ervan niet meer luisteren.. Van dat...gedoe.' Ze maakte een zwak gebaar met haar hand. Dat vond hij al frapant. Het klopte gewoon niet. Als ze er eerdere problemen mee had gehad, had hij dat van alle mensen ongetwijfeld het eerst ingezien. Savador bleef echter in dezelfde stijve houding zitten en ging er niet op in. Hij besloot haar eerst uit te laten spreken, want er volgde meer; 'Ik...stelde me teveel bloot schijnbaar, gaf dingen prijs aan iemand die ik dacht....te vertrouwen. hij was lief en vriendelijk....maar hij wou gewoon informatie zo te zien....want..' Ah. Nu kwam de waarheid aan het licht. Kennelijk hetgene waar hij sinds haar binnenkomst al op zat te azen om direct te horen te krijgen, maar dat ze had proberen af te wimpelen door er steeds omheen te draaien. 'Opeens veranderde hij, gebruikte....alles tegen....me.' Waarschijnlijk was ze klaar met haar verhaal, al verroerde hij nog steeds geen vin. In plaats daarvan keek hij in stilte toe hoe ze haar tranen liet lopen, en duidelijk de grootste tevergeefse moeite had om ze tegen te houden. Er gleed een klein trekje over zijn peinzende gezicht. 'Dat spijt me,' sprak hij zacht. De intimiderende strengheid klonk niet langer meer door zijn stem. Het had plaatsgemaakt voor een bepaalde tederheid alsof zijn stemgeluid gelijkstond aan een bemoedigende hand op haar schouder. Huilende meisjes; het was en bleef toch één van zijn zwaktes op pedofiel gebied. Savador plukte een beetje bedenkelijk aan de plooien van zijn overhemd. Hij slaakte een zachte, bijna geruisloze zucht voor hij zich weer tot Tsukimiya richtte. 'Ik ga je geen straf opleggen,' stelde hij haar vast gerust terwijl hij een schone tissue over zijn bureau naar haar toeschoof om haar tranen mee weg te nemen en over haar kapotte lip te deppen. 'Maar ik wil wel dat je eraan gaat werken om de controle over je magie te verbeteren,' voegde hij er met voorwaarde aan toe, de striktheid in zijn stem weer voor even terugkerend. 'Heb je dat voor me over?' Savador wierp haar in stilte bijna een sombere blik toe, zijn wenkbrauwen daarbij iets naar elkaar toegetrokken wat hem een zielige uitdrukking gaf. 'Je zwakke beheersing was eerst niet zo het geval, zover mijn kennis reikt. En wat je wegdrukt, kun je ook weer ophalen, lijkt me. Slechts een kwestie van tijd.' Hij liet zijn overhemd met rust en vouwde zijn handen weer kalmpjes tegen zijn onderbuik. Zijn blik vestigde zich peinzend weer op Tsukimiya voor wat ze nog te doen of te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



this is just stupid UTL8oxA PROFILE
this is just stupid UTL8oxA MAGICIAN

this is just stupid Empty
BerichtOnderwerp: Re: this is just stupid   this is just stupid Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

this is just stupid

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It was stupid and you know it //sasuke
» Stupid day||Malekith
» Stupid mistake// open
» Stupid optimist||Allen
» This is just plain stupid of you two... (Dhaeni en Tári)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office-