PortalIndexShop untill you drop. HpD5UwnShop untill you drop. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Shop untill you drop.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Xxxx

avatar

Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitimeza jun 23 2012, 20:04

Money, money, money.
Must be funny.
In the rich man's world. ~ Abba.


Met wat geld op zak was ze naar Oak's field gelopen, Leya had hoognodig weer een stel nieuwe kleren nodig en haar dode puntjes moesten worden geknipt. Bovendien was haar pony ook alweer een stuk langer geworden en dat mocht wat haar betrof ook wel wat korter. Er moest dus een hele hoop worden 'geshopt.' Bovendien vond ze het wel weer even fijn om onder een grote menigte te zijn. Gelukkig had ze van haar pleegvader Christian en haar pleegmoeder Katherine geld gekregen, dus kon ze naar hier en haarzelf vermaken met wat geld. Het was weer eens wat anders dan continu bij het stille meer te zitten, in de kassen te zijn of op het grasveld rond te hangen. Het was dat ze geen echt goede vriendinnen had waar ze mee kon rondhangen, anders had ze - ze waarschijnlijk wel meegevraagd naar Oak's field. Was hoogstwaarschijnlijk ook meteen een stuk gezelliger geweest, maar ze had niemand. Geen vriendinnen waarmee ze kon winkelen. Enkel een aantal kennissen, zoals; Tári, Pancho, Sasuke en natuurlijk niet te vergeten Jake. Die had ze trouwens ook al een hele tijd niet meer gezien, na ja. Ze zal hem vast en zeker wel weer tegenkomen als hij haar nodig had. En anders zal hij wel naar haar opzoek gaan lijkt haar? Leya vond wel dat hij slim genoeg was om dat ook te kunnen bedenken. Als zij zo slim was, zou hij dat ook wel zijn niet waar? In haar ogen tenminste wel. Jake leek haar wel zo een slimme jongen, bovendien op hun eerste ontmoeting oogde hij ook niet als een domme jongen .. nee absoluut niet, ze vond hem juist uitermate slim en dan vooral in vergelijking tot haar.
Eenmaal de winkelstraat binnen gelopen keek Leya zuchtend om haar heen, oké wat wilde ze eerst doen? Het was nog behoorlijk vroeg en dus wilde ze eerst gewoon de straat een keer aflopen. Tenslotte was het dan een heel stuk makkelijker, omdat ze dan wist welke winkels er allemaal waren en dus liep ze er gemakkelijker in en uit. Met een glimlach op haar gezicht en een tasje met wat geld enzovoort erin liep ze vrolijk door de winkelstraat heen. Totaal niet lettend op of ze tegen iemand aan zou lopen keek ze, terwijl ze aan het lopen was, naar de winkels en wat ze allemaal in de etalage hadden staan. Haar rechterhand rustend op haar tasje zodat ze geen gevaar liep dat het gestolen werd. Ergens zorgde dat er toch echt wel voor dat ze zich een heel stuk veiliger voelde, alhoewel ze niet zo 1 2 3 verwachtte dat iemand zo een meisjesachtige tas als dat zij had zou stelen. Nee en dan al helemaal geen jongen. Maar je weet maar nooit?
Totaal niet oplettend liep ze stug door en af en toe werd ze wat geraakt bij haar linkerarm door een persoon die voorbij liep. 'Oppassen!' werd er toen naar haar geschreeuwd, maar zich er echt iets van aantrekken? Nee waarom zou ze überhaupt? Zij konden tenslotte toch ook oppassen? Dat is niet per se noodzakelijk voor Leya om te doen. Tenslotte schreeuwde zij niet tegen die personen dat ze op moesten passen? Dat was nou typische Leya-logica. Het maakte haar dan ook helemaal niet uit als ze nu tegen iemand aan zou lopen, dan zou ze gewoon haar excuses aanbieden en verder lopen. Maar als ze diegene kende zou ze misschien wel een gesprekje met die persoon aangaan. Altijd gezellig en misschien wilt die persoon dan ook wel met haar mee winkelen? Je weet maar nooit hè. Bovendien was er hier bij Oak's field ook een park, daar konden ze dan op zijn minst ook even heen gaan om bij te kletsen als diegene niet wilde winkelen. Maar sowieso zal ze gaan winkelen, vooral omdat ze daar nu het geld voor had.

|| Open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitimeza jun 23 2012, 21:22

Oh no, I see
A spiderweb is tangled up with me
They spun a web for me
They spun a web for me ~ Coldplay


Voorzichtig draaide Aerys zich om richting de spiegel. Ze had besloten dat ze nodig weer moest winkelen en was een van de duurdere winkels ingegaan. Daar had ze een jurk uitgezocht die ze normaal gesproken nooit zou kiezen, maar haar kledingkast was al overladen met broeken en shirts, omdat ze dat beter in kon pakken toen ze uit haar huis vluchtte. Gelukkig had ze nog wel een paar killerheels meegenomen, zonder dat zou ze helemaal niets meer kunnen dragen.
Ze durfde eerst niet te kijken, maar zag toen haar spiegelbeeld. Haar blonde haren hingen losjes over een lichtroze jurkje. Het lijfje was smal en fijn, maar de rok liep wijd uit in een soort krul tot boven haar benen. Aerys glimlachte terwijl ze de fijne stof door haar handen liet gaan. Het was al een hele tijd geleden dat ze voor het laatst een jurk droeg.
"De jurk staat u werkelijk geweldig mevrouw Aranzo," zei de winkelbediende die haar per se had willen helpen. Aerys trok een wenkbrauw op toen ze haar achternaam hoorde. Ze had zich niet eens voorgesteld. "Pardon, maar hoe weet u mijn naam?" vroeg ze argwanend aan de vrouw. Het was niet goed als mensen haar naam zomaar wisten. "Nou, uw vader heeft wel eens gehandeld met mijn man, die in de juwelen business werkt. Ze zijn best goed bevriend, ziet u," zei ze vlug. Aerys snoof. Dit was geen goed nieuws. Haar vader wilde haar vast naar huis halen, dus die vrouw mocht haar mond niet voorbij praten. Met een ruk draaide ze zich om. "Ik neem de jurk," zei ze koeltjes tegen de vrouw.
Toen ze eenmaal was omgekleed legde ze de jurk op de toonbank waar de vrouw al een rekening voor haar had opgesteld. "Moet ik het op een rekening van uw vader zetten," vroeg ze nu. De vrouw begon Aerys nu ernstig te irriteren. "Nee, bedankt. Ik betaal dit zelf," zei ze kortaf en ze legde de goudstukken neer. Een moment keek ze in het rond om te kijken of er nog andere mensen in de winkel waren. Die waren er niet en de bewaker was net een kopje koffie aan het halen, dus Aerys kon rustig haar gang gaan. Ze liep langs de toonbank en drukte de vrouw tegen de muur aan. Snel hield ze een vuurbal in de buurt van haar gezicht. "Het spijt me dat ik dit moet doen, maar ik wil niet dat u iets over mijn bezoek aan mijn vader vertelt. Dat begrijpt u vast wel," zei ze dreigend. De vrouw knikte heftig en Aerys haalde de vuurbal weg. "Dankuwel en nog een fijne dag," zei ze perfect beleefd terwijl ze haar rode jas aan trok.
Toen ze de deur uit liep kwam een fris windje haar tegemoet en ze nam even een moment om die in te ademen. Daarna liep ze verder en ging een hoek om, maar net om de hoek liep een tenger meisje waar Aerys pontificaal tegenaan botste. Gelukkig kon ze het meisje nog net bij haar arm pakken. "Sorry, ik ben er niet zo bij vandaag," verontschuldigde ze zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xxxx

avatar

Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitimeza jun 23 2012, 22:07

Even stopte Leya bij de etalage van een winkel die haar echt aansprak. Een winkel met allerlei verschillende soorten kledij, het zag er werkelijk waar prachtig uit. Het interesseerde haar, omdat ze vooral benieuwd was of het met een bepaald thema te maken had. Of dat het te maken had met een van de planeten; Gren, Shadra, Razen, Erd, Puffoon, Nova of Cassia. Het zou met zoveel dingen te maken kunnen hebben, maar het zou ook gewoon te maken kunnen hebben met helemaal niets. Gewoon pure fantasie en als dat zo was, dan was die persoon die dit maakte werkelijk waar g-e-n-i-a-a-l. Eenmaal uitgekeken te zijn besloot ze weer verder te lopen. Bij dat ene winkeltje zal ze zo meteen echt wel even kijken. Misschien zelfs .. wacht misschien? Hoogstwaarschijnlijk zelfs ook even wat kopen. Ze had nu immers toch genoeg geld ontvangen van Christian en Katherine, de schatten.
Net toen ze de hoek om wilde lopen werd er tegen haar aangebotst. Het meisje greep haar bij haar arm zodat ze gelukkig niet op de grond viel. "Sorry, ik ben er niet zo bij vandaag," verontschuldigde het meisje zich vervolgens. Ergens had Leya echt een ontzettende uitbrander verwacht. 'Oh oh .. het geeft niet. Ik lette zelf ook niet echt op hoor,' sprak zij vervolgens ook weer tegen het meisje en glimlachte kort. Toen ze eenmaal weer stevig op de grond stond bedankte ze het meisje dat ze haar vast had gehouden zodat ze niet viel. Ze stak haar hand naar het meisje uit en stelde zich netjes voor: 'Ik zal me even voorstellen, Leya Araceli Dore Lefkothea. Aangenaam.' Vrolijk keek ze het meisje aan en wachtte af of het meisje haarzelf ook zou voorstellen plus haar hand zou schudde.

Derpish ivm hoofdpijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitimeza jun 23 2012, 22:28

'Oh oh .. het geeft niet. Ik lette zelf ook niet echt op hoor,' sprak het meisje waar ze zojuist tegenaan was gebotst. Toen ze eenmaal weer stevig op de grond stond bedankte ze Aerys. Aerys glimlachte alleen. Ze was al blij dat het meisje niet was gevallen. 'Ik zal me even voorstellen, Leya Araceli Dore Lefkothea. Aangenaam,' zei het meisje daarna tegen haar. Dus ze had een lange naam? Dat was al iets wat ze gemeen hadden. 'Aangenaam, Aerys Cercei Victoria Aranzo,' zei ze terwijl ze lichtjes glimlachte. Even nam ze het meisje in zich op terwijl ze haar uitgestoken hand aannam.
Uiteindelijk had Aerys er toch spijt van dat ze haar killerheels aanhad. Ze was zelf ook bijna gevallen en als haar hak zou breken dan was ze nog verder van huis. Verder droeg ze een strakke spijkerbroek en een rode stoffen jas.
'Hee, ik was net op weg naar een leuk café hier om de hoek. Misschien heb je zin om mee te gaan?' vroeg ze vriendelijk. Ze had echt behoefte aan een meisje om mee om te gaan, want tot nu toe had ze alleen een paar jongens ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xxxx

avatar

Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILEPosts : 327
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic:
Klas:
Partner:

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitimeza jun 23 2012, 22:38

Het enige wat het meisje deed was glimlachen, ze kon toch wel iets anders? Dat moest wel.. 'Ik zal me even voorstellen, Leya Araceli Dore Lefkothea. Aangenaam,' stelde Leya zich voor, want beleefdheid was altijd wel nummero 1 wat er op haar lijstje stond. Als ze eenmaal los kwam kon ze nog wel eens veranderen, maar dat lag aan de persoon waarmee ze sprak. 'Aangenaam, Aerys Cercei Victoria Aranzo,' sprak het meisje toen. Een ding hadden ze al wel gemeen; een lange naam. Altijd leuk om te horen dat de ouders van iemand net zoals bij haar een veelte lange naam hadden uitgekozen. 'Nou ik noem je dan gewoon Aerys hoor,' zei ze lachend tegen het meisje en knikte kort met haar hoofd. Eigenlijk vond ze het ergens toch wel grappig. Voelde hoe Aerys haar hand schudde en toen ze dat eenmaal gedaan hadden liet ze de hand weer los.
'Hee, ik was net op weg naar een leuk café hier om de hoek. Misschien heb je zin om mee te gaan?' Even moest ze nadenken, keek langzaam op haar horloge en knikte toen met haar hoofd. Ze had meer dan genoeg tijd en dus kon een cafétje pakken vast en zeker geen kwaad. Vast niet. 'Ja is prima. Ik heb toch nog genoeg tijd, ik kan daarna ook best wel wat nieuwe kleren kopen en mijn haren bij laten knippen. No problemo.' Met een glimlach op haar gezicht keek ze het meisje aan en wachtte af waar het meisje haar heen zou leiden. Er waren genoeg cafés hiero en dus wist Leya echt niet naar welk café Aerys op weg was. Ze zag het vanzelf wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Shop untill you drop. UTL8oxA PROFILE
Shop untill you drop. UTL8oxA MAGICIAN

Shop untill you drop. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shop untill you drop.   Shop untill you drop. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Shop untill you drop.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sleep untill the end of time||Zack
» {Let the B E A T drop}
» [ drop ] bad apple!!
» ✦ One drop raises the sea
» ❧ Tali's drop

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Oak's Field :: Main Street-