PortalIndexResting after the flight HpD5UwnResting after the flight 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Resting after the flight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimedo jun 21 2012, 21:14

Het meer werd het dus. Nox hield van water, dus dat was een uitstekende keuze. Aerys ging een beetje opzij hangen om hem te sturen en hij maakte weer een scherpe bocht. Na elke paar vleugelslagen hield hij zijn vleugels stil om vervolgens weer met zijn vleugels te slaan. Ze vlogen nu boven het bos en het meer was al zichtbaar. Itachi's armen voelden warm om haar middel, maar ze haalde ze los en spreidde ze uit. Nu zaten ze allebei met wijde armen op haar hippogrief terwijl Nox al een beetje ging dalen. De wind wapperde door haar haren en blies in haar gezicht. Grijzend keek Aerys achterom, maar ze durfde niet te veel te draaien, dus ze kon Itachi's expressie niet goed zien. Toen Nox echt begon te dalen pakte ze zijn armen weer en legde ze om haar middel. Ze boog weer naar voren en Nox dook. Nu hoorde ze de wind langs haar heen suizen. Nox' voorpoten waren nu strak tegen zijn lichaam aangedrukt en hij maakte voor de lol een schroef in het midden van de lucht. Aerys joelde en pakte zijn nek vast. De grond kwam steeds dichterbij en ze zag dat het een harde landing zou worden. Nox streek neer en klemde zijn klauwen in de grond. Na een beetje heen en weer geschud te zijn stapte Aerys af en keek grijnzend naar Itachie. "Hoe vond je het?" vroeg ze aan hem, maar ze wist het antwoord al half. Hij was duidelijk iemand die van hippogrieffen hield, dus dit moest niet echt een kwelling voor hem geweest zijn. Ze liep dichter naar Nox toe en aaide de veren op zijn kop terwijl hij zachtjes kraaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 22 2012, 19:32

Aerys ging een beetje opzij hangen om hem te sturen en hij maakte weer een scherpe bocht. Na elke paar vleugelslagen hield hij zijn vleugels stil om vervolgens weer met zijn vleugels te slaan. Ze vlogen nu boven het bos en het meer was al zichtbaar. Itachi had zijn handen in elkaar gevouwen maar toen maakte Aerys ze los zodat hij met gespreidde armen, hij genoot echt van de vlucht die hij met Aerys en Nox maakte vreemd genoeg. Het luchtte hem op, om gewoon eens een keer niet na te denken. Hij glimlachte, glimlachte breed. Ze daalden en Nox landde aan het meer. Hij stapte af en toen vroeg Aerys: "Hoe vond je het?"
"Geweldig" zei hij met een brede glimlach en hij ging met zijn hand over de kop van Nox als bedankje dat hij met hem mocht vliegen. "En hoe vond jij het Aerys? En ik heb nog wel een aantal vragen eigenlijk, heb je veel vrienden en wat vind je tot nu toe van de school?" Hij wreef zijn haar zo dat het weer goed in de plooi viel. Hij keek naar Nox en zei dan zachtjes "Ga jij even in het water je wat amuseren? Dan kunnen ik en je baasje even eens praten. Misschien wat beter leren kennen?" Hij keek voor het laatste expliciet naar Aerys zelf, misschien wou ze helemaal niet eens een babbel hebben. Je kon nooit weten, hij kende haar helemaal niet zo goed, maar hij wou dat eigenlijk weg. Zijn mobiel ging af en hij keek er even naar en hij kreeg een bericht van zijn broer Sasuke.

Ik weet dat je hier terug bent in SSA

Hij stopte de mobiel weer weg en schonk er voor de rest geen aandacht aan. Hij ging zitten en klopte op het gras naast zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 22 2012, 21:17

Ze grijnsde breed toen hij vertelde hoe hij het ritje vond. "Dan is het dus voor herhaling vatbaar."
Het deed haar plezier om te zien hoe goed hij met Nox om ging. Hij was duidelijk half Raziaans. Alle Razianen konden de charme van de hippogrieffen niet weerstaan. Nox kraaide zachtjes terwijl hij door Itachi werd geaaid. "Ga jij even in het water je wat amuseren? Dan kunnen ik en je baasje even eens praten. Misschien wat beter leren kennen?" Hij had het laatste duidelijk tegen haar gezegd. Ze glimlachte naar hem en plofte naast hem neer terwijl Nox met een paar vleugelslagen boven het meer zweefde. "Oh nee," zei Aerys. Snel stond ze op en probeerde Itachi weg te trekken van de boom die dicht bij het water stond, maar het was te laat. Nox vouwde zijn vleugels dicht en plonste van vier meter hoogte in het water. Een fontein van water spatte op en het merendeel kwam bovenop Aerys en Itachi. Na even stil voor zich uit te hebben gestaard barstte Aerys in lachen uit terwijl ze naar de doorweekte Itachi keek. "Dus, wat wilde je van me weten?" vroeg ze terwijl ze haar gezicht weer in de plooi probeerde te krijgen, maar dat lukte haar niet echt goed. Uit haar haren kwamen dikke waterdruppels en haar kleding was helemaal nat, net als die van Itachi. Snel maakte Aerys een paar grote vuurballen in haar handen en hield de warmtebronnen dicht bij haar zodat haar kleren en haar in een mum van tijd droogde. Nog steeds grijnzend keek ze naar Itachi. "Wil jij ook?" vroeg ze aan hem. Hij had dan wel gezegd dat hij ook een fire magician was, maar ze wist niet of hij ook dit soort magie kon produceren. "Dat doet hij nou altijd," verontschuldigde ze zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 22 2012, 22:02

Ze grijnsde breed toen hij vertelde hoe hij het ritje vond. "Dan is het dus voor herhaling vatbaar."
"Natuurlijk, zeer graag zelfs, het is me een enorme eer." zei Itachi met een glimlach en hij aaide het voorhoofd van Nox "Ga jij even in het water je wat amuseren? Dan kunnen ik en je baasje even eens praten. Misschien wat beter leren kennen?" Hij had het laatste duidelijk tegen haar gezegd. Ze glimlachte naar hem en plofte naast hem neer terwijl Nox met een paar vleugelslagen boven het meer zweefde. "Oh nee," zei Aerys. Snel stond ze op en probeerde Itachi weg te trekken van de boom die dicht bij het water stond, maar het was te laat. Nox vouwde zijn vleugels dicht en plonste van vier meter hoogte in het water. Itachi werd nat, zeiknat. Hij keek een beetje zuur naar Nox en begon dan te lachen. Snel maakte Aerys een paar grote vuurballen in haar handen en hield de warmtebronnen dicht bij haar zodat haar kleren en haar in een mum van tijd droogde. Nog steeds grijnzend keek ze naar Itachi. "Wil jij ook?" vroeg ze aan hem.
"Ik kan dit zelf, kijk vuurbestendig." Hij deed zijn vest en t-shirt uit en legde deze naast elkaar op de grond. Hij begon met zijn handen zegels te maken, daarvoor was de Uchiha clan zo beroemd voor was. "Fire Release: Great Fireball Technique". Hij hield zijn twee vingers tegen zijn lippen en spuwde letterlijk een grote vuurlava bal op zijn kleren die meteen droog waren. "Ziezo, Maar het is warm genoeg eigenlijk." Hij ging zitten naast Aerys en zei dan zijn vragen nog eens: "Heb jij veel vrienden Aerys? Jij ziet er mij het populaire type uit. En dan zit je naast mij, het meest asociale type dat er is, en ik ben een enorme zak." Hij staarde voor zich uit. Hij zat zijn broer hem zo laten haten. Hij had er zo'n spijt van van zijn daden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 22 2012, 22:16

Ze keek met grote ogen naar zijn magie. Het was moeilijk om haar bewondering niet te laten zien en dat was ook niet nodig. Zachtjes klapte ze in haar handen en ging weer naast Itachi zitten. "Heb jij veel vrienden Aerys? Jij ziet er mij het populaire type uit. En dan zit je naast mij, het meest asociale type dat er is, en ik ben een enorme zak," zei hij volkomen onterecht. Toch moest ze om hem lachen. "Er zijn een paar mensen die ik hier heb ontmoet, eigenlijk alleen jongens," zei ze lachend. Ze ging altijd al makkelijker met jongens om. Die zeikten tenminste niet over elk kleine probleempje. "En tot nu toe heb je je nog helemaal niet als een zak gedragen," voegde ze daar snel aan toe. Ze begreep niet waar hij dat vandaan had, want hij had zich keurig gedragen. "Beheers je alleen firemagic of ook darkmagic?" vroeg ze nieuwsgierig. Hij was een halfbloed, dus de kans was groot dat hij twee soorten magie kon besturen.
Rustig zakte ze een beetje onderuit en sloot haar ogen terwijl ze van het zonlicht geniette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 22 2012, 22:28

"Ik kan dit zelf, kijk vuurbestendig." Hij deed zijn vest en t-shirt uit en legde deze naast elkaar op de grond. Hij begon met zijn handen zegels te maken, daarvoor was de Uchiha clan zo beroemd voor was. "Fire Release: Great Fireball Technique". Hij hield zijn twee vingers tegen zijn lippen en spuwde letterlijk een grote vuurlava bal op zijn kleren die meteen droog waren. "Ziezo, Maar het is warm genoeg eigenlijk." Aerys klapte op zijn techniek en Itachi grijnsde "Jij bent ook de eerste die klapt" Hij meende wat hij zei en hij ging zitten. Heb jij veel vrienden Aerys? Jij ziet er mij het populaire type uit. En dan zit je naast mij, het meest asociale type dat er is, en ik ben een enorme zak," Ze lachte, alsof hij een grap maakte wat eigenlijk niet zo was. "Er zijn een paar mensen die ik hier heb ontmoet, eigenlijk alleen jongens," zei ze lachend. "Wij jongens zijn vast niet zo moeilijk als jullie meisjes neem ik aan haha."
"Beheers je alleen firemagic of ook darkmagic?" vroeg ze nieuwsgierig. "Natuurlijk. Crow clone technique" Zijn ogen werden weer rood en hij scheurde uiteen in twintig kraaien die een rondje rond Aerys vlogen, al krijsend en dan kwamen ze op een plek weer samen en versmolten ze weer tot Itachi zelf. Hij ging naast Aerys zitten die van de zon genoot, ze had gelijk, het was prachtig weer en je moest er zeker van genieten. Maar toch deed Itachi dit niet, hij dacht aan zijn broer, hij moest het toch op een of andere manier kunnen uitleggen wat er jaren geleden was gebeurd? Hij zuchte zachtjes en keek dan weer even glimlachend naar Aerys. Hij keek dan naar het meer waar Nox zichzelf in aan het amuseren was. Het was wel een leuk zicht om een hyppogrief zich te zien amuseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimeza jun 23 2012, 17:32

"Er zijn een paar mensen die ik hier heb ontmoet, eigenlijk alleen jongens," zei ze lachend. "Wij jongens zijn vast niet zo moeilijk als jullie meisjes neem ik aan haha," antwoordde hij. Ze knikte, dat was zeker zo.
"Beheers je alleen firemagic of ook darkmagic?" vroeg ze nieuwsgierig. "Natuurlijk. Crow clone technique" zei hij. Zijn ogen werden weer rood en hij scheurde uiteen in twintig kraaien die een rondje rond Aerys vlogen, al krijsend en dan kwamen ze op een plek weer samen en versmolten ze weer tot Itachi zelf. Bewonderend had Aerys toegekeken. Hij beheerste aardig wat magie.
Ze lachte ineens toen ze iets bedacht. "Weet je, eigenlijk zijn we dus behalve elkaars evenbeeld ook elkaars tegenpool qua magie," zei ze grijnzend zonder het verder uit te leggen. Ze wilde dat hij er zelf achter kwam dat ze ook lightmagic beheerste. Hij zag er wel slim uit, maar ze wilde hem testen.
Haar haren waren inmiddels weer helemaal opgedroogd en ze deed een los hangende lok achter haar rechteroor. Nox scheen zich wel te vermaken in het water. Hij door onderwater en na een halve minuut kwam hij weer boven met een tegenstribbelende karper in zijn bek. Vrolijk keek hij voor zich uit en slokte de vis in een hap op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimeza jun 23 2012, 17:40

"Er zijn een paar mensen die ik hier heb ontmoet, eigenlijk alleen jongens," zei Aerys lachend. "Wij jongens zijn vast niet zo moeilijk als jullie meisjes neem ik aan haha," antwoordde Itachi. Ze knikte, natuurlijk had hij gelijk. "Beheers je alleen firemagic of ook darkmagic?" vroeg ze nieuwsgierig. "Natuurlijk. Crow clone technique" zei hij. Zijn ogen werden weer rood en hij scheurde uiteen in twintig kraaien die een rondje rond Aerys vlogen, al krijsend en dan kwamen ze op een plek weer samen en versmolten ze weer tot Itachi zelf. Hij glimlachte en keek even naar Nox die zich amuseerde. En dan zei Aerys iets wat hem best verbaasde: "Weet je, eigenlijk zijn we dus behalve elkaars evenbeeld ook elkaars tegenpool qua magie," zei ze grijnzend. Hij nam een lok van haar haar vast en keek ernaar "Je bent deels van Nova. Maar ik vind dat helemaal geen kwaad kunnen. Shadranen moeten leren dat zijzelf niet de beste zijn, wij zijn allemaal gelijk, maar dat is mijn visie natuurlijk." Itachi geeuwde. Hij was best moe na die vlucht van daarnet en besloot twee sandwishes uit zijn schoudertas te halen. "Ik hoop dat je kaas lust." Een van de sandwiches gaf hij aan Aerys en de andere at hij zelf op. Zijn maag had liggen protesteren toen hij aan de kraaientechniek begon, dus hij had nood aan eten. Al was het maar een miezerige sandwich. Hij kon nu wel voedsel van een heel leger naar binnen werken. Hij grijnsde lichtjes bij het zien van Nox die een karper naar binnen werkte, dat dier had ook net zoveel honger als hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimeza jun 23 2012, 18:17

"Je bent deels van Nova. Maar ik vind dat helemaal geen kwaad kunnen. Shadranen moeten leren dat zijzelf niet de beste zijn, wij zijn allemaal gelijk, maar dat is mijn visie natuurlijk." Itachi geeuwde en pakte zijn schoudertas. "Ik had het natuurlijk ook niet zo bedoeld, maar ieder element heeft zijn tegenpool," zei ze. Hij bood haar een sandwich aan, maar die sloeg ze af. "Ik heb al flink gegeten," verontschuldigde ze zich. Opeens stond ze op en rende naar het water. Vlak voor de rand stopte ze om haar schoenen, sokken en vest uit te doen. Ze draaide zich om naar Itachi en haar grijns werd breder. "Ik ga even zwemmen," zei ze terwijl ze langzaam achteruit liep. Op een gegeven moment voelde ze geen grond meer onder haar voeten en zakte in het heldere water. Met een paar krachtige slagen zwom ze naar het midden van het meer waar Nox aan het zwemmen was. Ze draaide zich weer om en zwaaide naar Itachi die zijn sandwich aan het verorberen was. Daarna dook ze onder water en maakte een lichtbol zodat ze kon kijken wat er allemaal in het meer lag. Helemaal op de bodem lagen allemaal voorwerpen die ze niet helemaal kon plaatsen en in het midden van het meer stond een heldere edelsteen die dezelfde heldere kleur als het water had. Aerys zwom naar het kristal toe en zag dat de steen ongeveer zo groot was als zij en een scherpe punt naar boven had. Het verbaasde haar dat de steen er zo perfect geslepen uit zag. Ze legde haar handen op de steen en sloot haar ogen. Langzaam begon de steen te gloeien en verlichtte het hele meer. Onder alle voorwerpen lag een hele wand van stenen die ook oplichtten. Nu leek het meer licht te geven. Aerys zwom snel weer naar boven om te ademen en keek tevreden naar haar werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimeza jun 23 2012, 22:29

"Je bent deels van Nova. Maar ik vind dat helemaal geen kwaad kunnen. Shadranen moeten leren dat zijzelf niet de beste zijn, wij zijn allemaal gelijk, maar dat is mijn visie natuurlijk." Itachi geeuwde en pakte zijn schoudertas. "Ik had het natuurlijk ook niet zo bedoeld, maar ieder element heeft zijn tegenpool," zei ze. Hij bood haar een sandwich aan, maar die sloeg ze af. "Ik heb al flink gegeten," verontschuldigde ze zich. Ze ging even zwemmen. Vreemd. Hij stond op na zijn sandwich om naar het meer toe te lopen waar Aerys net onder water was gedoken. Opeens begon het meer licht te geven en Itachi realiseerde zich dat het haar werk was. Hij keek er glimlachend naar en eenmaal ze boven kwam zei hij "Mooi werk meis, nu ik nog eens iets.Combinatie van beide elementen" Hij draaide zich om en begon weer met zijn handen zegels te vormen aan een hoog tempo "Amaterasu." Hij hield zijn twee vingers tegen zijn mond maar in plaats van roodoranje vlammen spoot hij pikzwarte vlammen uit zijn mond die op de stenen vlakte bij het meer bleven nabranden. Nadat hij zijn ogen weer zwart liet worden, verdwenen ze en ging hij recht voor Aerys neerzitten. "Ik wil niet opscheppen dat weet je vast wel." Hij glimlachte en ging met zijn hand over haar natte blonde haar. "Jij zult ook wel veel in je mars hebben, maar ik heb iets in mijn familie dat uniek is. Ik kan je in een illusie vastzetten. Heb ik al eens gedaan bij iemand die me niet mag. Maar dat zou ik nooit bij jou doen." Hij lachte even en hij deed zijn schoenen en sokken uit zodat hij zijn voeten in het meer kon laten dalen. Het water was ideaal van temperatuur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nenúfar
.
.
Nenúfar

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEReal Name : ~~
Posts : 193
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air || Earth
Klas:
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 29 2012, 21:13

Nadat Itachi iets van zijn magie had laten zien zwom ze weer naar de kant en hing over de rand. Hij aaide haar over haar haren en ze lachte. Toen hij vertelde over zijn familie en de illusies trok ze haar rechter wenkbrauw op. 'Dus jij wil zeggen dat het niet speciaal is als je van een beroemde drakenrijdster afstamt?' vroeg ze plagend. Hij had vast wel door dat ze niet echt aan het opscheppen was, maar hem gewoon wilde plagen. Even dacht ze na over de illusie die hij zou kunnen creëren en keek naar haar blote voeten in het water. Toen bedacht ze iets en keek hem weer strak aan. 'Maar hoe weet ik dan zeker dat ik niet al lang in een illusie zit?' vroeg ze verward. Zo iets kon je nooit zeker weten en ze vond het interessant om er over na te denken. Rustig keek ze achterom waar Itachi's vlammen nog zachtjes aan het branden waren en genoot van het zicht. Nox was inmiddels het water uit gegaan en rolde nu lekker in het gras. Ineens voelde Aerys een felle pijn in haar linkerbeen. 'Aaaau,' schreeuwde ze uit terwijl ze zich op de kant hees. Een van Itachi's vlammen had haar geraakt toen ze een beetje teveel naar voren was gaan leunen. Met schokkende adem lag ze naast het water en keek naar haar been dat een zwarte vlek had gekregen. 'Galad Neth,' zei ze zachtjes terwijl ze met haar handen naar haar been wees. Een aantal lichtstralen kwamen uit haar handen en begonnen de plek zachtjes te helen, maar het ging erg traag en de pijn was bijna ondragelijk. 'Help alsjeblieft,' zei ze tegen Itachi. Hij had de vlammen gemaakt en zou de wond dus volledig kunnen helen met haar hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thor
.
.
Thor

Resting after the flight UTL8oxA PROFILEPosts : 144
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water and earth
Klas: 6e
Partner:

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitimevr jun 29 2012, 21:39

Nadat Itachi iets van zijn magie had laten zien zwom ze weer naar de kant en hing over de rand. Hij aaide haar over haar haren en ze lachte. Toen hij vertelde over zijn familie en de illusies trok ze haar rechter wenkbrauw op. 'Dus jij wil zeggen dat het niet speciaal is als je van een beroemde drakenrijdster afstamt?' vroeg ze. Hij reageerde: "Mijn familie was cooler."
'Maar hoe weet ik dan zeker dat ik niet al lang in een illusie zit?' vroeg ze verward. "Omdat ik nooit één bepaald woord heb uitgesproken." zei hij met een glimlach. 'Aaaau,' schreeuwde ze uit terwijl ze zich op de kant hees. Een van Itachi's vlammen had haar geraakt toen ze een beetje teveel naar voren was gaan leunen. "Niet slim" zei hij en hij legde zijn handen op haar been en hij liet de vlammen verdwijnen. "curaja" mompelde hij en de wonde op haar been genas sneller dan dat haar 'Galad neth' het had gedaan. Zijn vlammen konden alleen maar met dark magic geheeld worden. . 'Help alsjeblieft,' zei ze tegen Itachi. "Nooit die spreuk gebruiken, dat maakt de pijn ondraaglijk. Alleen black magic werkt hier." Hij wreef even over haar been en haalde dan uit zijn tas een pijnstillend blaadje. "Hierop kauwen, de pijn zal nog even duren omdat die vlammen van zwarte magie zijn. Ze blijven nog heel even in je lichaam maar als je dat nog even opeet komt het helemaal goed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Resting after the flight UTL8oxA PROFILE
Resting after the flight UTL8oxA MAGICIAN

Resting after the flight Empty
BerichtOnderwerp: Re: Resting after the flight   Resting after the flight Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Resting after the flight

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Resting || Moyra
» Resting hours..(Elliot)
» Welkom the flight
» Flight of the Dragon
» [D] Flight Attendant

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Quiet Lake-