PortalIndexDe komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 HpD5UwnDe komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 De komst van de leerling in de ochtend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 09 2012, 20:52

l-l-l-l-l-lu-k-ka is mijn kleine broetje die overleden is..nouja me broetjes een goede vriend die ik als me broertje zag dan....
Alois keek weer verdrietig.
Het liefst wou hij neit aan zijn broertje denken want dan kreeg hij altijd tranen in zijn ogen en deze keer was het net zo.
Alois veegde zijn tranen uit zijn ogen weg.
De vallei stond in brand.
ik was blij want de mensen in de vallei hadden me pijn gedaan.
ik zocht naar me kleine broertje en zag hem toen liggen.
daar ben je kleine broer zei ik.
ik tilde hem op en zag dat hij dood was.
Laat me niet alleen luka zei ik als allerlaast.

Alois begont te huilen.
h-h-et s-s-p-pijt me d-d-at ik zo huil m-m-aar.
Alois stopte met praten en keek stillentjes voor zich uit.
Ik zal wraak nemen zei hij zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 11:36

'l-l-l-l-l-lu-k-ka is mijn kleine broetje die overleden is..nouja me broetjes een goede vriend die ik als me broertje zag dan....' Hij kwam nauwelijks uit zijn woorden, arme ziel. Enya kreeg vreselijke medelijden. 'De vallei stond in brand. Ik was blij want de mensen in de vallei hadden me pijn gedaan. Ik zocht naar me kleine broertje en zag hem toen liggen. Daar ben je kleine broer zei ik. Ik tilde hem op en zag dat hij dood was. Laat me niet alleen luka zei ik als allerlaast.' Alois begon te huilen. 'h-h-et s-s-p-pijt me d-d-at ik zo huil m-m-aar.' Enya aarzelde even maar legde toen haar arm om zijn schouders, troostend. 'Het is niet erg, huil maar even.' Zei ze sussend. 'Ik zal wraak nemen.' zei hij zachtjes. Enya vond dat woord nogal hol klinken, wraak. Haar eigen geweten sussend dat hij wartaal uitsloeg. Ze bleef hem troosten, wachtend tot hij uitgehuild was.

(derp, heel slechte post Stare)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 12:29

'Het is niet erg, huil maar even.' Zei ze sussend. 'Ik zal wraak nemen.' zei hij zachtjes. Enya vond dat woord nogal hol klinken, wraak. Haar eigen geweten sussend dat hij wartaal uitsloeg. Ze bleef hem troosten, wachtend tot hij uitgehuild was.
Luka! Why am you're still dead.Why did you left me alone.Don't let me alone
Alois keek naar eynana die heb probeerde te troosten.Alois probeerde te glimlachen maat terver geeft lukte dat niet
wraak zei alois zachtjes wraak voor de gene die me broertje heeft vermoord
Alois keek boos uit zijn ogen. mijn vraak zou zoet zijn.
Alois zag zichzelf plosteling in een gebakje pak en hij schoot in de lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 15:20

'wraak' zei alois zachtjes 'wraak voor de gene die me broertje heeft vermoord' Alois keek boos uit zijn ogen. 'mijn vraak zou zoet zijn.' Enya walgde van wraak maar kon het hem niet kwalijk nemen. Hij was waarschijnlijk al die jaren als een vuile slaaf mishandeld, en zijn broertje erbij. In feite had Enya precies hetzelfde ondergaan, al had zij een dak boven haar hoofd gehad. Ze wist dat ze Alois niet kon tegenhouden, en nu juist ze een vriendschap had opgebouwd, wild ze deze niet kwijt. Kennelijk moest hij aan iets grappigs denken want plots schoot hij in de lach. Dat vond Enya zo'n leuk gezicht dat zij ook ging lachen. 'Blij om te zien dat je nog kunt lachen.' Zei ze grinnikend. Ze werkte haar laatste hap koek naar binnen en schoof wat heen en weer op haar stoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 15:43

'Blij om te zien dat je nog kunt lachen.' Zei ze grinnikend.
Ze werkte haar laatste hap koek naar binnen en schoof wat heen en weer op haar stoel.
Blijkbaar vond enyana hem wel aardig.
Traks vind ze me nog zo aardig dat ze verliefd op me is zei alois zachtjes hardop zonder dat hij het door had.
Alois nam rustig en slokje thee.
Het was nogal warme thee en hij verbrande zijn mond
A nee niet weer!
Alois veegde snel zijn tranen weg.
Nu lijk ik weer een huilbak.damn it...
Alois keek naar enyana.
ze was een aardig meisje voor het eerst liet hij een meisje toe in zijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 10 2012, 20:13

Hij mompelde nog iets wat Enya niet verstond en waar ze niet veel waarde meer aan hechte, als hij iets aan haar wilde vertellen deed hij dat hardop. Enya staarde uit het raam, het was redelijk zonnig. Alois nam een slok thee en leek weer zijn mond te branden. De tranen sprongen weer in zijn ogen. 'Nu lijk ik weer een huilbak.damn it...' Enya moest onwillekeurig een beetje lachen. 'Nee hoor, hete thee werkt op je traanklieren. Een soort impuls van je hersenen.' Verdraaid, daar veranderde ze weer in het studiemutsje, het slimme vogeltje. Maar ze kon er niks aan doen. Het menselijk lichaam zat al sinds haar negende in haar geheugen geprint. Toch was ze niet hoogbegaafd. Ze krabde even aan haar neus en keek weer uit het raam. Toe schoot haar weer iets te binnen. 'Je had het daarnet trouwens over een contract met je butler, wat houd dat precies in?' Ze werd gefascineerd door de twee achter Alois.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimema jun 11 2012, 15:25

Alois glimlachte.
het houd in dat als je wens is vervuld dan hun me ziel mogen hebben,na ja alleen claude dan.
Alois is nogal gehecht aan zijn butler en hij gaat nergens heen zonder claude.
Alois bleef enyana glimlachend aan kijken.
Hij vond enyana wel aardig.
hij had nooit gedacht dat hij een meisje aardig zou vinden.
verliefdheid zeht alois zuchtend.
Hij zag dat hannah naar sebastian keek maar hij bedoelde eigelijk hun 2 niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 15 2012, 10:50

Enya had behoefte het geheim van deze jongen te ontfrutselen. Alois glimlachte. 'het houd in dat als je wens is vervuld dan hun me ziel mogen hebben,na ja alleen claude dan.' Enya voelde een verbazing en ontzetting opkomen die haar aan misselijkheid deden denken. Hun ziel hebben?! Waren er meer als Claude die kinderen overhaalden hun ziel te verkopen voor hun diensten?! Maar misschien was het voor Alois alles beter dan een slaaf zijn. Nog steeds een beetje geschokt keek ze weer uit het raam. Zouden er werkelijk meer als Claude bestaan? Misschien waren een paar van haar butlers ook wel zo geweest. Heel misschien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 15 2012, 18:24

Alois keek glimlachend naar enyana.
Hij wist wat enyana dacht.
Natuurlijk zijn er meer van die butler ciel heeft er ook een en hannah en de drieling zijn het ook.
Alois bleef glimlachen.
En claude heeft me niet overgehaald ik heb hem zelf geroepen.
Alois keek naar claude die knikte.
Alois keek naar enyana.
Ik weet dat het raar klinkt maar het is niet raar je kiest er zelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 19 2012, 17:26

Alois keek glimlachend naar Enya. ''Natuurlijk zijn er meer van die butler ciel heeft er ook een en hannah en de drieling zijn het ook.'' Enya wist niet wie ''de drieling'' waren maar kennelijk waren zij ook onder Alois' bevelschap. ''En claude heeft me niet overgehaald ik heb hem zelf geroepen.'' Nou, dat klonk al ietsjes minder erg. Alois keek naar claude die knikte. ''Ik weet dat het raar klinkt maar het is niet raar je kiest er zelf voor.'' Ja, dat leek haar al helemaal waar. Toch joeg het haar nog angst aan. Gruwelijk leek het haar om een contract te vormen... Maar goed, ze dacht er niet meer aan. Beter zo. Ze krabte even aan haar hoofd en keek toen weer uit het raam.

(flutpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 20 2012, 16:39

alois keek eventjes verbaast naar enyana.
hij snapte niet waarom enyana zo er over dacht.
Alois denkt na:meschien kan ik het beter over een ander onderwerp hebben.
Alois glimlachte naar enyana.
Hoe is joun leven eigelijk?
Alois bleef glimlachend

(ook flutpost.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel Phantomhive
.
.
Ciel Phantomhive

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 147
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magican
Klas:
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:54

Ciel zat al een poosje in de eetzaal, en zat het gesprek al een tijdje te volgen.
Het had z'n eetlust kompleet verpest, ook Sebastian keek beledigd.
Het was best logisch, want Enyana had hem diep beledigd.
Ciel keek hun richting op, en prate expres wat harder tegen sebastian.
,,Wat een 'leuk' gesprek hebben ze daar, he'' mompelde Ciel sarcastisch.
Ciel was altijd uit op ruzies, even keek hij of Alois en Enyana omkeken.
Maar ze leken hem te negeren. Ciel keek arrogant de andere kant op.
Sebastian lachte even, Ciel werd wel vaker genergeerd en zo reageerde hij altijd.
Ciel keek boos naar z'n butler, en stak toen z'n tong.
Ciel roerde in z'n thee met een zilveren theelepel en nam toen een slokje van de thee.
,,Ze zeggen wel dat ze een vreselijk verleden hebben maar ze praten er over alsof ze er trots op zijn'' Mompelde Ciel terwijl hij nog steeds naar het raam keek.
,,Dat kan ik niet snappen'' Zei Ciel met een zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 23 2012, 16:53

''Hoe is joun leven eigelijk?'' vroeg Alois. Voor Enya ''Best oke'' kon zeggen, klonk er aan de tafel naast haar: ,,Wat een 'leuk' gesprek hebben ze daar, he'' Enya keek met een ruk van haar hoofd om naar Ciel. ,,Ze zeggen wel dat ze een vreselijk verleden hebben maar ze praten er over alsof ze er trots op zijn. Dat kan ik niet snappen'' Er knapte iets binnenin haar, wat had ze nu weer fout gedaan?! Ze stond op met een klap op de tafel en beende naar de tafel naast haar. Ze sloeg haar hand op de tafel, naast Ciel's bord, zodat zijn beker rinkelde. Ze keek hem kwaad aan. In haar ogen verscheen weer een zweempje rood. ''Luister eens, jij stuk chagrijn, als onze aanwezig je niet bevalt, ga je maar ergens anders zitten of luister je er niet naar!'' Ze keek expres niet naar zijn butler want als grote mensen in actie kwamen moest ze van haarzelf haar mond houden. ''Ik ben helemaal niet trots op het feit dat mijn vader me nooit gewild heeft, mijn moeder dood is en dat niemand zich vervolgens om me bekommerde. Dus hou je gemak maar, Koning Knolraap!'' Dat laatste floepte er zomaar uit, eigenlijk zonder dat ze het wilde. ''Als je ruzie wilt dan zoek je maar iemand anders!'' Ze beende terug naar haar eigen tafel, plofte op de stoel neer en gunde Ciel geen blik meer. Dat melkmuiltje had ze even afgepoeierd. Kwaad nam ze een slok thee en keek uit het raam.

(heb ik hem beledigd?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 24 2012, 12:09

alois keek verbaast.
die reactie had hij niet verwacht.
hij keek naar sebastian die er rustig bij stond.
Het vreemd dat sebastian niks doet dacht alois.
Alois legde zijn hand op de schouder van enyana.
Rustig enyana.het is wel goed hij is zo gewend om te doen...ciel kan ook wel aardig zijn alleen doet hij dat niet vaak.
Alois wou ciel helpen maar hij snapte ook wel hoe enyana zich voelde.
e-e-e-nyana het is al goed.
Alois keek een beetje bang uit zijn ogen.
Hij had enyana nog nooit zo gezien.
Enyana?
Alois glimlachte liefjes naar enyana
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuichan
.
.
Yuichan

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Yui
Posts : 140
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: dark magicain
Klas:
Partner:

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 24 2012, 16:19

Hannah keek naar enyana.
Enyana heeft helemaal gelijkt dacht hannah.
Hannah zag dat alois liefjes glimlachte naar enyana.
Alois geeft wel veel om je he enyana.
Hannah keek een beetje jaloers.
Zij was de gene die om alois gaf ookal wist alois dat niet.
maar alois wist ook niet dat hannah de ziel van luka had opgezogen.
Hannah schudde haar hoofd.
Hannah dacht na.
Waarom komt alois eigelijk voor ciel op ciel is zijn aardsvijand.
Hannah keek eventjes verbaast.
Waarom komt u op voor ciel master?
ciel is toch u aardsvijand.

Hannah keek naar alois.
hannah ziet dat alois nadenkt.
ja ciel is me aarvijand nou en hannah.
Hannah keek verbaast naar alois.
Hoe kan hij dat denken
Hannah keek verdrietig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enyana
.
.
Enyana

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Noa
Posts : 1003
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woudmagie
Klas: Master Savador
Partner: When all the lights are out, I still see two silver ones that haven't

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 05 2012, 18:12

(omg, hele late reactie!)

Het leek erop dat Alois was geschrokken van haar uitbarsting. 'Rustig enyana.het is wel goed hij is zo gewend om te doen...ciel kan ook wel aardig zijn alleen doet hij dat niet vaak.' zei hij terwijl hij een hand op haar schouder legde. 'e-e-e-nyana het is al goed.' stotterde hij. De lichte angst die ze erin hoorde deed haar woede bekoelen. Haar ogen stonden weer normaal. 'Enyana?' Enya keek hem aan. 'Ja... het is oke.' zei ze zacht. 'Alois geeft wel veel om je he enyana.' Enya glimlachte naar haar. 'Fijn om te weten.' haar woede bekoelde. Heel appart; alleen als haar vrienden werden beledigd werd ze echt kwaad, bij haarzelf kon ze er niet voor opkomen. 'Waarom komt u op voor ciel master? ciel is toch u aardsvijand.' vroeg Hannah, dit keer aan Alois. Enya keek op van haar thee. 'Aardsvijand?' vroeg ze verbaasd. Ze wist dat er leerlingen waren die elkaar niet mochten maar dat er echte aardsvijanden op school zaten had ze zich niet kunnen voorstellen.

(jeej, nieuw kadertje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De komst van de leerling in de ochtend   De komst van de leerling in de ochtend - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

De komst van de leerling in de ochtend

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Vroege ochtend, vlak voor de eerste lessen.
» een nieuwe leerling
» Demoon in een leerling
» nieuwe leerling
» Een nieuwe leerling arriveert

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: The Great Hall-