PortalIndexthe chamber of fire. HpD5Uwnthe chamber of fire. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 the chamber of fire.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimedi dec 08 2009, 21:23

Aiden liep de zwartstenen trap vermoeid op.Hij verlangde er naar om op zijn kamer te zijn.Hij gooide de zwart geblakerde deur open,die was gebrandmerkt met een vlam.De trap en de gang baadde even in het oranje licht,tot hij naar binnen stapte,en de deur achter hem dicht sloeg.Zodra iemand de kamer binnen zou komen,zou die er meteen waar het licht vandaan kwam;lava.Nouja,iets wat er op leek dan.Dit was een variant die slechts veertig graden celcius was.Zijn kamer zag er uit als een vulkanisch landschap.Een lava stroom liep achter door de kamer heen,en eindigde in een poel.Dat was zijn bed.Hij stak zijn zwaard in een mini-vulkaan op de muur,die het in zijn geheel verzwolg.Als iemand er iets zonder toestemming uit wou halen,zou die zich lelijk branden.Aiden liet zich in de lava poel vallen,en slaakte een zucht van verlichting.Hier had hij al naar gesmacht sinds zijn bevrijding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimedi dec 08 2009, 21:35

Celebrian had vanuit haar eigen kamer de deur van Aiden's kamer horen open en dicht gaan. Ze stond nu stil voor de zwartgeblakerde deur twijfelend of ze wel verder zou lopen. Ze zuchtte even licht en klopte toen aan waarna ze de deur open duwde en naar binnen stapte. De hitte viel als een warme deken over haar heen toen ze de deur achter zich weer sloot. Celebrian voelde hoe was vanbinnen een beetje ontdooide. ''Dat jij in deze hitte kan leven'' zei ze zacht zuchtend toen ze Aiden in zijn lavapoel zag liggen. Haar ijskrachten zouden hier nooit werken dus als het al op vechten zou uitdraaien dan zou Celebrian enkel water kunnen gebruiken. Niet dat daar erg veel van was hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimedi dec 08 2009, 21:43

Aiden grijnsde ondeugend."Zo erg is het nou ook weer niet."Hij was hier in het overduidelijke voordeel,dus hij bleef ontspannen.Hij kon voelen hij het gesmolten steen loom om zijn lichaam heen stroomde.Het was zo aangenaam,dat hij zichzelf een momentje toestond met gesloten ogen achterover te leunen.Misschien zou hij straks wel een dutje doen.Dat zou fijn zijn."Kan ik je ergens mee helpen?"Het was niet waarschijnlijk dat ze zonder reden hier zou zijn.Celebrian was niet zo stom of overmoedig dat ze hem hier op eigen terrein kwam bevechten.Het moest wel iets anders zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimedi dec 08 2009, 21:52

Het lukte Celebrian om een lichte glimlach op haar gezicht te toveren. Ze zweeg nog even na Aiden's tweede vraag maar gaf er daarna toch antwoord op. ''Eigenlijk wel. Ik vroeg me de laatste tijd iets af en met Deshas kan ik het niet bespreken want aan zijn mening hierover zal ik toch niks hebben. Van Clera evenmin dus dan kom ik uit bij jou'' zei ze bijna allemaal in een adem terwijl ze een lok haar rond haar vinger draaide. Meestal deed ze dat alleen als ze ergens nerveus voor was. Celebrian wierp een snelle blik op de kleur van haar haren. Tussen de donkerblauwe haren zag ze lichte plukken violet verschijnen. Ze was nerveus. Waarvoor? Om met Aiden te praten? Dat had ze al zo vaak gedaan maar waarom was ze dan nu ineens nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimedi dec 08 2009, 22:01

Aiden hield zijn verbazing in bedwang.Als hij dat niet had gedaan,hadden zijn ogen uit zijn hoofd gepuild.Toen haar haren aangaven dat ze nerveus was,kon hij niet verhelpen dat zijn ogen een beetje groter werden.Hij haalde zijn schouders op,zuchtte,en ging rechtop zitten.Er borreled een stroom lava omhoog,die afkoelde,zodat hij op een pilaar zat.Achter Celebrian vormde hij ook zo'n soort stoel,en gebaarde haar om te gaan zitten.Er droop wat lava van hem af,en maakte licht sissende geluidjes toen ze zijn pilaar raakte.Zijn gezicht stond nu strak."Prima.Waar wil je het over hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 13:32

Celebrian zag dat Aiden's ogen een beetje groter werden. Hij had kennelijk net als zijzelf opgemerkt dat ze vrij nerveus was. Ze ging zitten toen Aiden gebaarde dat dat mocht en sloeg haar benen over elkaar. Het was haar gelukt de eindeloze draai beweging van de lok rond haar vinger te stoppen maar ze voelde hoe elk haartje op haar hoofd vanaf de wortel tot de punt violet van kleur werd. ''Ik wou je je mening vragen. Wat vind jij nou precies van die Savador die Deshas heeft aangesteld tot schoolhoofd. Ik snap zijn keuze niet. Hij lijkt mij niet bepaald het leidende type. En ik dacht omdat jij veel met Des om gaat dat jij wellicht iets zou begrijpen hiervan'' begon ze. Ze deed haar best om niet al te stamelend over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 19:13

Aiden zuchte opgelucht.Hij had verwacht dat het iets ernstigs was."Dat is toch niet zo moeilijk?En vroeger kon je nog wel zo goed nadenken."Hij grinnikte droogjes.Hij vouwde zijn benen tot hij in kleermakers zit zat,en veegde wat lava uit zijn haar."Savador is een ambitieuse dwaas die maar wat graag schoolhoofd wou worden.Omdat hij van Shadra komt,is hij gemakkelijk in staat tot gruweldaden,en vertrouwt Des omdat die daar ook vandaan komt.Bovendien heeft Savador zich laten strikken voor een bloedeed."Aiden lachte zachtjes."Des had gewoon iemand nodig om voor hem op de troon te zitten,en Savador was zo makkelijk te gebruiken dat het bijna zielig is."De lava borrelde zachtjes onder hem.Hij was blij terug te zijn op zijn kamertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 19:49

Celebrian trok even licht een wenkbrauw op bij die woorden. Zij had Savador ook al ontmoet maar toen had hij in niks geleken op wat Aiden nu voor haar schetste. ''Een bloedeed? Ik hoop maar dat Des weet wat hij doet. Met dat soort eden valt niet te spotten'' zei ze daarna bedachtzaam. Tot haar grote ergenis merkte Celebrian dat ze de helft van wat Aiden haar verteld had ze zelf ook wel al had bedacht. Het was nutteloos geweest hier te komen. Ze hoopte enkel dat Aiden dat niet inzag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 20:10

"Des weet waar hij mee bezig is.Ook al doet hij het maar voor de lol."Aiden haalde zijn schouders op."Was dat alles,of had je nog meer vragen?"Hij zat nogsteeds ontspannen op de pilaar,maar hield Celebrian desondanks in de gaten.Hij kon haar ruiken.Ze rook zoals een bevroren meer.Aiden meende zicht te herinneren dat iemand ooit had gezegd dat hij naar een houtvuur rook.Hij zuchtte toen hij merkte dat hij het niet eens zo slecht vond ruiken.


Laatst aangepast door Aidan op za feb 12 2011, 23:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 20:20

Celebrian begon zich steeds meer en meer te ergeren aan zichzelf. In haar gedachte bedacht ze allemaal smoesjes, en domme kletspraatjes om hier nog even te kunnen blijven praten met Aiden. Ze gaf het eerlijk toe, er was een reden waarom ze ineens hier wou zijn al wou ze niet aan die reden toegeven. ''Ik wil je nog een ding vragen. Ik sprak laatst met Deshas. Hij zei me dat sinds ik weer vrij ben ik mijn gevoelens wegstop. Is dat zo?'' vroeg ze. Celebrian merkte dat ze steeds zachter begon te praten en haar onzekere blik keek recht in de ogen van Aiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 20:37

"Dat kun je alleen zelf beantwoorden,"zei Aiden simpel.Hoewel hij zich niet kon voorstellen dat ze iets kon verbergen met haar haar.Hij plukte even aan zijn eigen haar.Toen hij haar recht in haar ogen keek,voelde hij zijn wangen even licht verkleuren.Hij vervloekte zichzelf.Waarom moest hij uitgerekend nu blozen?Er verschenen een paar dansende vlammetjes om hem heen om het te verbergen,maar het was misschien al te laat.De lava onder hem stroomde gestaag door.Hij wou dat hij er in was blijven liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 20:49

Celebrian had Aiden's verkleuring op zijn wangen al gezien. ''Bloosde je nou net?'' vroeg ze en haar mondhoeken krulde om in een zwakke glimlach maar niet gemeen bedoeld. Ze had Aiden nog nooit zien blozen. Het zag er wel schattig uit vond ze. Ze zag de punten van haar haren donkerrood kleuren. Donkerrood was geen woede, dat was echt knallend felrood. Celebrian voelde hoe ook de rest van haar haren die donkerrode kleur aannamen en na enig gevecht in zichzelf lukte het haar om het rood te beperken tot enkel de punten van haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 20:57

Aiden kuchte."huh?nee,nee,dat deed ik niet,"zei hij verdedigend.Zelfs hij zelf vond het ongeloofwaardig klinken.Hij zuchte.Toen hij de punten van haar zag verkleuren,keek hij nieuwsgierig toe.Die kleur had hij nog niet gezien.Fel rood,paars en nog vele anderen wel,maar Donker rood niet.Hij vroeg zich af wat dat dan wel niet inhield.Nadenkend krabde aan zijn kin.Het kon toch niet....?Nee,dat was onmogelijk.De vlammetjes zakte,en circelde nu rond de pilaar waar hij op zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:04

Celebrian grinnikte zachtjes terwijl ze haar hand dichtbij haar mond hield. ''Sorry hoor Aiden maar dat klinkt niet erg geloofwaardig'' zei ze zacht. Ze zag zijn nieuwschierige blik. Hij moest vast de punten van haar haar gezien hebben. Door die nieuwschierige ogen was ze in een klap al haar concentratie kwijt en werd elk haartje om haar hoofd donkerrood. Ze voelde zich een beetje tintelen van binnen. Ze zou toch niet aan het verdampen zijn door die hitte?
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:15

"Jammer genoeg niet,"zei Aiden gemaakt zielig.Toen haar haar in een keer helemaal donker rood werd,werden zijn ogen een tikje groter.Celebrian bleef hem verbazen."Is alles wel goed met je?"Hij was naast haar komen staan,en had zijn hand op haar wang gelegd.Voor zover hij kon zeggen,voelde ze net zo koud aan als normaal.Hij haalde zijn schouders op,en ging op een nieuwe pilaar zitten,niet ver bij haar vandaan.Soms dacht hij dat de schepper vrouwen speciaal had gemaakt om mannen te verwarren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:25

Nog voor Celebrian het goed en wel doorhad had Aiden zijn hand al op haar wang gelegd. Ook toen hij zijn hand allang had weggehaald kon ze zijn warmte op haar huid nog steeds voelen. Ze wende haar blik even af zodat hij hopelijk niet zag dat ze even kort met haar vingertoppen over haar wang streek terwijl ze voelde dat het nu haar beurt was om te blozen. Ze kon hem niet goed antwoord geven op zijn vraag. Wat moest ze zeggen? De waarheid? Die wou ze zelf nog niet eens aanvaarden, laat staan Aiden. Hij zou haar vierkant uitlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:32

Aiden keek verbaasd toe terwijl Celebrian begon te blozen.Hij had zijn handen in elkaar geslagen,en in zijn schoot gelegd,Omdat ze anders waarschijnlijk lichtjes zouden beven.Hij moest het gewoon vragen."Cel...wat houd die donker rode kleur in?"Hij voelde een vreemde,warme spaning.Zijn hart voelde aan alsof hij door zijn ribbenkast heen probeerde te breken.Als hij niet van Razen kwam,had hij gezweet."En ik wil een eerlijk antwoord."Hij was er niet zeker van of dat echt zo was,maar nu had hij het al gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:41

Celebrian had er moeite mee om Aiden recht aan te kijken zonder het antwoord al te veradden. Ze zuchtte even zachtjes. ''Het betekend dat ik je mag Aiden. Erg graag zelfs'' zei ze. Ze merkte dat haar stem een beetje trilde. Na dit gezegd te hebben staarde ze recht naar de grond waardoor er een paar donker rode lokken voor haar ogen vielen. Dat verdomde haar ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 21:56

Aiden viel van de schok bijna de lava poel in.Hij voelde hij zijn mond open ging hangen,maar sloot hem resoluut weer,tewijl hij naar Celebrian staarde.Dat moest hij verkeerd gehoord hebben.Toch?"Ik mag jou ook,Celebrian."Zijn woorden stiervan langzaam weg.Hij wist echt niet wat hij zou moeten zeggen.Het rode haar had hem al een vermoeden gegeven,maar haar het daadwerkelijk horen zeggen was toch iets anders.Blijkbaar konden tegenhangers elkaar zowel aantrekken als afstoten.


Laatst aangepast door Aidan op wo sep 22 2010, 20:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimewo dec 09 2009, 22:03

Die vijf woorden gaven Celebrian weer een beetje meer moed. In elk geval genoeg om Aiden weer aan te kijken. Geen grijns, volkomen serieus. Hij meende het echt. Langzaam stond ze op. Ze bleef even twijfelend staan maar liep toen naar Aiden toe. Ze kuste hem zachtjes op zijn lippen. Ze kreeg het gevoel van binnen compleet te smelten en te verdampen door zijn warmte. Maar dat kon haar niks schelen. Een schok van warmte trok door haar hele huid heen. Ze opende na de kus haar ogen weer en keek Aiden recht aan. ''Misschien kan ik beter gaan'' zei ze zacht terwijl ze al een paar passen naar de deur zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 358
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/fire
Klas:
Partner: My love is gone without a trace

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimevr dec 11 2009, 17:38

Aiden keek haar aan.Hij was misschien wel overdonder door haar kus,maar haar koude lippen hadden hem weer bij de les gebracht.HIj liep achter haar aan,en omhelsde haar."Als je wilt gaan,kan ik je niet tegen houden."Zijn stem klonk warm,genegen."Maar ik zou het waarderen als je bij me zou willen blijven."Hij drukte zachtjes een kus op haar lippen.Ze voelde zo koud als blok ijs,maar dat maakte hem niet uit.Hij wou bij haar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

the chamber of fire. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitimevr dec 11 2009, 17:55

Celebrian voelde ineens Aiden's armen om zich heen. Ze keek hem recht aan. Zijn warme en genegen stem liet een kleine rilling over haar rug lopen. Toen hij haar een kus op haar lippen drukte kuste ze hem terug. ''Ik blijf hier'' fluisterde ze zacht tegen hem. Alle onzekerheid die haar had geteisterd sinds het moment dat ze hier binnen was komen lopen waren nu compleet verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



the chamber of fire. UTL8oxA PROFILE
the chamber of fire. UTL8oxA MAGICIAN

the chamber of fire. Empty
BerichtOnderwerp: Re: the chamber of fire.   the chamber of fire. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

the chamber of fire.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» » Aleister Chamber.
» Fire Magic Les: Fire Trap
» Welcome to the Fire
» Fire!
» [VvF les6] Take your aim, fire away!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Eldur - The Room of Fire-