PortalIndexI don't even know anymore.. HpD5UwnI don't even know anymore.. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 I don't even know anymore..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 17:52

O MY GOSH
I don't even know anymore.. Epic_pewdie_c__by_lilxcherrypop-d4sjuzs
I didn’t expect you to visit this topic
• Algemeen;
Took me long enough. Waarom ik dit nu ineens doe? Nou, iedereen was zo lekker bezig en toen dacht ik: ik sneak mezelf er ook eventjes tussen met een postje… Topicje… Derp. Nobody will ever notice! Let trouwens niet op mijn gederp of het gebruik van Engelse woorden tussen door, of het feit dat er mogelijke vage zinnen tussen zitten. Want ik BEN vaag, deal with it. Waarschijnlijk ben ik zo onorigineel als maar kan wat indeling betreft, maar dat hoort er nou eenmaal bij: had ik niet zo’n GEWELDIGE timing moeten hebben. I’m just awesome.

• Benaming;
Mijn volledige naam is Noor Erika Sofie. Achternaam laten we achterwegen in verband met stalkers, heb er al eentje en kan er niet nog meer gebruiken. Ik ben dus vernoemd wat mijn vader, waar ik niet al te blij mee ben om bepaalde redenen. Vooral als ik kijk dat de tweede naam van mijn oudste zus is afgeleid van mijn oma van mijn moederskant en die veel mooier is. Verklaring van de derde naam: ik had bijna de naam Sofie gehad als mijn moeder er niet was geweest. Het was zo dat zij spulletjes aan het opruimen was en toen vond ze een boekje, ze bladerde het door en kwam zo de naam Noortje tegen. Echter vond mijn moeder het –tje gedeelte een beetje storend: stel je bent 23 en je heet NoorTJE. Dan neemt niemand je dus serieus.
Ik reageer overigens op de naam Noor, Noortje… Mijn naam kan niet fout uitgesproken worden. Overigens reageer ik eigenlijk op alles c:

• Brief History;
Ik huppel al zo’n zestien jaar rond op die aardbolletje. Ik ben geboren op 8 december 1995 en getogen in Zuid Limburg. Echter heb ik Hollandsbloed en daarmee komt een harde g en een gooische r. Ik heb nooit een Limburg dialect geleerd, ken wel een paar woordjes, omdat mijn ouders dit ook niet kenden. Ze kwamen van het noorden. Ze hebben ook nog een tijdje in Amerika gewoond en mijn op een na oudste zus is ook officieel Amerikaans (; De rest is allemaal Nederlands, niet veel speciaals aan.
Ik ging naar de basisschool en deed daar mijn ding. Ga daar niet verder over door mekkeren. Uiteindelijk ben ik niet in Gulpen, waar ik woon, naar de middelbare school gegaan maar in Heerlen en ben heel erg blij met die beslissing. Werd een beetje ziek van al die Gulpense knollen om me heen c:
Currently gaat alles gewoon zijn gangetje en zit ik inmiddels op 4 VWO. Hoe ik dat bereikt heb weet ik niet, want ik doe werkelijk niets. Ik ben het perfecte voorbeeld van het feit dat je weldegelijk van je faalangst af kan komen. Op de basisschool moest alles een zeven of hoger zijn, anders ging ik huilen en kon ik niet meer met mezelf leven. Dit had ik ook nog in de eerste, maar ik heb er toen hulp meegekregen op school. Nu heb ik werkelijk overal schijt aan en boeit alles met niet meer zoveel. Ben al super trots op mezelf als ik een 5,5 heb. Dus tja; je kunt het weldegelijk overwinnen! Just keep on believing ~

• Wat ben ik?;
Ik ben een mens, blijkbaar. En accentueer het gezegde, als het dat dan al is; iedereen is anders, zoals alleen ik dat kan. Umad? Echter ben ik niet een volbloed Hollander. Ik heb ook nog Chinees en Indonesisch. Nu moet je niet denken dat ik super slim ben of zo, aangezien die mensen dat altijd zijn; want ik ben echt oerdom and proud of it ;D Wel kan ik soms met willekeurige feitjes gooien, omdat ik gewoon irritant ben. Echter verlies ik altijd met discussie, meestal dan, maar ik ben nu al zover dat ik mijn verlies accepteer en mensen met alle liefde het laatste woord gun. Ikbendaartegoedvoor.

• Fysiek;
Ik ben een meisje van rond de 1.70. Ik was vroeger 1.67 maar dat was lang geleden en ik moet sindsdien wel wat gegroeid zijn. Echter beweert mijn zus dat ik 1.66 ben maar dat kan niet omdat ja… Ik heb mezelf vergeleken met anderen, dus het is gewoon onmogelijk. Verder ben ik een ras echte brunette: bruine ogen en bruin haar. Veel mensen maken de fout door te zeggen dat mijn haar zwart is; maar het is toch echt bruin. In de zomer is het wel wat beter te zien dan in de winter en dan vooral bij mijn puntjes: dan lijkt het soms net alsof ik uitgroei heb of zo. Mijn innerlijke Aziaat toont zich wanneer ik moet lachen: spleetogen eerste klas zoals alleen een Aziaat ze kan hebben. Mijn ogen zijn van zichzelf vrij groot, maar wel amandel vormig… Dus ergens ook wel Chinees.
Verder zijn er een paar dingen anatomisch onmogelijk voor mij: met mijn tong mijn ellenboog aanraken, mijn tenen aanraken met mijn handen als mijn benen uitgestrekt zijn, een snelheid – zonder de hulp van vervoersmiddelen – van + 5 kilometer per uur bereiken, mijn benen stilhouden als ik ze strek, het geluid van een brekend bot voorkomen als ik mijn mond open.
Heb ook nog wel een fotootje van mezelf en degene die bulletproof ogen hebben mogen van mij part kijken: Klikje

• Mentaal;
Ik ben een retard. Geen omschrijving is beter eigenlijk. Hoewel er wel een paar dingen fijn zijn om te weten: ik doe mijn best het beste in alles en iedereen in te zien, maar er zijn grenzen en als die eenmaal bereikt zijn zal ik een eeuwige dislike hebben tegenover die mensen en er valt ook niet echt veel meer aan te veranderen. Kans verkeken, zo beschouw ik het. Ja, ik ben een b*tch van de harde wereld en kan dat ook laten blijken als dat moet, ik heb mijn redenen hiervoor c: LAATME.
Echter kan ik niet van mezelf houden en zoek ik dus liefde jegens mijzelf bij anderen. Houden mensen niet van me dan ga ik huilen omdat ik wil dat ze me aardig vinden. Zo werk ik. Echter kom ik wel ooit op een punt, mits ze gemeen blijven doen, waarbij ik geen zin meer heb en ik gewoon op ignore stand kom te staan. Dan. Niet.
Verder ben ik een dyslecticus met HS. Ik noem het HS omdat P staat voor person en het dus vreemd zou zijn. HS = hoog gevoeligheid. Nou durf ik mezelf geen extreem geval te noemen, maar ik uit wel al mijn emoties – in de echte wereld – door te huilen. Verder kan ik niet tegen jank films en zelfs bij random zielige stukjes bij een actiefilm moet ik mijn tranen inhouden. Ik ben dus snel geraakt. Over emotioneel kind hier.
Over mijn dyslexie: ik speel vals met Word, maar dat deed ik in eerste instantie niet maar mijn browser pestte me door een pagina terug te gaan soms en dan was ik een hele post kwijt. Vandaar dat ik ze maak in Word zodat ik ze niet kwijt raak, want dat is echt niet leuk. Dus derp.

• Leven;
HOHO – Ik heb een leven, ja dames en heren; ik heb een leven. Hierbij horen mijn hobby’s, vrienden en familia. Ik maak deel uit van een familia bestaand uit zes mensen: mama en papafiguur, twee oudere zussen en een oudere broer. Ja, ik ben de jongste en ik haat het. Zo was ik vroeger, als nog kleiner meisje, een levende Barbie pop voor mijn zussen; of ik dat nou wilde of niet. Ik moest hakken dragen en werd door eentje vastgehouden zodat de ander make up op kon doen. Trauma’s. Ja, trauma’s. En zoals iedere oudere broer in het begin van zijn leven betaamd pestte hij me. Slaan en trappen blabla. Word je hard van, dus ik doe er niet moeilijk over. Hij is nu wel lief.
Verder heb ik vrienden in mijn leventje, maar die doen niet aan RPG en dat laat ik ook maar zo. Dan kom ik er helemaal niet onderuit. Het heeft me flink wat jaren gekocht om een goede vrienden te krijgen, maar ik heb ze eindelijk AND I LUV THEM. Dus die zitten voor eeuwig aan me vast c: Jeeeeej ~
Dan heb ik ook nog hobby’s: Hobbelenoppaardjes, tekenen, derpen in Photoshop, RPG’en of course, mijn kat pesten, getrollt worden door mijn kat, zelf trollen en derp. Ik ben te lui om meer voorbeelden te geven. Laatme.

• RPG;
Alles begon op msn. Met PC -> Persona Chat. Dat is dus een hele simpele vorm waarbij je gewoon dit doet:
Pietje: OMG PANNEKOEK *nomt op pannekoek*
En that’s it, easy eh? Echter is alles zo wel begonnen. Later kwam ik terecht op Engelse RPG fora en die heb ik uit mijn geheugen verdrongen omdat het er eigenlijk gewoon vreselijk was: coupleverslaafde kinderen, strenge moderators en administrators die muggenzifters waren van eerste klas en het was dat ik bij een vriendengroepje hoorde want anders dan tja… Meh. Later kwam ik echter terecht op Nederlandse fora en het eerste forum wat ik ontdekte was Warrior Cats. Hier derpte ik wat rond en werd ik uiteindelijk een moderatortje met mijn account Hollypaw. Via Warrior Cats kwam ik terecht op Starshine en ik ben hier nu al zo ongeveer… Ehm… Sinds 18 september 2010 als ik het goed heb. Dus ik ga wel een tijdje mee, met maar een stop in totaal. Met Warrior Cats ben ik op een gegeven gestopt, om bepaalde redenen waar ik het liever niet over heb. Ik ben veel gegroeid in mijn kunnen, denk ik. Als ik kijk dat ik eerst een minimum had van 500 woorden, die ook echt bereikt moesten worden no matter what. En ik nu zonder enige moeite 600 woordjes haal, soms 700 en met accounts waar ik het goed mee kan vinden zo 1000. Dat duidt dus op wat groei, non?
Ik heb ook wat rond gederpt op andere fora, maar dat was allemaal maar van korte duur en uiteindelijk verdween ik daar gewoon. Mijn langste verblijf is nog steeds Starshine en ik hoop dat het dat altijd zal blijven ~

• Obsessies;
Ik heb een paar obsessies en verslavingen en dingen waar ik van houd en derp. Dus ik zal wel lief zijn en ze opsommen:
Alle muziek soorten op rap na en een speciaal plekje in mijn hart voor klassiek, katten, honden, paarden, muizen, Pewdie/Felix (dat sexy beast op dat plaatje boven mijn post), accenten(Vlaams, Spaans, Italiaans, Russisch etc etc), Hollandse mensen, de zon, sterren, HEELAL, AMVs, Disney films (Lion king, POTC etc etc, die aller nieuwste dingen falen soms enorm), LADY GAGA, fluffy dingen, unicorns, rainbows, anime, manga, pwettyfull stuff, glimmerdingen EN ZOVEEL MEER.

• Love&Rockets;
IKKE.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ran
.
.
Ran

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 158
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Water
Klas:
Partner: Please wake up my ceased mind, hold my staggering body, shed a light on the shade in my heart.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 18:02

IT'S NOOOOOR 8D

<3

Whieeeewwh.

Je bent helemaal geen mens jij. Je bent een Noor. Punt uit Stare
En kind ik hou van je.
Ik hou van je gederp en je getroll het is gewoon genius x3

EN PEWDIEE <'33
It's luvv.

Je weet dat ik je wil meeten.
So beware.
Want ik kom.
Op een dag.
Dat je het niet verwacht.

EN DAN.

HAHAHAR.
Dat ga ik lekker niet verklappen natuurlijk.

Anders ben ik geen ninja meer o-o

Enenenen.
Ik kan nog zoveel zeggen.
Maar me likes youuu en me wufs joeee
En ik ga niet zeggen van welkom shizzle want je zit hier honderd jaar langer dan ik xdd

Maar als je vragen hebt hahaha xdd


LUFSELS Jump
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 18:11

Hoi Noor ^^
Die foto is echt leuk!
En POTC is inderdaad een van de beste films XD
Vragen heb ik niet aangezien je hier zowat alles in hebt gepropt ^^

x Betsie
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 18:23

Le Noor~
Lmao Pewdie is zo genius XD
*vind dat plaatje humor*
Welkom-shizzles laat ik ook maar achterwege nu :'D would be senseless
U mag me wel komen stalken met probleempjes of vraagjesmeuhmeuhmeuhyouknowthestuff.
Ondanks dat u er in bent geslaagd al een aantal keer mijn eetlust te bederven heb ik u wel lief hur <3
Dat u ons nog lang mag stalken en hier rond mag blijven derpen en awesome setjes mag maken.
Want die zijn goddam mooi D:
Maar ik wil eigenlijk weten hoe uw kat heet.
Finally, after all these years Stare

Le derp,
mentally retarded lama //
I don't even know anymore.. 60i0j
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 18:54

@ Joya; Volgens mijn paspoort ben ik een mens van het vrouwelijke geslacht x')
En Pewdie is gewoon awesome. DATISEENFEIT.
En je moet wel naar mij toe komen Stare
Ik ben lui.

@ Betsie; Welke foto >o ?
And Captain Jack ftw.

@ Noah; Je hebt mijn nieuwe avatar op msn zeker nog niet gezien XD ?
I'm telling you; je komt niet meer bij ;}
Enikhadalgezegddatiknietmekker. Daar doe ik niet aan >l
En je eetlust bederven had ik trouwens omgedoopt tot mijn nieuwe hobby [À]
Mijn katje heet Whoopy. Echter heb ik vele bijnamen voor haar:
W-O, Floepy, Poopy, Ekke At - daar zit een verhaal achter - , Zeikerd, Dikzak, Blob etc etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tári
.
.
Tári

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Betsie
Posts : 4699
Points : 15
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister
Klas:
Partner: Life. It singularly fails to reward good intensions

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 19:14

Bij dat Fysiek stukje XD
William Turner blijft leuker.. In bepaalde maten dan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 19:29

Oohr *facepalm*
Had u al eens gezegd, ja.
En toen was ik like 'Whoopy rofl lmao XDDDD'
Gewoon omdat de naam zo epic is =w=
I forgot about dis ohwellnevermind ;c;
Secondworstfckingmemoryevah
En ik zal spoedig eens op msn komen om uw plaatje te bewonderen.
nao i'm curious Stare

Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 20:48

@ Betsie; Well, then thank you hun ~

@ Noah; O, dat ben ik vergeten erin te zetten... Mijn geheugen en derp. Maaah, te lui nu =w=
En ja doe dat maar ~
Had nog een epic ideetje trouwens ;D Kan ik U erover vol spammen op le msn c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dai
.
.
Dai

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 263
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark Magic, ofcourse
Klas: None yet....
Partner: Come and get me, i'm not as cute as you think

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimevr apr 27 2012, 22:55

Pewdiepie 8D <3
*Brofist*

hey, mijn ouders hebben ook in Amerika gewoont 8D
mijn broer is er gemaakt hahahaha XD
maar omg er is zovéél om op te reageren D:
dusse wilkommen 8D ook al ben je hier veel langer dan mij ;3

xChanel
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimeza apr 28 2012, 00:10

Imnotevengoingtoreactseriously.
IS DAT ALLES DAT WIST IK ALLEMAAL AL.
Maar ik ben dan ook een stalker. *nomt op pannekoek*
Nya, loveyouanyways. Zolang we Ruuz maar een keer stalken. Epic Fran-Al-Les-raepingtime.

xJUDiTH

P.S. "NO BARBIE NO"
Terug naar boven Ga naar beneden
Alejandro
Goddess of Ducklings
Goddess of Ducklings
Alejandro

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 4052
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: None.
Partner: I'm supposed to be the stronger one, but you always seem to prove that theory wrong.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimeza apr 28 2012, 18:58

@ Chanel; Brofitsting random people and shit.
Gemaakt nog wel, toe maar ;o

@ Judith; Je wist niet dat mijn zus Amerikaans was. LEUGENS.
En vergeet Pablo niet c:

"BARBIE. BARBIE. Barbie... Look at me D:"
Terug naar boven Ga naar beneden
Faye.
.
.
Faye.

I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILEPosts : 107
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air Puffoon / Light Nova
Klas: 6th
Partner: 'You should come' they said. 'It will be fun' they said.

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitimezo apr 29 2012, 10:50

Mijn obsessie voor Disney gaat ver. Noem die nieuwe dingen niet falen D: Brave word enorm leuk. Hoop ik xd.
Iniedergeval. Hallo Noor. En die gast daarboven en in je os blijft me creepy un xd. D:
Daarbij weet ik weer wat meer van je. C: Meuh.
xDaphne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



I don't even know anymore.. UTL8oxA PROFILE
I don't even know anymore.. UTL8oxA MAGICIAN

I don't even know anymore.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't even know anymore..   I don't even know anymore.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

I don't even know anymore..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» You don't see the sun anymore~
» Mysterious girl ain't so mysterious anymore o3o
» I'm not safe anymore
» can't take it anymore || Dante.
» Train until you don't fail anymore

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -