PortalIndexi like to touch underwear. lemme touch yours. HpD5Uwni like to touch underwear. lemme touch yours. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 i like to touch underwear. lemme touch yours.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avelyn
.
.
Avelyn

i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA PROFILEPosts : 144
i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.

i like to touch underwear. lemme touch yours. Empty
BerichtOnderwerp: i like to touch underwear. lemme touch yours.   i like to touch underwear. lemme touch yours. Icon_minitimedi apr 24 2012, 15:54

× intr0
Nou. Haay. Ik ben Tutu. Of, eigenlijk Anita, maar dat is de bijnaam die ik al vanaf het begin van mijn RPG-tijd heb gekregen en velen weten mijn echte naam niet eens, omdat het zo standaard geworden is me zo te noemen. Ik vind het beiden niet erg. Zie maar wat je doet, ik voel me toch wel aangesproken. Op WS ben ik voornamelijk bekend als Zaria, Witney, Desire en Katherine.

× phy5ic5
Nou ja, afgezien van dat.. Ik ben op het moment zestien jaar oud en zal pas zeventien worden in februari volgend jaar. Ik ben ongeveer 1.68m klein en weeg rond de vijftig kilo. Kan net iets minder zijn, of net iets meer. Mijn cupmaat is geheim, maar is gewoon heel zielig. Verder heb ik fysiek niet veel interessants. Ik heb bruin haar, wat in de zomer meestal blond geverfd wordt zodat het minder warm is en heb een scheve middelvinger die ik verwoest heb door hem na een val zelf recht te zetten. Oja. Ik heb bronchitis en altijd enorm warme handen. Als ze koud zijn, is de rest van mijn lichaam warm. C:

× m3nt4l pr0bl3m5
Ja. Die heb ik zeker. Ik ben zwaar gestoord, enorm hard en lach mensen snel uit. Ik heb iets tegen middeleeuwse larp en crossplay, ook al ben ik zelf een cosplayer. Ook heb ik iets tegen Naruto, Bleach en die shizzle. Nee, ik houd er gewoon niet van. Ik ben gemeen, sarcastisch en heb een enorme lol om mezelf soms. Je krijgt me niet snel boos, want ik ben gewoon enorm ongeïnteresseerd. Want ja. Wie houdt er nou niet van een ongeïnteresseerd, gemeen, enorm sarcastisch rotkind.

× h0bb135
Hobby’s. Ik houd van cosplay. Het laat me kwijlen en it makes me wanna pet u gently. yesh. very gently. Ook vind ik zwemmen leuk, mits mijn maandelijkse lasten niet in de weg zitten. Meetings, RPGen, MSNen et cetera horen ook zeker in mijn lijstje favoriete dingen om te doen. Verder is het leuk om te PS3en. Vooral samen met iemand. Of Just Dance. Of zap de neger. Nee, ik houd niet zo van negertjes omdat ik in een negerbuurt woon en me lonerwit voel.

× fr13nd5 4nd f4m1ly
Nee, ik ben geen foreverloner of zo. Ja, ik heb vrienden. Zo houd ik heel veel van mijn rajelle, want daar ben ik mee getrouwd. Verder heb ik genoeg mensen gemeet en hebben er best veel hier geslapen, of ik daar. Mijn moeder is heel vrij daarin, dus heb ik geluk. Mijn pa woont in Australië en is een dick. Ik hoop dat hij een cosplay voor me gaat betalen. Lang verhaal, maar dat is wel het minste wat hij mag doen. xox

× 4n1me, sh1pp1ng5 and TV
Ik kijk niet veel TV. De enige series die ik volg zijn The Vampire Diaries en True Blood. Ik kijk wel enorm veel anime. Hier zie je mijn lijst tot nu toe. Shippings? Te veel. Voornamelijk niet-kloppende, of de relaties met de meest schattige/eikelige uit de serie. Zo ship ik Kyou&Sunohara uit Clannad. Geweldigheid.

× TH3 LiST
Last but not least, the list. Ja. Mijn gevreesde voorstellijst. Word bang. Enorme sarcasme, sexistische, discriminerende en beledigende opmerkingen zitten er vast wel tussen. Sorry. De lijst is best oud, dus sommige dingen zijn fout. Nou ja, ik verander niet veel, dus het meeste zal wel kloppen. 8D
Clickonthisplz c:


Laatst aangepast door Avelyn op di apr 24 2012, 16:04; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fairytale.actieforum.com
Lesaiah

Lesaiah

i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

i like to touch underwear. lemme touch yours. Empty
BerichtOnderwerp: Re: i like to touch underwear. lemme touch yours.   i like to touch underwear. lemme touch yours. Icon_minitimedi apr 24 2012, 16:01

Ingewikkeld.
Ik dacht toch echt dat ik Satan was. Gut, nu heb ik een identiteitscrisis. Gemeen.
WAT BEN IK DAN? WHAAA.
Ohja, dit topic ging over u.
Alowas van de redhead hier. Hopelijk moord u niet te ver uit de buurt, ben ik veilig.

Ehh. Meer zeggen. Ohja; Pedobear <3
En uw naam doet me denken aan de trieste periode dat ik nog ballette. Krijg die passen nog steeds niet uit mijn hoofd. Maarja, ga ik weer over mezelf.
Durr. Ja cosplay is schattig & leuk & awesome zolang je niet geglompt wordt door een Kenny die je probeert te vermoorden. *trauma*

Ehh. Vraag. Moet stellen. Ik vraag moeten stellen.
Was jij het die 9/11 deed? Lijkt me best logisch als ik het zo bekijk.

Durr. Nou, dat was het wel.
xJudith

PS; Ohja. Welkom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

i like to touch underwear. lemme touch yours. Empty
BerichtOnderwerp: Re: i like to touch underwear. lemme touch yours.   i like to touch underwear. lemme touch yours. Icon_minitimedi apr 24 2012, 17:08

Hellootjes Tutu en welkom Woot!
Aangezien iedereen hier u zo noemt of daarmee naar u verwijst, zal ik dat ook maar doen.
If it's okai with you. Teletubbies en Pedobear, genius. #1 Dipsy fan hier. In mijn kast heb ik ook een collectie aan koeienhoeden, so awesum.
Le yay, u hebt ook AP.
Lols, Sunohara. Ik vond Sunohara x mama van Nagisa wel lmao =w=
Stiekem.
He's such a troll.
Anyhow; hebt u verder nog vraagjes en shizzles, probleempjes, ideetjes of whatever, dan mag u daar altijd mee aankomen. De meeste mensjes bijten hier niet of enkel op commando. Degene die afgericht zijn *verstopt zweepje (:*
En zijn verder wel lieve schatjes die ook bereid zijn een medelid uit nood te helpen. Voel u thuis :3

i like to touch underwear. lemme touch yours. 60i0j
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Avelyn
.
.
Avelyn

i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA PROFILEPosts : 144
i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas:
Partner: Can't you see I want you by the way I push you away. Don't judge me tomorrow by the way I'm acting today. Mix the words up with the actions do it all for your reaction.

i like to touch underwear. lemme touch yours. Empty
BerichtOnderwerp: Re: i like to touch underwear. lemme touch yours.   i like to touch underwear. lemme touch yours. Icon_minitimedi apr 24 2012, 17:11

@Lesaiah: Ik ben totaal geen type voor ballet. Mijn bijnaam komt door mijn allereerste RPG-account, genaamd Tunys. >3
Maar ja. Danke schön. :3

@Savador: Arigatou~
koeienhoeden? Ik ben jaloers. Ik heb niets teletubbie-related omg. Enkel figma's & PVC's.. Zouden er teletubbie Figma's bestaan? /wileréén.
Nee. Gewoon niet. Sunohara en Kyou zijn voor elkaar bestemd. Net als Tomoyo en Tomoya. Daar heeft niemand iets tegenin te brengen. >U
En, nogmaals, bedankt. x3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://fairytale.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA PROFILE
i like to touch underwear. lemme touch yours. UTL8oxA MAGICIAN

i like to touch underwear. lemme touch yours. Empty
BerichtOnderwerp: Re: i like to touch underwear. lemme touch yours.   i like to touch underwear. lemme touch yours. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

i like to touch underwear. lemme touch yours.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ✦ When the sun and rain touch ✦
» Aido's personal touch (WIP)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: -