PortalIndexFrustratie. HpD5UwnFrustratie. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Frustratie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Donovan.
.
.
Donovan.

Frustratie. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:04

Donovan stond midden in de gymzaal. Hij trok een sprintje en rende recht op een trampoline af. Hij zette zich voor de trampoline af en maakte een salto over de kast die erachter stond. Hij was behoorlijk gefrustreerd. Hij had inmiddels al gehoord dat Savador nu schoolhoofd was. Dat kon nooit iets goeds betekenen. Donovan greep een halter beet en smeet die met al zijn kracht weg. Hij moest zijn kracht ergens anders op focussen dan de muren van de gymzaal want die zouden het niet overleven anders. Donovan rende op de ringen af voor een goede aanloop en trok zichzelf eraan omhoog. Hij stond nu ondersteboven, zijn handen steunend op de ringen en het zweet parelde op zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Frustratie. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:11

Norwood liep richting de gymzaal en merkte dat Donovan er bezig was. Hij merkte dat hij erg gefrustreerd was. Norwood begreep zijn frustatie. Hij was dan wel niet echt blij wat Donovan had gedaan met Madeline maar hij begreep wel waarom hij gefrustreerd was. Ook was hij niet blij met de wetenschap dat Savador schoolhoofd was. "Donovan? Als je je frustratie kwijt wilt. Waarom doe je dat dan niet in een vriendschappelijk gevecht..." zei hij. Hij glimlachte en knikte. "Ik ben bereid om de leerlingen te helpen en daar zit jij ook bij..." zei hij en wachtte zijn reactie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Frustratie. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:15

Donovan's armen begonnen te trillen en uiteindelijk ontspande hij ze waardoor hij in een halve cirkel naar beneden slingerde en weer met beide benen op de grond stond. Hij veegde met de rug van zijn hand het zweet van zijn voorhoofd af maar keek op toen hij de stem van Master Norwood hoorde. ''Omdat het bij mij nooit bij vriendschappelijk blijft Master. Ik reageer daar iets te fel voor'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Frustratie. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:18

Er verscheen een zwak glimlachje op Norwoods gezicht. "Ik kan wel wat hebben..." zei hij. "Ik moet overigens zelf ook wat frustratie kwijt...." zei hij en glimlachte. "En ik weet wel wanneer het te ver gaat en dan stop ik het wel..." zei hij. "Waarom houden wij geen gevecht..." zei hij. "En fel reageren maakt niet uit. Daarom heet het ook een gevecht.." zei hij. Hij glimlachte zwakjes. Hij keek donovanaan en wachtte op zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Frustratie. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:24

Donovan twijfelde nog even. Zijn blik richtte zich even op de buitenlucht. ''Goed dan, als U er echt geen problemen mee hebt'' zei hij half mompelend. Hij keek Master Norwood nu weer recht aan. ''Waar had U in gedachte om te gaan vechten?'' vroeg hij kalm. Meestal was hij niet zo terug houdend. Meestal had hij direct toegestemd in een gevecht. Maar met Savador als schoolhoofd leek het hem beter maar een beetje op zijn tellen te passen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Frustratie. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:29

Norwood glimlachte. "Buiten op het grasveld..." zei hij en glimlachte. Hij wilde net zo goed Donovan helpen. "En Savador hoeft zich niet druk te maken. Ik heb toestemming gegeven aan jou om te vechten op het grasveld. Dus hij hoeft zich nergens druk over te maken.." zei hij en glimlachte. "Kom maar mee..." zei hij. Hij zou er wel voor zorgen dat Donovan niet te ver ging. Norwood was mede zo goed gestemd door wat er in het bos was gebeurt. Maar dat zou hij nog niemand vertellen. Hij knikten naar Donovan en wachtte af.

(Openen we hier ook een topic voor?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan.
.
.
Donovan.

Frustratie. UTL8oxA PROFILEPosts : 254
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen, Fire magic.
Klas: Vijfde klasser.
Partner: /

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:33

(Doe ik wel)

Donovan knikte even licht, bijna onmerkbaar. Zijn donkere ogen speurde even de omgeving af, alsof Savador elk moment toch tevoorschijn kon komen. Niet dat Donovan bang was, integendeel zelfs. Hij wou die man maar wat graag tegenkomen om hem eens te vertellen wat hij van hem als schoolhoofd vond. Donovan liep alvast naar de deur van de gymzaal en wachtte daar even op Master Norwood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Norwood

Master Norwood

Frustratie. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitimezo dec 06 2009, 20:35

Norwood liep Donovan gewoon achteraan. Hij glimlachte lichtjes. Hij knikte en liep verder met hem naar het grasveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Frustratie. UTL8oxA PROFILE
Frustratie. UTL8oxA MAGICIAN

Frustratie. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Frustratie.   Frustratie. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Frustratie.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Frustratie.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Gymnasium-