PortalIndexEven uitrusten. HpD5UwnEven uitrusten. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Even uitrusten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Celebrian

Celebrian

Even uitrusten. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Even uitrusten. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Even uitrusten. Empty
BerichtOnderwerp: Even uitrusten.   Even uitrusten. Icon_minitimeza dec 05 2009, 22:42

Vermoeid deed Celebrian de deur van haar eigen vertrek open. Zodra ze de deur achter zich gesloten had gloeide er blauw vuur aan de wanden op die een beetje warmte en een blauwe gloed door de kamer verspreidde. Overal vlak onder het plafon zweefde kleine waterbollen. Sommige gewoon voor de sier, anderen met iets erin weg geborgen. Celebrian liep door naar het midden van de kamer. In de kamer liepen allerlei kleine beekjes met bruggetjes erover naar het midden van de kamer waar een soort eiland lag. Daarop stond een bed, een kast, twee stoelen, een tafel en een kruk. Celebrian liet zich languit op het tweepersoonsbed vallen. Het was, hoe kon het ook anders, natuurlijk een waterbed. Celebrian draaide zich even op haar zij en haar donkerblauwe haren lagen uitgespreid over de hagelwitte kussens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Even uitrusten. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Even uitrusten. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Even uitrusten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even uitrusten.   Even uitrusten. Icon_minitimezo dec 06 2009, 14:14

Deshas deed de deur van Celebrian`s kamer ook open. Hij trok hem achter zich dicht en leunde ertegenaan. ''Vermoeid?'' vroeg hij kalm. ''Waarom zoek je zoveel ruzie Cel. Zo ken ik je helemaal niet. En dan nog dat gedoe met Aiden'' zei hij. Die laatste zin eigenlijk een beetje mompelend. Hij liep naar Celebrian toe en ging achter haar op het bed zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Celebrian

Celebrian

Even uitrusten. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Even uitrusten. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia, water magic.
Klas: /
Partner: If you can melt my heart, it's yours.

Even uitrusten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even uitrusten.   Even uitrusten. Icon_minitimedi dec 08 2009, 19:08

Celebrian hoorde dat er iemand binnen kwam. Ze was niet geschrokken of verbaasd want ze wist wel dat het Deshas was. ''Dat bewijst maar weer hoe slecht je me eigenlijk kent Des'' zei ze zacht. Het kwam er rotter uit dan ze had bedoeld. Hij voelde hoe hij achter haar kwam zitten. Ze ging zelf ook rechtop het bed zitten en keek Deshas recht aan. ''Waarom kan het jou eigenlijk wat schelen?'' vroeg ze verhit. De donkerblauwe haren begonnen een paar rode plukken te vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deshas

Deshas

Even uitrusten. UTL8oxA PROFILEPosts : 1131
Even uitrusten. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: -
Partner: Partners are unreliable

Even uitrusten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even uitrusten.   Even uitrusten. Icon_minitimedi dec 08 2009, 21:29

Deshas trok zich niks aan van de felle toon waarom Celebrian tegen hem sprak. Hij blijf haar kalm aankijken toen ze tegen hem uitviel. ''Omdat ik weet dat jij zo niet bent Cel. En ik wil weten wat je dwarszit'' zei hij simpel. Hij zag dat haar haren langzaam aan rode plukken begonnen te vertonen. ''Dan moet je niet boos op mij worden Celebrian. Ik ben niet degene hier die zo fel reageert telkens'' zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Even uitrusten. UTL8oxA PROFILE
Even uitrusten. UTL8oxA MAGICIAN

Even uitrusten. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even uitrusten.   Even uitrusten. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Even uitrusten.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Uitrusten.
» Uitrusten.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Headmaster's Office :: The Tower :: Ilma - The Room of Water-