PortalIndexIn to the forest HpD5UwnIn to the forest 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 In to the forest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:01

Norwood liep door het bos waar hij een mooi plekje vond. Hij maakte een zegel met zijn handen. "Hovering Flames..." mompelde hij. Langs het pad kwam er om de bepaalde meter een zwevend vlammetje. Norwood glimlachte. Zijn studie wierp vruchten af. Daarna keek hij naar de bomen. Deze mompelde tegen elkaar en hij glimlachte. Ze wisten dus al wat hij van plan was. Hij sprak nog een spreuk uit en langzaam kwamen er rode bloemen uit de grond. Deze klapte open en er zweefde een roodglinsterde stof rond. Dit zorgde voor een mooie sfeer. Norwood stond midden in dit en wachtte geduldig op Madeline.

(Alleen Norwood en Madeline.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:16

Madeline liep half piekerend door het bos. Haar gedachten lagen nog steeds bij de gebeurtenissen die zich een paar uur geleden hadden afgespeeld. Ze was iets langer bij Kale gebleven dan ze eigenlijk had gewild. En nog steeds had ze veel vragen aan hem maar Hatori had erop aangedrongen dat Kale moest rusten. Toen Madeline`s ogen op de rode bloemen vielen keek ze even op en zag dat ze er al was. Ze glimlachte flauwtjes naar Norwood en liep naar hem toe. Ze drukte hem zacht een kus op zijn lippen en keek even naar de bloemen. ''Ze zijn prachtig Norwood'' zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:21

Norwood gaf haar een kusje terug. "Nog niet half zo mooi als jou..." zei hij en glimlachte. Hij keek haar in haar ogen. Hij omarmde haar en hield haar even vast. Daarna liet hij haar los. "Gaat het weer een beetje...?" vroeg hij en keek haar in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:41

Madeline knikte even licht. ''Ik maak me nogal veel zorgen over wat er nu gaat gebeuren. Nu we verloren hebben van Savador in dit gevecht'' zei ze zacht. Ze had de afgelopen uren zoveel te verwerken gekregen dat ze niet goed wist waar ze moest beginnen. Ze keek Norwood recht aan. ''Hoe voel jij je nu?'' vroeg ze. Het was haar heus niet ontgaan dat Savador hem in zijn slangen vorm gebeten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 15:51

Norwood glimlachte om haar vraag. "Het is voor mij ook allemaal afwachten wat er gaat gebeuren.." zei hij. "Ik voel me beter.." zei hij. "Vooral omdat D..." hij stopte. Hij mocht dat niet vertellen. "Vooral omdat het tegengif dat ik gemaakt hebt goed gewerkt heeft..." zei hij. Hij glimlachte. "Ik hou van je..." zei hij zacht in haar oor en gaf haar nog een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:06

Madeline keek Norwood even met een opgetrokken wenkbrauw aan toen hij zijn zin onderbrak en daarna verder ging. Maar ze wist zeker dat dat niet was wat hij eerst wou vertellen. Ze glimlachte even flauwtjes naar hem. ''Ik ook van jou'' zei ze zacht. Die vier woorden voelde nu ineens als veraad. Ze wou er niet aan denken. Madeline probeerde haar gedachtes leeg te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:12

Norwood keek haar in haar ogen. "Madeline?" vroeg hij ineens. "Dat van Savador....." zei hij en keek even weg. "Ben jij ook op hem verliefd geweest...?" vroeg hij. Hij keek haar aan en wachtte af. Hij merkte dat zijn hartslag sneller ging. Meer van spanning dan van verliefdheid. Hij keek haar aan en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:21

Madeline zweeg even. Ze sloeg haar ogen neer. ''Het is wel zo dat ik een zwak voor hem heb. Ik heb er moeite mee hem dingen te weigeren. Ik denk dat ik dat zwak voor hem ook altijd zal behouden. Misschien als dingen anders waren gelopen dat ik dan wel verliefd op hem was geweest. Maar ik voel bij hem niet hetzelfde als dat ik bij jou voel'' zei ze zacht. Haar ogen zochten even die van Norwood. Ze bleef hem recht aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:26

Norwood keek haar aan en hoorde haar antwoord. Hij sloot zijn ogen even en merkte dat zijn hartslag weer langzamer ging. Hij omarmde haar ineens. Hij drukte haar stevig tegen haar aan. Hij legde zijn hand op haar achterhoofd en stond daar met Madeline in zijn armen. Hij voelde een golf van opluchting door zijn gedachten gaan. Hij keek haar in haar ogen. Ineens gaf hij haar een zoen op haar mond en hield deze wat langer vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:35

Madeline was even verbaasd toen Norwood haar ineens stevig tegen zich aandrukte. Had hij het zich zo aangetrokken wat Savador en zij hadden gezegd? Ze keek hem recht aan toen hij haar in de ogen keek. Ze sloot langzaam haar ogen toen hij haar zoende. Madeline zoende Norwood terug. Haar handen legde ze bijna als vanzelf in zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:39

Norwood merkte dat ze terug zoende en dat voelde goed. Hij sloot zijn ogen en stopte daarna en opende ze langzaam. Hij keek haar in haar ogen. "Madeline. Ik wil je iets vragen.." zei hij stak zijn hand in zijn zak en hield er iets in vast. Hij keek haar aan en wachtte af tot ze zou vragen wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:44

Madeline opende haar ogen ook weer. Ze keek Norwood nieuwschierig aan toen ze zijn woorden hoorde. ''Wat dan?'' vroeg ze zacht. Ze bleef hem aan kijken met groeiende nieuwschierigheid. Typisch iets voor Norwood om te ewachten voordat hij zou antwoorden. Vanuit haar ooghoeken zag ze dat hij in zijn zak iets vasthield.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 16:48

Norwood ging door zijn knieën en keek haar aan. Hij haalde het zwarte doosje met een ring er in uit zijn zak en maakte het open. Hij glimlachte en wist dat Madeline nu door zou hebben wat hij zou willen vragen. "Wil je met me trouwen..." vroeg hij en wachtte af. Hij had al vele malen gezien wat er zou kunnen gebeuren als hij dit vroeg. Het was nu alleen maar hopen dat het geen negatief antwoord was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 17:27

Madeline's hart sloeg een slag over toen Norwood door zijn knieen ging. Ze wist precies wat hij wou vragen. Ze bleef hem aankijken tot hij zijn vraag had gestelt. ''Natuurlijk Norwood'' zei ze zacht. Ze trok hem voorzichtig overeind maar kuste hem daarna zo vurig als ze nog nooit had gedaan. Ze voelde hoe haar hart drie slagen versnelde en bijna uit haar borstkas leek te springen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimeza dec 05 2009, 19:48

Norwood hoorde dat het antwoord met een N begon en dus hield hij zijn adem in. Toen hij verder het antwoord hoorde glimlachte hij. Tenminste voor zover hij kon. Hij werd ineens intens gekust door Madeline en hij sloeg zijn armen om haar heen. Terwijl hij haar zoende begonnen er tranen te komen. Tranen van vreugde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimezo dec 06 2009, 13:49

Uiteindelijk liet Madeline Norwood weer los. Ze glimlachte even naar hem en zag zijn tranen. Voorzichtig veegde ze die weg. ''Ik hou van je'' fluisterde ze zacht terwijl ze met haar andere hand door zijn haren streelde. Hoewel ze meestal haar magie onder controle had straalde ze nu even letterlijk. Witte en zilveren lichtpuntjes verschenen om hen heen als een soort vuurvliegjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimezo dec 06 2009, 19:52

Norwood keek naar Madeline en zijn ogen fonkelde. Hij keek naar de lichtpuntjes. "Ik hou ook van jou..." zei hij. Hij hoorde ineens de bomen praten. Hij moest even lachen om wat ze zeiden. "Ze hebben het over ons..." zei hij. "De bomen praten over ons..." zei hij om duidelijker te zijn. Hij keek haar aan en glimlachte. "Planta Talcus" zei hij zacht en drukte zijn vinger kort op haar voorhoofd. Nu zou Madeline ook kunnen horen wat de bomen aan het zeggen waren. Ik ben jaloers op die vrouw... zei de ene. Kus haar, kus haar... riep de ander. Zeg ben ik ook uitgenodigd op het huwelijk.... riep weer een andere boom. Norwood vond al dit wel grappig. Je hoefde maar ergens te zijn waar planten zijn en ze praatte er al volop over. Hij glimlachte en gaf Madeline een kusje. Zoenuh zoenuh....maak me gek... riep een boom. Norwood schudde zijn hoofd. "Kun je nagaan dat ik dagelijks in mijn lokaal tegen zulke bomen sta te kletsen..." zei hij en grinnikte.

(sorry voor de domme humor die er in zit. Ik kon het niet laten.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Miss Eres
...
...
Miss Eres

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Linima
Posts : 3443
Points : 83
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht en Duisternis
Klas:
Partner: I remember the sun, always warm on my back. Somehow, it feels colder now.

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimewo dec 16 2009, 18:32

(Geeft niet. Tis wel grappig xD)

Madeline keek even om zich heen toen Norwood vertelde dat de bomen over hen praatte. Ze grinnikte zacht om hun woorden toen Norwood ervoor zorgde dat zij het ook kon horen. ''Wat zal jij het dan elke dag zwaar hebben. Ik heb medelijden met je Norwood'' grinnikte ze zachtjes. Madeline trok hem zachtjes aan zijn kraag naar haar toe en kuste hem lang en intens op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://staracademy.forumtwilight.com
Master Norwood

Master Norwood

In to the forest UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitimewo dec 16 2009, 18:38

Norwood glimlachte om haar woorden. "Ach dat valt ook weer mee..." zei hij en merkte de lange intense kus op zijn lippen. Hij sloot zijn ogen en legde zijn handen om haar middel. Hij genoot van het bijzijn van Madeline. Op die momenten vergat hij alle negatieve dingen in zijn omgeving en zag hij alleen maar de positieve. Hij keek haar na de kus in haar ogen en zweeg voor een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



In to the forest UTL8oxA PROFILE
In to the forest UTL8oxA MAGICIAN

In to the forest Empty
BerichtOnderwerp: Re: In to the forest   In to the forest Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

In to the forest

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The man of the Forest
» Nightfall in the forest
» Mystical forest
» Alone in the forest? But what are those footsteps
» In a dark forest.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Dark Forest-