PortalIndex// Blue HpD5Uwn// Blue 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 // Blue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kai

Kai

// Blue UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : »Quinty«
Posts : 195
// Blue UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: {Water}
Klas: {None}
Partner: {Get lost}

// Blue Empty
BerichtOnderwerp: // Blue   // Blue Icon_minitimezo feb 05 2012, 18:08

// Blue 11jvs3m
;; B L U E

I want love, but it's impossible
A woman like me, so irresponsible
A woman like me is dead in places
Other men feel liberated
NAME// blue
NiCKNAME// x
FACECLAiM// blue - wolf's rain
AGE// 17 years
FAMiLLY// unknown
PET// black/blue wolf
PLANET// shadra
MAGiC// dark
CLASS// 5th grade
PARTNER// nope


I can't love, shot full of holes
Don't feel nothing, I just feel cold
Don't feel nothing, just old scars
Toughening up around my heart
HAiR// black
EYES// blue
BOULD// slim, tall
CLOTHES// a blue jacket, boots, little skirt and a red skarf


But I want love, just a different kind
I want love, won't break me down
Won't brick me up, won't fence me in
I want a love, that don't mean a thing
That's the love I want, I want love
PERSONALiTY// calm, respectfull, great fighter, sarcastic
TRAiTS// respectfull, great fighter, quick runner
ViCES// sarcastic, little stamina, does not want to lose


So bring it on, I've been bruised
Don't give me love that's clean and smooth
I'm ready for the rougher stuff
No sweet romance, I've had enough
HiSTORY// blue is een geboren Shadraan. Haar familie leefde aan de rand van een bos, waardoor 't meisje veel buiten speelde en al snel het bos op haar duimpje kon. Ze vond het heerlijk om in de bomen te klimmen en in het meertje te zwemmen als het warm was. Dat was ook de plek waar ze haar huisdier tegen kwam. Ze was gaan schuilen in een grot toen het was gaan stormen en kwam daar een wolven pup tegen. Helemaal alleen, er waren geen andere wolven in de buurt te zien. Blue had zich geen moment bedacht en had de pup mee genomen, door de storm, naar huis toe. Echter was haar vader niet zo gesteld op het diertje en wilde er het liefst zo snel mogelijk van af. Het duurde ongeveer een maand voordat Blue haar pa zo ver had dat zij voor de pup zou zorgen en dat ze zou beloven dat de pup niets uit zo vreten. Sindsdien is er een sterke vriendschap tussen Blue en Ázuen, de pup, ontstaan.
Sindsdien leefde ze samen, gelukkig en volledig. Ze had geen broertjes noch zusjes, dus Ázuen was een goede vervanging. Ze leerde de pup alles, elk trucje dat ze maar kon bedenken. Totdat er op een dag iets verschrikkelijks gebeurde. Blue was met Ázuen aan het spelen in het bos, toen de wolf opeens hard begon te blaffen en weg rende. Niet wetend wat er aan de hand was, was Blue er achter aan gerend. Eenmaal thuis bleek het dat hun huis was afgebrand. Haar ouders waren nog in het huis, er was weinig kans dat ze het overleeft hadden.
Sinds die dag is Blue nooit echt meer hetzelfde geworden. Haar vrolijke, speelde gedrag was omgeslagen en ze ging zich een stuk volwassener gedragen dan ze was. Ázuen stond nog altijd aan haar zijden en ze leerde al snel te leven op zichzelf. Ze had echter wel een andere aanpak in het leven. Diefstal werd een deel van haar leven. Totdat ze op een dag haar oma tegenkwam in een droom. Zij had haar uitgelegd dat het niet goed was wat ze deed en had haar verteld wat ze het beste kon doen. Dus is ze gaan werken om zo doende het geld bij elkaar te sprokkelen om op SSA te gaan studeren. Hier zit ze nu bijna één jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

// Blue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The sky is blue
» Blue, blue sky~
» Blue sky and new faces
» What these blue eyes had to see
» Clear blue sky [art]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-