PortalIndex[Newly Arrived] Already lost HpD5Uwn[Newly Arrived] Already lost 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [Newly Arrived] Already lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amaranth
.
.
Amaranth

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILEPosts : 23
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia x Razen || Water x Fire
Klas: 4de
Partner: Come and break these iron walls...

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimezo jan 01 2012, 16:46


Diep in en uit ademend wachtte Amaranth op Cassia op de shuttle die haar naar haar nieuwe school zou brengen. Voorzichtig zette ze haar bagage naast zich neer. Opnieuw keek ze om zich heen, ze stond toch wel goed hier? Ja, gelukkig, daar kwam de shuttle al. Eigenlijk had ze gehoopt dat het nog wel eventjes zou duren voordat de shuttle zou komen. Uitstel van executie. Haar hart bonsde nu al in haar keel van nervositeit, en dat zou er zeker niet minder op worden. Voorzichtig pakte ze haar koffer en kattenmand weer op en stapte ze de shuttle in. Een zucht ontsnapte uit haar mond. Ze was nu op weg. Eventjes staarde ze uit het raam, maar daarna toverde ze een klein schriftje uit haar koffer, samen met een potlood. Zo kon ze de tijd ook wel doden... Met vlugge krabbel geluidjes ging haar potlood over het papier, het was een tekening van Zelda, haar kat. Zelda was nou eenmaal het onderwerp van de meeste van haar tekeningen, al was ze een niet zo gewillig model. Stilzitten? Dat woord kende haar kat niet echt. Af en toe kwamen er dan ook klagelijke miauwtjes uit het kattenmandje geslopen. Eventjes stak Ama haar vingers door het raster voorin de mand, en streelde ze haar kat over haar kop.

Met een zacht sis geluid gingen de deuren van de shuttle open en met onzekere stappen stapte Amaranth het lanceringsplatform in. Haar schoenen maakten zachte geluiden op de grond terwijl ze met een vlugge blik onzeker om zich heen keek. Met moeite sleepte ze een koffer achter zich aan, en in haar andere hand hing de kattenmand die ze uit alle macht zo stil mogelijk probeerde te houden. Af en toe kwamen er klagelijke miauw geluidjes uit de mand vandaan, vooral als deze weer eens schokte. Ze had Zelda niet lang gerust gesteld. De deuren van de shuttle sloten achter haar terwijl ze verder het platform op liep, en daarna stil bleef staan. Ja... En nu? Wat moest ze nu doen? Een beetje verdwaald keek het blonde meisje om zich heen, haar lichtblonde lokken dansten in het rond. Lichtjes gestrest keek ze opnieuw om zich heen. Dat begon al goed. Had ze niet de enige brief of kaart of wat dan ook gekregen? Meteen begon ze in de vele zakken van haar jas te morrelen, op zoek naar een mogelijk stuk papier. Ze gaf het niet graag toe, maar ze was een war hoofd. Het kon net zo goed zijn dat ze een brief had gekregen, maar het zich gewoon niet herinnerde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimezo jan 01 2012, 16:54









Ze hing de laatste tijd wel vaker rond op plaatsen die er niet toe deden, zonder een echte reden. Ze was gewoon te verwend en verveelde zich vaak, misschien was dat het wel. Maar Wren had de laatste tijd, met al die sneeuw, gewoon geen zin om het buitenterrein van de school echt op te gaan. Wie weet zakte ze weer door het ijs, verzoop ze weer bijna uit de een of andere domme reden. Ze had Siri, haar nukkige kat, in haar armen en ze stond semi-stoer tegen het dichtstbijzijnde bankje geleund, aaide haar kat. Siri had niet al teveel zin om vastgehouden te worden en na een tijdje wrong ze zich dan ook simpelweg los uit de armen van Wren en sprong parmantig op de stenen. Wren glimlachte en volgde de kat met haar ogen, tot ze haar interesse verloor en weer voor zich keek. Ze was nu eenmaal niet lang geboeid door dingen. Pas toen ze een luid gesis hoorde keek ze om, draaide met een schok haar hoofd. Wat was dat? Siri stond voor een meisje met lang, blond haar en siste als een gek naar iets in het mandje dat ze bij zich had. 'Siri!' riep Wren uit. Zomaar naar een andere kat sissen, beetje gênant. Straks werd dat meisje nog chagrijnig; nee, ze kon maar beter aardig beginnen deze keer. Vooral omdat ze niet wilde dat er een bitchfight ontstond vanwege de katten. Snel pakte ze de chagrijnige Siri op, hield haar heel stevig vast. 'Sorry,' verontschuldigde ze zich snel. 'Siri heeft het niet zo op andere katten.. Tenminste, je hebt toch een kat bij?' Anders was het ook weer zo'n domme opmerking. Wren klemde Siri stevig tegen zich aan, dwong de kat met haar blik om rustig te worden. Ze zette weer een vriendelijke blik op toen ze naar het meisje keek. 'Kan ik je ergens mee helpen? Ik ben Wren Máraz, trouwens,' zei ze. Nu had ze wat goed te maken, door Siri. Je wordt bedankt, kat!

Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Amaranth
.
.
Amaranth

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILEPosts : 23
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia x Razen || Water x Fire
Klas: 4de
Partner: Come and break these iron walls...

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimezo jan 01 2012, 17:07


Nog steeds zat Ama te rommelen in haar zakken, linker zak? Nope, alleen maar stof. Rechterzak dan? Haar gezicht klaarde triomfantelijk op toen ze een papier voelde. Meteen trok ze het uit haar zak en vouwde ze de prop open. Mislukte schets, damn it. Binnenzakken dan maar? Maar net toen ze reikte naar haar binnenzak kwam er bijna uit het niets een andere kat tevoorschijn die naar Zelda begon te blazen. Geschrokken tilde Ama haar kattenmand weer op en keek ze naar de andere kat. Ondertussen liet ze door haar snelle beweging haar schets los en eventjes keek ze hoe het blaadje weggedragen werd door de wind. Fijn. Eventjes trok ze het mandje nog iets hoger. Wat moest ze doen? "Kom op nou.. Ga weg.." Mompelde ze naar het dier, ze wou het niet aan het schrikken maken, dat vond ze sneu voor het beestje. Een uitroep van een meisjesstem liet haar vervolgens weer op kijken, en een ander meisje kwam aanrennen. Kijk, dat intimideerde Amaranth nou echt. Met dieren had ze niet zoveel problemen, mensen... Die waren een ander verhaal, nerveus zette ze dus een klein pasje achteruit.

De kat die blijkbaar Siri heette werd opgepakt en voorzichtig keek Amaranth op terwijl het meisje zich verontschuldigde, "Geeft niet.." Zei Amaranth zacht, haar stem was bijna een mompeling terwijl ze haar kattenmand nog wat steviger beetpakte. "Ja, ik heb een kat bij me.. Zelda," Haar stem werd iets enthousiaster toen ze over haar kat sprak, maar nog steeds had het dezelfde zachte, ietwat verlegen toon. Nog maals keek ze verdwaald om zich heen, maar ze durfde ook niet om hulp te vragen. Maar toen het meisje zich voorstelde, en haar vroeg of er iets was, trok ze toch maar haar mond open. "Aangenaam Wren, ik ben Amaranth, Amaranth Glacia, nieuw hier.. Ik denk dat ik de plattegrond vergeten ben," Ietwat beschaamd keek ze weg, ze was niet alleen de plattegrond vergeten, ze had totaal geen idee waar ze moest zijn.


Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimezo jan 01 2012, 17:23

Nee Siri, niet krabben, niet bijten, seinde Wren met haar voor sommigen angstaanjagende blik naar de kat die zich er niets van aantrok. Na een paar jaar met Wren wist je wel wat je verwachten kon. Ze was voorspelbaar in haar onvoorspelbaarheid. Toen Siri eindelijk wat rustiger werd keek ze naar het meisje. Nieuw, dus. Dat zag je zo; ze had een verloren uitdrukking op haar gezicht, en natuurlijk die overduidelijke tas volgepropt met spullen. En het kattenmandje. Wren had thuis nog ergens zo'n ding staan, maar ze gebruikte het niet. De laatste keer dat ze Siri daarin had willen krijgen, had het dier haar armen zowat opengekrabd. Nee, dank je vriendelijk. Het meisje zag er trouwens erg nerveus uit, al praatte ze wel gemakkelijk over haar kat. Zelda, ofzo. Vreemde naam, maar dat kon je natuurlijk ook van Siri zeggen. Maar hé, dat was Oud-Puffoons voor 'geheim', of iets dergelijks! Ze had erg haar best gedaan op die naam, hoor. Zo, het meisje was wel heel erg verlegen. Waren alle blondines die ze tegenkwam verlegen? Net als Luca, die was ook al zo verlegen. Maar wel schattig. En hij had haar van de verdrinkingsdood gered, dat zou ze niet vergeten.. Dat was wel heel knap geweest, vooral nadat ze zijn ijsje vermorzeld had toen hij het in haar gezicht geduwd had. Er zweefde een blaadje door de lucht, wat haar aandacht trok. Was het van het meisje? Ze had wel een spastische beweging gemaakt net, dus het kon.. Wren liet Siri met een hand los om haar Luchtmagie te gebruiken en het blaadje terug te krijgen. Ze ving het onhandig op, liet het bijna weer los maar het lukte haar met wat gedoe om het blaadje van haar zelfgemaakte luchtstroom te plukken. Zonder dat het uit de hand liep. Applaus! Amaranth, zo stelde het meisje zich voor. Wren stopte in haar beweging om het blaadje open te vouwen om even naar het meisje te glimlachen. Ze moest aardig zijn, vond ze zelf. Vanwege Siri. 'Plattegrond vergeten? O, die had ik ook niet bij op mijn eerste dag,' grinnikte Wren. Maar zij had hem gewoon niet meegenomen. 'Weet je wat, ik wil je wel wat van de school laten zien,' stelde Wren voor, die haar aandacht weer naar het blaadje verplaatste en het met een hand open probeerde te vouwen. 'Is deze van jou?' Nieuwsgierig als ze was, probeerde ze te weten te komen wat erop stond. Het meisje moest trouwens de rondleiding maar accepteren. 'Dus, Ama, waar kom je vandaan?' vroeg Wren, die haar blik nog niet oprichtte en direct de naam afkortte om het zichzelf gemakkelijker te maken. Kon ze haar gelijk uitleggen over de etages.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Amaranth
.
.
Amaranth

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILEPosts : 23
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia x Razen || Water x Fire
Klas: 4de
Partner: Come and break these iron walls...

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimezo jan 01 2012, 18:13


Met een zachte tik zette Amaranth het kattenmandje weer op de grond neer. Een verontwaardigde miauw kwam uit het mandje rollen en eventjes keek Ama naar binnen in de blauwe ogen van Zelda, die er al net zo gestrest uitzag als zij. Ze had duidelijk wat goed te maken later met haar kat, maar dat zou later wel komen. Ze kwam weer uit haar hurkende positie overeind om Wren weer aan te kijken. Maar toen zag ze dat Wren haar helemaal niet aan keek. Wat was het meisje dan aan het doen? Voorzichtig volgde Ama de blik van Wren. Dat blaadje... Het was verfrommeld... Damn het was van haar! Nerveus slikte Ama toen Wren het blaadje naar zichzelf toe leidde door middel van luchtstromen. Ondanks dat ze best wel goed kon tekenen, vond ze zelf haar tekeningen altijd zo lelijk als de nacht. Dat kon niet goed aflopen. Maar deze zorgen werden eventjes verbaasd aan de kant geschoven toen ze zowaar een rondleiding aangeboden kreeg. Verrek, dit ging nu al beter dan op haar oude school. Eventjes knipperde ze verbaasd met haar ogen, maar voordat ze de kans kreeg om het te accepteren ging de aandacht van Wren alweer naar haar tekening. Een ongemakkelijke en nerveuze blos verspreidde zich over haar bleke wangen terwijl ze de neiging moest weerstaan om het blaadje meteen uit Wren's handen te rukken en te verscheuren. Maar ze wou niet meteen ruzie zoeken, niet weer meteen de rare worden. Ze moest zich beheersen. "Ja.. is van mij.." Sprak ze zachtjes, nervositeit maakte haar stem benepen terwijl ze naar het blaadje staarde. Als ze het goed had had ze de tekening van Zelda alweer half door gekrast omdat ze hem zelf niet goed genoeg had gevonden. Toch kon ze het niet laten om licht te glimlachen toen ze hoorde dat Wren haar naam afkortte, dat deed iedereen. "Ik kom van Cassia, maar mijn vader komt van Razen," Sprak ze zachtjes, en daarna raapte ze haar moed bij elkaar, "Zou ik.. dat blaadje terug mogen..? Het is een nogal mislukte tekening.."

Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimema jan 02 2012, 10:43

Nou, ze kreeg het papiertje niet opengevouwen met haar ene hand, moest het vasthouden en ontvouwen tegelijk. Ze zou Siri ook niet loslaten, wilde dat niet riskeren voor die kat van het meisje. Zelda van Ama. Goed, even namen onthouden. Ze vergat het feit even dat ze de volledige naam van het meisje al niet meer wist, maar daar kon ze vanzelf wel achter komen. Ooit. Als het echt nodig was. Wren was druk bezig met het zichzelf inprenten dat ze aardig en beleefd moest blijven, iets waar ze op de lange termijn alleen goed in was als de persoon bij wie ze stond een vriend van haar was. Maar dit meisje leek zo verlegen en was zo voorzichtig dat ze geen enkele reden had om tegen haar uit te vallen, eigenlijk. Ze maakte het zichzelf af en toe veel te moeilijk. 'Ja, is van mij,' klonk de stem van Ama. God, kon ze nog zachter praten? Wren hield abrupt op met peuteren en keek licht fronsend naar Ama. Cassia en Razen dus. Wren knikte. Dus ook wortels op Razen, had ze zelf ook. Ondanks haar onredelijke angst voor vuur. En water, van water hield ze wel; dus dit meisje zou geen direct gevaar zijn voor haar mentale veiligheid. Nou, was dat eens even fijn. Af en toe had ze heus wel geluk! Terug? Wren fronste even, maar Ama keek ze zielig dat ze het weer naar het meisje uitreikte en verder ging met haar uitleg, er direct vanuit gaand dat het meisje door te zwijgen over haar voorstel ermee ingestemd had. 'Als je van twee planeten komt, kan je kiezen of je op de etage voor Water Magicians of Fire Magicians wilt,' legde ze uit. 'Gewoon kiezen bij welk element je het best voelt of iets dergelijks.' Wren pakte Siri weer met twee handen vast en knikte even naar de school. 'O ja, en je moet je ooit melden bij de hoofdmeester voor een rooster enzo. Persoonlijk zou ik zeggen dat je er niet naartoe moet gaan, hij is echt een walgelijke vent. Altijd boos zonder reden en hij haat kinderen volgens mij. Maar goed, voor je rooster zal je daar wel naartoe moeten. We hebben ook nog een heel buitenterrein, dus je kunt, als je heel slecht bent met routes en dingen, om een kaart vragen volgens mij, maar met een beetje rondlopen leer je het wel.' Wren haalde even adem en keek weer naar Ama. 'Voordat ik direct helemaal ga praten,' grinnikte ze, 'heb je nog dringende vragen?' Anders zou ze Ama zo eens even de school rond gaan slepen. Ze vond het meisje wel grappig, omdat ze zo verlegen was. Dat soort mensen waren leuk om tegenaan te praten. En als je er genoeg van kreeg dumpte je ze gewoon ergens bij het een of andere lame onpopulaire groepje; ze deden je toch niets aan. 'Ik hoop dat je een beetje zin hebt in een nieuw schooljaar, Ama!' zei Wren vrolijk. Zij wel hoor, zolang ze leraren kon pesten was zij altijd in haar doen. Het was Luca's schuld dat haar gedrag 'verbeterd' was, de laatste tijd. Ze spijbelde minder en was veel liever. Dat ze zich zo liet beïnvloeden. Wren kreeg moeite om Siri vast te houden, die er genoeg van begon te krijgen. 'Goed dan,' verzuchtte Wren, waarna ze het kronkelende dier op de grond zette. 'Maar niets uithalen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Amaranth
.
.
Amaranth

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILEPosts : 23
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia x Razen || Water x Fire
Klas: 4de
Partner: Come and break these iron walls...

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimema jan 02 2012, 11:04


Een bijna geruisloze opgeluchte zucht ontsnapte uit Ama's mond toen ze de tekening aangereikt kreeg. Meteen 'vouwde' ze het al verfrommelde papier tot een mooie prop en propte het weer in één van de zakken in haar jas. Zo, dat zat nu gelukkig veilig opgeborgen. "Mijn tekeningen zijn niet zo goed, ik wil anderen niet aandoen om ze te zien," Sprak Ama met een verontschuldigende blik, haar stem iets luider. Ze begon al een klein beetje te ontdooien in de richting van Wren. Het meisje had haar nog niks aangedaan, dus het kon toch wel? Ze was sowieso al aardiger dan de alle andere mensen die ze op haar oude school ontmoet had. Dat was een verbetering, of niet dan? Ze hield haar hoofd ietsjes vragend scheef toen Wren over de etages vertelde. "Euh... Dan denk ik de water etage, ik ben nog maar een paar keer op mijn leven op Razen geweest, ik voel me toch meer thuis op Cassia.." Ze dacht meer hardop dan dat ze tegen Wren sprak, maar ze viel ook weer terug in zwijgen toen Wren haar verder begon uit te leggen hoe het hier allemaal werkte. Ama begon ietwat wit weg te trekken toen Wren over de hoofdmeester vertelde en ze besloot mentaal meteen om haar rooster zo laat mogelijk op te halen. Met haar rijke fantasie begon ze al langzaam voor te stellen hoe de man zou zijn. Eng, groot, gloeiende ogen. Misschien klopte het allemaal wel niet, maar goed. Ze schrok ietwat op toen Wren haar vroeg of ze nog dringende vragen had. Ze had ze wel, maar toen Wren het vroeg ging haar hoofd op standje blanco, geweldig. "Ehm.." Begon ze, "Zijn.. Zijn er nog andere dingen die ik moet regelen vandaag?" Gelukkig, daar schoot haar toch één van haar vragen te binnen. Goede timing. Ze glimlachte terwijl ze Wren met haar kat zag omgaan, dat maakte Wren al meteen een goed persoon in haar ogen. Wie goed kon omgaan met zijn of haar huisdier, was vast geen slecht mens.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimema jan 02 2012, 12:09









Het meisje pakte het papier snel aan en propte het weer terug in haar jaszak, blijkbaar ontzettend blij dat Wren het papiertje niet opengevouwen had. Zo erg kon het toch niet zijn? Als het maar een tekening was.. Dan zou het meisje haar tekeningen niet willen zien! Wren kon spetteren wat ze wilde, maar uiteindelijk leek de vlek op het papier nog steeds op een vlek, hoogstens wat artistiek uitgebreid met extra spetters. Oh, de wateretage dus. Mooi dat het meisje meer had met water dan met vuur, zeg! Want als ze opeens vuurbollen tevoorschijn ging toveren, dan was Wren in één-twee-drie verdwenen. Of nog sneller, als het aan haar lag. Maar zolang het meisje met water in de vloeibare of dampige vorm bleef toveren, vond ze het prima. Behalve als het haar kleding verpestte, natuurlijk. Wren had helemaal niet door dat het meisje een beetje moeilijk begon te kijken toen ze vrolijk over Savador aan het praten was, gemakkelijk haar grote afkeer voor de man doorschemerend. Als er iemand was die ze haatte.. Zij was misschien niet No.1 op de haatlijst van Savador, maar ze wilde wedden dat ze in de Top Tien stond, samen met Nina. En daar zou ze alles voor doen, om nog hoger te komen. Siri kronkelde blij tegen haar benen en snorde luid, blij met de verkregen vrijheid. Wren aaide Siri voorzichtig over haar kopje en keek toen weer naar Ama. 'Andere dingen.. Nou ja, een plaats zoeken op de slaapzaal lijkt me handig, spullen uitpakken. Je rooster ophalen hadden we al gehad. En misschien je tas inpakken voor morgen naar de lessen, maar verder zou ik het echt niet weten. Als je nieuw bent vinden ze het nog niet zo erg als je je boeken vergeet.' Alsof ze er iets vanaf wist. Wren zelf was wel naar de Hoofdmeester gegaan op haar eerste dag, wat gelijk de haat had gevormd, en verder had ze niets gedaan. Ze had de volgende dag zowat volledig gespijbeld met als excuus dat ze de lokalen niet kon vinden. Het was zo heerlijk geweest, die eerste week. Maar eigenlijk zag ze dat Ama niet doen. 'Dus na de Hoofdmeester heb je het wel een eind gehad. Is er iets waar je graag naartoe wil?' Kon ze daar de 'rondleiding' à la Wren starten. Maar ze moest wel weten wat Ama wilde zien, anders werd het ook niets. 'Het is allemaal heel simpel, geloof me,' verzekerde Wren Ama. Het meisje was wel aardig, dus de rondleiding zou nog leuk kunnen worden ook.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Amaranth
.
.
Amaranth

[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILEPosts : 23
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia x Razen || Water x Fire
Klas: 4de
Partner: Come and break these iron walls...

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitimema jan 02 2012, 18:37


Voorzichtig keek Ama op naar Wren, de enige persoon die ze tot nu toe van deze school kende. Maar ja, kende? Als je het kennen kon noemen. Ze had geen flauw idee in welke klas Wren zat, welke etage zij sliep, waar zij vandaan kwam. Zoveel vragen spookten door haar hoofd een, het probleem was echter dat ze ze niet durfde te stellen. Of moest ze zichzelf er gewoon doorheen zetten? Misschien moest ze het gewoon proberen. "Zeg.. Wren? Van welke planeet kom jij eigenlijk?" Haar stem was aarzelend, maar duidelijk. Stilletjes luisterde ze naar Wren's uitleg, "Een plek zoeken moet wel lukken denk ik..." Zei ze bedenkelijk, "Maar dat rooster... Die Master Savador... Zoals je hem beschrijft..." Ze werd weer bleekjes bij het idee. Ze was nou eenmaal een gevoelig typje, ondanks haar intelligentie niet zo sterk met woorden omdat ze het tegenovergestelde van brutaal was en gewoon onzeker. Waar wou ze allemaal heen eigenlijk? Ze fronste eventjes terwijl ze erover nadacht. "Ik zou tenminste de water etage wel willen zien..." Sprak ze terwijl ze nog steeds verder dacht, ze sloeg haar blik op naar de lucht toen ze nadacht. "En.. Zijn er ook tuinen? Of iets met de natuur?" Ze keek Wren weer aan toen ze haar woorden uitsprak, met een ietwat verlegen glimlach. Ze was dol op de natuur, maar dan vooral op dieren. Planten en bloemen waren ook leuk, maar dieren waren schitterend. Daarom was ze ook zo dol blij dat ze Zelda had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA PROFILE
[Newly Arrived] Already lost UTL8oxA MAGICIAN

[Newly Arrived] Already lost Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Newly Arrived] Already lost   [Newly Arrived] Already lost Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Newly Arrived] Already lost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just arrived
» *Arrived*
» Arrived
» just arrived
» Just arrived. [&NOCTE]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-