PortalIndexschool is boring. HpD5Uwnschool is boring. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 school is boring.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Light.
.
.
Light.

school is boring. UTL8oxA PROFILEPosts : 6
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, Woud en aarde.
Klas: 5
Partner: Love is but a small thing. But it can affect your entire life.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: school is boring.   school is boring. Icon_minitimezo dec 04 2011, 20:53

Light liep zuchtend rond. Ze was al een paar dagen niet naar de lessen gegaan omdat ze ziek was. Vandaag was haar eerste les dag weer en daar baalde ze echt van. School was geen uitdaging meer. Dus het interesseerde haar ook niet meer. En daar baalde ze van. Light glimlachte toen ze fire op haar schouder voelde lande. Ze keek om en kriebelde aan zijn oortje. Daarna liep ze weer verder. Zonder het echt te merken groeide er kleine bloemetjes op de plekken waar haar voeten de grond weer los lieten. Ze had haar schoenen uit gedaan omdat ze dat gewoon fijner vond. Light stopte even en ging zitten ze pakte haar dagboek en begon er in te schrijven.
Liefdag boek.
Het is weer eens zo ver.
School is saai en er is niks te doen.
Er moet een uitdaging voor mij komen, Maar wat?
Nu ik het pas echt merk. Ken ik hier eigenlijk helemaal niemand. En daar baal ik best van. Misschien moet ik maar eens op zoek tocht gaan. Naar echte vrienden. Vrienden die het leven dragelijk maken. Die een uitdaging voor me hebben. Allen waar vind je die? Hoe vind je de juiste.

Terwijl Light verder schreef merkte ze niet dat iemand haar kant op kwam.

[open]
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

school is boring. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitimezo dec 04 2011, 21:36

Sasuke liep ook rond op het terrein hij was van plan te trainen "Ryuka no jutsu". Hij vormde met zijn twee handen vier verschillende dieren. Dan hield hij zijn twee vingers tegen zijn lippen. Hij blies in en uit en vuur kwam uit zijn mond. Gelukkig deed hij het naar boven zodat niets in brand vloog. Hij keek trots naar zijn kunsten die met de keer dat hij ze deed veel beter werden. Hij had nog een leuk ideetje "Kage no bunshin". Hij sloeg zijn handen op elkaar en verschillende klonen werden gevormd, net zoveel hij wou, hij wou er drie. En gelukkig kreeg hij er drie. Hij grijnsde breed en liet zijn klonen verdwijnen. Dan zag hij een meisje rondwandelen. Ze leek niet blij en ze begon in een boekje te schrijven. Ze had een klein draakje op haar schouder zitten en Sasuke keek er verwondert naar. Hij liep op haar af en ging naast haar zitten. Ze had niet door dat er iemand naast haar kwam zitten. Ze was zo gefocust op schrijven. Hij keek er niet naar, het was vast heel persoonlijk en hij had er gelukkig respect voor. Hij bleef zwijgend naast haar zitten hij wou haar niet laten verschieten. Maar misschien was het handiger dat hij iets zei. Met een zachte maar vrij diepe stem zei hij "Hallo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Light.
.
.
Light.

school is boring. UTL8oxA PROFILEPosts : 6
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, Woud en aarde.
Klas: 5
Partner: Love is but a small thing. But it can affect your entire life.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitimema dec 05 2011, 07:15

Light was zo bezig met schrijven dat ze eigenlijk niet hoorde dat er iemand naast haar kwam zitten en al helemaal dat die gene wat zei. Pas toen Ry licht gromde keek ze op. Naast haar zat een jongen. Ze sloeg snel haar boek dicht en bekeek hem nieuwsgierig. Ze schatte hem net zo oud als haar. Maar zeker kon je nooit zijn. Light keek naar Ry en glimlachte toen hij fluisterde wat de jongen gezegd had. "Hoi" Zei ze dan ook snel terug. Ze had het wel vaker dat ze ver van de 'wereld' was. En daar kon ze nou eenmaal niks doen. Ook als ze een boek las sloot ze zich af van de wereld. Dat had ze vroeger al geleerd. Altijd als er ruzie was in het gezin was zij op haar kamer te vinden met muziek en lezen. En daar werd haar moeder dan weer boos om en kreeg ze klappen. Waarom daar was Light eigenlijk nooit achter gekomen. Tot dat ze het zat was. Light had tegen haar moeder gezegd dat ze haar liever dood dan levend had. Daarna had ze haar spullen gepakt en was weg gelopen. Naar een paar maanden op straat te hebben geleefd werd ze door een oude vrouw in huis gehaald. Daar leerde ze alles wat ze moest weten. Ook leerde ze dat ze meer krachten had dan allen woud. En daar hoorde ook aarde bij. Allen had ze die nog niet volledig onder de knie. Maar daarom was ze ook naar deze school gegaan. De oude vrouw werd ziek en kon niet meer voor haar zorgen. Ook al wou ze hier niet heen maar het was de wens van haar meesteres. En daar zou ze altijd naar luisteren. Light zuchtte en keek naar Ry een glimlach kwam op haar gezicht toen hij een pluisje probeerde te raken. Maar wat niet echt lukte. Omdat hij nog best jong was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

school is boring. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitimema dec 05 2011, 13:29

Sasuke keek naar het meisje, ze had lichtbruin haar en grijze ogen. Hij zette zijn handen tegen zijn mond en dacht na. Waarom was hij nou weer hier? Ah ja... Weggelopen van zijn ouders en zijn broer Itachi. Hij keek dan naar de grond en trok een zuur gezicht toen de naam van zijn broer door zijn hoofd galmde. Itachi... Hij had Sasuke zoveel verdriet bezorgd vroeger door nooit met hem te gaan trainen. Hij was altijd wel te druk bezig met wat anders. Hij keek geschrokken op toen hij hoorde dat het meisje hem had begroet. "Hoi" zei ze en Sasuke zag hoe nieuwsgierig ze naar hem keek, was best een grappig zicht. Niemand had ooit nieuwsgierig naar hem gekeken.
Hij grijnsde "Je was wel lang van de wereld. Schrijf je verhalen?". Hij keek haar vragend aan en dan naar het draakje dat naar hem was aan het grommen. Hij aaide het beestje met de top van zijn wijsvinger, heel zachtjes. Hij trok al snel terug en zei dan "Ik ben Sasuke Uchiha, ik stel me even voor omdat je denk ik nieuw bent. Ik heb je nog niet gezien in de lessen.". Hij stak zijn hand uit. Toen begon het draakje een poging te wagen om een pluisje te raken. Sasuke zag hoe het beestje faalde en hij ving het Pluisje op en gaf het aan het draakje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Light.
.
.
Light.

school is boring. UTL8oxA PROFILEPosts : 6
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren, Woud en aarde.
Klas: 5
Partner: Love is but a small thing. But it can affect your entire life.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitimedi dec 06 2011, 08:58

"Je was wel lang van de wereld. Schrijf je verhalen?". Light keek hem weer aan en knikte. "Een soort van" Het was ook wel de waarheid. Ze schreef wel. Maar verhalen daar was ze mee gestopt aangezien haar ouders het onzin vonden. Daarom had ze er mee gestopt. Light keek toe hoe Ry zich niet aaien door de jongen. Normaal liet hij dat nooit toe maar nu blijkbaar wel. Waarom dat wist ze niet. "Ik ben Sasuke Uchiha, ik stel me even voor omdat je denk ik nieuw bent. Ik heb je nog niet gezien in de lessen." Light nam zijn hand aan maar liet die al snel weer los. "Light moon. En nee ik ben niet echt nieuw allen ziek geweest" Antwoordde ze. Light keek toe hoe Ry dankbaar het pluisje in zijn bek nam en hem weer los liet om hem daarna te verbranden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adrian

Adrian

school is boring. UTL8oxA PROFILENovice
Real Name : Anne.
Posts : 3041
Points : 28
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Duister en Vuur
Klas: Mr. Savasnor ( ಠ෴ಠ )
Partner: Neen.

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitimedi dec 06 2011, 21:31

Light keek hem weer aan en knikte. "Een soort van". Sasuke grijnsde "Ze zullen vast wel mooi geschreven zijn met veel detail enzo." Light keek toe hoe Ry zich niet aaien door Sasuke. Sasuke had veel respect voor draakjes want hij kon zelf vuurspuwen zoals een echte draak. Hij zei tegen het beestje toen het het pluisje liet opgaan in vlammen "Kijk goed hé, later ga jij dat ook kunnen.". Sasuke stond op. Deed drie handbewegingen in een oogopslag "Ryuka no jutsu!". Hij hield zijn twee vingers tegen zijn lippen, hij blies in en tijdens het uitblazen kwam er een enorme vuurvlaag uit zijn mond. Hij richte gelukkig weer richting de lucht. Dus geen onverwachte brandjes meer. Hij keek dan naar Light toen ze zei: "Light moon. En nee ik ben niet echt nieuw allen ziek geweest". Hij ging snel weer zitten. "Het was vast erg. Maar het is vast persoonlijk die ziekte dat je had. Gelukkig ben je weer beter dat is alles wat telt hé." Hij knipoogde met een grijns naar haar en keek dan weer richting het draakje. Hij wenste dat hij ook zo'n huisdiertje had. Vooral een klein draakje zoals dat van Light. Hij keek naar de lucht en dacht aan de rode ogen die hij soms kreeg als hij kwaad was. Hij vroeg zich af wat het betekende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



school is boring. UTL8oxA PROFILE
school is boring. UTL8oxA MAGICIAN

school is boring. Empty
BerichtOnderwerp: Re: school is boring.   school is boring. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

school is boring.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Just... Just.. Boring!
» Boring.
» First day, boring day already ||Soh||
» just boring game i play
» Na school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-