PortalIndexFire! - Pagina 2 HpD5UwnFire! - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Fire!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Eillish
.
.
Eillish

Fire! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 575
Fire! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia || Water
Klas: Mr Norwood
Partner: You need me but I don't need you

Fire! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire!   Fire! - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 11 2011, 17:43

Hier stond ze, met Deidara. Ook over zijn gezicht verspreidde zich een glimlach, "Eillish, niet schrikken. Ik ga iets... Proberen..." Ze keek hem aan, wat bedoelde hij hiermee? ij slikte en haalde diep adem. Hij ging dichter bij haar zitten en bracht zijn hoofd dichter bij dat van Eillish. Ze wist het, en ze met verliefde ogen naar hem op. Tenslotte raakten hun lippen mekaar. Ze sloten tesamen hun ogen, en zo bleef ze zitten. Zijn hand ging zachtjes langs haar kaaklijn en streelde tegelijkertijd. Hij stopte met haar te kussen en keek haar met een gelukkige glimlach aan. 'Dat was een zeer lieve manier om me te laten stoppen met.. stotteren." Lachte ze. Waauw, haar eerste kus. Die vergat nooit iemand, en ze prentte even alles extra goed in haar geheugen, zodat ze niets zou vergeten, nooit niet. "Mijn beste troef op dit moment denk ik." Hij moest lachen om wat ze zei.. Deidara was zo anders als alle jongens, zelfs Soul, die al zeer aardig was geweest, kwam niet eens in de buurt. "By the way, proberen?" Ze keek hem even schattend aan. "Kon je echt niets anders verzinnen ofzow?" Ze was hem terug aan het plagen. Deidara porde in haar zij "Eerst wou ik zien dat ik het niet bij het verkeerde eind had.. Kom nu een goede en geen probeersel." Hij grijnsde en kuste haar weer, deze keer wat zekerder. Hij omhelsde haar en stopte eventjes. "Je bent anders dan alle andere meisjes. Véél beter, mooier, liever. Alles in positieve opzichten. Ik wil je iets vragen.. Klinkt nogal.. Stom.. Misschien kan dit de vraag een beetje verwoorden zonder dat ik die vrag moet stellen." Hij grijnsde en kuste haar nogmaals, liefdevoller. Ze knikte, en kuste hem even terug. 'Love yaah.' Lachte ze. 'Alleen nog je haar knippen jongen. Ze streek het terug, zodat het prachtig in model kwam te staan
Kort model. 'Echt, als je het zo zou doen, zou je nog knapper zijn!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezreal
.
.
Ezreal

Fire! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Anne
Posts : 560
Fire! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light and fire but uses both as pure explosive energy
Klas: Who needs a class?!
Partner: I'm way too GOOD for you

Fire! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire!   Fire! - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 11 2011, 20:44

'Dat was een zeer lieve manier om me te laten stoppen met.. stotteren." Lachte ze. "Mijn beste troef op dit moment denk ik." Hij moest lachen om wat ze zei… "By the way, proberen?" Ze keek hem even schattend aan. "Kon je echt niets anders verzinnen ofzow?". Deidara porde in haar zij "Eerst wou ik zien dat ik het niet bij het verkeerde eind had.. Kom nu een goede en geen probeersel." Hij grijnsde en kuste haar weer, deze keer wat zekerder. Hij omhelsde haar en stopte eventjes. "Je bent anders dan alle andere meisjes. Véél beter, mooier, liever. Alles in positieve opzichten. Ik wil je iets vragen.. Klinkt nogal.. Stom.. Misschien kan dit de vraag een beetje verwoorden zonder dat ik die vrag moet stellen." Hij grijnsde en kuste haar nogmaals, liefdevoller. Ze knikte, en kuste hem even terug. 'Love yaah.' Lachte ze. 'Alleen nog je haar knippen jongen. Ze streek het terug, 'Echt, als je het zo zou doen, zou je nog knapper zijn!'.
“Haha ik ben het aan het overwegen voor jou Eillish”. Hij grijnsde en maakte een kleien hartje. Hij gooide het in de lucht en liet het ontploffen. Meerdere rode spikkeltjes vormden meerderde kleine hartjes. Deidara keek er met een trotse grijns naar “Speciaal voor jou.” Hij sloeg zijn arm over haar schouder en aaide met zijn hand haar schouder. Heel lichte bewegingen zodat hij haar niet pijn deed. Dat was het laatste wat hij wou. Hij kuste haar op haar keek “I’m in love with you Eillish baby.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Eillish
.
.
Eillish

Fire! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 575
Fire! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia || Water
Klas: Mr Norwood
Partner: You need me but I don't need you

Fire! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire!   Fire! - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 16 2011, 19:24

"Mijn beste troef op dit moment denk ik." Hij moest lachen om wat ze zei.. Deidara was zo anders als alle jongens, zelfs Soul, die al zeer aardig was geweest, kwam niet eens in de buurt. "By the way, proberen?" Ze keek hem even schattend aan. "Kon je echt niets anders verzinnen ofzow?" Ze was hem terug aan het plagen. Deidara porde in haar zij "Eerst wou ik zien dat ik het niet bij het verkeerde eind had.. Kom nu een goede en geen probeersel." Hij grijnsde en kuste haar weer, deze keer wat zekerder. Hij omhelsde haar en stopte eventjes. "Je bent anders dan alle andere meisjes. Véél beter, mooier, liever. Alles in positieve opzichten. Ik wil je iets vragen.. Klinkt nogal.. Stom.. Misschien kan dit de vraag een beetje verwoorden zonder dat ik die vrag moet stellen." Hij grijnsde en kuste haar nogmaals, liefdevoller. Ze knikte, en kuste hem even terug. 'Love yaah.' Lachte ze. 'Alleen nog je haar knippen jongen. Ze streek het terug, zodat het prachtig in model kwam te staan . “Haha ik ben het aan het overwegen voor jou Eillish”. Hij grijnsde en maakte een kleien hartje. Hij gooide het in de lucht en liet het ontploffen. Meerdere rode spikkeltjes vormden meerderde kleine hartjes. Deidara keek er met een trotse grijns naar “Speciaal voor jou.” Hij sloeg zijn arm over haar schouder en aaide met zijn hand haar schouder. 'Zullen we terug naar school lopen? Ik denk dat ik anders terug moet." Jammer, ze wou hier blijven, maar dat ging gewoon niet. "Ik heb zo nog een les. En die wil ik niet missen.' nee, ze was geen spijbelaar. Ze had nog nooit een les overgeslagen! En dat geen ging zo ook niet doen ook, hoe cute hij ook kon kijken. "En in het geval van je haar, als je het niet wilt, sluip ik snachts naar je kamer, en knip ik het helemaal kort. Waarschijnlijk is het dan wel fout geknipt, maar ja. Je eigen fout dan." Ze grijnsde even, gemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Fire! - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Fire! - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Fire! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fire!   Fire! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Fire!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Fire Magic Les: Fire Trap
» Welcome to the Fire
» It's like frozen, where is the fire? OPEN
» Fire within me. [&DRAKE]
» [VvF les6] Take your aim, fire away!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-