PortalIndexGood Morning, World~ HpD5UwnGood Morning, World~ 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Good Morning, World~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Avarice
.
.
Avarice

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 668
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Alvaro
Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimewo sep 28 2011, 19:49

'Echt, het gaat wel. Nee, ik hoef geen hulp met mijn koffers, mam. Nee pap, ik ben mijn medicijnen niet vergeten. Ook de drie pakjes paracetamol die jullie voor me gekocht hebben niet, en ja, ik heb antiwagenziektepillen bij me.' Haar lach leek op haar gezicht getatoeëerd te staan, zoals gewoonlijk. Maar vanbinnen wist ze heus wel dat er geen reden was om te lachen. En als die er al was, dan zou het extreem zenuwachtig en moeilijk zijn. Ze nam zo'n risico, dat wist ze zelf ook wel, maar ze wilde gewoon zo graag. Het grote landgoed op Nova was zo leeg zonder de drie schreeuwende stemmen om haar aandacht. Of eigenlijk, de twee schreeuwende stemmen, en een basstem die er doorheen donderde dat ze stil moesten zijn. En dus nam ze het risico wat haar haar leven kon kosten door naar Starshine Academy te vertrekken. Een plek voor kinderen om hun magische krachten te ontwikkelen. Magische talenten. Heel even verzwakte haar glimlach, bij het besef dat ze ook daar het buitenbeentje zou zijn. De zieke, de gehandicapte, de andere. Dat meisje zonder enig talent voor magie. Dat was wat ze iedereen zou voorhouden. Het feit dat ze eigenlijk gewoonweg allergisch was voor de straling die magie afgaf, zou ze niet iedereen aan zijn of haar neus gaan hangen. Ze nam medicijnen die goed werkten, en dat was genoeg voor haar. Haar linkervoet al half in de shuttle, haar rechtervoet nog op de grond, keek ze achterom. Haar pleegouders, die eigenlijk voor haar evenveel betekenden als de echte ouders die ze nooit had gekend, stonden met hun armen om elkaar heengeslagen naar haar te kijken. 'Echt mam, het komt wel goed. Vertel Jonas gewoon niet dat ik weg ben, straks komt hij me nog achterna.' Jonas was haar beste vriend, een hond die meer op een dweil leek dan op een hond. Met een glimlach antwoordde haar moeder: 'Zolang je maar meteen na je vertrek je lijst aan Koen geeft, en Romano zijn sokken teruggeeft. Hij heeft ze vast gemist. Oh, en Merle-' Ongeduldig verbrak het blonde meisje haar moeder. 'Ik weet het.. Laat je niet teveel meeslepen door Antonio, daar komen alleen maar problemen van.' Deze preek had ze de afgelopen twee weken ieder uur gehoord. Maar ja, wat wilde je dan. Als ze een reactie kreeg, zou de schooldokter wel moeten weten wat er aan de hand was, en zou hij al helemaal geen helingsmagie moeten gebruiken. Heel even kreeg ze de neiging om haar moeder nog in de armen te rennen, om haar vader nog even om de hals te vliegen, maar voordat ze ook maar iets kon doen begon de motor van de shuttle te brommen. 'Dag mam, dag pap, ik schrijf jullie!' Haar hand ging op en neer, en met een vrolijke blik stapte ze de shuttle in.

Later

De shuttle rammelde verschrikkelijk toen ze op het perron aankwamen, maar daar had Merle geen last van. Nee, ze zat met haar neus tegen het raampje gedrukt, proberend zoveel mogelijk van de school te zien. Maar die twee seconden die ze kreeg, waren te weinig om echt een goede indruk achter te laten. Met een schok stond de shuttle stil, en gespte Merle haar riem los. Even wierp ze een blik op de klok. Ze had nog een kwartier voordat ze haar volgende dosis medicijnen mocht nemen. Daar moest ze op letten. Zometeen maar even vragen om een glaasje water. Haar koffers stonden al naast de deur, en met een vrolijke blik in haar ogen pakte ze ze op. Romano's sokken lagen bovenop, die moest ze ook niet vergeten. De lijst met medische afwijkingen, die ze zelf niet eens allemaal kende, zat in haar zak. De deur ging ietwat krakend open, en onthulde een aankomstplatform. Haar voeten maakten dat ze uit de benauwde shuttle kwam, de buitenlucht in. Haar haren woeien wild om haar gezicht, terwijl ze haar haarband weer even goed deed. Voordat ze om kon kijken, steeg de shuttle weer op, waardoor ze een sprongetje van schrik maakte. 'Dag Nova, hallo problemen.' mompelde ze even in zichzelf, waarna ze haar koffers oppakte, en het platform opliep.

Only the personal SSA Tomato Gang, please~
Koen, Antonio en Romano

Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
.
.
Jason

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jason
Posts : 118
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova - Light [and a lil' biddle Air]
Klas: -
Partner: ~Punch The Lights Out, Hit The Pavement: That's What I Call Entertainment ღ

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimewo sep 28 2011, 20:06

Hij kon al voor zich zien hoeveel moeite het Merle zou moeten kosten om toch die shuttle in te mogen. Romano vond het al knap dat ze überhaupt erin was geslaagd van het landgoed weg te komen, maar dat maakte hem alleen maar blij; Merle kwam! Hij kende haar al heel lang; ze waren dan ook samen in hetzelfde pleeggezin geplaatst. Het was altijd leuk als ze kwam; ze konden het goed met elkaar vinden. Met Koen en Antonio kon hij het ook wel vinden, maar met hen had hij eerder ruzie. Vooral met Antonio, veel te impulsief die jongen. Hij wilde Merle altijd overal meeslepen en dat kwam gewoon niet goed! Daarom moest hij haar beschermen, vond Romano. Zijn horloge gaf aan dat hij veel te vroeg op het perron was, maar hij wilde er per se op tijd zijn. Stel je voor dat de shuttle eerder was? Dan moest Merle hier staan, in een omgeving vol magische straling. Dat kon gewoon niet goed komen. Niet dat het veel beter was als hij erbij was, maar hij zou tenminste op haar letten. Dat had Romano zichzelf beloofd; hij zou Merle niets laten overkomen. Ze was zijn zus, en zijn beste vriendin. Hij ging wel graag met vrouwen om, maar met niemand zo gemakkelijk als met Merle.
Waar bleef die damn shuttle nu? Hij stak zijn handen in zijn zakken nadat hij door zijn haar gestreken had, wat toch slecht bleef zitten. Straks was ze verongelukt.. Nee, dat zou niet zo zijn. Er verongelukten nooit shuttles. Dus ook niet die met Merle. Ze zou wel langs Master Savador moeten, met die hele lijst met medicijnen. [Moet je samen met Anouchka gaan xD]. Hé, daar was de shuttle! Enthousiast begon Romano te zwaaien, al kon ze het misschien niet zien. Merle kennende hing ze al bijna uit het raam. En ja hoor, eindelijk, eindelijk stopte de shuttle en kwam ze eruit, met een vrolijke blik in haar ogen wat betekende dat ze niet misselijk was. 'Merle!' Zodra ze op het platform stond en wat woorden sprak vloog hij haar om de hals. 'Ben je m'n sokken niet vergeten?' Hij porde haar lachend. 'Je bent er!' Hij zou haar misschien niet hardop vertellen dat hij haar gemist had, maar eigenlijk kon ze dat wel raden. 'Heb je er zin in?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
.
.
Koen

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 49
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon ~ Air
Klas: 6th Grade
Partner: Melt this frozen heart if you want me~

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimedo sep 29 2011, 18:55

Rook kringelde rond zijn hoofd, terwijl de lange jongen tegen de muur leunde en over de rand van zijn zonnebril naar het lanceerplatform keek. In zijn mondhoek bungelde, zoals altijd, een eenzame sigaret. Vandaag de dag had hij zijn gebruikelijke joint vervangen door een gewone sigaret. Hij wilde nuchter zijn als zijn zusje aankwam op SSA. Naast hem was zijn jongere broer, Romano, al helemaal door het dolle heen omdat Merle zou komen. Hij stond hier waarschijnlijk ook al een stuk langer dan dat hij deed.
Af en toe werd hij echt gek van Romano, al was zijn andere broer, Antonio, nog erger. Soms had hij echt het idee dat hijzelf en zijn zusje de enige personen van de familie waren die echt volwassen waren. Al kwam Koen er zelf wel het dichtste bij, aangezien bij achttien was. Maar dat zei niets, zo wist hij. Hij had mannen van in de dertig gezien die zich nog als kinderen van 5 of 6 gedroegen. Daar schaamde Koen zich echt voor. Dat waren toch geen mannen meer.
Hij rolde met zijn ogen en drukte zijn sigaret uit tegen de muur. Hij kwam overeind en deed zijn sjaal goed. Rustig liep hij zijn broertje achter na richting de shuttle. Een glimlach kwam rond zijn gezicht toen hij zijn zusje zag. "Merle!" zei hij vrolijk. Een van de weinige momenten dat Koen écht vrolijk was, maar dat was dan ook alleen als zijn zusje in de buurt was. "Hoe is het?" zei hij met een vrolijke ondertoon in zijn, over het algemeen, koude stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avarice
.
.
Avarice

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 668
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Alvaro
Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimedo sep 29 2011, 19:45






Ze hoorde hem eerder dan dat ze hem zag. Romano! De armen om haar nek deden haar half wankelen, terwijl ze de tassen liet vallen. Hoe kon ze ook anders? Met zijn enthousiasme moest ze hem wel terugknuffelen. Eigenlijk omvatte hun hele communicatie minder woorden dan knuffels. Dat was voor haar ook de makkelijkste manier om zich te uiten. 'Romano.' haar stem was ietwat zachter dan de zijne, overdonderd door zijn enthousiasme. Natuurlijk had ze hem ook gemist, maar ze had gedacht dat Romano vast een hele zooi vrienden had gemaakt, en dat hij haar maar af en toe had gemist. 'Nee, ik ben ze niet vergeten. Ze zitten in de rode tas.' Lekker duidelijk, ze had een stuk of vijf rode tassen naast zich staan. Maar daar dacht ze niet meteen aan, ze was veel te veel bezig met zich bevrijden uit een verstikkende omhelzing van haar jongste broer. "Merle!" Een andere stem haalde haar uit haar innerlijke strijd of ze zou vragen of hij haar los wilde laten, en haar lach werd nog breder. 'Koen!' Met een halve struikel viel ze uit Romano's omhelzing, stommelde ze half naar Koen, en sloeg haar armen om hem heen. 'Het gaat goed.' mompelde ze in zijn shirt, omdat hij een stuk langer was dan zij. Haar gezicht begroef ze zoals gewoonlijk meteen in zijn sjaal, die naar Koen rook. Er rook niets lekkerder dan Koengeur, of Antoniogeur, of Romanogeur. Zelfs wafels roken minder lekker. En dat zei wat, in Merle's woordenboek. 'Je hebt gerookt. Zoals gewoonlijk.' Haar stem klonk niet langer verwijtend, niet eens meer teleurgesteld. Natuurlijk was ze niet blij geweest toen Koen was gaan roken, maar ze had er mee leren leven. En bovendien, als hij er last mee kreeg, kon hij natuurlijk altijd nog naar de dokter, om het te laten genezen. Verdomme, ging ze die kant weer op? Koen zou toch niet ziek worden. Hij kon alles, had ze vroeger gedacht. 'Met mij is het prima, maar waar is Antonio?' Ze had haar gezicht weer uit de sjaal gehaald, en keek haar broers om beurten aan. 'Vertel me niet dat jullie hem verboden hebben om me te komen begroeten.' Haar stem was bijna bezorgd. Natuurlijk ging Antonio wel eens te ver, maar wat maakte dat nu weer uit? Hij zou haar toch wel komen begroeten, als ze gekomen was? De enige reden die ze kon bedenken dat hij er niet was was dat of Romano had gedreigd, of Koen. 'Jullie hebben dat toch niet gedaan, hè?' Nu was ze wel bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
.
.
Jason

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jason
Posts : 118
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova - Light [and a lil' biddle Air]
Klas: -
Partner: ~Punch The Lights Out, Hit The Pavement: That's What I Call Entertainment ღ

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimedo sep 29 2011, 20:17

Ze groette hem zachter terug, maar haar knuffel liet merken dat ze niet minder enthousiast was. Koen stond ook rustig op het perron, wachtte samen met hem. Romano had soms wel eens ruzie met zijn broers, al schoot hij het slechtst op met Antonio. Koen was trouwens gewoon te rustig; hij rookte wat, stond wat, meer niet. Romano was dan meer een feestbeest, een botte wel te verstaan. Zonder drank kon hij nog steeds druk en bot zijn, maar ja. Zijn aandacht ging nu even niet naar zijn broers of zijn leven uit, maar naar Merle. Hij was hier nog niet zo lang en eigenlijk had hij nog niet veel vrienden gemaakt. Wel veel met meisjes gepraat, maar daar waren niet echt vriendschappen uit voortgevloeid. Niemand kon gewoon Merle vervangen.. En mannelijke vrienden? Eigenlijk, al botste het nog wel eens.. zijn broers bleven toch zijn vrienden. Ze kenden elkaar goed, door en door. Merle verzekerde hem ondertussen dat ze zijn sokken bij had. [Stalk flashback] Romano knikte en liet haar los, waarna ze Koen om de hals vloog. Hij keek naar de rode tassen op de grond. Fijn.. Waar waren die sokken nu dan? Verboden? Romano fronste even, liep naar hen toe en keek naar Koen. 'Ik niet, in ieder geval. En voor zover ik weet Koen ook niet.' Misschien had hij iets gemist, maar hij kon zich niet voorstellen dat één van hen zoiets zou doen. Merle keek geschokt, bezorgd, dus schudde hij nogmaals zijn hoofd. 'Ik heb Antonio eigenlijk al een tijdje niet meer gezien,' bekende hij. Antonio bleef toch degene met wie hij het minst omging. 'Maar hij komt vast nog wel!' probeerde hij haar gerust te stellen, hoewel hij dat helemaal niet zeker wist. 'Maar weet je wat erg is, Merle?' probeerde hij haar af te leiden. 'Ze hebben niet eens tomaten in de kantine!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
.
.
Koen

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 49
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon ~ Air
Klas: 6th Grade
Partner: Melt this frozen heart if you want me~

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimezo okt 02 2011, 20:21

Koen glimlachte toen Merle in zijn armen viel. Het was geweldig dat zijn zusje hier ook was gekomen. Nu had hij tenminste iemand om mee te praten. Iemand die wél naar hem luisterde, in tegenstelling tot zijn twee broertjes die hem toch alleen maar uit de weg probeerde te krijgen. Hij sloeg zijn armen om haar schouders heen en glimlachte. 'Je hebt gerookt. Zoals gewoonlijk.' Koen wist hoe erg Merle het vond dat hij rookte. Hij had ook, voor haar, een aantal keren geprobeerd om te stoppen, maar her is nooit echt gelukt. Dus heeft hij zichzelf er bij neergelegd en is gewoon doorgegaan. Tevens stak hij af en toe nog wel eens een joint op, zeker als hij geen zin had in school. Stoned in de klas zitten was best leuk, zeker als je docenten het niet merkte.
Een koele glimlach kwam rond zijn gezicht, terwijl hij een hand op Merle's hoofd legde. Het keek op toen ze begon over Antonio. Zijn irritante broertjes was nog niet komen opdagen en ondanks dat hijzelf het niet erg vond, wist hij dat Merle er anders zou denken. 'Jullie hebben dat toch niet gedaan, hè?' Koen schudde zijn hoofd en zo te horen zei ook Romano dat hij van niets wist.
Zijn broertje probeerde Merle te kalmeren door te zeggen dat hij wel zou komen. Koen was er wel van overtuigd dat Antonio zou komen opdagen, jammer genoeg. "Hij komt wel, echt waar," zei hij zachtjes tegen zijn zusje, terwijl hij haar stevig tegen zich aanhield alsof hij haar voor alles wilde beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avarice
.
.
Avarice

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 668
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Alvaro
Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimema okt 03 2011, 22:05

De wind woei nog steeds, maar het was een fijne wind. Niet wild en onbeheerst, maar fris en rustig. Koen's omhelzing werd wat steviger, toen ook hij haar geruststelde. Ze had het niet koud, daar zorgden haar jas en Koen's armen wel voor. Haar ogen glommen toen ze zag dat Koen lachte. Hij was de vrolijkste niet, dat wist ze heus wel. Maar ze wilde hem eigenlijk niet net zo positief als Romano of Antonio. Nee, iemand waarmee ze serieus kon praten was heerlijk. Ze hield ervan om ingewikkelde gesprekken te voeren waar ze uiteindelijk niets meer van begreep. Om daarna in lachen uit te barsten en hem vragen waar het ook al weer over ging. Dat had ze gemist. Ze had Romano's tomatenliefde gemist, Antonio's wilde buien en avonturen. De lange avonden dat ze stiekem de slaapkamer van een van de drie binnensloop, om dan ergens opgerold in een deken in slaap te vallen. Merle had haar broers gewoonweg gemist, en hoewel ze ze in de vakanties nog zag, was het niet genoeg geweest. Met een grijns keek ze Koen aan, daarna Romano. 'Ik weet dat Antonio wel komt, ik wilde gewoon zeker weten dat hij niet in rook was opgegaan. Of erger.' Daarna richtte ze zich specifiek op Romano. Zolang ze hem kende, had hij een grote liefde gehad: tomaten. En die hadden ze hier niet? De arme schat. Koen hield haar stevig vast, maar ze wist zich uit zijn omhelzing te werken, en liep naar een van de tassen. Ze ritste hem open, om er twee dingen uit te pakken. Een bolletje warme, dikke sokken, en een lijst. Ze had kennelijk twee lijsten meegekregen. Haar arme, overbezorgde moeder ook altijd. 'Geen tomaten? Hebben ze dan wel wafels?' lachte ze, terwijl ze Romano zijn sokken overhandigde, 'Anders moet ik die zelf gaan bakken.' Alsof ze dat erg zou vinden. Daarna liep ze weer terug naar Koen, om hem de lijst te geven. 'Mama... Vroeg me je dit te geven. Of je ervoor wilde zorgen dat ik niet te veel in de problemen raakte.' De laatste zin was heel zacht, bijna verlegen. Merle haatte het als ze in de problemen raakte door haar ziekte en iemand anders haar moest helpen. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason
.
.
Jason

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jason
Posts : 118
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova - Light [and a lil' biddle Air]
Klas: -
Partner: ~Punch The Lights Out, Hit The Pavement: That's What I Call Entertainment ღ

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimevr okt 07 2011, 20:07

Romano stond een beetje aan de zijkant, niet echt zeker wat te doen nu Merle's aandacht uitging naar Koen. Hij wilde er voor een keer niet doorheen gaan blèren, omdat Koen Merle waarschijnlijk ook gemist had, al was hij de stillere en kwam hij er niet zo voor uit. Romano keek op zich wel tegen de lange jongen op; hij was ouder en zo rustig. Zelf wist hij ook wel dat hij niet zo kon worden. Romano was het feestbeest op de eerste plaats, al was hij rustiger dan Antonio. Uiteindelijk liep Merle naar haar tassen om daar twee dingen uit te halen; zijn sokken en een lijst. 'Ik hoop het voor je, maar ze móéten gewoon tomaten laten komen! Importeren desnoods!' Hij zwaaide een beetje met zijn armen om wanhopig over te komen, net zo wanhopig als hij zich voelde. 'Als je wafels gaat bakken kom ik langs, desnoods naar de meisjeskamers,' beloofde Romano met een brede grijns, waarna hij de sokken aanpakte en er even testend aan rook. 'O, ze zijn schoon, mooi zo,' lachte hij. De lijst was wel erg lang.. Hij keek fronsend naar de lijst die Merle aan Koen gaf. 'Ze is weer los gegaan,' merkte hij op. Merle leek er niet helemaal blij mee te zijn.. 'Maar het gaat hier helemaal goed komen! Wij zijn er en veel andere mensen, dus..' probeerde Romano overtuigend te zijn. 'Trouwens, je komt nog een keer mee naar de disco. Echt leuk daar!' Enthousiast trok hij aan haar mouw, alsof ze nu al langs moest komen. 'Maar hoe is het thuis? Alles nog goed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Koen
.
.
Koen

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 49
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon ~ Air
Klas: 6th Grade
Partner: Melt this frozen heart if you want me~

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimeza okt 08 2011, 13:35

Merle had zich los gewrongen uit zijn omgeving en was naar haar tas gelopen. Ondertussen waren zij en Romano bezig met een gesprek over wafels en tomaten, of ze die nou wel of niet hebben hier. Het boeide Koen niet zo veel. Zolang ze sigaretten en jointjes hadden was hij al lang blij. En gelukkig kon hij hier aan beide komen, al was het niet van het merk dat hij vaker rookte, maar goed. Daar kon je nog wel aan wennen. Hij keek op toen Merle met een lijst aankwam zetten en vertelde dat mam had gevraagd of hij op haar wilde letten. Een koele glimlach kwam rond zijn gezicht en Koen nam de lijst aan. Hij bekeek het papier even en knikte daarna. "Dat is overduidelijk het werk van mams, nou ja. Ik zou me maar aan haar wensen onderwerpen," hij stak de brief in zijn zak en gaf Merle een aai over d'r bol, terwijl hij merkte dat Romano al weer aan het doorrattelen was over de disco en vroeg hoe het thuis was. Zelf maakte het hem niet zo veel uit hoe het thuis er aan toe ging. Koen was er redelijk blij om geweest toen hij eindelijk weg mocht daar. Wel, hij vond het erg dat hij zijn zusje achter moest laten, maar het feit dat 'ie eindelijk van zijn ouders af was was een heel opluchting. Ach jah... Dat was zijn opvatting geweest, bij ieder was het anders niet waar? Koen strekte zich uit en vroeg zich af of zijn zusje er erg bezwaar tegen zou hebben als hij nog een sigaret op zou steken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Avarice
.
.
Avarice

Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILEPosts : 668
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht
Klas: Master Alvaro
Partner: I was alone, falling free, trying my best not to forget what happened to us, what happened to me, when I let it slip.

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitimezo okt 23 2011, 19:25






'Rustig, Ro. Ze halen wel tomaten, ik ga het ze persoonlijk vragen.' merkte ze vrolijk op. Merle kon heel overtuigend zijn tegenover volwassenen. Niet dat ze het ooit slecht zou gebruiken, ze was gewoon goed met volwassenen. Maar ja; Romano en zijn tomatenvriendjes ook altijd. Je kon er geen eens gebak van maken, dus wat had je er eigenlijk aan? De enige reden dat ze die dingen at was omdat Romano ze zo geweldig vond. 'En desnoods kom ik jullie de wafels brengen, op de jongensslaapzaal.' Fronsend luisterde ze naar Koen's woorden, en daarna ook naar die van Romano. 'Ik ben niet los gegaan. Ik ben afgelopen tijd gewoon wat pilletjes en dingen vergeten, dat is alles.' Een paar keer? Wel meerdere keren. Gewoon omdat ze teveel bezig was met haar broers, of met de zooi dieren thuis. 'Maar ik ga graag een keer mee naar de disco, als jullie meegaan. Alleen durf ik niet.' Ze was geen watje, maar om nu helemaal alleen te gaan was haar net wat teveel gevraagd. 'Thuis gaat het goed.' Met een glimlach ontving ze de aai over haar hoofd. Normaal haatte ze dat, maar ze wist ook wel dat Koen niet de makkelijkste was met emoties. 'Mama is zwaar in paniek over de dieren die ik allemaal voor haar heb achtergehouden, en papa krijgt misschien promotie, dus misschien kunnen we volgend jaar eindelijk naar Cassia op vakantie.' Merle had iets met vakanties, vond het altijd heerlijk om een vreemde plaats te bezoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Good Morning, World~ UTL8oxA PROFILE
Good Morning, World~ UTL8oxA MAGICIAN

Good Morning, World~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Good Morning, World~   Good Morning, World~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Good Morning, World~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The cold morning air is good for the health [Rinne]
» Rule the world - Save the world
» The Morning After~
» The Morning After~
» Morning dawn.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Launching Platform-