PortalIndexAirbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 HpD5UwnAirbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Airbending lesson #1; Sound.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Kid
.
.
Kid

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 18:44

Kenji keek op toen hij opeens een hand op zijn schouder voelde. Een schok ging over zijn ruggengraat heen en hij huiverde langzaam. Het gebeurde niet vaak dat iemand hem aanraakte, behalve als het om slaan ging. Hij keek op, zijn goudgele ogen keken het meisje achter hem even vreemd aan. Al helemaal toen ze het over een of andere tekening begon. Waar had ze het in hemelsnaam over? Hij draaide zich nogmaals om toen ze zijn naam zei, maar deed verder niets. 'Kenji, kom op. Zo kan ik mijn tekening niet afmaken, en blijft hij... Assymetrisch. Alsjeblieft, sta nou gewoon op.' Het duurde even voordat de woorden tot hem waren doorgedrongen. Net toen hij wilde opstaan om haar te helpen kreeg hij een ferme tik tegen zijn gezicht aan. De meeste zouden het vreemd vinden, voor hem was het niet zo erg. Hij was het ergens wel gewend, aangezien het een van de weinige manieren was om hem uit zijn panische gedrag te krijgen. Hij merkte dat het meisje uitflipte tegen de jongen die hem had geslagen. Kenji stond op en legde ditmaal zijn hand op haar schouders. "Stop maar, het gaat al," zei hij kalm, waarna hij het stof van zijn kleding af sloeg en zich zo veel mogelijk probeerde af te sluiten van alle asymmetrische dingen in deze kamer. Hopelijk zou de les niet al te lang meer duren, dan kon hij hier in ieder geval weg. 'Luister. Als je je zorgen maakt over dat toiletpapier, dan kun je toch altijd bedenken dat je het al die andere keren wel hebt gedaan? Je vergissen is menselijk, en anders zou je niet symmetrisch overkomen bij de andere mensen.' Een schamper glimlachte kwam op zijn bleke gelaat. "Het gaat wel, echt," zei hij, haar proberen te overtuigen. Ze vertelde nog iets over dat zijn wang niet rood was geworden en dat hij op moest staan [wat 'ie al had gedana, maar goed] zodat ze haar tekening af kon maken. "Uhhm," begon hij langzaam. "Wat bedoel je precies met die tekening?" vroeg hij daarna, met iets van nieuwsgierigheid in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Xavier.

Xavier.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon & Lucht
Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.
Partner: 'And she's all I need.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:02

Binnen de kortste keren vervloog zijn aandacht; afgeleid keek hij naar de deuropening waarin Myst verscheen. Haar groene lokken hadden, zodra deze zijn ooghoeken hadden bereikt, zijn hoofd doen omdraaien. Het feit dat ze te laat was drong geen eens tot hem door, dat hij haar überhaupt moest gaan les geven daar dacht hij niet meer aan. Hij kon alleen maar kijken, starend naar haar heerlijke glimlach die nu langzaam omhoog kroop. Haar schitterende groene ogen, zelfs vanaf deze afstand te zien. Haar vrolijke uitstraling, die hem ook weer vrolijk maakte. Haar gedempte hartslag, het belangrijkste geluid van de wereld. Langzaam verscheen er ook een lichte, nauwelijks zichtbare glimlach bij hem. Zijn ogen zachter, zijn blik warmer. Tot haar woorden.
Met een klap kwam hij weer terug tot de realiteit. ”Master,” Een begripvol knikje kwam vanaf zijn kant, misschien iets stijver. ‘Geen probleem,’ Met een luchtig wuifje van zijn hand gaf hij haar toestemming om te gaan zitten. Maar dit leek een sein voor de rest om weer onrustig te worden. Ongelofelijk. Wat een bende.
Eerst Myst, die met haar vertoning gelijk heel zijn wereld op te kop zetten – zoals gebruikelijk. Vervolgens Ephony, die met vragen kwam waarbij hij haar enkel aan kon kijken met een mond vol tanden. ‘We hebben voor dit jaar überhaupt nog geen werkwijzer?’ Had hij haar stamelend beantwoord, hoe kwam ze in godsnaam aan een werkwijzer? Akito was überhaupt weg. Na Ephony kwam de jongen Kenji weer in beweging waarvan hij net dacht dat hij de bizarre aanval had gefikst. De jongen stond op, waggelde naar een hoekje en begon als een psychisch gestoorde in zichzelf te praten. Een meisje waarvan hij de naam nog niet kende en blijkbaar bezig met een tekening begon bij Kenji te klagen dat ze zo niet goed tekenen. En om het allemaal af te maken kwam een nogal luguber geval van een jongen overeind om Kenji een smek in zijn gezicht te geven.
Waar ging zijn eerste les toch heen? Hij moest een vermoeide kreun onderdrukken. Geweldig.
Tot dat er een knop in hem om ging. Nu of nooit. Hij kon de verwende rotkinderen over zich laten lopen, of de leiding zelf weer in handen nemen.

‘Meneer Phantomhive,’ Sprak hij luider dan hiervoor waarmee hij iedereen overstemde. Hij stapte naar voren, tussen de rijen tafels door. ‘Over het algemeen wordt hier op school zinloos geweld niet toegestaan, dus dan ook van jóú,’ Met nadruk sprak hij het laatste woord uit. ‘verwacht ik dat je je aan het regelement houdt! Nog één keer,’ Hij greep de jongen bij zijn schouder en trok hem overeind, begon ondertussen steeds harder te praten. ‘En je mag je gaan melden bij Master Savador om persoonlijk je eigen versie van het verhaal te gaan geven. Nu wil ik dat iedereen,’ Hierbij richtte hij strak zijn blik op Azure, ‘Gaat zitten en zijn mond houdt. Zoals ik zonet ook al van jullie vroeg.’ Zijn waarschuwingen hadden dreigend geklonken, wat ook duidelijk maakte dat hij niet bang was om ze tot werkelijkheid om te zetten. ‘En tekeningen maak je maar ná de les, dit uur is bedoeld voor luchtmagie.’ Alsof hij het tegen een stel randebielen had, sprak hij het nog is extra duidelijk uit.
Zijn aandacht vestigde hij nu op de jongen Kenji die zichzelf opgerold had tot een bal. ‘Kenji, zoek anders even buiten het klaslokaal je rust en kom weer terug totdat je er klaar voor bent, of ga anders nu direct door naar je plek.’ Sprak hij de jongen met een kalmere stem toe. Nog niet vriendelijk, daar was hij nu te geïrriteerd voor.
‘Dus!’ Donderde hij nu door de klas heen. Hij liep met strakke passen weer terug naar voor in het lokaal. Tijdens het lopen gaf hij telkens een verwijfd wuifje met zijn hand waarbij de gordijnen voor de ramen met een ruk open schoven. ‘Volgende keer als iedereen binnen komt,’ Bleef nu lekker aan het woord nu de klas eindelijk stil was. ‘Gaat iedereen netjes op hun plaatsje zitten die speciaal voor hun bestemd is, pakt hun boekjes te voorschijn en houdt zijn mondje netjes gesloten zodat ík kan vertellen wat we vandaag allemaal gaan doen!’ Met een zwierig rondje draaide hij zich om een keek de klas in. Rollend kwam zijn bureau stoel aanrollen, achter het bureau vandaan en rolde zo wopla precies onder zijn kont. Met een plofje landde hij in de stoel zodra deze tegen zijn knieholtes aanstootte en sloeg zijn benen over elkaar. ‘Dus wat gaan we vandaag doen,’ Begon hij onheilspellend. Langzaam gleed zijn blik de klas rond, keek af en toe enkele leerlingen aan. Spooky. ‘Geluid,’ Vertelde hij. ‘Is het eerste onderwerp waar we mee gaan beginnen dit jaar,’ Met een overduidelijke PLOF verdwenen de woorden “Xavier Samuel” die waren geschreven op het bord in een stofwolkje van wittgheid waarna het krijtje opnieuw omhoog zweefde en sierlijk de letters “Geluid,” ervoor in de plaats opschreef. ‘Heeft iemand toevallig zin om zomaar iets te vertellen over geluid?’ Vroeg hij aan de klas.


Melding:
DROMMELS NOG AAN TOE D:
guys, seriously :'D
Jullie moeten ook míjn post ff lezen 8D de volgorde aanhouden en niet als een wilde massa allemaal op elkaar gaan reageren xD
I know, m'n topic is meer dan awesome, maar ik houd 't zo niet meer bij.
veel liefs, jullie eigen Opper Leider. xxxx<333xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Eillish
.
.
Eillish

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 575
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia || Water
Klas: Mr Norwood
Partner: You need me but I don't need you

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:08

Jongens,’ Begon hij droogjes. ‘Jongens?’ Probeerde hij opnieuw. Uit het niets klonk een vreselijk luidde knal door heel het lokaal waarna er een doodse stilte viel. ‘Dames!’ Verbrak hij deze uiteindelijk. ‘Ik wil graag de les beginnen, en daarvoor heb ik wel jullie aandacht nodig. Ten eerste een mededeling; Akito is weg.’ Een korte stilte om het even in te laten werken op de klas. ‘Master Savador heeft vervolgens mij gevraagd om zijn functie als leraar zijnde te vervullen. Dus bij deze, ik ben jullie nieuwe leraar luchtmagie.’ Achter hem zweefde er een krijtje omhoog die met sierlijke, schuine letters op het bord begon te schrijven totdat de woorden “Xavier Samuel” er stonden. ‘De meeste kennen mij al, of anders wel mijn gezicht. Vorig jaar was ik hier de stagiaire en hielp ik bij de les. Maar voor degene die mij nog niet kennen: mijn naam is Xavier Samuel, voor jullie Master Samuel. Hebben jullie nog dringende vragen anders kunnen we gelijk doorgaan met de meest interessante stof die we dit jaar gaan behandelen, want luchtmagie is natuurlijk de mooiste tak van de magie die er bestaat.’ Een brede glimlach verscheen. Eillish knikte aarzelend, ze was nieuw hier, en wist niet wie die Master Akito was. Nog een laatste meisje huppelde het lokaal in. Master, ik heb wat vragen over de opdrachten in het boek,' wat onzeker zakte haar hand, 'Maar dat kan ook wachten aangezien ik een week op Akito's werkwijzer voor loop. Maar, gaat u deze veranderen of niet?' Eillish keek haar met open mond bijna aan, meende ze dat nu echt? De andere jongen, Kenji? Was in een hoek gaan zitten murmelen tegen zichzelf, Eillish lette er maar niet op. Zonder pardon haalde hij uit naar Kenji. Een harde pats weergalmde door het lokaal. 'Sta op en ga zitten. Of ga naar buiten en jammer daar maar over je toiletpapier.' Alsof er niks gebeurd was draaide hij zich om en nam zijn plek weer in om verveeld weer op zijn hand te leunen. Een nieuwe jongen, nog een, kwam het lokaal binnen, een hielp hem overeind, 'Wat doe je nu?' Vinnig snauwde Azure naar de jongen die Kenji een klap had gegeven. 'Eerst valt hij bewusteloos, dan raakt hij in paniek, en je geeft hem een klap? Wie denk je wel niet dat je bent?' Kon zij nu nooit eens uitvallen? Stop maar, het gaat al," zei hij kalm,Een schamper glimlachte kwam op zijn bleke gelaat. "Het gaat wel, echt," zei hij, haar proberen te overtuigen. Eillish volgde het gewoon niet meer, en gaf het op. Ze keek naar voren, vastbesloten om niet afgeleid te raken. Meneer Phantomhive,’ Sprak hij luider dan hiervoor waarmee hij iedereen overstemde. Hij stapte naar voren, tussen de rijen tafels door. ‘Over het algemeen wordt hier op school zinloos geweld niet toegestaan, dus dan ook van jóú,’ Met nadruk sprak hij het laatste woord uit. ‘verwacht ik dat je je aan het regelement houdt! Nog één keer,’ Hij greep de jongen bij zijn schouder en trok hem overeind, begon ondertussen steeds harder te praten. ‘En je mag je gaan melden bij Master Savador om persoonlijk je eigen versie van het verhaal te gaan geven. Nu wil ik dat iedereen,’ Hierbij richtte hij strak zijn blik op Azure, ‘Gaat zitten en zijn mond houdt. Zoals ik zonet ook al van jullie vroeg.’ Zijn waarschuwingen hadden dreigend geklonken, wat ook duidelijk maakte dat hij niet bang was om ze tot werkelijkheid om te zetten. ‘En tekeningen maak je maar ná de les, dit uur is bedoeld voor luchtmagie.’ ‘Volgende keer als iedereen binnen komt,’ Bleef nu lekker aan het woord nu de klas eindelijk stil was. ‘Gaat iedereen netjes op hun plaatsje zitten die speciaal voor hun bestemd is, pakt hun boekjes te voorschijn en houdt zijn mondje netjes gesloten zodat ík kan vertellen wat we vandaag allemaal gaan doen!’ Met een zwierig rondje draaide hij zich om een keek de klas in. ‘Dus wat gaan we vandaag doen,’ Begon hij onheilspellend. Langzaam gleed zijn blik de klas rond, keek af en toe enkele leerlingen aan. Spooky. ‘Geluid,’ Vertelde hij. ‘Is het eerste onderwerp waar we mee gaan beginnen dit jaar,’ Met een overduidelijke PLOF verdwenen de woorden “Xavier Samuel” die waren geschreven op het bord in een stofwolkje van wittgheid waarna het krijtje opnieuw omhoog zweefde en sierlijk de letters “Geluid,” ervoor in de plaats opschreef. ‘Heeft iemand toevallig zin om zomaar iets te vertellen over geluid?’ Vroeg hij aan de klas. Eillish keek om zich heen, geluid? Euhm.. Ze wist wel iets, maar besloten om ongemerkt te blijven, hield ze haar mond.


-O.O Ik mag hier echt geen dag afwezig zijn, :/ -

Edit Ephony: Eillish, het niet erg is om andermans handelingen letterlijk over te nemen of wat die gene zei. Maar ik lees letterlijke zinnen van andermans posts in je bericht. Mensen doen veel moeite om dit zo op te schrijven, dus misschien is het wat leuker naar hun toe om dit niet te doen. Graag je eigen teksten schrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Riku

Riku

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEElite
Real Name : Kaatje =D
Posts : 317
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: none
Partner: Roses are red, voilets are blue. So is your face when I'm done with you

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:17

Als een wervelwind rende Nathaniël door de kamer, opzoek naar zijn puffer. Hij het het ding weer ergens laten rondslingeren terwijl hij het elke seconde van de dag nodig had. Langzaam werd de kleur van zijn huid blauw door zuurstoftekort. "Nath, vangen!" riep een jongen die hij, naast Brynn, het beste kende. Dankbaar zette hij het ding aan zijn mond en liet de zuurstof zijn longen binnen gaan. Even glimlachte hij naar de jongen vooraleer hij zijn tas pakte en richting het airmagic lokaal holde. Uit een van de lokalen klonk de stem van een leraar die zijn klas tot orde riep en begon met zijn uitleg. Voor de deur van die klas bleef hij even staan en steunde met zijn handen op zijn knieën. Kun je geloven dat hij al weer moeilijk kon ademhalen van even lopen? Toen hij terug een beetje op adem gekomen was duwde Nathaniël de deur van de klas zachtjes open. Even liet hij zijn bruine ogen door de klas heen gaan totdat hij de master gevonden had. "Sorry dat ik zo laat ben, master. Ik had wat problemen met... Mijn astma." De laatste twee woorden zei hij zacht, maar je kon de vrolijke ondertoon nog altijd horen. Kalm liet hij zich op een stoel neerploffen, geen aandacht schenkend aan de persoon naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 19:59


Rustig liet Sly het allemaal maar over zich heenkomen. De bewusteloze jongen werd weer wakker dankzij de hulp van Master Samuel. Eindelijk leek deze onzin toch tot een goed einde te komen. Sly’s ogen dwaalden alweer af naar het raam tot zijn aandacht werd getrokken door een zielig gejammer en een stel scheldwoorden. Met een wat verwarde blik keek hij om. De jongen die daarnet nog plat op de grond had gelegen was nu aan het hypiventileren (oh god, hoe schrijf je dat nou weer xD?!) ofzo. Hij was helemaal aan het spacen en schold zichzelf voor het Japandse woord ‘Baka’ uit, omdat hij iets was vergeten met het wc-papier? Jeez, wat was dit voor een mafkees? Een vermoeide zucht verliet Sly’s lippen. Het leek erop dat deze school vol gestoorden zat. Het meisje van de oude ruines maakte zich toch wel zorgen om de jongen en had besloten om hem toch maar proberen terug te krijgen naar deze wereld. Wat naïef. Toch bekeek Sly het hele schouwspel. Het was altijd handig om te weten hoe mensen met verschillende situaties omgingen. Het meisje, Azure, leek succes te boeken toen Ciel opeens opstond. Nieuwsgierig, maar dat niet laten merkend volgde Sly diens handelingen. Hij trok zijn wenkbrauw op toen hij de pets in het gezicht van de schokkende jongen hoorde. Was Ciel gestoord? Nu zou hij waarschijnlijk met een of andere lelijke straf worden opgezadeld. Natuurlijk was het wel de enige goede oplossing al leek dat de manier van Azure waarschijnlijk minder gevolgen zou hebben. Ja hoor, natuurlijk. Master Samuel greep Ciel beet en legde hem de regeltjes van de school eens even goed uit en hij kon zich gaan melden bij Master Savador. Oehw, dat was balen voor hem, maar had geen invloed op Sly. Hij begreep wel dat zoiets er aan had kunnen komen na zo’n actie. Ondertussen dropen er steeds meer kinderen binnen waaronder een soft uitziend meisje, een chagrijnige jongen die al gelijk begon te zeuren toen hij binnen kwam en nog wat anderen. Sly volgde alles ontspannen. Zelf deed hij niets verkeerds dus hij zou de onnodige aandacht niet naar zich toe trekken. Alles leek weer wat rustiger te worden en koeltjes luisterde hij hoe Master Samuel zijn verhaal vervolgde. Dus deze les ging over geluid? Hè bah, daar kon hij dus helemaal niets mee of in ieder geval, vrij weinig. Niets had het met zwarte gaten of andere belangrijke dingen te maken. Alleen maar met herrie en Sly was nu juist het type dat meer van zijn rust hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:00

Stilletjes bleef ze op haar plek zitten, verbaasd en met ogen open en mond toekijkend naar hoe alles verliep. Chaos. Dat was het enige woord wat toepasselijk was in dit begin van de les. Alles leek door elkaar te lopen, mensen leken geen belang te hechten aan het feit dat de les al was begonnen. Mensen leken mentaal in te storten, geïrriteerd te raken en zinloos geweld te gebruiken. Haar mond zakte steeds verder open, haar ogen leken deze beweging te volgen terwijl haar grijsblauwe ogen heen en weer schoten om alles te zien. Op een bepaald moment volgde haar ogen Sam, iets wat ze pas na enkele tellen realiseerde. In een flits leek er een logica in het moment te komen, leek de chaos te kalmeren doen Sams strenge strem door het lokaal galmde. De waarschuwing, de strenge woorden. Het was een kant die ze eigenlijk niet van hem gewend was. Naast de beelden in joggingbroek al krabbend op zijn hoofd op een vroege zaterdag ochtend en de vriendelijke glimlach die je altijd wel leek te kalmeren was dit nieuw. Ze was blij, enkel al bij het horen van zijn toon en het zien van zijn gezicht, dat zijzelf al naast Myst zat. Stilletjes, zelfs haar lichaam bewoog niet behalve haar ogen die Sam volgde, luisterde ze naar zijn stem toen hij nu werkelijk leek te beginnen met de les. Geboeid volgde ze het tafereel met de stoel, had simpelere versies van zoiets bij Laurens gezien op de etage als hij weer eens te lui was om te lopen of iets op te pakken. Meteen rechte haar rug zich bij het enkele woord wat de les samenvatte. Geluid, hemels en aan de andere kant daarvan kon het als een hel in je oren klinken. In een noodgang, evenals daarvoor toen ze het had over de werkwijzer en Sam onthuts had gereageerd dat er nog niet eens eentje was - blijkbaar wist hij niet dat zij meerdere malen leraren berichten stuurde of langs ging om te vragen wat er allemaal behandeld zou worden zodat ze door kon werken - schoot haar hand de lucht in. Zodra ze de beurt kreeg zakte hij pas weer rustig uit zijn kaarsrechte positie naar het tafelblad. 'Over het algemeen is het bekend dat geluid veroorzaakt wordt door geluidsgolven. Waardoor, als befaamde Luchtmagiër de mogelijkheid bestaat om klanken te maken, te vervormen en na te bootsen. En als iemand erin is gespecialiseerd kan het zijn dat bijvoorbeeld een stem zo nagedaan kan worden met de eigen stembanden, waardoor hij niet van het echt te onderscheiden is. Geluid is niet sneller dan licht, vandaar het verschijnsel bij snelle schepen die je eerst ziet en daarna past hoort, of de bliksem en de donder die op het zelfde moment ontstaan maar waarvan je eerst de flits ziet en daarna de donder. Ook kan geluid zo worden vervormd dat het onmenselijk wordt, waardoor dingen kapot kunnen gaan of er zelfs invloeden kan komen die op andere manieren onmogelijk zijn; zoals hypnotiseren. Dat laatste is nog nooit echt bewezen, omdat het nooit werkelijk is toegepast, maar iemand zoals Vrouwe Neara of haar voorganger, Vrouwe Airmid zou zoiets technisch gezien waarschijnlijk wel kunnen,' in een diepe ademhaling wilde ze door ratelen, zag de oude geschriften van tientallen jaren geleden met onderzoeken naar de krachten van de Legendarische Magician van Puffoon, met vele theorieën. Sommige onbeantwoord, andere bewezen met bewijzen die nu te betwijfelen vielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel
.
.
Ciel

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 41
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 2de Klas
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:50

Ciel hoorde het bruinharige meisje nog wat zeggen maar hij reageerde er niet op. Af en toe moest je een gek uit zijn eigen wereldje halen. Dat ging niet met praten, zeker niet als die gozer de hele tijd Baka door je hoort roepen door de klas. Natuurlijk kreeg hij problemen, al schatte hij Master Samuel niet erg hard in dus dat werd een waarschuwing. Op zijn terugweg naar zijn tafeltje liet hij zijn blik vluchtig naar Sly glijden, meer omdat hij voor zijn neus zat. Hij knikte kort en ging weer zitten. Rustig sloeg hij zijn benen over elkaar en leunde op zijn stoeleuning. In gedachten begon hij de secondes tellen. Hoe lang zou Master nog nodig hebben om in chaos orde te scheppen. Ciel gaf hem een paar seconden anders was hij deze les uit. Straf of niet, eerlijk gezegd kon het hem weinig interesseren. Hij had al door dat er niet nog meer leerlingen konden komen zonder dat dit lokaal zou ontploffen van de herrie. Behalve Sly en hij was er nog maar drie Dark magicians. Een daarvan was Kenji die hij een klap had verkocht, de jongen met het litteken en een of andere chagerijnige knul. Kenji kon hij zo goed als schrappen uit zijn lijst, als die jongen van zijn stokje ging als hij allemaal asymetrische dingen zag was hij nooit ver gekomen in het huis vol met kamers en gangen. In dat grote huis zal er zeker wel een heleboel asymetrische dingen te vinden zijn. Die jongen zou om de minuut flauw vallen. Maar natuurlijk kon hij hem niet onderschatten. De meeste mensen die voor gek werden verklaard waren soms de grootste genieën.
Ja hoor, in gedachten zat Ciel nu op 59 seconden. Bijna een minuut. Master kwam naar zijn tafeltje gelopen, alles in zijn houding sprak gewoon irritatie. In gedachten gaf Ciel de Master maar een compliment, dat die man, al zag Ciel hem niet zo, het hier nog uithield. Waarschijnlijk of dat was te hopen voor Samuel, was de klas nu rustig. Licht fronste Ciel maar een vermakelijk glimlachje sierde zijn gezicht. 'Dat is inderdaad Meneer Phantomhive voor U.' Zei de jongen met een geheel kalme en haast vriendelijke toon. Ciel veegde de hand van zijn schouder alsof er iets vies op zat. 'Wie pakt er nu een kind zo vast en schreeuwt in zijn gezicht. Daar kunnen nare ervaringen zijn, Master.' Zei hij koeltjes en ging toen weer op zijn plek zitten. Kort keek hij nog hoe Master Samuel de klas eindelijk tot rust had gekregen maar verloor toen zijn aandacht voor de klas. Het spel was gespeelt, jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azure

Azure

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 930
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Wood // Dark
Klas: Norwood // Class President
Partner: I love you ♡

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 20:55

Met een beschaamd gezicht zeeg Azure neer op haar stoel, waarna ze de tekening in haar tas stopte. De leraar had haar er met recht op gewezen, en ze schaamde zich bijna voor haar gedrag. Dat was knap. Azure was bijna onbeschaamd in haar doen en laten. Haar hoofd had ze nu rechtop, en aandachtig begon ze te luisteren. Voor iemand waartegenover ze zich schaamde, kon ze respect opbrengen. Zeker als diegene iets wist wat zij niet wist, wat met luchtmagie zeker het geval was. Ze sloot zich af voor alle wervelende kleuren van de aura's, en richtte zich op de vraag die hij stelde. Geluid. Geluid, een van de mooiste dingen in de hele natuurkundige wetten, een verschijnsel net zo mooi als het licht, voor Azure. Het was iets waar je dagen over door kon gaan. ‘Heeft iemand toevallig zin om zomaar iets te vertellen over geluid?’ vroeg de leraar, wiens naam Samuel bleek te zijn. Voordat ze haar hand in de lucht kon steken, begon het blonde meisje te vertellen. 'Over het algemeen is het bekend dat geluid veroorzaakt wordt door geluidsgolven.' Ja, dat wist eigenlijk iedereen wel. Het meisje ging door. 'Waardoor, als befaamde Luchtmagiër de mogelijkheid bestaat om klanken te maken, te vervormen en na te bootsen. En als iemand erin is gespecialiseerd kan het zijn dat bijvoorbeeld een stem zo nagedaan kan worden met de eigen stembanden, waardoor hij niet van het echt te onderscheiden is.' Dat was interessant. Iets wat ze niet wist, maar wat ze heus wel wilde leren. Ze besloot op te gaan letten bij deze lessen, haar verstand te gaan gebruiken. 'Geluid is niet sneller dan licht, vandaar het verschijnsel bij snelle schepen die je eerst ziet en daarna past hoort, of de bliksem en de donder die op het zelfde moment ontstaan maar waarvan je eerst de flits ziet en daarna de donder.' Simpele natuurkunde, maar altijd goed om even te herhalen. 'Ook kan geluid zo worden vervormd dat het onmenselijk wordt, waardoor dingen kapot kunnen gaan of er zelfs invloeden kan komen die op andere manieren onmogelijk zijn; zoals hypnotiseren.' Dat meende ze niet. Wauw. Ineens wenste Azure dat ze luchtmagie bezat. Dat deed ze wel vaker, wensen dat ze een bepaalde soort magie had. En ze was nog niet klaar. 'Dat laatste is nog nooit echt bewezen, omdat het nooit werkelijk is toegepast, maar iemand zoals Vrouwe Neara of haar voorganger, Vrouwe Airmid zou zoiets technisch gezien waarschijnlijk wel kunnen,' Oh. Dus het was nog niet zeker dat het kon. Dat was jammer. 'Geluid wordt opgevangen door de oorschelpen, die de trillingen via het trommelvlies en de eentjes eentjes doorsturen naar het slakkenhuis, die de trillingen omzet in hetgeen wat wij horen. Mensen kunnen over het algemeen niet enorm goed horen, maar met een aantal aanpassingen zijn er extreem goede hoorders mogelijk. Men kan geluid versterken door de trillingen luider te laten gaan, en de frequentie veranderen door de trillingen te versnellen of te vertragen. Zou dat kunnen betekenen dat iemand, bedreven genoeg in woudmagie, die trillingen kan imiteren door signalen door het slakkenhuis te sturen, die gelijk zijn aan geluid, of is dit niet mogelijk?' vroeg ze zich hardop af, in een poging om deze kennis wat algemener te maken, en er nog wat van op te steken ook. Haar ogen stonden vragend. Deze les, die zo rampzalig was begonnen, bleek uiteindelijk niet eens zo heel erg te zijn. Ze vroeg zich zelfs iets af.


Laatst aangepast door Azure op di sep 27 2011, 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Dominic

Dominic

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27 2011, 21:13

''Kan iemand iets over geluid vertellen?''
Gwen bedacht dat ze maar beter goed kon opletten en luisteren. Ze wist bijna niets van geluid, ze had altijd maar gewoon aangenomen dat het er was. Het blonde meisje begon te ratelen over allerlei manieren om geluid na te maken met luchtmagie.
Het meisje vertelde dat het trillingen waren, dat wist ze al. Maar dat je een menselijke stem kon namaken met magie. Dat verbaasde haar. Het meisje, Gwen kon zich herinneren dat ze Ephifany of Ephony ofzo iets, was zo te horen een echte luchtmagie-fan en waarschijnlijk een studiebol. Even zat Gwen te twijfelen, moest ze iets opschrijven of niet. Ze keek om zich heen. Iedereen zat gewoon verveeld te luisteren en niemand maakte aantekeningen.
Uiteindelijk besloot ze gewoon aantekeningen te maken, dat kon toch geen kwaad en ze had zo het idee dat dit nog moeilijk zou worden, al helemaal omdat ze geen enkele ervaring had met luchtmagie.
Toen vroeg een ander meisje of iemand met woudmagie dan ook door trillingen te imiteren door signalen door het slakkenhuis te sturen geluid kon nadoen.
Als dat zou kunnen... wat zou ze dat graag willen leren.
Deze les die zo chaotisch was begonnen, werd nu echt interessant.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nezumi
.
.
Nezumi

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 635
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 08:35






Haru lette niet eens meer op de rest. Hij had zijn ogen op het raam gericht en hij staarde verveeld naar buiten terwijl hij wachtte tot ''Master'' deze bende getemd had. Het was toch wel een van de meest warrige en onrustige lessen die hij ooit had gehad. Niet dat hij dat erg vond. Hij zou toch niet gaan opletten als Master ging uitleggen. Het was nutteloze vrije tijdsverspilling... Luchtmagie. In plaats van deze les te volgen had hij net zo goed kunnen trainen, maar ja, hij wou niet zijn hoofd in een bak ijswater hebben net zoals dat Wren-meisje, die nu tot zijn grote ergenis naast hem kwam zitten. Master Samuel begon de les met een waarschuwing tegen de andere leerlingen. Ja, Haru zag dat niet als een waarschuwing gericht op hem. Hij deed niks fout. Hij woonde zijn les bij. Dat was verplicht volgens de schoolregels. Er stond echter niet in dat hij moest opletten tijdens de les. Heh, alsof hij ook maar zou opletten bij zo'n oninteressant onderwerp als dit.
''Wie kan iets vertellen over geluid?''
Nog steeds geen enkele reactie van Haru. Hij bleef met zijn donkere koude ogen uit het raam staren naar de regen die erop tikte, wat hij veel interessanter vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 952
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 08:42






Noah had gemerkt dat het niet veel hielp om Kenji heen en weer te gaan schudden of hem zachtjes tegen zijn wang te slaan. Jemig, waar bleef de leraar? dacht hij even voordat hij aan de kant werd geduwd door de leraar die, nu Noah hem beter kon zien, er wel erg jong uit zag voor een leraar. Hoe oud zou hij zijn? 18? 19? Zoiets? Noah ging weer recht staan en wierp een blik op Kenji die bij kwam, waarna hij maar weer ging zitten aan zijn tafel en het tafereel aanschouwde: Kenji die als een baby in een hoek ging zitten en zeurde over het niet omvouwen van de hoekjes van zijn toiletpapier. Een meisje met kort bruin haar die iets zei over een tekening die niet symmetrisch zou zijn als de jongen niet mee werkte. Een chagrijnige uitziende jongen die binnen kwam en ging zitten alsof het hem helemaal niks kon schelen en wel meer van die rare dingen. Het was één grote bende.
Master Samuel wist toen de orde weer te houden en de les begon. Noah keek maar weer naar de leraar en vond het nu al een rare les, maar het zij zo. Hij luisterde naar zijn introductie en naar wat ze deze les gingen doen. Geluid. Hij stak zijn hand op om iets te vertellen over geluid, maar Ephony was hem voor en deed een hele beknopte uitleg over geluid dat Noah zijn hand maar weer naar beneden haalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kid
.
.
Kid

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Quinty
Posts : 839
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: // Shadra // Dark
Klas: // 5e Klas
Partner: // Paint my heart red again ღ

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28 2011, 19:05

Kenji kreeg geen antwoord meer van het meisje, maar merkte van uit zijn ooghoek wel dat de jongen die hem had geslagen een uitbrander van Master Samuel kreeg. Ergens voelde hij zich schuldig. Hij klopte het stof van zijn kleding af en liep naar de twee mensen toe. "Pardon, Master. Neemt u mij niet kwalijk. Maar ik vind het oneerlijk dat u deze jongen straft omwille van mijn gedrag. Als hij me niet had geslagen, zat ik nu waarschijnlijk nog steeds in die hoek te jammeren. En ja, ik snap dat he tegen de regels van de school is, maar het ging wel om de gezondheid van ondergetekende," Kenji stond kalm voor Master Samuel, met een rechte rug en een iets wat hoffelijke houding, precies zoals het bij iemand met zijn status hoorde. Zonder werkelijk op antwoord te wachten, draaide hij zich om en liep naar een stoel toe.
Met een plof liet Kenji zich op een stoel vallen en kruiste zijn benen over elkaar heen. Ondertussen was de les echt begonnen en werd er uitleg gegeven over Geluid, iets wat werd veroorzaakt door trillingen in de lucht. Van alle kanten werd wat gezegd wat met geluid te maken had. Hij had er niet veel meer aan toe te voegen. Zo goed als alles was al gezegd. Dus bleef hij maar rustig zitten, wachtend tot er iets zijn richting op werd gezegd of zo...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://gaelia.onlinemmorpg.net
Bellingar
.
.
Bellingar

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 10:12

Slenterend, het tempo was ook niet hoger dan dat, slofte Bellingar op zijn dooie gemak door de lege gangen. Het uur wat hij nu had, had hij werkelijk alleen gekozen omdat Nearvus, zijn wederhelft en spiegelbeeld op DNA-gebied, alleen op dat ene puntje met hem had verschild. En aangezien zijn tweelingbroer ook vuurmagie had geleerd, volgde hij gedwee voor zijn ouders ook een paar andere magiesoorten. Zijn blonde lokken, in een nonchalante warrigheid gevormd, deinde mee op zijn passen. Met zijn ene hand in zijn broek zak en de ander om het hengsel van de rugzak die over zijn ene schouder hing verplaatste hij zich door de stilte. Een stilte die werd verbroken door zijn vrolijke gefluit, leek totaal geen moeite te hebben met het feit dat de bel al lang was gegaan en de meeste, eikenhouten deuren van de leslokalen al lang waren gesloten.
Uiteindelijk, na nog even afgeleid te zijn door een langslopende, vrouwelijke stagiaire die hij herkende van de ruïnes en even warm naar geglimlacht had, kwam hij bij de gesloten deur aan van het Luchtlokaal. Als hij het goed had, was de leraar Akito genaamd. Maar met een paar losse woorden zou hij zich vast eruit lullen, en daarnaast had hij Savador aan zijn kant. Dus mocht hij naar het schoolhoofd gestuurd worden, zouden er voor hem geen grote problemen ontstaan. Nonchalant en losjes duwde hij de deur open, om daarna zijn groengele ogen al even kalmpjes en vol zelfvertrouwen het lokaal in te richten. Het eerste wat hem opviel van de roodharige man op de stoel voor het schoolbord. Vanuit het niets, had nog de deurknop in zijn handen terwijl hij het lokaal in liep, ontstond er een grote grijns op zijn knappe gezicht. ‘Saaam,’ weerklonk zijn bulderende stem vrolijk, wierp zijn arm in de lucht samen met zijn hand ter begroeting. De leraar was er niet, hoe perfect. Of de man was even weg, of gewoon nog niet opgedaagd. Dit kwam hem weer goed uit, en op de manier waarop hij met zijn brede grijns doorliep naar voren leek hij totaal geen conclusies te trekken uit het feit dat de klas half stil was en iedereen al op zijn plek zat. ‘Hoest ermee gozer?’ nu hij stilstond voor Sam keek hij grijnzend op de jongvolwassenen neer. Hij was helemaal vergeten dat Sam de stagiaire lucht magie was. Ergens zag hij de jongen enkel als een vriend die hij vaak op vrijdag avond opzocht om mee te nemen naar de dichts bijzijnde kroegen of gewoon een gezellige avond op zijn kamer. ‘Zeg, waar is die leraar?’ met zijn bovenlichaam draaide hij zich wat om, totdat zijn blik viel op de twee dames op de voorste bank. ‘Mystje,’ glimlachte hij breed, waarna zijn blik doorviel op de blondine naast haar. ‘Ephony, hoe is het met jullie?’ vrolijk liep hij door, de grijns op zijn lippen nu haast verkeerd terwijl hij even een blik over zijn schouder wierp naar Sam. Een veelbetekende blik, zijn wenkbrauwen die even op en neer schoten waarna hij met een normale glimlach weer voor zich uit keek en schuin achter Myst en recht achter Ephony plaats nam. Hoe het lot hem weer gezind was, kwam hij te laat zonder dat de leraar het door had. Zaten Myst en Sam samen in een ruimte en moest Sam zich serieus gedragen; een perfect moment om zijn roodharige vriend weer eens flink te treiteren. Het was voor het geheime koppeltje maar goed dat hij niet wist dat zijn pesterijen met hun ‘voorbestemde liefde’ een kern van waarheid hadden. Zijn tas kwam luidruchtig op de stoel naast hem te liggen, waarna hij voorover over zijn tafel schuin naar voren boog naar Myst toe. Liefelijk, haast teder streek hij haar groene lokken bij haar oor vandaan naar achteren, waarna hij met zijn geamuseerde blik op Sam gericht zijn lippen naar haar oor bracht. ‘Je bent je shirt gister bij me vergeten,’ fluisterde hij zachtjes in haar oor, om nonchalant weer terug te bewegen voordat Myst eventueel uit kon halen en zakte onderuit op zijn stoel. ‘Zeg Sam, heb jij al die leerlingen naar binnen gesleurd of zijn ze serieus vrijwillig op komen dagen? ‘ haast alsof hij uiterst verbaasd was liet hij zijn ogen ongegeneerd en rustig over elke leerling glijden. De vrouwen kregen enkele secondes meer aandacht, waarna hij tot de conclusie kwam dat er ergens een rare sfeer hing aan het gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Xavier.

Xavier.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon & Lucht
Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.
Partner: 'And she's all I need.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 15:40

Hè hè, de jeugdige tirannen leken eindelijk weer eens gedimd in het patserige aandachttrekkerijen. De klas was stil, op enkel geroezemoes na, maar hij had de aandacht. Nu nog deze zien te behouden. Kenji hield hij nog altijd met een schuin oog in te gaten, niet dat deze dadelijk weer een obsessieve aanval kreeg. De jongen Ciel wilde hij niets liever dan een klap voor zijn muil verkopen door zijn hondsbrutale opmerking, maar hij had gedaan alsof hij hem niet gehoord had en het geslikt. Myst probeerde hij zoveel mogelijk te ontwijken met zijn blik want eenmaal hierop gericht was het nóg moeilijker om zijn concentratie weer te verplaatsen. Eén of andere gozer met een vriendelijk uitzien gezicht en vrolijk bruine ogen kwam te laat zijn les binnen stuntelen, kwam met één of andere smoes over astma en kreeg een wuifje van hem als teken dat hij snel en stil moest gaan zitten. Ephony begon net met haar antwoord en ondanks al het debiele gedoe, was hij toch tevreden. Ephony haar gebazel was een zo voorspelbaar antwoord dat hij maar met moeite zijn aandacht erbij wist te houden. Standaard weetjes, standaard informatie. De eerste kenmerken die in je hoofd ploepte zodra je naar de magie van het geluid vroeg. Een uitstekend antwoord dus, maar het kon hem niet bezig houden. Te lugubere figuren waar zelfs hij nog de kriebels van kreeg zaten aan de randen van het klas lokaal. Sly, doodstil en haast bewegingloos volgde alles op zijn dooie gemakje en éne Haru was nog geïnteresseerder door de regen dan de les überhaupt. Rare mensen. Duidelijk Shadraans. Hij had het, overduidelijk, toch meer op Novaans. Pas bij het gebabbel van Ephony haar theorieën over hypnose leek ze zijn aandacht weer te trekken en keek haar met meer interesse aan. Nooit had hij leerlingen hier uit zichzelf over horen beginnen. Hoe kwam Ephony aan de informatie waar slechts maar enkele luchtmagiërs oppervlakkig iets van af wisten? Na haar spreken liet hij een korte stilte vallen, totdat deze doorbroken werd door het teken-meisje. Hij draaide zijn hoofd, keek nu naar haar. Een lichte glimlach kroop omhoog. ‘Ik heb werkelijk geen flauw idee,’ Beantwoorde hij haar eerlijk en droogjes. ‘Met luchtmagie is het wel degelijk mogelijk, dat gaan we dan ook leren. Maar of er een zelfde vorm is in woudmagie, daarvoor ken ik de magietak niet goed genoeg voor,’ Sterker zelfs, hij wist bijna niets van woudmagie af. In luchtmagie was hij goed, meer dan goed zelfs, maar daar bleef het bij. ‘Maar de bedankt voor de aanvulling, en Ephony bedankt voor het uitstekende antwoord. Dat zijn inderdaad de standaardeden wanneer het draait om geluid bij luchtmagie.’ Hij wilde net overgaan op de uitleg, het echte begin van deze les, toen de deur voor de zoveelste keer open zwaaide. Met moeite kon hij zijn gezicht bedwingen om het niet te laten vertrekken. Volgende keer ging hij duidelijk niet zo loyaal zijn om iedereen vriendelijk binnen te laten.
Hij wist nog net een kreun te bedwingen van vermoeidheid en zijn ogen niet dicht te laten zakken toen hij Bellingars stem door heel het klaslokaal heen hoorde. Fijn. Dat ook nog is. Toen de jongen eenmaal voor hem stond wilde hij de jongen net aanspreken maar deze was hem voor. ‘Goed goed,’ Murmelde hij onwillig. Automatisch reageerde hij op Bellingars begroeting en gaf hem ook een hand. ‘Bel,’ Zei hij. Maar precies op dat moment draaide de jongen zich om, keek van hem weg. Geïrriteerd vertrok zijn gezicht nu. ‘Bel ga even zitten, je houdt de les op.’ Hij had er natuurlijk rekening mee gehouden dat het lastig zou worden om Myst les te gaan geven, maar misschien had hij zich moeten bedenken dat het nog tien keer zo lastig zou gaan worden om Bellingar, zijn vriend, les te gaan geven. Hij had totaal geen controle over het joch. ‘Hier.’ Klonk het opeens een stuk feller toen Bellingar vroeg waar de leraar was. Bellingar keek om [ff godmodden hoor guys :'D], nogal verbaasd. ‘Hij staat voor je neus, en hij wilt dat je nu gaat zitten. We waren al begonnen. Volgende keer wordt het je dan ook niet meer veroorloofd dat je zo laat binnen komt, wat ook geld voor de rest.’ Dit laatste zei hij met stemverheffing. ‘Ik meen het Bel, ik maak geen uitzondering voor je,’ Zei hij een stuk zachter met een doordringende blik naar de jongen geworpen. ‘Ga zitten,’ Zei hij nogmaals, weer op normale toon. ‘Dus, geluid.’ Was zijn start. Uit het niets vergrootte lichtelijk zijn ogen zich, staarden met moeite nog recht voor zich uit en wist te voorkomen dat zijn blik naar Bellingar toeschoot. Geïrriteerd persten zijn lippen zich op elkaar. Na de steek, die werkelijk waar nérgens op sloeg – dat wist hij donders goed, had hij pas doorgehad waar Bellingar mee bezig was geweest. K*t Bellingar. Waarom zat die jongen eigenlijk in zijn les? Strak richtte hij nu zijn blik op Bellingar.
‘Geluid bestaat uit bewegende lucht, de luchtdruk wordt aangepast waardoor er golven ontstaan. Ons trommelvlies vangt deze op en zet het om tot signalen die onze hersenen kunnen begrijpen. Nou is het leuke dat wij luchtmagiërs de luchtdruk kunnen aanpassen.’ Zijn toon klonk anders, alsof hij irritatie moest onderdrukken. Hij richtte zich weer tot de klas. ‘Meer ervaren luchtmagiërs kunnen ze ook zelf laten ontstaan, maar daar beginnen wij niet mee. Vandaag beginnen we in groepjes met het beïnvloeden van een geluidsgolf die er al is. Daarop gaan we door totdat we het geluid kunnen nabootsen wat het meest simpele is voor ieder. Het is het zelfde bij iedereen, maar tegelijkertijd uniek als elk individueel: Je stem. Misschien onverwacht, maar aangezien het al zo je eigen is is zelfs bewezen dat je lichaam er al op ingesteld is het te kunnen maken. Of het nou met je stembanden is, of met magie.’ Gaandeweg leidde het lesgeven zelf hem weer af. Hij viel stil, glimlachte enkel totdat opeens zijn stem vanuit achter het lokaal kwam. ‘Meer ervaren luchtmagiërs kunnen zelfs met hun eigen stem boodschappen verzenden tot op grotere afstanden waarvan de meeste bekwame natuurlijk Neara is. Haar stem doorkruiste, is bewezen, heel het continent Aineislis,’ Uit het niets klonk zijn stem bij elk leerling apart vlak bij zijn oor waarin gefluisterd werd: ‘Het grootste continent wat Puffoon kent,’ Zijn lippen schoten van een glimlach in een vrolijke grijns bij het zien van de geschrokken gezichten. Hij sprak weer gewoon verder. ‘Maar zo is er ook het tegenovergestelde effect. Luchtmagiërs die zich specialiseren in het overbrengen van het geluid, maar zo zijn er ook luchtmagiërs die erop getraind worden meer te horen dan eigenlijk mogelijk is,’ Korte stilte. ‘Ik wil dat iedereen groepjes maakt van drie of vier, schuif de tafels maar bij elkaar ofzo,’ Blaadjes zweefden omhoog van zijn bureau en verdeelden zichzelf over de klas, hier stond de opdracht op wat de kinderen moesten gaan doen.

Oeh jongens, doe wat leuks bij 't tafels verschuiven, het groepjes maken etc 8D
Met een superieur idee verdien je van mij een koeletafeltjesschuiver rang :Y
XDD


Laatst aangepast door Master Samuel op di okt 04 2011, 21:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bellingar
.
.
Bellingar

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 177
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuur
Klas: Savador
Partner: Girl tell me your favorite fairytale, and I will let you get a taste of the one you call your prince ~

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 20:44

Ongelovig bleven zijn ogen even op Sam hangen, kon hij het alles behalve geloven dat die roodharige vriend van hem op de stoel voor hem. Uiteindelijk was hij maar omgedraaid, had besloten Sam maar half te geloven en was schuin achter Myst gaan zitten. Had zich soepeltjes naar voren gebogen om Myst liefelijk in haar oor te fluisteren en zijn treiterige blik op Sam gericht te houden. Tsjakka. Precies raak. Het was een kleine reactie die alleen waarschijnlijk hij zou begrijpen, misschien Myst maar hij wist niet of Ephony het had gehoord. Vrolijk was hij terug gezakt op zijn stoel, keek Sam met een onschuldige maar brede glimlach aan. De strakke blik van Sam deed zijn amusatie alleen maar groeien, had bijna de reactie die hij van hem wilde. De theorie die er kwam maakte hem half duidelijk dat deze les over geluid ging, en vanaf het moment dat hij erachter kwam dat Sam voor de klas stond, was zijn aandacht voor de werkelijke les weg. De stof was oninteressant, de klas was daarnaast uiterst interessant. Met een ruk kwam hij overeind van zijn stul, schoot hij uit pure schrik overeind om een onzichtbare, lastige vlieg bij zijn oor weg te slaan. 'Godsamme Sam,' gromde hij geïrriteerd, was geschrokken van zijn plotselinge stem bij zijn oor. Geïrriteerd keek hij op naar zijn vriend, schudde even zijn hoofd om zijn blonde lokken bij zijn ogen weg te halen. Pas op het moment dat Sam het over groepjes vormen had wekte het zijn aandacht weer. Luchtig stond hij op, soepeltjes schoof hij met zijn voet de stoel met de tas erop tegen de muur en had zijn handen in zijn zakken. Zijn blik schoot even snel naar Sam, om daarna zijn gehele aandacht op Myst te richten. 'Snoes,' glimlachte hij vrolijk, stapte naar haar toe zodra ze haar aandacht op hem vestigde. Met een iets te vriendelijke boog hij zich naar haar toe, zakte door zijn knieën en sloeg zijn arm net onder haar billen om haar benen. Met de kracht in zijn benen en rug tilde hij haar hoog op, zodat als ze naar voren zou buigen ze over zijn schouder zou liggen. 'Ik heb mijn stoel, hier wil ik best op zitten,' grijnsde hij vrolijk, waarna hij met zijn andere vrije arm de tafel opzij duwde. 'Of, Myst. Wil je ruilen? Je mag best boven op mij zitten,' zijn hoofd in zijn nek keek hij op naar Myst en haar gezicht omlijst door de groene haren. 'Ephony, kom je ook gezellig?' glimlachend draaide hij om naar de blondine, stak zijn hand uit om de hare in die van hem te nemen en haar mee te nemen naar de hoek van het lokaal. Zodra de twee tafels na onhandig geschuif met een arm, en met zijn andere arm krachtig om Myst heen om haar niet te laten vallen en haar geen kans te geven weg te hollen. Uiteindelijk zette hij haar maar neer, naast Ephony en keek naar de drie tafels die hij verschoven had. 'Dus, wat is die opdracht?' grijnsde hij vrolijk, en aan zijn hele gestalte was te zien dat hij het wel zag zitten met de twee dames.

Blegh xD. Zo'n slechte concentratie.. MARC LEID ME AF Ö
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04 2011, 22:07

Myst keek met grote ogen achterom naar het meisje dat begon over woudmagie. Ze wist dan wel niks over luchtmagie; woudmagie leerde ze wel. Ze was er ook geen ster in maar begreep er meer van dan van luchtmagie. Waren er werkelijk dingen overlappend wat trillingen betrof? Ach, wist zij veel. Wie weet was dat meisje wel ontzettend goed.
Ze bleef glimlachend naar Sam kijken terwijl hij verder ging met praten, en ze probeerde echt op zijn woorden in plaats van zijn lippen te letten, of haar ogen even over zijn heerlijke, in pak gehulde gestalte. Maar juist op het moment dat haar ogen heel even afgeleid waren, leek karma haar te straffen. De deur ging open en gelijk moest ze natuurlijk checken wie het lef had om nú pas binnen te komen. Ze schudde glimlachend met haar hoofd. Bellingar. Verrassend.
Heel Sam’s tirade ging grotendeels aan haar voorbij, dat hij zich geïrriteerd gedroeg alleen niet. Tuurlijk vond ze het niet leuk voor hem, maar Bellingar had zo wel zijn timing. En manier van doen. En humor. En Sam was op het moment duidelijk niet zo in de bui voor humoristische leerlingen.
Het was dan ook geen verassing dat ze in de lach schoot zodra Bellingar haar aankeek. Ze knikte nog wel vaagjes tussen het lachen door. ‘Het gaat goed, Bell. Fantastisch, zelfs.’ Ze beet op haar lip en keek onschuldig naar Sam om verder lachen in te houden. Sam moest het ook nog wel een klein beetje leuk blijven vinden, dat lesgeven.
Ze veegde nog nagrinnikend met haar vingers langs haar ogen waarna ze haar blik mee liet gaan met Bellingar die achter haar ging zitten. Vervolgens draaide ze zich braafjes om, om weer naar Sam te mogen kijken. Maar nog voor ze ook maar enkele seconden kon genieten van het uizicht verstijfde haar nek en gezichtsuitdrukking bij het voelen van Bell’s handen, die ze inmiddels wel herkende – hoe fout klinkt dat? xD – door alle pogingen en wachtte af wat er ging gebeuren. Ze maakte een niet-onder-de-indruk gebaar met haar mond, trok een kapot arrogante blik die Bellingar toch niet kon zien en negeerde het verder. Ook Sam’s gezichtsuitdrukking negeerde ze, probeerde zich niet te laten afleiden door het schuldgevoel. Ze moest bij de les blijven, ze was al slecht genoeg in luchtmagie.
Heel, heel even kwam de arrogante blik nog terug, en juist op dat moment keek ze Bellingar aan. Zodat hij kon zien dat ze het afkeurde dat hij zo lullig deed. Zij wilde ook wel een beetje lol in de les, maar het was Sam zijn eerste keer. Hij was ook Bellingar’s vriend, er waren grenzen.
Braaf waren haar ogen weer op Sam gericht, en wat onwillekeurig maakte ze aantekeningen op een blaadje, met haar slordige handschrift. Af en toe raakte het potlood afgeleid en begon het krulletjes en vierkantjes te tekenen, waarna ze zichzelf snel probeerde te herstellen en verdere aantekeningen maakte. Zonder zou ze dit sowieso nooit gaan onthouden. En als Sam het zo uitlegde klonk het allemaal wel heel simpel. Ze wist verdomme heel goed dat het dat niet was.
Haar ogen gingen heen en weer van voor naar achter toen Sam’s stem daar plots vandaan kwam. Maar plots werden haar ogen groot en groeiden er blossen op haar wangen toen ze zijn fluistering vlak bij haar oor hoorde. Dit was natuurlijk niet hetzelfde als wanneer hij het deed als ze samen waren; maar natuurlijk was ze gelijk afgeleid. Vandaar ook dat ze wat verward met haar hoofd schudde en vragen zei: ‘Wat? Arn-en-Lis?’ [Persoonlijke humor. Excuses voor degene die het niet begrijpen.]
Een klein glimlachje vormde zich om haar mondhoeken: samen met anderen kon ze wie weet nog wel iets –okee, okee, een heel klein beetje- van de opdracht bakken. Misschien. Ze wilde net aan Eph gaan vragen of zij samen zouden gaan, had nog niet over de derde persoon nagedacht, toen ze Bellingar naar haar toe hoorde komen. Ze keek naar hem op zodra hij haar aansprak, op wat voor ongepaste manier hij dat ook deed.
Ze week iets naar achter toen hij zich plots over haar heen boog, haar ogen vol onbegrip. Ze slaakte en korte en hoge gil toen ze plots de lucht in ging alsof ze niets meer woog dan een veertje. ‘Bell- Bell!’ Ze spande haar buikspieren aan om niet om te klappen en hield zich vast aan zijn gespierde nek en schouders. Ze probeerde haar meisjesachtige gegiechel in te houden, wat niet echt lukte, terwijl hij met haar door de klas sjouwde, merkte van al zijn andere handelingen niets op. Ze was te veel bezig met overleven om aan iets anders te kunnen denken, zelfs niet aan Sam.
Ze keek naar beneden. ‘Huh. Liever-’ Lachstuip, waarbij ze bijna omviel en Bellingars hoofd greep om te niet voorover te klappen, ‘-dan dat jij bovenop mij zit!’ Toen ze weer stond wiebelde ze even heen en weer uit desoriëntatie, waarbij de Bellingars arm weer vastgreep. Ze knipperde even met haar ogen en liet hem toen weer los om naar de dichtstbijzijnde tafel te lopen en zichzelf erop te drukken. Toen het blaadje naar hen toe kwam gezweefd, sprong ze op om het uit de lucht te pakken.
Maar wie had het niet kunnen voorspellen? Dat kleine beetje luchtmagie dat ze toch in haar vingers leek te hebben, duwde het blaadje net buiten haar bereik en haalde het uit zijn keurig gestuurde luchtbanen. Het cirkelde nu vrolijk door de lucht: richting het raam. Ze zag het al gebeuren. Oh, sh*t. Met een enorme sprong greep ze naar het blaadje, dat om haar te pesten gewoon het raam uit waaide. Ze lande dubbel geklapt op het raamkozijn, een flinke stomp in haar buik.
Bijna in een reflex duwde ze zich van het raamkozijn af, om zo min mogelijk aandacht van haar klasgenoten te trekken, maar Eph en Bellingar hadden het natuurlijk sowieso gezien. Ze keek naar beneden en wreef even over haar buik, waarna ze zich weer op een tafel trok. Minder soepel dit keer. ‘Ik eh… mag vast wel bij jullie meekijken?’ Een klein onschuldig glimlachje vormde zich om haar lippen en omstebeurt keek ze Eph en Bell aan, waarna ze heel even haar ogen naar Sam liet schieten om te kijken of hij het hele tafereel ook waargenomen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 06 2011, 22:37

Enkel Ephony's ogen waren verwijd geweest, haar lichaam stijf en stil toen Sams stem plots van dicht bij haar oor weerklonk. Een verwonderlijke zucht kwam over haar lippen toen haar lichaam weer ontspande en weer wat in elkaar zakte. Haar ogen gelijmd op de roodharige man, en haar starende blik leek haast even geobsedeerd als die van Myst; maar om geheel andere redenen. 'Neenee, niet Arne-en-lis. Aineislis,' hou van u Caspertje afwezig verbeterde ze haar vriendin met een al even wazige stem en zonder haar zelfs aan te kijken. Zag voor zich al de meest mogelijke manieren om dingen te doen met haar stem zonder dat ze zou spreken. Vaagjes kon ze herinneren dat haar moeder wel eens dat soort dingen had gedaan, maar ze was toen zo klein geweest dat ze gewoon gedacht had dat haar moeder heel hard kon praten. Ze merkte zelfs niet dat achter haar Bellingar zich lam geschrokken was van de plotselinge stem. Had de jongen voorheen alleen wat stomzinnig zitten aanstaren toen deze binnen was gekomen. Met een levendige blik die plots weer terug was kwam Ephony terug op aarde, keek opzij naar Myst zodra deze opstond. Ze had haar blik op Myst gevestigd, wilde onbewust het zelfde doen als haar vriendin. Maar ook haar aandacht werd onwillekeurig gevestigd op de vlotte, ergens knappe blonde jongen die zich met een brede glimlach op Myst richtte. Uit pure verbazing en schrik zakte haar mond open en sloeg ze haar handen omhoog tegen haar lippen aan toen Myst opeens voor haar neus de lucht in werd getild. 'Myst,' klonk het verschrikt, alsof Myst de gene was die hiervoor de oorzaak was, staarde het tweetal enkel aan. Even, in een flits naar een herinnering op de luchtetage, schoten haar ogen naar Sam en bleven daar onopvallend hangen. Zelfs bij Bellingars woorden bleef haar blik vanuit hun hoeken op Sam gericht, om ze daarna neer te slaan en haar eigen stoel aan de kant te schuiven. Ze kon weinig doen, en voor nu besloot ze maar zo veel mogelijk Sam tegemoet te komen door de opdracht uit te voeren. Voor haar tafel bleef ze staan, bracht haar handen er boven en klapte twee keer rustig achter elkaar. 'Escoitar o meu mando, en,' met haar handpalmen boven het tafelblad en haar grijsblauwen ogen geconcentreerd voor de enkele secondes op het zelfde hout leek de tafel onder haar te trillen. Daarna, met een laatste opstandige tegenwerking gaf het zich over en kwam met zijn pootjes los van de grond onder haar voeten. Oud Puffoons, een belachelijke hobby die ze zichzelf had gegeven, bevatte veel kracht en veel spreuken. Hoewel je voor veel dingen bij Luchtmagie geen spreuken nodig had, gaven ze het bevel en het doel van de magieverplaatsing net dat beetje extra kracht om voor minder ervaren magiërs net dat kleine zetje te geven. Een triomfantelijke glimlach - geheel in zichzelf gekeerd - van pure tevredenheid over haar eigen werk leide ze de tafel naar de andere twee die Bellingar klaar had gezet. Tot ze plots een sleur aan haar pols voelde en de tafel voor haar voeten nogal onhandig neer kletterde ging het goed, werd ze nu opzij mee gesleurd en naast Myst gezet. Stomverbaasd, en nogal sukkelig keek ze op naar Bellingar en knikte enkel op zijn woorden. 'O-opdracht,' nogal van haar stuk gebracht omdat ze plots uit haar concentratie was gehaald door de erg aardige handeling van de jongen - natuurlijk zag ze de grijns op zijn lippen enkel als een vriendelijke, vrolijke en openlijke versie. Zag ze de charmerende werking enkel als een natuurlijk garisma dat de jongen moest bezitten. De flirttechnieken, dat waren dingen en toneelstukjes die ze nooit zou begrijpen of herkennen - maar zodra Myst opzij sprong draaide haar hoofd al even snel naar haar vriendin. 'MYST!' geschrokken stormde ze vooruit, zag haar groenharige vriendin al doodleuk het raam uit springen voor een enkel papiertje. Met een onhandige remming en een bonk tegen Myst haar rug aan kwam Ephony weer tot stilstand, had te laat de conclusie getrokken dat haar vriendin het wel zou redden. 'Barl nog an toe,' mompelde ze terwijl ze de blonde plukken uit haar gezicht haalde, handelingen die steeds wilder en korter werden omdat de dunne lokken steeds terug sprongen. 'T-tuurlijk, muts,' zuchtend nam ze Myst haar hand in de hare, wilde niet dat ze weer het idee kreeg om straks maar haar luchtmagie te oefenen door te kijken of ze al kon vliegen. 'Bellingar, heb jij je blaadje nog?' geheel in moederlijke status had ze haar eigen gepakt en checkte nu of de jongen hem ook nog had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 11 2011, 19:11

De jongen naast wie ze zat leek er niet echt blij mee te zijn dat ze er was komen zitten, maar zij had het ook niet helemaal expres gedaan dat haar tas daar lag voor hij er was komen zitten. Het flauwvallen van die jongen had haar alleen ontzettend afgeleid, waardoor ze ook zo ongeveer de helft van Ephony's enthousiaste uitleg miste. Nou ja, het meeste waren basisfeiten, dingen die je kon weten zonder dat je ook maar een boek aanraakte. Niet echt het meest interessante dus, wat maakte dat Wren geen aantekeningen maakte. Normaal deed ze dat ook niet, maar goed.. Even voor de vorm. Iemand anders vroeg iets over Woudmagie en trillingen, wat way te slim klonk en way te geïnteresseerd, waardoor ze naar de deur keek.Een blonde jongen die zij kende als Bellingar koos dat moment net na de vraag om binnen te komen en een beetje brutaal te doen tegen de man voor de klas die naar haar weten zijn vriend was maar nu een beetje pissed reageerde en tegen hem uitviel. Oké, hij kwam zomaar binnen, maar het bleef toch een vriend van hem. Het gedoe tussen Bellingar en Myst zag eruit alsof hij enorm veel wilde flirten met het meisje, maar daar stond hij om bekend. Niets vreemds dus. Het viel Wren totaal niet op dat Master Xavier een beetje vaak in die richting keek. Wrens aandacht werd pas echt getrokken toen hij begon over de opdracht en het nabootsen van je eigen stem. Ja, het was eigenlijk wel heel logisch dat je lichaam dat geluid kende.. goed over nagedacht. Klonk als een redelijk leuke opdracht, toch? Wow! Waar kwam die stem ineens vandaan? Leuk trucje! Hé, dat zou waarschijnlijk de motivatie zijn. Ook een heel bijzonder verschijnsel, zeg. Daarna kwam er een papiertje naar haar toe. Wren wachtte rustig tot het er was, in tegenstelling tot Mystralic, wat bleek uit Ephony's gil die haar het hoofd liet draaien. Wat gebeurde dáár nu weer! Mystralics blaadje zweefde vrolijk verder, terwijl de twee meisjes bij het raam stonden en het niet meer terug konden krijgen. Ach ja, zo interessant zou het toch niet zijn. Mystralic en Ephony waren nu niet echt haar vriendinnen. Dus draaide Wren haar stoel zodat ze naar de mensen achter zich kon kijken. 'Met jullie voor de opdracht?' vroeg ze, terwijl ze zich probeerde te herinneren wie die mensen nu ook alweer waren. Hmm, dit kon nog wel eens leuk worden. Lucht beheersen, dat kon ze tenminste nog een beetje. Haru leek niet echt zin te hebben in een les, maar ja.. 'Misschien moet je ook even draaien,' stelde ze voor, al klonk het niet echt als een vraag. Kom op, de enige les die zij leuk vond moest dan niet door anderen verpest worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Dominic

Dominic

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Emma
Posts : 4478
Points : 15
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark-x-Light
Klas: Master Savador
Partner: ||If you want me you're gonna have to catch me||

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 15 2011, 21:41

Een blonde jongen kwam binnen en begon op luide toon vriendschappelijk en plagerig tegen Master Samuel te praten. Die reageerde fel op het geplaag van de jongen, die hij als Bel aansprak en zo te zien al goed kende. De leraar vertelde dat ze in groepjes zouden gaan oefenen op het nadoen van hun eigen stem. Master Samuel zei dat dit de makkelijkste vorm van geluidnabootsing. Dat leek Gwen wel spannend maar ook erg moeilijk.
De leraar liet met luchtmagie blaadjes door de lucht vliegen, waarschijnlijk met de opdracht erop. Ze keek om zich heen, met wie zou ze in een groepje gaan zitten? Ze kende niet echt iemand in dit lokaal, behalve het blauwharige meisje dat ze herkende van de lunch.
Ze was net van plan om een groepje te vormen, toen de jongen die als laatste luidruchtig binnen was gekomen een meisje begon op te tillen. Een blaadje vloog over het opgetilde meisje heen. Ze probeerde het te pakken maar kon er net niet bij. Het papiertje vloog richting het raam en het meisje sprong het achterna en kwam hard tegen het openstaande raam aan. Er klonk een flinke klap en iedereen was duidelijk geschrokken.
Gwen schrok zich dood en in een reflex liep ze snel naar het meisje om haar proberen te genezen. Ze ging voor het meisje staan en deed haar ogen dicht. Gwen concentreerde zich op het meisje en stuurde genezende energie in haar richting. Ze voelde de groene frisse energie naar het meisje stromen. Het kostte haar natuurlijk veel energie, maar ze kon er gewoon niet tegen als iemand pijn had. Veronschuldigend glimlachte ze naar het meisje, het was wel een beetje raar om zomaar iemand die je niet kent te staan genezen. ''Gaat het weer wat beter?'' vroeg ze. ''Dat zal vast pijn hebben gedaan.''

~Sorry dat het zo lang duurde, ik kon tien dagen niet op internet~
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17 2011, 17:51

*Ohw god, Sly’s aanleg voor Luchtmagie helemaal vergeten -.-’’ Zal zijn houding maar ‘s veranderen D;

Sly steunde met zijn kin op zijn vuisten. De situatie ontwikkelde zich steeds verder, maar had zijn aandacht al verloren. In plaats van naar de leraar te luisteren of op de luidruchtige binnenkomst van de blonde jongen te letten, staarde Sly opnieuw naar buiten. De regen kletterde tegen de ramen en maakte voor zijn doen nog redelijk gezellige geluiden. Misschien was er dan toch iets goed aan geluid? In ieder geval niet aan het geluid rondom hem. Waarom zou hij er ook naar luisteren? Zijn moeder was van Puffoon en Sly had die krachten volledig overgeërfd. Hij controleerde de Luchtmagie na jarenlange training nu dan ook helemaal. Dark Magic volgde en werd ook al bijna geheel beheerst. Hij kon het aardig in combinatie brengen en daar leuke trucjes mee verzinnen. Hij zou binnenkort maar weer eens iets gaan oefenen. Misschien kon hij dan zelfs een Zwart Gat oproepen? Als het buiten, helemaal afgezonderd, was dan kon dat prima. Het zou wel een uitdaging zijn en na zo’n saaie les als deze was hij daar wel aan toe. Plots werd Sly afgeleid uit zijn plannen voor de namiddag toen er de zware stem van de leraar van wel erg dichtbij weerklonk. Kalm keek hij naar de geluidsbron. Leuk kunstje, van die leraar, maar het was simpel. Gewoon een kwestie van de luchtdruk op de juist manier aanpassen en aansturen. Waarom zat hij eigenlijk in deze les? Het was uitermate vervelend om iedere keer naar de al zo vaak voorgekauwde stof te luisteren. Sly luisterde de man zijn verhaaltje nu wel af en voelde een vlaag van wanhoop door zijn buik stromen. Nee, moesten ze echt in groepjes gaan zitten? Dan kon hij niet lekker voor zichzelf werken nee, nu moest hij zich weer zogenaamd sociaal gaan opstellen en aardig doen tegen mensen die hij eigenlijk misschien wel helemaal niet mocht. Wat een drama, nou achja, het was een gewoonte geworden. Tegenwoordig ging het als vanzelf..
Sly liet zijn ogen verveeld over het blaadje glijden dat hem was toegeworpen door de leraar. Hij liet niet blijken dat hij dit allemaal al lang begreep en beheerste. Nee, hij wilde niet opvallen als een of andere zogenaamd ‘superieur goede’ leerling. Misschien zou hij dan naar voren moeten komen ofzo? Nee, daar zat Sly dus niet op te wachten. Hij las het blaadje gewoon rustig door met een neutrale houding. De opdracht viel wel te doen, was nou ook weer niet té saai, maar het feit dat hij straks weer interesse in andere moest tonen stond hem nou niet echt aan. Getrokken door vreemde, bokkende en gillende stemmen keek Sly naar achteren. Een meisje met immens lange, groene haren stond vlak achter hem terwijl ze als een of andere wisthijveel uit het raam hing, graaiend naar haar weggevlogen blaadje. Jeetje, kon ze niet gewoon om een nieuwe vragen zoals ieder normaal kind zou doen? Moest ze nou echt zonodig zoveel aandacht trekken? Sly kon dus echt niet tegen dit soort mensen. Het was zo irritant of zou ze dit nou gewoon doen om de aandacht van de leraar te krijgen? Sly was niet dom, had niet echt bepaald opgelet, maar de jaloerse of geknepen blikken van de leraar naar de blonde jongen toen hij klef deed met het groenharige meisje waren hem niet ontgaan. Sly kreeg bijna het idee dat het meisje dit allemaal expres deed om de rode leerkracht van zijn stuk te brengen en jaloers te maken. Smerig al kon Sly zich nooit voorstellen hoe de arme man zich moest voelen. Jaloezie om een meisje en al helemaal niet om zo één! Sly zuchtte en wachtte nogmaals tot alle commotie eindelijk tot bedaren was gekomen. Aandachttrekkers waren het, allemaal. Konden ze nou niet gewoon hun rotbekken houden en luisteren? Was dat nu zo moeilijk? De irritatie vlamde al helemaal op toen het blauwharige, ‘ijswater’ meisje, ook al zo’n aandachttrekster, zich omdraaide en vroeg of hij met haar samen wilde werken voor de opdracht. Nou liever niet, natuurlijk. ‘Ja hoor, natuurlijk,’ lachte hij vriendelijk, ‘waarom niet?’ Oeh, zijn gedachten en woorden waren zo tegenstrijdig, zoals vrijwel altijd. Maar Sly wilde nu eenmaal niet als die ene chagrijnige jongen van de school bekend staan. Dat liet hij maar over aan die samoerai-kerel naast haar. Sly liet zijn ogen nog eens over het papier glijden alsof hij het nog eens voor de zekerheid doorlas. Hij wachtte tot het meisje en die samoerai klaar waren met hun tafeltjes te verschuiven en keek hen toen vragend aan. ‘Hebben jullie dit al eens eerder gedaan?’ Want als dat zo was, hoefde hij tenminste niets uit te leggen of zich aan hun onkunde ergeren. Dat zou tenminste één lichtpuntje deze dag zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nezumi
.
.
Nezumi

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 635
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark
Klas: Master Savador
Partner: || All I ever wanted, all I ever needed is here in my arms, words are very unnecessary ♥ ||

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimema okt 17 2011, 19:04

Haru zat nauwelijks - of eigenlijk helemaal niet op te letten. Waarom zou hij zelfs maar opletten bij zo'n nutteloze les als dit? Hij had er 1, helemaal niks aan en 2, hij haatte geluid. Dat liet hij vaak al te goed merken. Wanneer er bijvoorbeeld meisjes waren die gilden. Die hoge irritante stemmen klonken voor Haru als nagels die over een bord krasten. Hij irriteerde zich er zo mateloos aan dat hij de meiden strak aan keek op zo'n manier dat ze er gewoon bang van werden. Het kon hem maar weinig schelen of hij gemogen werd of niet. Hij was hier om deze zwakzinnige school af te maken en daarna terug te keren naar Shadra om zijn bemoeizuchtige vader eens te bewijzen dat hij hem niet langer kon controleren. Haru was ten slotte gedwongen om naar SSA te gaan. Vervloekte familie-eer. Waarom kon hij niet gewoon van ze wegblijven? Moest hij nou echt de eer hoog houden? Nee, sankyuu. Voor zijn part mochten ze verbranden.
Haru's gezicht vertrok toen een meisje gilde en als een kluns uit het raam ging hangen om haar blaadje te vangen. Hij wreef even over zijn oor en keek chagrijnig naar het groenharige meisje die zo nodig moest gillen, alsof dat hielp om haar blaadje terug te krijgen. Vraag gewoon een nieuwe, dacht Haru, maar nee. Aandacht was belangrijk. Aandacht hield je in leven. Haru rolde met zijn ogen en besloot om zich maar eens om te draaien naar zijn twee groepsleden waarvan de ene de witharige jongen was en de andere het ijswater-meisje. Haru keek even van Wren naar Sly en knikte zijn hoofd lichtjes. 'Dat weet iedereen wel.' mompelde hij ongeïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18 2011, 20:17

Nog iemand haastte zich naar de twee krijsende kinderen toe, Gwen volgens Wren. Ze wist het niet zeker en eigenlijk maakte het haar ook niet uit. Voor haar part vlogen alle blaadjes het raam uit; een nieuwe vragen was niet de lastigste opdracht maar wat Mystralic uitspookte kon haar vrij weinig schelen. Het was alleen dat gegil.. Drama, drama. Normaal waren zij en Nina de Dramaqueens. Nou ja, bij Vuurmagie dan. Het was nu dan ook Luchtmagie en Nina was er niet, dat had al een hele impact op Wrens attitude. Niet dat de mensen hier haar anders kenden dan dat arrogante kind, of dat bijna verzopen meisje. Ach ja, ze had wel eens ergere bijnamen gehad.. Ze begon de opdracht nu echt door te lezen. O, wacht.. Het was simpeler dan ze verwacht had.. Het was eigenlijk doodsimpel. Wren was in de allereerste plaats luchtmagiër en pas op de tweede plaats vuurmagiër. En tussen die twee magiesoorten zat een enorm gat wat betrof ontwikkeling. Luchtmagie was als een gewoonte voor haar; ze kon het, beheerste het, hoefde er nauwelijks iets voor te doen en vond het een geweldige magie. Vuurmagie was iets heel anders. Ze kon het niet in de hand houden, stak alles in de fik en was er doodsbang voor. En ja, dit kon dus wel een heel leuke les worden; ze hoefde haar best niet te doen en kon lekker achteruit hangen. Nu hopen dat de rest het ook een beetje kon, hoefde ze daar ook geen moeite voor te doen. Niet dat de anderen haar überhaupt aardig leken te vinden, maar ja.. Op haar vorige school vond serieus niemand haar aardig, dus als ze haar alleen maar negeerden en niet pestten was dat al een hele vooruitgang. Sly achter haar leek niet erg geïnteresseerd, maar hij stemde wel toe. Hij zag er in ieder geval niet uit als een geflipt persoon die het liefst weg zou rennen met zijn armen hoog in de lucht, of iemand die gillend uit het raam ging hangen. De samoerai gast kwam ook mee. Leuk, ze zat ook met de meest geïnteresseerde mensen van de hele school in een groep. Beter! Ze zat helemaal niet graag met nerds, die wilden per se dat zij ook iets uitvoerde. Dag. Echt niet. Wren glimlachte terug naar Sly, die positief antwoordde al verdacht ze hem ervan dat dat gewoon uit beleefdheid was. 'Hebben jullie dit al eens eerder gedaan?' 'Dat weet iedereen wel,' mopperde de gast naast haar. Ze kende zijn naam eigenlijk niet eens. Was dat interessant? Hmm. Nou ja, ze waren niet lelijk, maar verder hadden ze waarschijnlijk de pest aan haar en het flirten liet ze altijd maar aan Nina over. Dus nee, namen hoefden niet per se. Kon ze altijd nog wel achter komen. Het roddelcircuit was daarvoor zeer handig. Wren had ondertussen besloten dat zij vandaag geen aandacht ging trekken; na Kenji, daarna Bellingar en toen Mystralic en Ephony klonk dat eerder alsof ze een opvolger was in plaats van een origineel rotkind. Nee bedankt. Voor de verandering zou ze eens normaal proberen te doen wat de bedoeling was; achteruit hangen en net doen alsof het je interesseerde, toch? Ze knikte op de vraag van Sly. 'Ja, het is echt beginnersgedoe,' zei ze rustig. 'Net eerstejaarsspul, we zouden bijna iets anders..' Ze had bijna voorgesteld om iets anders te gaan doen, maar dat was ook weer zo.. aandachttrekkerig. Gosh, je belangen kwamen wel erg snel met elkaar in strijd als je iets goed probeerde te doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Xavier.

Xavier.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 281
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon & Lucht
Klas: Teaching the dumb pupils how to bend the lovely air.
Partner: 'And she's all I need.

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 18 2011, 21:47

Met een concentratie vervulde blik staarde hij recht voor zich uit. Zijn lippen op elkaar geperst uit pure irritatie en frustratie. Waarom? Waarom moest Bellingar zo doen? Af en toe had hij echt het gevoel alsof de jongen hem al door had. Van af het begin af aan al. Hoe kon de jongen anders zo precies weten hem te raken? Hem te irriteren? Met één simpele handeling wist Bellingar het mogelijk te maken bij hem een waas voor de ogen te laten ontstaan en zich enkel te storten op zijn wraakzuchtige gevoelens die hij voor Bellingar koesterde.
Maar hoe had de jongen het ooit kunnen weten? Zijn irritatie was met een trage maar exponentiële hoeveelheid toegenomen. Niet alleen te verklaren met zijn liefde voor Myst, maar net zo goed met het feit dat Bellingar het té vaak deed, té lang door ging en van geen enkele stoppen afwist. Wie raakte daar nou niet geïrriteerd door? Wie werd dat nou niet zat? Wie, in hemelsnaam, kon wel altijd koeltjes blijven en erom lachen? Niemand! Het lag niet aan hém. Het was allemaal de schuld van die rót Bellingar met zijn rót knappe kop, ja, zelfs hij kon zien dat de jongen knap was, en zijn rót ontdeugende flikkerende plezierige rót pretoogjes!
Het lukte hem nauwelijks om zijn blik van de giechelende Myst en patserige Bellingar af te houden. Deed de jongen dit nu ook expres? Vroeg hij zich onbewust af. Had hij het nu door? Of deed hij het voor zijn eigen plezier? Dat laatste was ook een goede mogelijkheid. De jongen maakte dan wel elke keer overduidelijke toespelingen naar zijn 'koppel actie' tussen hem en Myst, of anders van die vieze vunzige grapjes die op hen moest slaan. Maar je kon duidelijk zien dat Bellingar zich ook aangetrokken tot het groenharige, onschuldige en meeste mooie meisje van de school voelde. Niet iets wat hij de jongen kwalijk mocht nemen, maar toch deed. Want of Bellingar het nou wist of niet, Myst bleef van hem. En ooit, op een dag, zou hij het de jongen duidelijk maken.
Nu kon hij er echt niks aan doen dat hij omkeek. Hij had het al die tijd proberen te voorkomen, maar een doffe bonk was de oorzaak. Zijn hoofd schoot om, zag Myst over het raamkozijn hangen en Ephony er met een noodvaart op in lopen. Ongeïnteresseerd was zijn uitdrukking waarmee hij toekeek. Het was duidelijk dat Myst nooit echt in levensgevaar was geweest, enkel dat ze onhandig bezig was. En Ephony nog onhandiger, voor zover dat kon. Zelfs toen Myst haar heerlijke groene ogen zijn blik opzochten kon hij niet meer levendigheid opwekken in zijn blik. Het was fijn dat ze keek, maar ze zou het eigenlijk niet moeten doen. Zoals hij nu niet hoorde te blijven kijken. Dus keek hij weg. Nog steeds geïrriteerd. Knagend en gefrustreerd. Misschien moest hij maar een manier bedenken hoe hij ervoor kon zorgen dat Bellingar nooit meer deze les in mocht, zo moeilijk kon dat toch niet zijn? ‘Gwen, ga je weer op je eigen plek zitten? Het is nog geen pauze,’
Hij richtte zijn concentratie op de rest van de klas, keek toe hoe deze groepjes vormden en de tafels bij elkaar schoven. De opdracht van het blaadje was duidelijk: Eén van hen moest geluid maken het liefst door middel van een langgerekte 'aa'. Deze moest dezelfde toon aan houden terwijl een ander de toon zou beïnvloeden: hoger of lager. Zodra het degene te veel kracht zou kosten moest persoon drie helpen. Iets wat hij niet verwachtte, zo moeilijk was het niet. Maar áls het nodig was. Vandaar groepjes van drie. ‘Oké, Dames. Begin aan de opdracht. Als er nog eventueel vragen zijn: steek dan je vinger op en ik kom naar je toe.’ De opdracht was nogal debiel, dat wist hij zelf ook wel. Maar daarom vond hij het juist wel leuk. Hij zelf had het in ieder geval altijd wel leuk gevonden. Alhoewel, op het moment zelf had hij helemaal geen zin meer in de les. Er was nog maar één ding waar hij behoefte aan had. En dat was zijn eigen kamer, zijn eigen bed, onder het deken en Myst in zijn armen. Geen eigenwijze snotapen, geen domme kinderen, geen nurds die om 'extra's' vragen, geen Bellingars die hem mateloos irriteren, geen brutale stronthonden zoals Ciel. Helemaal niks.
Hiervoor had hij het lesgeven elke keer leuk gevonden. Het was goed gegaan. De klas toonde interesse, de uitleg ging gemakkelijk. Maar nu. Deze klas. Werkelijk waar een hel. Misschien moest hij toch maar niet gaan werken als leraar, hier op SSA. Maar hij kon het geld zo goed gebruiken...
Met een doodshoofd was hij voor één van de open ramen gaan staan. Langzaam stak hij zijn hand op en draaide in een soepele beweging zijn pols. Willekeurig, leek het wel, ging zijn hand alle kanten op. Zijn vingers kwamen ook in het spel. Ze trokken aan een onzichtbaar touw, haalde hem binnen. Na enkele korte minuten was er uit het niets opeens een krachtige maar korte 'woesj' te horen waarna hij Myst haar verloren blaadje in zijn hand ving. Zonder er naar de kijken kromde hij langzaam al zijn vingers, verkreukelde het papier. Rotleven.
‘Myst!’ Zei hij opeens met enige toon verheffing. Met een ruk keek hij naar haar om. ‘Genoeg geklets nu, laatste waarschuwing. Ik wil dat je begint aan de opdracht,’ Zijn blik vond de haren, zijn warm bruine ogen stonden harder dan normaal. Een blik die niet toeliet verder te kijken dan dat. Zijn hart bonkte, sneller, levendiger ‘En Wren,’ Nu toch weer wat geïrriteerd. ‘Als het zo makkelijk voor je is, oefen dan maar gelijk met je eigen stem. Ik wil graag je prestaties horen een paar minuten voor de bel... óf je begint nu aan de opdracht. Op de achterkant staat een vervolg,’ Geen enkele fluistering ging aan hem voorbij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 19 2011, 16:14

Sly gaf een kort knikje toen Haru hem antwoordde. Dat was weliswaar op de meest ongeïnteresseerde manier die Sly ooit gehoord had, maar dat betekende in ieder geval dat hij hem niets meer hoefde uit te leggen. Fijn, geen onnodig contact. Nog beter was toen ook Wren haar hoofd knikte en nét iets te opschepperig voor zijn gevoel zei dat ook zij er geen moeite mee had. Ontspannen leunde Sly iets naar achteren in zijn stoel. Deze les zou hij lekker niet zoveel hoeven uit te voeren. De meeste mensen zagen hem aan voor een Shadraan, maar dat was dus niet helemaal waar. Hij had meer Puffoon bloed dan Shadraans. Lucht was zijn element, beheerste hij tot in zijn nopjes, maar door zijn geboorte en opvoeding op Shadra zagen de meesten dat niet. Ook hier leek niemand dat door te hebben. Toch kleedde Sly zich niet als een Shadraan of ook maar in een soort traditionele kleding. Nee, hij droeg naar school meestal zijn witte blouse en beige gekleurde broek. Op zijn oude school hadden ze schooluniformen en deze kleren herinnerden hem daar het sterkst aan. Ze waren netjes, niet opvallend en zaten gewoon goed en niemand zou zijn nationaliteit eruit kunnen afleiden. Sly legde zijn arm over de stoelleuning en staarde even naar het plafond. Wat een saai gedoe zeg. Voor ene moment liet hij zijn ogen nogmaals over het blad glijden. De opdracht stond hem niet echt aan. Een geluid veranderen kon hij wel, maar hij gebruikte zijn eigen stem daar liever niet voor. Hij vond het stom om zijn eigen stemgeluid zo lang in diezelfde toon aan te moeten horen, nee, het beïnvloeden ervan leek hem meer iets voor hem. Sowieso was het niet echt een zeer spannende opdracht, maar om gelijk te zeggen dat het een eerstejaarskleuterdingentje was zoals Wren deed, vond hij iets overdreven. Master Samuel leek het daarmee eens te zijn toen hij opeens door de klas schreeuwde dat Wren maar met haar eigen stem kon gaan oefenen of nu meteen aan de opdracht beginnen. Sly liet zichzelf naar voren vallen en zette in diezelfde beweging zijn ellebogen op de tafel waarna hij zijn kin op zijn vuisten liet rusten. Oké, ze konden maar beter iets gaan doen voordat ze compleet voor lul werden gezet. Hij glimlachte. ‘Laten we maar snel beginnen dan. Wil jij je stem ervoor gebruiken, Wren?’ Sly keek haar verwachtingsvol aan, haar een hoopvolle blik sturend die voor een deel wel uit ware gevoelens voorkwam. Hij had echt geen zin om het zelf te doen en hoopte dat zij het wilde doen. Haru zag er al helemaal niet uit alsof hij dat wilde dus aan hem vragen had weinig zin. Hij keek nu ook hem aan en vroeg toen, nog steeds kalm en beleefd: ‘Doe jij ook mee of ga je straks door met naar buiten staren?’ Sly zei het niet spottend. Het laatste wat hij nu wilde was wel een ruzie starten en de volgende aandachtstrekker in de klas zijn. Voor zijn part hoefde Haru ook helemaal niet mee te doen wanneer hij geen zin had. Als hij koppig zou blijven hadden ze toch niets aan hem. Jeez, moest hij nou echt alles doen? Ergens irriteerde het Sly van binnen wel. Hij moest vragen of ze de stof kende, proberen ruzies te vermijden en hen stimuleren om aan de opdracht te beginnen. Vroeger was het juist andersom geweest en moesten andere mensen hém motiveren. Toch kwam hij over als een makkelijke jongen. Maakte geen ruzie, zocht geen aandacht of onnodig contact en deed wat hem werd opgedragen. Als alleen maar meer mensen zo waren..
Terug naar boven Ga naar beneden
Wren
.
.
Wren

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Jussels
Posts : 4109
Points : 5
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: PuffoonxRazen - AirxFire
Klas: Master Savador - 6th
Partner: ~We Fell in Love, but the Love kept Running Out; We Follow Roads but the Roads All Endღ

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitimewo okt 19 2011, 20:29

Ze was veel te hooghartig en dat zou ze ook altijd blijven. Waarschijnlijk was het ergens voortgekomen uit zelfverdediging; de vorige school waar ze op had gezeten had haar totaal buitengesloten en ze had hooghartig gedaan, alle 'grapjassen' afgescheept in de hoop zo ongeschonden mogelijk te blijven. En dat zat er nog steeds in. Ze had het aan niemand verteld, want ja; wie wilde nu weten hoe zielig zij wel niet was geweest op haar vorige school? Lekker boeiend. Plus dat ze het zelf ook wilde vergeten.. Het waren nu niet de leukste herinneringen die je aan een school kan hebben. Als ze überhaupt iets aardigs te horen kreeg dan was het als ze ziek naar huis ging. Ze keek nog eens naar het blaadje; 'aaaaa' roepen. Klonk net alsof je bij de dokter zat of in elkaar geslagen werd. Leuk. Wren legde het blaadje weer neer en keek naar Sly en Haru. Sly deed nog enigszins zijn best om iets uit te voeren en het groepje aan de praat te krijgen; leuk, ze wenste hem veel succes. Haru voerde niets uit en zei bijna niets. Ook leuk. Dan hoefde zij alleen maar haar arrogantie in te houden en normaal te doen; dat was immers al lastig genoeg. Vooral nu ze niet met Nina was, dan had ze tenminste iemand om arrogant mee te doen. In je eentje was er, om eerlijk te zijn niets aan. Dan moest ze misschien maar wat veranderen in haar attitude.. maar.. Stom kind ook, vond Wren van zichzelf. Master Samuel leek niet blij met haar commentaar, aangezien hij pissig opmerkte dat hij prestaties wilde of dat ze met haar eigen stem ging oefenen. Leuk. O, een vervolg op de achterkant? Geniaal, dacht Wren sarcastisch, maar ze hield haar mond dicht om het niet te triggeren. Hé, geweldig! Ze hield haar mond. Wren kon zichzelf wel een mentaal schouderklopje geven, maar Sly begon op dat moment tegen haar te praten. Haar stem gebruiken? Gosh, waarom zij? Was ze soms nog steeds doelwit? Wren keek even opzij. O, vandaar. Haru zag er ook niet echt gewillig uit. Daarom knikte ze en kreeg het voor elkaar te glimlachen. Ze ging met spróngen vooruit zeg. Hoe kon Sly er zelf zo.. vriendelijk en geïnteresseerd uitzien? Waarschijnlijk meende hij er niets van, dat kon toch niet? Nou ja, het was positief.. 'Dus, een langgerekte toon..' las Wren half voor. Langer wachten was ook niet nuttig; Wren kon niet lang wachten, vooral niet als de opdracht duidelijk was. Dat zou de andere twee ook maar irriteren, dus 'vooruit met de geit' om maar eens een dooddoener uit de sloot te vissen of hoe gingen al die spreekwoorden. Whatever. 'Aaaa..' begon Wren dus maar, zich bewust van hoe dom dat was, maar ja.. Voor de les dan maar.. Nu hopen dat Sly niet belachelijk ging doen, dan kwam het helemaal goed. Waarschijnlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://img3.lln.crunchyroll.com/i/spire1/f097317a228ab43692ba1c3
Gesponsorde inhoud



Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Airbending lesson #1; Sound.   Airbending lesson #1; Sound. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Airbending lesson #1; Sound.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The sound
» Sound
» The flowing sound
» Safe And Sound.
» Mountain Sound [ Riku ]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Classrooms :: Klaslokaal Air Magic-