PortalIndexCiel Phantomhive HpD5UwnCiel Phantomhive 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Ciel Phantomhive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ciel
.
.
Ciel

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEPosts : 41
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 2de Klas
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 08:55

I ask myself.
"Where am I?"
Another me answers.
"In the mansion of a distinguished noble family."
A different me further replies.
"This is a miniature garden. We are trapped inside."

I ask myself.
"How long have I been here?"
Another me answers.
"For a long, long time."
A different me further replies.
"There's no use wondering how long. We aren't here in the first place."

I ask myself.
"How can I leave this place?"
Another me answers.
"There's no need to. A worse hell is waiting outside."
A different me further replies.
"It's easy. Just call for help."

That is why I stretch out my arms and scream at the top of my lungs!!

"I am... me."



Algemeen:

Naam: Ciel Phantomhive
In Karakters: シエル・ファントムハイヴ
Fonetisch: Shieru Fantomuhaivu
Geslacht: Man
Leeftijd: 13 Jaar
Gebooteplaats: Shadra
Geboorte datum: 14 December

Uiterlijk:

Ciel is een 13 jarige jongen met zwart haar dat je ook kan zien als donker blauw. Zijn ogen zijn diepblauw waarvan de rechter is verborgen achter een ooglapje. Deze houd hij altijd op, behalve als hij gaat slapen maar dan houd hij zijn oog dicht.Bij zijn linkerzij heeft hij een brandmerk zitten. Al weet niemand hiervan. Ciel is klein en fragiel gebouwd, daarom moet hij ook kleding op maat laten maken. Zijn kleren hebben een vicotriaanse style, met lange jassen en veel pracht en praal. Om wat groter te lijken heeft hij schoenen aan met een hakje eronder en soms zie je hem lopen met een wandelstok, maar dan van goede kwaliteit en met een sjieke uitstraling. Soms draagt hij een hoed en hij loopt zelden rond zonder stropdas.
Hij draagt aan zijn linkerhand een zilveren ring met een blauwe diamand. Deze ring wordt overgedragen in de Phantomhive familie. Omdat hij nog te groot is voor zijn ringvinger draagt hij de ring rond zijn duim. Een andere ring die hij draagt is van goud. Deze draagt hij aan zijn rechterhand en daar staat het familiewapen op. Ook heeft Ciel twee blauwe knopjes in zijn oren.
In zijn style zie je al snel dat hij een goede smaak heeft en ook een hele dure. Hij draagt meestal blauwe, groene en af en toe rode kleren met een wit onderhemd. Andere kleren zie je hem niet snel dragen tenzij het niet anders kan.

Geschiedenis:

Ciel is geboren in de rijke Phantomhive familie. Deze familie woont al eeuwen in Shadra en heeft een lange geschiedenis achter de rug, is ze zijn een van de oudste families die nog in Shadra te vinden zijn. De Phantomhives hebben van zichzelf een hoge status en houden zich aan tradities. Een daarvan is het uithuwelijken van hun kinderen aan een van de andere rijkere en families met een status, het liefste van Shadra. Zo werd Ciel al op vroege leeftijd uitgehuwelijkt aan de dochter van de familie Middleford.
Tot zijn 10de levensjaar leeft hij een normaal leven zoals elk kind, vrolijk en speels. Hij speelde vaak met zijn familie en verloofde en hij had een hond waar hij dol op was.
10 Gelukkige jaren gingen voorbij toen er abrupt een einde kwam. Het huis was in brand gestoken. Op zoek naar zijn vader en moeder zag hij hoe ze levend verbrand werden. Door het personeel dat de familie diende wist Ciel het te overleven. De jongen werd gekidnapt door Shadranen die hem zagen als een kostbare handelswaar. Voordat ze hem op de markt wilde zetten brandmerkte ze hem met zijn teken. Door zijn haat en pijn riep hij zijn Dark Magic op. Hiermee vermoorde hij zijn kidnappers. Op de reis terug naar huis heeft hij zich weten te redden met zijn magie. Terug bij het Phantomhive huis dat volledig was verbrand nam Ciel de taak als Hoofd van de familie op zich.

Father, Mother, God, please... Why? Why is there no one? No one comes to our rescue.

Persoonlijk:

Ciel is erg trots maar kijkt erg hard naar het leven. Het kind van drie jaar geleden is hij allang niet meer. Hij lacht zelden of helemaal niet. Hij houd al zijn gevoelens voor zichzelf en weigerd iemand anders zijn muur te laten doordringen. Hij kijkt vaak op anderen neer en komt nogal arrogant over. Hij ziet zichzelf als de Koning en de rest is slechts een pion in zijn spel. Ciel is ook erg fanatiek en houd niet van verliezen, en hij denkt ook niet dat hij kan verliezen. Maar als hij verliest geeft hij dat wel eerlijk toe en legt zich erbij neer. Hij is erg zelfverzekerd in alles wat hij doet en zal nooit ergens spijt van hebben. Ondanks dat hij erg koud en arrogant overkomt is hij geen slecht persoon.
Ciel is erg slim en getalenteerd en dat weet hij ook. Hij is gewend dat andere alles voor hem doen, dus normale dingen zoals veters strikken gaat niet altijd zoals hij wilt. Hij denkt en doet als een volwassene en weet hij zal niet snel van gedachten veranderen. Hij leeft ervoor om de moordenaars van zijn ouders te vinden en te vermoorden.

We as humans have the power to do such, but whether we grab on to the thread or not is our choice to make.

Extra:

- Ciel is gay.
- Ciel ziet niemand als vriend maar als een pion in zijn spel.
- Ciel heeft Dark Magic volledig onder de knie.
- Ciel speelt de goede gastheer zoals dat hoort als het Hoofd van de Phantomhives
- Ciel heeft een hekel aan zwakke mensen die hun geschiedenis niet achter zich kunnen laten en verdergaan met hun leven.
- Ciel houd van zoeitgheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEPosts : 952
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 10:39

Yaaaaaaay, hij is gay!!! <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Lesaiah

Lesaiah

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEPosts : 3995
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: None
Partner: Something's changing, rearranging me.

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 10:43

Dat komt door mij, dûh... Heb hem in de chat gedwongen hem gay te maken..
De sig komt er aan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master David

Master David

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEPosts : 636
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: [ A ] ir, thanks to some studies.
Klas:
Partner: Foreveralone. And fine with it.

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 10:48

Zo ging dat grappig genoeg ook bij mij op Degree ._.
But let the fun begin XD
Ik houd nu al van U voor het maken van een Ciel *-*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciel
.
.
Ciel

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEPosts : 41
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 2de Klas
Partner: It's not like I want to become her fiancée. I was forced to do it.

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 20:46

xD Tja gay is wel leuk al krijgt hij geen gay trekjes 0.0
Yaaah Siggie ik weet nu al dat hij awsome word 83

Hopelijk ga ik hem goed spelen en verpest ik hem niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimevr sep 23 2011, 21:11


U wanna play a game, little boy (:< ??

Hèhè, mooi omschreven hoor ^^ !!
En ik geloof niet dat je hem verpest! Onmogelijk ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amilia
.
.
Amilia

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimedo apr 12 2012, 19:04

Ciel is niet gay ander heeft hij geen fiancee
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimedo apr 12 2012, 23:06

Alois,

Of iemand nu een Faceclaim heeft genomen van een anime-personage en hem of haar zo goed mogelijk wil bespelen qua persoonlijkheid zoals in de serie of niet; iedereen heeft hier de vrijheid een geheel eigen draai aan zijn of haar karakter te geven.

Ciel Phantomhive Kb6e76
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Amilia
.
.
Amilia

Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILEReal Name : Amilia
Posts : 234
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Light
Klas:
Partner:

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitimedi apr 17 2012, 14:04

ik ga alois perfect na doen want ik ben in het echt zels alois. claude make ciel phanthomhive mine
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ciel Phantomhive UTL8oxA PROFILE
Ciel Phantomhive UTL8oxA MAGICIAN

Ciel Phantomhive Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ciel Phantomhive   Ciel Phantomhive Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ciel Phantomhive

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» what a perfect day, but not today [Claude Faustus| Ciel]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Dark Magicians-