PortalIndexAlgemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. HpD5UwnAlgemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Welk duo moet de rollen krijgen?
Mystralic & Xavier
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Poll_left42%Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Poll_right
 42% [ 10 ]
Wren & Ellia
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Poll_left58%Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Poll_right
 58% [ 14 ]
Totaal aantal stemmen : 24
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 18:45

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.

Hierbij wil ik de rolverdeling van de komende verhaallijn graag uitbrengen!
Als het zo is dat je naam er niet bij staat, meld dat dan even ~
Eerste ontvoerde -female- LM:
- Neara

Verzetsbeweging:
- Lance
- Felix
- Ayu
- Nina
- Wren [als ze de Leerling niet is]
- Nick
- Ellia [als ze de Persoon niet is]
- Romance
- Brynn
- Sasori

Orcs:
- Lynn/Quana/etc.
- Kisuke
- Felix

Eventueel ontvoerde leerlingen:
- Kijito & Matthew
- Tristan
- Fainn


Hierbij merken jullie vast wel dat de rolverdeling voor Persoon en Leerling nog niet zijn ingevuld. Dit komt omdat we hier meerdere aanmeldingen voor hebben. En gezien wij niet konden kiezen, vonden we het wel zo eerlijk om deze twee belangrijke rollen in overleg met de site weg te geven. We hebben twee koppels uitgekozen, waarop jullie kunnen stemmen wie de rollen mogen krijgen. Alle vier de mensen hebben een motivatie geschreven waarom zij vinden dat zij de rol waarvoor ze zich hebben aangemeld moeten spelen. Stem eerlijk, één keer per persoon dus niet als je drie accounts hebt met alle drie stemmen. Wij, het team, en de vier mensen zelf zullen natuurlijk niet stemmen :3.
De koppels:
Myst [als Leerling] & Xavier [als Persoon]
Mystralic Motivatie:

Xavier Motivatie:

Wren [als Leerling] & Ellia [als Persoon]
Wren Motivatie:

Ellia Motivatie:
Hierbij hoop ik dat iedereen nauwkeurig de motivaties doorleest en eerlijk stemt wie hij/zij het beste vindt. Laten we er een spetterende verhaallijn van maken!


Laatst aangepast door Ephony op ma sep 19 2011, 20:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Romance
.
.
Romance

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 19:10

Elo?? Mijn naampje staat er niet bij. Als dat een bepaalde reden heeft dan zeg je het maar. Razz EENNNNN...... IK HEB ALS EERSTE GESTEMD!! Waar je al niet blij om kan worden. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ace..
.
.
Ace..

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 350
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Fire & Darkness
Klas: Master Savador
Partner: LOVELESS

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 19:16

Heb ook gestemd, en zo te zien op dezelfde Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 19:47

Ro, bij welke had u u ookalweer aangemeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Romance
.
.
Romance

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Ro
Posts : 2649
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Air
Klas: ~
Partner: ~A pas de deux is a dialogue of love. But I'm still waiting for my love to open his mouth~

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 19:58

Bij het verzet met Romance.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 19:59

Gewijzigd 8D. Het werd op ten duur nogal onvolgbaar met alle aanmeldingen, dus sorry voor het ongemak dat je er niet bij stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 20:10


Whoops, Brynn moet ook nog bij het verzet pls ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 20:11

Aah, ja. Die aanmelding zie ik nu pas in het andere topic x:
Er bij gezet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Lear

Master Lear

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Pam
Posts : 158
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Magic is a deceiving word for murderweapon, let's just say I rather use Air over Darkness and Darkness over the rest~..
Klas: I've got my own pupils now..
Partner: Renfield, the none-existend assistant

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 20:26


Okèetjes, Danku ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hanamori
.
.
Hanamori

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 155
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: 6th klas
Partner: Will you become my rose?

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 21:17

Gestemd ^.^

Nog geen tijd gehad om de hele verhalenlijn uitvoerig te lezen maar snap waar het ongeveer over gata :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zancrow
.
.
Zancrow

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 134
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova, Licht/Vuur
Klas: 4de
Partner: Hwuahahaha

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 21:19

Yeah, orctime >Very Happy
Vraagje; doet iedereen, ook bijvoorbeeld als je niet in het verzet/orc etc zit, mee?
Want dan kan ik Sevalin wat orcs in elkaar laten stampen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 21:24

Ik denk dat je dan gewoon in de random topics zit, mee vecht etc. Maar verder niet een genoemde rol invuld c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

avatar

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 24
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie, is echter geboren en getogen op Erd.
Klas: 6e klasser
Partner: I told her I've been too fucking busy - or vice versa.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimema sep 19 2011, 23:42

I voted Ellia and Wren I love you


Lijkt me wel een interessant koppel, aangezien ze nog nooit eerder tegenover elkaar hebben gestaan in de rpg. Zo is er voor mijn gevoel wat meer ruimte voor onverwachte plotwendingen, vooral omdat Ellia's besluit om Wren te beschermen eigenlijk alleen maar uit eigenbelang voort komt. Zoals in Ellia's motivatie ook al stond, lijkt het me interessant om een humoristische kant in het verhaal te zien, waardoor het wat luchtiger word. Ellia en Wren zijn hier beide geschikt voor, omdat ze in hun normale posts ook want meer de kant van humor laten zien. Wren die Savador treitert, Ellia met haar scherpe, botte, beidehante opmerkingen. Ik denk dat zij erg capabel zijn om de rest van de groep op te zwepen en mee te krijgen met het verhaal, het ligt in hun character's aard. Bij Sam en Mystralic komt het erg snel over dat ze hun motivaties heel erg naar elkaar toe hebben gespeeld, dat ze het meer samen spelen, in plaats van samen met de hele site.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aura

Aura

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 170
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia/Water
Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class
Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 07:20

Ik ben een orc! *Feest*
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 13:37

Mja.
Ik ga dus niet stemmen, dat is niet zo eerlijk als admin zijnde.
Maar anders zou ik ook voor Wren en Ellia hebben gekozen.
Ongeveer met dezelfde reden als die van Nick.
En, ja, Ellia als leider. Dat is gewoon badass 83

Voor de mensen die zich afvragen waarom zij niet gekozen zijn voor de twee Hoofdrollen om het zo maar te zeggen: we vonden je misschien wel goed genoeg, maar te weinig actief, of we vonden je niet geschikt genoeg voor de rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Aura

Aura

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 170
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Cassia/Water
Klas: I'm a Legendary Magician, I don't need a class
Partner: If you can steal the heart of ice, then we talk...

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 19:55

Lolz, dat ik niet geselecteerd ben kan ik wel begrijpen, hoor. Ik ben echt zo inactief als wat. Maar als orc wordt het natuurlijk ook gezellig Wink En ik ga maar eens stemmen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth..
.
.
Seth..

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 952
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark ~&~ Fire
Klas: 5th Grade •
Partner: Lie to me, it's the new {p o e t r y} •

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 20:00

Ik wou me best inschrijven maar Noah is niet erg heldhaftig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hero
.
.
Hero

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Henk.
Posts : 425
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lots of Light and a pinch of Air
Klas: //
Partner: it's such an Ignorant bliss, when the whole Fucking world wants to be like Me.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 20:08

Ik heb op Ellia 'nd Wren gestemd.
Simpelweg omdat iedereen mijn redenen al heeft gezegd x')

Nee, ik wist het niet... En toen las ik alles eens eventjes door en toen koos ik toch maar voor hun XD
Gewoon door hun redenen D:...
Meh, wat ben ik toch weer een mooie eigen mening 8D!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chezzly

Chezzly

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : The Master of the Universe~
Posts : 41
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Burn, baby, burn; Fire
Klas: Intern at Master Savador's Firemagic Classes
Partner: I love Rock n' Roll, so put another dime in the jukebox, baby~

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 20:13


Hi, was de eerste voor Ellia and Wren <3
Redenen zijn idd al gezegd. Ik vind het ook echt typisch iets voor Ellia xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 20:18

Mjjaa ik vind het allemaal wel prima, iedereen zijn eigen keus.

Al vind ik een van de dingen Nick zegt wel onzin :'D
Want dat Sam en Myst meer met z'n tweeën zouden doen dan met de hele site staat nergens in de motieven, en zou bovendien ook niet mogelijk zijn door de betrokkenheid van anderen. Het enige minimomentje samen dat ze hebben is wanneer Sam Myst de aula uit sleurt.

Dat Ellia een badass verzetsleider zou zijn vind ik wel =3=
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 20:20

Mhwa, hoewel ik niet mag stemmen vind ik het niet echt logisch om te zeggen dat de motivaties van Myst en Sam op elkaar ingespeeld zijn. Ik denk ook écht niet dat de hele verhaallijn om hun gaat draaien, of dat er geen open ruimtes blijven. Sam zal toch meer bezig zijn met de verzetsgroep, en ik denk dat het enkel zo overkomt dat ze meer naar elkaar toe gericht zijn omdat ze een koppel zijn. Ergens lijkt het me veel logischer dat Sam Myst helpt, dan Ellia Wren. Aangezien Ellia een lone wolf is, iemand die zich meer met zichzelf bezig houdt dan als iemand val flauwt haar te helpen.
Hoewel Ellia geheel in rol zou zijn als badass verzetsleider denk ik dat Sam ook een grote goeie rol daarin kan spelen als slim denkend en wat volwassener typ waar leerlingen eerder naar zouden luisteren dan een leerling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

avatar

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 24
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Luchtmagie, is echter geboren en getogen op Erd.
Klas: 6e klasser
Partner: I told her I've been too fucking busy - or vice versa.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 22:16

Ik zeg toch ook niet dat het daadwerkelijk zo is? Het kwam op mij gewoon zo over. Vooral omdat in beide motivaties steeds de naam van de ander al genoemd werd, alsof ze er tijdens het insturen al zeker van waren dat ze samen het koppel Leerling en Persoon zouden vormen. De gebeurtenissen leken mij ook van tevoren besproken, en dan doel ik met name op de gebeurtenissen in de aula, terwijl Wren en Ellia er nog het minste idee van leken te hebben wie hun tegenspeler zou worden. Zij hebben nooit de kans gekregen om dingetjes met elkaar te bespreken, ze wisten immers nog helemaal niet dat ze een koppel zouden vormen, laat staan dat er in koppels gestemd zou worden. Ik had het persoonlijk wat eerlijker gevonden als het stemmen gewoon apart was gebeurd. Een stemtopic om te kiezen tussen óf Mystralic óf Wren voor de leerling, en een stemtopic om te kiezen tussen óf Sam óf Ellia voor de persoon.

Maar goed, dat is ook maar mijn mening. Het is ook verder niet de bedoeling geweest om iemand persoonlijk aan te vallen ofzo, don’t get me wrong ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Narah..

Narah..

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 45
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Gren/wood x Erd/Earth
Klas: stagaire Earth magic
Partner: Kai

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimedi sep 20 2011, 23:20

gestemt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mystralic
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Mystralic

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEPosts : 1079
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Licht, Nova.
Klas: 4th.
Partner: If all else perished, and he remained, I should still continue to be.

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimewo sep 21 2011, 10:09

Mnee ja ik snap je ook wel Nick.
En hoewel we ons apart aangemeld hadden, hadden we vanaf het begin af aan idd al het idee om een koppel te vormen, en zo hebben we dat inderdaad ook besproken. Er was niet gezegd dat dit niet toegestaan was dus hebben we het zo gedaan.
Het lijkt me eigenlijk juist handig, omdat wij al op elkaar ingespeeld zijn en alles goed kunnen bespreken, om de voortgang van de verhaallijn te kunnen bevorderen :3

Sorry voor de typo's. Vanaf ipodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitimewo sep 21 2011, 10:53

Hmmja.
Misschien in het vervolg dan toch iedereen maar apart in de poll?
Voorkomen we ook weer wat misverstanden.
En dan komt er wat meer variatie in.
Leren chars ook eens een ander karakter beter kennen en stuff.
Al heeft Donna ook een punt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA PROFILE
Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. UTL8oxA MAGICIAN

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.   Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! Rolverdeling.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Algemene Verhaallijn: All Hail to the Orcs!! - Inschrijving rollen mogelijk -
» All Hail to the Orcs - Ideeëntopic
» [All Hail To The Orcs] ~ Belief
» it's a WAAAAAAAAAAAGH,ya gits! [All hail to the orcs!]
» Rolverdeling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-