PortalIndexSilvanna Havelock HpD5UwnSilvanna Havelock 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Silvanna Havelock

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silvie Havelock
.
.
Silvie Havelock

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: 4e
Partner: Just believe me when I say I love you

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimedo sep 08 2011, 20:53

Silvanna Havelock Caption-663580-20090922110856-1


Gehele naam: Silvanna Phoebe Havelock
Roepnaam: Silvie
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 14
Geboortedatum: 20 november 1997
Geboorteplaats: Zuid-Puffoon
Familie:

Vader: Fender Havelock
Moeder: Lively Havelock
Broer: Sephier Havelock (20)
Zus: Elodie Havelock (17)
Broer: Finn Havelock (15)
Broertje Alec Havelock (12)

Nationaliteit: Puffoon
Gave: Lucht
Uiterlijk: Silvie heeft lang goudblond, licht krullend haar tot iets over haar middel. Haar ogen zijn marineblauw van kleur, waardoor mensen soms denken dat ze donker zijn. Ze heeft een gemiddelde lengte.
Karakter:
* Lief
* Optimistisch
* Gevoelig
* Trekt zich snel dingen aan
* Zorgzaam
* Sociaal
* Chaotisch
* Avontuurlijk
* Koppig
* Eigenwijs
* Heel erg naief
* Dromerig
Verliefd/Verloofd/Verloren: Smoorverliefd op Finbar, een jongen van de waterplaneet, maar ze durft hem niets te zeggen. Ze is namelijk bang voor het verschil in rijkdom. Zij is best arm en hij is rijk, zoals de meesten van zijn planeet.

Verleden:
Silvie’s moeder kwam uit het Noorden en haar vader uit het Zuiden van Puffoon. Dat betekende dat ze nogal verschilden kwa rijkdom. Zodra Lively’s ouders er dan ook achter kwamen dat hun dochter een relatie had met iemand uit het zuiden onterfden en verstootten ze hun dochter, want dit kon echt niet, vonden ze. Lively was hier erg verdrietig om en het duurde tot de geboorte van haar eerste kind voor ze er overheen kwam. Het gezin was dus gedwongen om in het zuiden van Puffoon te wonen, maar eigenlijk werden ze daar best gelukkig.

In het knusse, kleine huisje baarde Lively haar vijf kinderen en samen vormden ze een blij gezinnetje. Silvie was een drukke en praatgrage peuter. Eigenlijk praatte ze al vanaf het moment dat ze een aantal tonen uit kon stoten, maar dat kun je natuurlijk niet echt praten noemen. Het liefst speelde ze met haar broer Finn, die bijna net zo avontuurlijk was als zij. En tijd om op avontuur te gaan was er genoeg, want naar school gingen ze niet. Nee, voor school werd gespaard. Zodat ze later, als ze ouder waren, naar een goede school konden. De achterstand die ze dan misschien zouden hebben, konden ze hopelijk zo vlug mogelijk inhalen. Toch was er niet de hele dag om te spelen. Vader leerde de jongens alles wat ze moesten weten om wat geld te verdienen en te overleven. Silvanna kreeg samen met Elodie les van haar moeder. Die lessen vond ze op zich wel interessant, maar toch was ze liever buiten met Finn.

Nu is het eindelijk zover gekomen en is er genoeg geld om Silvie en Alec naar school te sturen. Haar broers en zus zitten er al.


Wordt waarschijnlijk nog uitgebreider & meer informatie, maar ik ben moe dus dit is het voor nu Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimedo sep 08 2011, 20:55

... Elodie Havelock? Ö
Ik voel me vereerd :3
KAMIO MISUZUUUUUU Woot!. Finbaàaar, heb je die naam soms uit een boek of gewoon uit een Ierse namenlijst?

Okee, ben weer veel te nieuwsgierig xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Laiq
.
.
Laiq

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEPosts : 72
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon. Lucht magie en lichtelijk water magie
Klas: 5e klas
Partner: Everyone has their secrets.

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimedo sep 08 2011, 21:14

Havelock?
De vriend van een vriendin van mij (ja verwarrend hé) heet van zijn achternaam Havelock.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvie Havelock
.
.
Silvie Havelock

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: 4e
Partner: Just believe me when I say I love you

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimevr sep 09 2011, 16:20

Hahaha. Hmm ja ik heb die naam uit een boek. [s]Moet je nu ook nog weten wel boek Razz[/s] en wat grappig, al die namen en achternamen die overeenkomen :'D Ik las die naam laatst ergens voor het eerst en ik vond hem wel passen bij haar voornaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimevr sep 09 2011, 17:52

ALSNOG VOEL IK ME VEREERD!
Aangenaam, echte naam; Elodie Woot!
Ooh, als je Misuzu Kamio als standaard wilt gebruiken voor je karakter, moet je hem eventjes claimen als je wilt, mokaay? Alleen als je het wilt hoor, het is verder niet verplicht :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvie Havelock
.
.
Silvie Havelock

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: 4e
Partner: Just believe me when I say I love you

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimevr sep 09 2011, 18:01

Haha tuurlijk, wees vooral vereerd<33
Oh. Ik heb echt totaal geen verstand van Anime xD Dus ik ken al die namen echt niet, maar misschien is het wel een goed idee. Niet dat ik het dus zou merken als iemand anders plaatjes van haar gebruikt *fluit*
Terug naar boven Ga naar beneden
Ephony
Ere Oud-Lid
Ere Oud-Lid
Ephony

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEReal Name : Elodie
Posts : 2621
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Lucht magie.
Klas: Mentorklas van sexy Saf :3
Partner: Sometimes your nearness takes my breath away, and all the things I want to say can't find my voice. Then, in silence, I can only hope my eyes will speak my heart. ♥

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimevr sep 09 2011, 18:03

Hahahaha xD, naja het meisje wat je gebruikt heet dus Kamio Misuzue. Van de anime "Air" c:. Ik gebruikte voor Ephony in het begin ook heel veel plaatjes van haar, soms voor onderschriften namelijk. Maar zelf heb ik een claim voor Ephony op een ander karakter c:
Dus je moet maar kijken als je het wilt heurw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvie Havelock
.
.
Silvie Havelock

Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILEPosts : 19
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Puffoon
Klas: 4e
Partner: Just believe me when I say I love you

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitimevr sep 09 2011, 18:05

Okeeey is goed<3 Ik zal het lijstje eens bekijken en alle namen opzoek met google Razz haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Silvanna Havelock UTL8oxA PROFILE
Silvanna Havelock UTL8oxA MAGICIAN

Silvanna Havelock Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silvanna Havelock   Silvanna Havelock Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Silvanna Havelock

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Air Magicians-