PortalIndexso bored!. HpD5Uwnso bored!. 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 so bored!.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hope-
.
.
Hope-

so bored!. UTL8oxA PROFILEPosts : 34
so bored!. UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: nova light
Klas: 3e klasser
Partner: love is nothing for me

so bored!. Empty
BerichtOnderwerp: so bored!.   so bored!. Icon_minitimewo sep 07 2011, 20:01

Hope liep wat rond op het grasveld en keek omzich heen of er nog wat te doen was, de vorige keer had hij hier een gevecht met een stagaire das was best wel cool. Maar nu is er hellemaal niks te doen, Hope zuchte.Uit de bosjes kwam opeens Mikuo tervoorschijn en maakte zich gereed op op zijn hoofd te springen, Mikuo was zijn witte wolfje naa wolfje hij kon in grote veranderen soms was hij heel groot soms heel klein zoals nu. Mikuo was hier bijna altijd als Hope naar de lessen moest, dus wachte Mikuo netjes op zijn baasje om hem op te halen. Hope zette zijn petje af waaronder 2 witte (wolf) oortjes tervoorschijn kwamen, Mikuo sprong snel op zijn hoofd en likste zijn neus'' na'daar ben ik weer '' glimlachte Hope terwijl hij naar een boom liep en onderuit ging zitte''Mikuo wat moet ik doen ik ben hellemaal klaar met huiswerk, en mijn lessen ik ben zo bored!'' zei Hope tegen Mikuo, Mikuo piepte even''jaja das waar..''Hope kon zoals je ziet ook met wolven praten omdat hij zelf ook een half wolf is .



-Red aub als hij online komt XD-
Terug naar boven Ga naar beneden
 

so bored!.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» I'm bored...
» Meh. Bored.
» Bored~ ||Alayta||
» Being bored -the new meaning of the word library-

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Grass Field-