PortalIndexMet Esmeralda. - Pagina 2 HpD5UwnMet Esmeralda. - Pagina 2 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Met Esmeralda.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 17 2009, 17:19

Esmeralda keek hem zacht in de ogen aan, en ze glimlachte dan naar hem. Haar hart sloeg weer wat sneller, en ze hoorde dan zijn vraag. "Ja dat wil ik worden." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze gaf hem dan een kus op de lippen. Daarna keek ze kort om haar heen, en ze wist dat Devil een tevreden blik zou hebben voor haar. Even keek ze naar het water, en ze dacht dan kort aan die Savador. Die zou ze nog vast krijgen als ze de kans had, en dan zou die oude man nog wel verschieten van hoe deze vrouw werkelijk kan zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 11:19

Kale kuste Esmeralda terug. Hij voelde zijn hart tegen zijn borstkas roffelen. Zijn streek even een haarlok achter haar oor en volgde toen haar blik naar het water. Zijn gedachtes gingen even naar Madeline. Iedereen dacht vroeger altijd dat hij en Madeline iets zouden krijgen omdat ze zoveel met elkaar omgingen maar Kale had haar altijd als vriendin en tegenwoordig als baas gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 11:55

Esmeralda voelde zich gelukkiger dan ooit tevoren, en niets kon dat verwoesten. Daarna keek ze naar Kale, en ze omhelsde hem dan ook even. "Ik hou van je." Fluisterde ze zachtjes in zijn oor, en ze glimlachte dan ook naar hem. Haar hart bleef steeds sneller slaan, en uiteindelijk kwam Devil tevoorschijn vanuit zijn schuilplaats. "Yo tortelduifjes." Zei hij droogjes tegen beide, en hij keek de tortelduifjes aan. "Devil doe niet zo gek wil je, en waar zat je." Zei Esmeralda dan droog tegen hem, waarna ze dan even naar hem keek. "Ohja lieverd je zal Devil wel kennen als de zwarte valk, maar meneer kan ook een mens worden. Hij is een soort gids van me die ik heb opgeroepen van een duistere verboden boek." Legde ze dan uit aan Kale, en ze liet haar armen om zijn hals heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 12:11

Kale keek direct op toen hij een stem hoorde. Daarna keek hij naar Esmeralda die de man scheen te kennen. Hij herinerde zich de valk inderdaad nog wel die een tijdje naast hen had gevlogen. Kale had ooit eens wat gelezen over zoiets maar had het zelf nog nooit geprobeerd. Hij had Delkan en dat vond hij genoeg. Hij legde zijn handen op Esmeralda`s heupen maar keek nog steeds naar Devil. ''Aangenaam denk ik dan maar'' zei hij kalm tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 12:36

Devil grijnsde heel even bij het zien van hun, maar dat wilde niet zeggen dat hij niet gelukkig was voor haar. "Ohja SilverSlash als die ene man genaamd Savador nog één keer in je buurt komt vermoord ik hem." Zei Devil dan tegen haar, en ze keek hem dan ook heel even aan. Daarna richt ze haar blik weer op Kale, en ze streelde zijn wang dan ook zachtjes. Ze hield veel van hem, en ze zou hem dan ook nooit van haar leven verlaten. Daarna drukte ze een kus op zijn lippen, en ze hield die kus dan ook een lange tijd vol. Devil ging kalm op de leuning van de brug zitten, en hij keek dan ook kort in het rond voordat hij hen zou gaan verlaten. Nouja hij zou zichzelf onzichtbaar maken, maar daarmee ging hij nog heel even wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 12:50

Kale keek Esmeralda even aan. ''Valt Savador je lastig?'' vroeg hij daarna. Devil was nu niet meer de enigste die Esmeralda zou beschermen. Kale zou net zo hard voor haar strijden als dat nodig was en al helemaal als Savador er wat mee te maken had. Kale`s blik ging weer even naar Devil maar meteen terug naar Esmeralda toen hij haar hand zijn wang voelde strelen. Hij streelde haar zachtjes door haar haren en kuste haar terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 12:57

Esmeralda keek hem aan in de ogen toen hij dat vroeg, en ze glimlacht dan heel even kort. "Ja hij deed lastig tegen me, en dat terwijl ik met Norwood wilde praten. Ik en Norwood waren vroeger uitgehuwelijkt aan elkaar, maar wij wilden dat niet. Sindsdien zijn we goede vrienden geworden, maar Savador kon het niet schelen dat ik Norwood nodig had. De rede dat ik daarnet in de lerarenkamer naar mijn pols had gekeken was dat ik weer was uitgehuwelijkt, maar Devil heeft het speciaal voor mij weggebrand zodat ik vrij was. Geen nood ik blijf voor eeuwig de jouwe, en niemand kan dat stuk maken. Zelfs mijn eigen familie niet." Zei Esmeralda dan tegen hem, en ze gaf hem dan ook een knuffel. Devil knikte kort als bevestiging op haar woorden, maar toch zou hij zich kalm houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 13:17

Kale knikte begrijpend. ''Vandaar'' mompelde hij zacht. Hij was nooit uitgehuwelijkt door zijn familie. Dat was ook niet echt mogelijk. Kale was sinds zijn 5de al wees. Hij had verder ook geen broers of zussen. Hij drukte Esmeralda stevig tegen zich aan toen zij hem knuffelde. Kale zag vanuit zijn ooghoeken Devil even bevestigend kniken. Kale liet zijn kin lichtjes op Esmeralda`s hoofd steunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 13:23

Esmeralda voelde zich veilig bij hem, en ze was dan ook blij dat ze hem leerde kennen. Ookal was Devil er altijd al voor haar geweest, maargoed ze zou nooit aan beide veraden. Haar hart behoorde tot Kale toe, en daar ging Devil dan ook voor zorgen dat dit zo bleef. Dan voelde ze dat hij haar steviger tegen zich aandrukte, en ze gaf hem dan ook enkele kusjes in de nek. Daarna liep Devil gewoon weg van hen, en hij keek dan ook kort naar beide. Opeens was hij uit het zicht verdwenen, maar je kon zijn aanwezigheid wel nog voelen. Hij zou beide beschermen vanaf nu, maar ook zal hij deze plek in het oog houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:12

(Sorry, ik moest even lunchen)

Kale bleef nog even zo staan en sloot voor een kort moment zijn ogen. Hij genoot van Esmeralda`s aanwezigheid. Op dat moment toen hij zo zijn ogen gesloten hield zweerde Kale dat hij Esmeralda altijd zou beschermen. Het probleem met Kale was enkel dat als hij iets aan zichzelf zweerde, dat altijd magisch gebeurde. Het was een bijwerking van een oude vloek. Nu was Kale eigenlijk verplicht om haar te beschermen, niet dat hij dat heel erg zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:16

Esmeralda bleef zo bij hem staan, en ze gaf hem dan ook nog steeds enkele kusjes in de nek. Even wilde ze zo voor eeuwig in zijn armen staan, maar ze wist dat beide weer aan het werk zou moeten gaan. Nouja op dit moment kon haar werk niet schelen, en ze had toch nog geen andere leerlingen gezien dan de twee leerlingen in haar eerste les. Haar ogen sloot ze dan ook voor een lange tijd, en ze ademde kalm in en uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:23

Na een aantal minuten deed Kale zijn ogen weer open. ''We kunnen misschien beter terug naar de school gaan voordat iemand ons mist'' zei hij daarna zacht. Kale herkende zijn stem even niet. Omdat ze de hele tijd zo zwijgend hadden gestaan leek het net alsof het niet zijn stem was. Het liefst was Kale nog zo blijven staan met Esmeralda maar ze hadden beide lessen die ze moesten geven. Daarbij moest Kale ook nog heel wat dingen met Madeline bespreken. Als vervangend schoolhoofd hoorde hij sommige nieuwtjes meestal eerder dan andere leraren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:27

Esmeralda keek hem aan in de ogen, en ze glimlachte dan ook naar hem. "Ja ik denk dat dat het beste is, aangezien we hier wel al een paar uurtjes staan." Zei Esmeralda dan zacht tegen hem, en ze drukte dan nog een lange kus op zijn lippen. Daarna keek ze nog heel even in het rond naar de tuin, en ze glimlachte dan heel even kort. Deze plek had inderdaad een romantische sfeer, en het was hier dan ook goed voor valentijn. Devil merkte dat beide weer terug gingen gaan, en hij besloot dan om haar weer te gaan volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Kale

Master Kale

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILEPosts : 287
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra, Dark magic.
Klas: Nog geen toegewezen.
Partner: -

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:34

Kale glimlachte even terug naar Esmeralda. Hij gaf haar nog een klein kusje op haar wang en liet haar toen los. Hij liep nog even over de brug richting de eik. Bij de wortels groeide lichtroze bloemen bijna dezelfde kleur als Esmeralda`s ogen. Kale plukte er een en stond weer op. Daarna liep hij terug naar Esmeralda en stak de bloem in haar haren en streek even over haar wang. Hij glimlachte even en liep toen naar de uitgang van de tuin. Daar wachtte hij op Esmeralda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
avatar

Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 18 2009, 14:36

Esmeralda bleef rustig staan, en ze volgde hem dan ook met haar ogen. Ze vroeg zich af wat hij ging doen, maar dan zag ze dat hij een bloem plukte. Ze bleef nog steeds staan, en ze voelde dan dat hij de bloem in haar haren plaatste. Een glimlach verscheen op haar lippen, en ze liep hem dan achterna om samen met hem de tuin te verlaten. Devil volgde hen gewoon, en hij keek dan even naar achteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA PROFILE
Met Esmeralda. - Pagina 2 UTL8oxA MAGICIAN

Met Esmeralda. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Met Esmeralda.   Met Esmeralda. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Met Esmeralda.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Sometimes the sky tells a story [Esmeralda]
» Rose/Miss Esmeralda/Airmid
» Alvast gefeliciteerd Rose en Miss Esmeralda.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  :: Greenhouses :: Secret Garden-