PortalIndexGroot plot: The dark lord arrise! HpD5UwnGroot plot: The dark lord arrise! 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 Groot plot: The dark lord arrise!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Master Norwood

Master Norwood

Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Groot plot: The dark lord arrise! Empty
BerichtOnderwerp: Groot plot: The dark lord arrise!   Groot plot: The dark lord arrise! Icon_minitimedo aug 11 2011, 13:25

Het gerucht gaat dat de grondleggers van de magie ieder een standbeeld hebben in een grot achter de waterval. Inderdaad, dit waren voor het grootste gedeelte de grondleggers. Maar het verhaal gaat dieper. Kennelijk de vader van deze zeven zonen. In maar weinig boeken wordt gesproken over dit persoon, aangezien hij niet de geweldigste was. Met andere woorden, hij was uit op macht over het hele universum Kovomaka. Het was hem haast gelukt om dit voor elkaar te krijgen. Mensen waren bang voor hem en volgde hem bijna automatisch. Het hele universum lag op zijn kop en het zorgde er voor dat mensen zich niet meer veilig voelde. Alleen de zonen, die ieder een element bezaten waren in staat om hun vader te stoppen. Het was hun gelukt, maar ze hadden hem opgesloten in een ruimte waar zijn energie enorm onderdrukt werd, en langzaam weg stierf. Om het nog eens compleet te maken is de bal in het kovomaka universum biljven hangen. Onzichtbaar door het spiegel effect waardoor het niet te zien is in het zwarte deken bespikkeld met witte puntjes.

Jaren lang heeft deze onzichtbare bol zich rond laten dwalen door het universum, onzichtbaar voor ieder persoon. De verhalen over hem stierven uit, en langzaam stierven de zonen uit. De Legendarische Magicians die momenteel aan de macht zijn stellen deze zonen voor. Alleen zijn ze niet de werkelijke. De eerste generatie had het verboden om nog over dit verhaal te praten waardoor het langzaam uit stierf voor de komende generatie jongeren. Echter, werd het verhaal op sommige momenten nog doorverteld. En bepaalde boeken huisde nog informatie over het hele gebeuren. Dus compleet van de wereld was het nog niet.

Op een duister ritueel dat plaats vond op Shadra werd door een klein groepje dat nog van het verhaal gehoord, werd deze vader aanbeden. Zijn naam was X en hij was degene die door middel van magie het universum zou beteren. Althans zo dachten hun. Bij het ritueel viel een persoon flauw en stierf. Maar het ritueel had iets teweeg gebracht. De bal was gaan scheuren en de ziel die er nog in rustte was vrij gelekt en had zich in de persoon zelf geplaatst, degene die hem aanbood en stierf. Langzaam en beetje bij beetje nam deze jongen het uiterlijk aan van de eerst zo duistere heer. Eerst waren het zijn ogen, daarna wat rimpels, enzo voort en zo voort.

Het begint met een paar bandieten die zijn volgelingen zijn. Het makkelijkste doelwit zou namelijk het eerste worden aangevallen worden. Na lang opgesloten gezeten te hebben weet de duistere vader niet dat de school waarschijnlijk een van zijn meest gruwelijke plaatsen zou zijn. Tuurlijk, de leerlingen maakte geen schijn van kans. Maar na lang opgesloten te zitten zonder enige kennis van de ontwikkelingen van de wereld, weet hij niet dat juist de LM die zijn zeven zonen vertegenwoordigen, juist daar huishouden. En dat zorgt voor een groot gevaar van zowel de leerlingen als de LM zelf.


Dit is een groot verhaallijn waaraan iedereen kan deelnemen.

Topics van het verhaallijn:
Pleaze a little rest

X = De naam van de duistere heer is nog niet bekend en wordt nog overlegd
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

Groot plot: The dark lord arrise! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot plot: The dark lord arrise!   Groot plot: The dark lord arrise! Icon_minitimedo aug 11 2011, 15:25

Mitch. Mensen hebben suggesties gedaan op meer grote ideetjes wat mij op een - naar mijn gevoel - veel beter idee heeft gebracht. Ik zat eigenlijk niet meer aan deze verhaallijn te denken waarin de school aangevallen werd, maar aan iets dat naar mijn doen veel groter lijkt. Het originele idee kwam van Aidan af. Ik zal het nog eens in het beheerdershoekje zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Master Norwood

Master Norwood

Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Little Pig
Posts : 2478
Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Woud
Klas: -
Partner: Tell me, Miss Future? What do you see?

Groot plot: The dark lord arrise! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot plot: The dark lord arrise!   Groot plot: The dark lord arrise! Icon_minitimevr aug 12 2011, 17:11

Ja ik liep weer eens te snel op de zakn vooruit. Excuses. Ik zal deze even locken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA PROFILE
Groot plot: The dark lord arrise! UTL8oxA MAGICIAN

Groot plot: The dark lord arrise! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Groot plot: The dark lord arrise!   Groot plot: The dark lord arrise! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Groot plot: The dark lord arrise!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» It's getting dark darling, too dark to see / Ziva, Ronodan & Kalista
» Een Groot Spel
» Groot verhaallijn: The unknown disease
» What the.. I've never seen this before! [plot:Een 8ste heer]
» Kallista Plot page.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Events :: Archief Events :: Afgesloten Events-