PortalIndex[RPG] Book of Blood HpD5Uwn[RPG] Book of Blood 2q24v8xLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen



 

Deel
 

 [RPG] Book of Blood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Emily
.
.
Emily

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEPosts : 11
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Vuurmagie, wil Lichtmagie leren
Klas: 4de
Partner: /

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimeza jul 16 2011, 14:20

[RPG] Book of Blood Logobookofblood
~Op het eiland van Semarin, onmogelijk om van buiten te bereiken of van te vertrekken zonder de dood te vinden, woed al vele generaties een strijd tussen de Koning en zijn volgers, simpelweg de Regering genoemt en het Verzet dat zich tegen hen verenigt. Beide kanten zijn van ongeveer gelijke kracht en grote en kunnen niet los breken uit een impasse waar de strijd tot is gekomen. Hun enige hoop hierop is een enkel gerucht over een enkele man die gekomen is uit de wereld buiten Semarin met een boek waar een machtige profetie in is vastgelegd, een die het heden, verleden en de toekomst compleet kan tonen, inclusief de dood van ieder mens. De strijd is hierdoor weer in volle hevigheid los gebarsten terwijl beide kanten fanatiek op zoek zijn naar het boek dat de houder de overwinning en absolute macht zal bezorgen evenals meer kennis dan één man waarschijnlijk aan kan. Voor dit boek wordt dan ook al in korte tijd veel bloed vergoten aan beide kanten waardoor het al snel beruchte boek de bijnaam 'Boek der bloed' krijgt, ofwel het Book of Blood.

~In de middeleeeuwse setting van de RPG staan de Koning en de Verzetsleidster bovenaan in rang, enkel genegeerd door de Keeper, de houder van het Book of Blood. De adviseurs proberen hun leider te dienen en hun de overwinning te bezorgen terwijl de gevechtsleiders de strijders van beide kanten aan spoort tot oorlog met de andere groepering en poogt de Seekers van de andere kant te verhinderen in hun taak om het Book of Blood naar hun leider te brengen. Ondertussen heeft het gewone volk weinig te lijden of te winnen aan deze gang van zaken terwijl in de stad en op de rest van Semarin de normale gang van zaken en het leven gewoon door loopt ondanks de afwisselende druk van de oorlog.


Naam: Book of Blood
Type: RPG
Onderwerp: Oorlog
Uitleg: Er woed een oorlog op het geïsoleerde eiland Semarin, aan welke kant sta jij?
Link: -> Book of Blood <-
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimeza jul 16 2011, 18:20

En nu vraag ik me toch wel af waarom er een aantal regels klakkeloos van die van SSA zijn overgenomen..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Soul
.
.
Soul

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILERecruit
Real Name : Freedje
Posts : 1116
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Nova/Light - Shadra/Dark
Klas: Fifth Class
Partner: Love is gone.

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimeza jul 16 2011, 19:50

Jeps... Die van die huisdieren en het aantal zinnen schrijven, bijvoorbeeld [^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Josh Nova
.
.
Josh Nova

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEPosts : 12
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 5
Partner: -

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimezo jul 17 2011, 17:33

ik denk omdat de regels bij SSA awesomesauce zijn, dus dan wilt iedereen ze toch?



nah, ff on topic


ik denk dat het een leuk idee is, en ik zal me ook zeker aanmelden ....nadat je je layout verbeterd hebt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonio
.
.
Antonio

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEPosts : 29
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire
Klas: 5e
Partner: -

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimezo jul 17 2011, 17:36

Ik vind de lay-out wel mooi. Goed gedaan, Emily.
Terug naar boven Ga naar beneden
Josh Nova
.
.
Josh Nova

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEPosts : 12
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Shadra
Klas: 5
Partner: -

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimezo jul 17 2011, 17:39

maar ik vind niet echt dat het bij het middeleeuwse thema past XD

voor de rest is dit namelijk gewoon hjet basic 'design' thema van hitskin maar dan met wat aanpassingen.

hoe dan ook, ik heb een account, en ik zal eens een goed karakter gaan maken =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonio
.
.
Antonio

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEPosts : 29
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Razen/Fire
Klas: 5e
Partner: -

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimezo jul 17 2011, 17:43

Ik denk niet dat ik me er ga aanmelden. Puur omdat Middeleeuws niet mijn ding is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Savador
 
 
Master Savador

[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILEAscendant
Real Name : Saf
Posts : 14626
Points : 0
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN
✦ CHARACTER ✦
Magic: Dark // Fire
Klas: Teacher FireMagic
Partner: ♛ Seven Devils all around you

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitimezo jul 17 2011, 18:13

Met toestemming in het vervolg vind ik het zelf niet zo'n ramp als er een aantal regels van SSA worden 'geleend'.
Het concept van het forum is wel leuk, maar het principe lijkt veel op World of Oran en Secrets of the Underworld met al die veel algemenere titels en plaatsen in de RPG-maatschappij waar je een aanvraag op kunt doen.
En dat vind ik eerlijk gezegd gewoon doodsaai.
Ik ga me er dan ook niet op aanmelden.
Sorry ;o
Terug naar boven Ga naar beneden
http://staracademyrpg.deviantart.com/
Gesponsorde inhoud



[RPG] Book of Blood UTL8oxA PROFILE
[RPG] Book of Blood UTL8oxA MAGICIAN

[RPG] Book of Blood Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Book of Blood   [RPG] Book of Blood Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

[RPG] Book of Blood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Bijles Blood Moon, Blood stone {Aiden & Theneras}
» Blood, I want your blood |Rhine|
» [RPG] Blood War
» Book of the Darned
» ₪ Book Store

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Starshine Academy ::  ::  :: Promoten-